Diskuze

Nerovný souboj: crashtest lokomotivy proti autu

Jak vypadá srážka rozjeté lokomotivy a osobního automobilu na železničním přejezdu dnes předvedli železničáři v plzeňském depu Správy železniční dopravní cesty. V Česku to byla vůbec první skutečná demonstrace nehody, jakých se každoročně na železničních přejezdech v zemi odehraje víc než dvě stovky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

František Matějka

26. 11. 2009 9:51
Máte rádi rámy na autech? Zapomeňte! Je tu EU

Mnoho lidí si nepořizuje rámy ze snobárny, ale kvůli většímu bezpečí - http://frantisekmatejka.blog.idnes.cz/c/112249/Mate-radi-auta-a-sperkujete-je-Tak-na-to-zapomente-Je-tu-EU.html

0 0
možnosti

Host

5. 11. 2009 20:51
Abdulhasilcotozprasil

Jen škoda, že se peugeotek nešprajc a brejlovec se mohl válet po zemi:-)

0 0
možnosti

dolch

6. 11. 2009 0:22
Re: Abdulhasilcotozprasil

Prej až 200 tun! Cha, 72 tun má samotnej brejlovec, to by musel táhnout dva vagónky s pískem. Nákladní vlak může mít klidně 600 tun. I když, dneska už se toho zase tolik nevozí ...

0 0
možnosti

Dusan321

23. 10. 2009 13:26
Samozrejme ze za vsechno muze ridic

Nase, ale i nektere zahranicni drahy to resi velmi alibisticky a jednoduse, na vetsine i chranenych prejezdu proste nikdy nesviti modre svetlo, takze at se stane co se stane vina je vzdycky na ridici. To ze ridic nema absolutne zadnou sanci v takovem pripade bezpecne preject nikdo neresi, flakaci na draze maji jine starosti nez resit nejakou bezpecnost.

0 0
možnosti

Host

26. 10. 2009 2:06
Re: Samozrejme ze za vsechno muze ridic

ty toho o silničním zákonu a zákonu o drahách moc nevíš, viď. Chtěl bych tě jednou vidět v roli těch "flakačů"

0 0
možnosti

Host

23. 10. 2009 8:05
PLZEN DRTI KONKURENCI

TA LOKOMOTIVA VYPADA JAK MOJE VYCHLAZENA 12KA PLZNICKA V;-);-D

0 0
možnosti

Host

21. 10. 2009 15:24
Někdo si nezjistil správné informace

"V Česku to byla vůbec první skutečná demonstrace nehody" není vůbec pravda, minimálně jedna demonstrace se už dost dlouho vysílá v rámci televizních klipů STOP (nebo jak se to jmenuje), sám jsem to viděl několikrát.

BTW hmotnost běžně provozovaných lokomotiv, alepsoň u nás, nepřekračuje 90 tun. Pokud je jich více za sebou nebo je to jednotky, příp. celý vlak tak je to samozřejmě mnohonásobně více.

0 0
možnosti

Host

22. 10. 2009 9:43
Re: Někdo si nezjistil správné informace

1/ v pořadu STOP byla v minulosti použita maketa auta, tohle je opravdu poprve vyzkousene ve stavu realna lokomotiva, realna trat, realne auto vcetne natoceneho motoru... navic, zde byl peugot vybaven specialnimi kamerami ktere snimali i prubeh narazu uvnitr vozu... automobilky simuluji podobne narazy casto, tohle ale byl real se vsim vsudy (tedy krome ridice:-))

2/ byl jsem na miste. byly pouzity dve lokomotivy za sebou aby nedoslo k ohrozeni zdravi vlakvedouciho, oba stroje zhruba po 75ti tunach...

0 0
možnosti

Host

21. 10. 2009 10:44
hm,...

... a to auto se bude za pár týdnů prodávat někde v bazaru jako lehce opravený po lehké nehodě s cyklistou.:-(

0 0
možnosti

rogerer

21. 10. 2009 11:10
Re: hm,...

R^R^R^;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Host

21. 10. 2009 10:14
200 t

Tu hmotnost lokomotivy jste poněkud přehnali. 100 tun už je hodně těžká lokomotiva.

0 0
možnosti

Host

21. 10. 2009 10:15
Re: 200 t

Beru z5, jen jsem to prolítl špatně přečetl. To video se mi nezobrazuje.

0 0
možnosti

Autobus s tykadlama

20. 10. 2009 23:32
100% vina řidiče...

na železniční přejezd chráněný SZZ může řidič silničního vozidla vjet POUZE, pokud bliká bílé světlo.! Takže pokud nebliká bílé výstražné světlo, SZZ má pravděpodobně poruchu a je třeba maximální opatrnosti(řidič si musí počínat tak, jako by přejížděl přes nechráněný ŽP.

Každá porucha SZZ je okamžitě elektronicky hlášena do obou nejbližších obsazených stanic a STROJVŮDCE MÁ PŘÍKAZ PŘEJÍŽDĚT PŘES PŘEJEZD S PORUCHOU NA SZZ TZV "NA ROZHLED", tedy maximální rychlostí 20 kmph, musí být schopen zastavit soupravu na svoji dohledovou vzdálenost a musí opakovaně dávat výstražnou akustickou návěst (opakovaně houkat).

Na nehodách na přejezdech není co vysětřovat, VŽDY je viníkem řidič.Na dráze je vše jištěno minimálně dvakrát, neexistuje situace "vono to nesvítilo "

0 0
možnosti

Host

21. 10. 2009 8:07
Re: 100% vina řidiče...

A tobě nepřijde divný, že ve VŠECH případech nehod na přejezdech zjistí ČD (nebo SŽDC nebokdo), že "signalizační zařízení bylo v provozu"?  Vždyť oni prověřujou sami sebe, sami si můžou obstarat důkaz o své nevině - no kdo by to neudělal, že?

Letadla jsou jištěná líp a přesto padaj, raketoplán může spadnout, ale českej železniční přejezd funguje vždycky na 100% - vždyť je to SMĚŠNÝ !

0 0
možnosti

Host

20. 10. 2009 23:23
zase šotek

SŽDC nemá žádný depo. Ach ty novináři...

0 0
možnosti

smajlik :)

20. 10. 2009 23:08
Tenhle starej model

... čtyřistapětky nemá chudák malá ani výztuhy ve dveřích, má je až od 92 vejš, tu starší zlomí z boku prakticky cokoliv, i jinej osobák. Proti vlaku nemá šanci nic, ale novější auta s výztuhami a silnějšími sloupky se aspoň zboku nezmačkaj tolik...

0 0
možnosti