Diskuze
Jízda v kabrioletu může poškodit sluch
Děkujeme za pochopení.
Host
Řidička na fotce
má tatínka Eskymákem, nebo neumí ovládat uzavírání střechy.
kulus
co je to za nesmysl
"Není asi nic zábavnějšího, než jízda v automobilu s otevřenou střechou". To muze napsat nekdo, kdo s tim nejel.
Host
Re: co je to za nesmysl
pro každého kabriolet rozhodně není. Já bych zešílel i z otevřeného okýnka. Z nějakého nepochopitelného důvodu jsem si pořídil šíbr a měl jsem ho otevřený všehovšudy asi 3x Můj čistě osobní názor je takový, že kabriolet je dobrý pro krátké popojížďky (do 25 km) po klikatých "motorkářských" cestách a pak samozřejmě na machrování ve městě. Nic víc, nic míň.
Host
Reference
Vážený autore Vokáči, bylo by správné kdyby jste krom velmi obecného shrnutí taky dodal přesnou referenci ke studii, o které mluvíte. Když má člověk zájem si onu studii přečíst, zabere to zbytečně hromadu času jí v tom odborném časopise vůbec najít. Správná reference je tedy zde:
Philip Michael, Michael C.F. Smith (2009). Noise exposure and convertible cars. Otolaryngology - Head and Neck Surgery, Volume 141, Issue 3, Supplement 1, September 2009, Page P87
Host
:)
No to jsou kecy, to uz bych musel byt hluchy :)
s prispevekm nadepsanym "okurkova sezona" naprosto souhlasim :)
Host
Okurková sezóna?
Jinak si neumím vysvětlit proč se na podzim řeší hlučnost v kabrioletu :-)
Je třeba zahrát na notu malého českého člověka...
"a ti, kdo si mohou takový automobil pro radost koupit, mu často zcela propadnou." Jojo, ti kdo si to mohou dovolit......co maj co jezdit bez střechy....tak aspoň, že z toho ohluchnou! To je paráda, viď Máňo. My si jedem pěkně v bezpečí a v tichu naší 120kou...
Host
Re: Okurková sezóna?
Pořád nevím co tady řešíte?
Děláte jako by to byl suprer život, mít auto bez střechy, chlastat staré víno, a žrát plesnivé sýry!
Breathlless
blbost
To je zas blábol. Radši budu nedoslýchavej , stejně brzo umřu na jinou civilizační chorobu nebo mě sestřelí jinej řidič . Za to mi jízda v kábru stojí.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Praha - Prosek, pozemek 400 metrů od stanice metra C Prosek
Prosecká, Praha 9 - Prosek, okres Praha
4 970 000 Kč