- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
má tatínka Eskymákem, nebo neumí ovládat uzavírání střechy.
"Není asi nic zábavnějšího, než jízda v automobilu s otevřenou střechou". To muze napsat nekdo, kdo s tim nejel.
pro každého kabriolet rozhodně není. Já bych zešílel i z otevřeného okýnka. Z nějakého nepochopitelného důvodu jsem si pořídil šíbr a měl jsem ho otevřený všehovšudy asi 3x Můj čistě osobní názor je takový, že kabriolet je dobrý pro krátké popojížďky (do 25 km) po klikatých "motorkářských" cestách a pak samozřejmě na machrování ve městě. Nic víc, nic míň.
Vážený autore Vokáči, bylo by správné kdyby jste krom velmi obecného shrnutí taky dodal přesnou referenci ke studii, o které mluvíte. Když má člověk zájem si onu studii přečíst, zabere to zbytečně hromadu času jí v tom odborném časopise vůbec najít. Správná reference je tedy zde:
Philip Michael, Michael C.F. Smith (2009). Noise exposure and convertible cars. Otolaryngology - Head and Neck Surgery, Volume 141, Issue 3, Supplement 1, September 2009, Page P87
No to jsou kecy, to uz bych musel byt hluchy :)
s prispevekm nadepsanym "okurkova sezona" naprosto souhlasim :)
Jinak si neumím vysvětlit proč se na podzim řeší hlučnost v kabrioletu :-)
Je třeba zahrát na notu malého českého člověka...
"a ti, kdo si mohou takový automobil pro radost koupit, mu často zcela propadnou." Jojo, ti kdo si to mohou dovolit......co maj co jezdit bez střechy....tak aspoň, že z toho ohluchnou! To je paráda, viď Máňo. My si jedem pěkně v bezpečí a v tichu naší 120kou...
Pořád nevím co tady řešíte?
Děláte jako by to byl suprer život, mít auto bez střechy, chlastat staré víno, a žrát plesnivé sýry!
To je zas blábol. Radši budu nedoslýchavej , stejně brzo umřu na jinou civilizační chorobu nebo mě sestřelí jinej řidič . Za to mi jízda v kábru stojí.