Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Impreza WRX 265: přípravka rallye dle metodiky Subaru

Pokukujete po brutální Impreze STI? Zkuste nejdřív dovádivé 265koňové WRX. Naučíte se najít limity auta i sebe - je to skvělá hračka. Samozřejmě modrá!

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

radik

Bomba

To bude poradna bomba! Akorat me nastavl autor toho clanku, z vyrazu jako: táhne WRXo jak lokomotiva, subarácké konstrukce, brutální zátah, nebo vysteroidované spojlery atd.. se mi chce zvracet.

A pak si jeste u sportovniho auta stezovat na hluk a spotrebu? To uz je na povazenou...

0/0
19.11.2009 14:34

Host

Re: Bomba

A co se Vám nelíbí na výrazu, že táhne jak lokomotiva? Jak jinak byste to napsal Vy?

0/0
19.11.2009 20:43

Host

Re: Bomba

Už jen to srovnání auta s lokomotivou je směšné. Jak bych to napsal já nevím, nejsem redaktor tak nad tim přemýšlet nemusím, ale když už někdo píše do novin měl by se zamyslet nad tím co píše. A navíc když už píše o autech měl by o tom něco vědeět, ale z toho článku mi připadá že o autech nic moc neví.

0/0
20.11.2009 10:10

Host

Re: Bomba

Tak to nečti když ani nevíš o čem je řeč.Rv Subaru dělá i vlaky tak si myslim že to napsal docela dobře.Je to článek pro lidi a ne pro konzervativní B....

0/0
15.2.2010 18:12

Host

našel jsem video

je tam taky wrxo, jen cerveny

http://www.auto-mag.cz/video-testy/subaru-impreza-wrx-265/33/

0/0
17.2.2010 8:11

Host

EVO ho strci do kapsi...

hrave ;-)

0/0
19.11.2009 10:35

Host

Re: EVO ho strci do kapsi...

správně kapsy a ne kapsi:-/ a cena je stejná? tohle je o subaru a ne o Mitsubischi, Evo je taky super auto, ale Subaru je Subaru, nebudu měnit..

0/0
19.11.2009 11:03

tom206

Re: EVO ho strci do kapsi...

Tak proti EVO je postavený STI, WRX je pro ty, co nutně nepotřebuje rallyový speciál. JInak jsme kdysi býval vlastníkem EVO VI a to fakt nejsou auta na bežný ježdění po dálnici, takže bych pětistupňovou převodovku neřešil. Na okreskách človek kolikrát pětku ani nedal, přesto pádil 140 lesem. Jo jo bývalo to pěkné svezení.....

0/0
19.11.2009 11:24

ROSES LIVE

Re: EVO ho strci do kapsi...

si klickoval mezi stromy a honil zajice ?

0/0
19.11.2009 12:29

Host

Re: EVO ho strci do kapsi...

0/0
19.11.2009 13:12

Host

Re: EVO ho strci do kapsi...

Evo nemá Kapsy!!! ale jinak dobrý..

0/0
19.11.2009 13:14

Host

kde jste Skldovkari S

;-D

0/0
19.11.2009 9:35

Host

motor s protiběžnými válci

> motor s protiběžnými válci

snad protiběžnými písty, páni odborníci

0/0
19.11.2009 8:19

Host

Re: motor s protiběžnými válci

prave ze valci :-)

0/0
19.11.2009 10:05

Host

Re: motor s protiběžnými válci

ctyrvalec petipist s protitahem...?

0/0
19.11.2009 11:45

radik

Re: motor s protiběžnými válci

A ty valce se nejak pohybujou, ze by byly protibezne nebo co? Jsou to protibezne pisty a ne valce!

0/0
19.11.2009 14:21

Host

Re: motor s protiběžnými válci

spavne asi "s protilezicimi valci"

0/0
20.11.2009 11:09

Host

Re: motor s protiběžnými válci

To je ale blbost ;-D

0/0
20.11.2009 12:03

Host

jo tak tomu říkám auto

SubaruVR^!! taky jedno mám,nic jinýho už nekoupím:-)

0/0
19.11.2009 8:01

Host

Re: jo tak tomu říkám auto

mam impu benzin  a outbacka D, nemaj chybu

0/0
19.11.2009 9:35

praptak

Re: jo tak tomu říkám auto

Až na ten diesel.

0/0
19.11.2009 11:37

Host

Re: jo tak tomu říkám auto

co je špatnýho na dieselu od subaru? Němci se mají co učit o Francouzích nemluvě...

lepší diesel není, věř mi...R^

Jinak samozřejmě do auta patří benzín!!!

0/0
19.11.2009 12:04

Host

Re: jo tak tomu říkám auto

No proto !

0/0
19.11.2009 16:43

Host

Re: jo tak tomu říkám auto

Chyba je malý výkon tohoto motoru na takové auto

0/0
20.11.2009 19:51

Host

Re: jo tak tomu říkám auto

cože máš malýho? a plastiku jsi zkoušel? ;-D

0/0
21.11.2009 14:42

Host

Ceny Subaru v ČR

Hmm, ovšem obchodní politiku v ČR nechápu - cena WRX v USA:

http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Subaru_Impreza-WRX/prices/

Rozdíly 300 - 400 tis. Kč :-(

0/0
19.11.2009 7:40

Host

Re: Ceny Subaru v ČR

vitej v EU

0/0
19.11.2009 9:36

Host

Re: Ceny Subaru v ČR

Upřesnim VÍTEJ V ČESKU ,kde i škoda ja dražší než za čárou ;-)

0/0
19.11.2009 16:41

Host

Re: Ceny Subaru v ČR

Ja se ted na to dival v Kanade, a nova stoji presne polovinu co u nas...

0/0
19.11.2009 10:06

Host

Jen 5 kvaltů

To je pro mně konečná. Bez šestky na delší trasy se s minimálně s jedním zákazníkem můžou rozloučit.

0/0
19.11.2009 0:25

Host

Re: Jen 5 kvaltů

Nepleťte si spolu s autorem článku rodinný vůz s touhle modrou raketou ;-)

0/0
19.11.2009 0:46

Host

Re: Jen 5 kvaltů

suhlas, jednoznacne suhlas..moj sen iked poskulujem po GC8, ale nechce sa mi zbavovat Lega :-/VVV

0/0
19.11.2009 0:52

Phantom2005

Re: Jen 5 kvaltů

Přesně, tohle je auto na dráhu, ne na dálnici.

0/0
19.11.2009 9:22

Host

Re: Jen 5 kvaltů

Nevím, jestli jsi někdy řídil Subaru. Já mám dvě - Forestera a Imprezu. Netvrdím, že by se šestá rychlost někdy nehodila...... Ale tak rázné tvrzení není na místě.  Jezdím hodně dlouhé trasy a i bez šestky dojedu....

0/0
19.11.2009 3:40

Host

Re: Jen 5 kvaltů

o tom zadna, ale autor toho prispevku nabyl dojmu ze se jedna o sice silny  vuz, ovsem rodineho typu ... a tak se nelze divit, ze si takovyto zakaznik tohle auto nekoupi, protoze potrebuje 6 rychlosti na setreni nafty 

0/0
19.11.2009 7:02

Host

Re: Jen 5 kvaltů

Nafty? ;-D;-D

0/0
19.11.2009 9:00

Roumen

Re: Jen 5 kvaltů

Mluvi o puvodnim pisateli, ktery evidentne potrebuje auto na naftu a se sesti rychlostam. :-)

To jeste pani autori zapomneli napsat, ze nejen ze tohle bumba hodne, ale navic jen 98 oktanu. :-)

0/0
19.11.2009 9:08

Host

Re: Jen 5 kvaltů

Myslim, že WRX jezdí na 95 oktanů. 98 je jen pro STi.

0/0
19.11.2009 9:53

Host

Re: Jen 5 kvaltů

No jo, ale spousta vykonnych vozu - benzinaku - uz 6 rychlosti ma.

0/0
19.11.2009 10:59

Host

Re: Jen 5 kvaltů

spousty aut není Subaru!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0/0
19.11.2009 12:59

Host

Re: Jen 5 kvaltů

WRXo nebo STi neni na dalnici sefe, kde chces v serpentynach davat 6ku??? treba jako vzlitnout. jo? R^:-)VVV

0/0
19.11.2009 18:53

Host

Re: Jen 5 kvaltů

Počet rychlostí jako záruka nějaké kvality? Nedávno jsem řídil Porsche Turbo a to má naštěstí jen 4 kvalty. Jinak by se člověk uřadil k smrti. :-P  Mělo to sice tiptronic, ale stejně stačila automatika. Po městě na nejvyšší 4ku (1100 otáček). :-)

0/0
20.11.2009 11:13

Host

Re: Jen 5 kvaltů

můžu tě ujistit, že 6 do takového auta je akorát nahouby. mám čtyřkolku s o dost vyšším výkonem i krouťákem, ale 6 neřadím ani dálnici

0/0
19.11.2009 13:47

Host

Re: Jen 5 kvaltů

U nafty to taky pořád přetřásají a můžu Tě ubezpečit, že ten pětikvalt je na Legacy akorát. Chce to se svýzt a pak hodnotit. Bohužel mi přijde, že někteří lidi posuzují kvalitu auta od počtu kvaltů. Málokdo si dnes vzpomene na Peugeot 307 WRC který měl takový průběh kroutícího momentu, že si vystačil se čtyřkvaltovou převodovkou. A popravdě, u některých aut mám pocit, že sice konstruktéři přidali šestý kvalt, ale bohužel na špatnou stranu - ne za pětku, ale před jedničku... ;-D

0/0
20.11.2009 1:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.