- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to auto tak pro 2, pokud si sednete dozadu, je to tam malý pro nohy, kufr stojí taky za prd. Zvenku nevypada zle. Ale u aut preferuji prakticnost, takze
rozhovor dvou malych cikanku na tema yeti: fero: ye ti zima? lajos: ye ty pyco!
Docela dost jezdím tady i po Evropě ale ten Yeti se asi pořád někde schovává viděl jsem jen asi 3 kousky bez polepů dealerů.Kupuje to vůbec někdo?
Takhle hnusne auto ? Maximalne zamestnanci skody, pze ho maji zadarmo :D
škodofkáři všech zemí vyližte si p.r.d.e.l !!!!!! ha ha ha zgarby
dyzajnově pěkný... jistě je v tom zase místo pro celou rodinu (rozumnějte dva dospělé asijského typu, tzn. do 170 cm, protože já se považuju za normálního chlapa se 196 centimetry a do škodovky se prostě pohodlně nevejdu, a dvě malé děti do pěti let na zadní sedačky, jak to známe z plakátů), jistě to má výkonné motory s nízkou spotřebou (což 1.2 TSi v SUV zaručeně je) a určitě to má bezvadný jízdní vlastnosti jako Fabia II... jo a místo sedaček jakési náhorní plošiny cca 30 čísel od podlahy...
normální chlap má skoro 2 metry ???
To jsou fory takhle po ranu ... no aspon to zoufalci ve skodovce zkusili
je jakási zkratka, která má jakýsi význam - tedy sportovní užitkový vůz a má se bez problémů pohybovat i v terénu. I byl jsem si tedy prohlédnout onen zázrak a málem jsem si smíchem ucvrknul. Zřejmě se jedná o první "SUV" - tedy auto, schopné bezproblémového pohybu v terénu (jak z reklamy vidno i v lese), kterčé má místo rezervního kola jakýsi balíček s lepidýlkem a kompresůrkem do zásuvky, které mají vyřešit případný problém v tom lese - třeba pneu rozervané o kámen apod. Rezerva tam normálně nejde dát - zajímavý fenoném je, že změna zákona nastala přesně v okamžiku nasazení tohoto zázraku na trh. Dále je oproti běžným SUV vyráběno i s pohonem 2 kol - opět kvalitní SUV. No a oproti opravdovým SUV se ASI bude dodávat i s dnes již legendárním engine 1,2HTP - vlajkovou to lodí motorizací ze Škoda. Možná se připravuje i nový vysoce kvalitní 0,386 litrový, 2 válcový motor, ovšem brutálně přeplňovaný 6 paralelními kompresory. Je to auto o ničem ....
já bejt tebou tak se nejdřív svezu a pak kritizuju. SUV s pohonem jenom jedné nápravy dělá více výrobců a pro ty co s tim jezdí jenom po městě ne polní cestě na achatu to stačí jako kdysi legendární 105 - 120 ale jinak souhlasim s terezervou já osobně bych bez ní nedal ránu i když jsem jí zatim použil tak 1x za 4 roky