Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

O koupi auta rozhoduje i bouchnutí dveří

U moderních aut nenechává výrobce náhodě vůbec nic, ani zvuk zavíraných dveří. I ten totiž může ovlivnit prodej modelu. "V nové astře se nám podařilo zvuk dveří vylepšit, to znamená ztišit a zároveň udělat důstojnějším, o plných 35 procent," chlubí se například vývojář nového Opelu Astra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Jenda.Pracka

Staré stopětky měly alespoň lůžkovou úpravu

zatímco nová fára nemají nic, tak ať jdou k čertu se šrotovným a já si nechám svoji starou Škodovku.

0/0
17.11.2009 21:25

Host

enzo

To je fakt, ze o koupi vozu rozhoduji zvlastni podnety na lidskou psychu. Docela malo znama vec je jak se peclive ladi odraz na karoserii respektive dverich, aby se damam nedeformoval v odrazu tvar lytek.

0/0
17.11.2009 18:39

Host

Pokud by u opla auto

udělali od začátku kvalitně a robusně, místo toho, že se řeší na čem ještě jde ušetřit  každé euro a jak to udělat aby to kupující nepoznal, naopak to budilo pocit kvality. Podobná taktika jak když řezník prodává špekáčky ze sóje a rozemletých kůží se škrobem a košenilou, ochucené glutamátem.

0/0
11.11.2009 21:26

Host

Re: Pokud by u opla auto

Když zabouchneš dveře od nové Insignie ozve se jen velmi decentní tlumený 'dunivý' zvuk, tento zvuk je několik světelných let vzdálený od kovového netlumeného klapnutí, který se ozývá při zavíraní dveří předchozí Vectry C .... 8-o

0/0
12.11.2009 23:53

masoreti

radši motor

co takhle ladit zvuk motorů? ja bych pro své tdi bral zvuk z tohohle historického ferrari s číslem 4.

http://www.youtube.com/watch?v=v6gcwIt5nSM

0/0
11.11.2009 20:38

Host

Re: radši motor

Ideálně vyladěný zvuk motoru je ten, který nejde slyšet. Dobrý řidič nemusí zvuk motoru slyšet.

0/0
16.11.2009 10:22

Host

120

Nejhezci zvuk dveri ma Skoda 120 ... to to dvojity zaskripeni zastoupi i alarm co ma soused v Medvedovi ;-D;-D

0/0
11.11.2009 20:06

Host

Re: 120

To dela vymlete ulozeni dverniho omezovace v cepu v pantu a je to de facto zavada, ale malo kdo to resi (protoze na funkci to nema vliv), takze je to charakteristicky zvuk.

0/0
11.11.2009 20:15

Štvavá vysílačka

Škoda, že v článku není audio nahrávka...

0/0
11.11.2009 18:35

Host

Zlatí komunisti

Tenkrát to byly poctivé plechy. Ne jako dnes kdy "papírový" svitek odněkud z Číny je po vylysování vydáván jako pozink plech nejvyšší kvality.

No hlavně že to má dobrý zvuk při zavírání dvěří ;-D Po 3 zimách to pochopíte

0/0
11.11.2009 17:24

Angelost

Re: Zlatí komunisti

jeste ze mam zaruku 10 let proti proreziveni

0/0
11.11.2009 17:36

GUHU

Re: Zlatí komunisti

jo a proto ta komunistická auta tak rychle rezavěla, že kreténe

0/0
11.11.2009 17:54

Host

Re: Zlatí komunisti

;-D tys asi nikdy nesedel v aute starsim 20ti let

0/0
11.11.2009 18:49

piErcE

Re: Zlatí komunisti

Blbecku, doporucuji ti zazit nehodu (napr. naraz z boku) ve stare 120 s temi tvymi bytelnymi plechy a napr. v Octe (nebo v jakemkoli jinem modernim aute). Pak uvidis, kde jsou ty plechy pevnejsi a kvalitnejsi.

Ale aby jsi to nemusel zkouset, reknu ti to sam... ty papirove plechy jsou ve 120, nikoli v modernich autech.

0/0
11.11.2009 20:09

Host

Re: Zlatí komunisti

Plechy jako takove jsou papriove zhruba vsude stejne. Jen trumpeta si muze myslet, ze je to v plechu, je to v konstrukci, tedy v tom, co a jak se z tech plechu posklada a kde se to jak vyztuzi.

0/0
11.11.2009 20:18

Host

Re: Zlatí komunisti

konečně někdo rozumný ...

0/0
13.11.2009 13:48

Host

Re: Zlatí komunisti

No 120-ka byla na tom líp než Favorit,to si mohl koupit jen sebevrah nebo ten co se nechtěl po nehodě trápit.

0/0
11.11.2009 21:44

Host

Re: Zlatí komunisti

počkej ochcávia je moderní auto,to jsi mě opravdu pobavil,navíc je ochcávia svařovaná z nočníkový oceli s minimální pevností a úspora je tam znát na každým detailu.

0/0
15.11.2009 15:09

Host

Re: Zlatí komunisti

komunisté neměli s tímto nic společného ...  a vyráběli se tehdy značně nebezpečná auta, v porovnání s tím , co bylo jinde..

0/0
13.11.2009 13:47

Host

Re: Zlatí komunisti

Někteří to stále nechápou a asi ani nikdy nepochopí. Není problém vyrobit bytelné auto, které ani po nárazu čelně do betonu v 50km/hod nebude mít škrábanec. Bohužel lidé uvnitř by byli na místě mrtví. Já volím auto, které se při nárazu skrčí jako harmonika, ale vystoupím z něj nezraněn a zamířím do prvního autosalónu pro nové. Nemusím jezdit tankem.

0/0
16.11.2009 10:26

Host

Vozy z Hyundai Nošovice

Jako zaměstnanec Hyundai Nošovice Vám radím nebouchejte moc dveřmi aby vám neupadli. Když přijde na kvalitu myslete korejsky ;-D

0/0
11.11.2009 17:18

Host

Utopia planetaria

Jak za sociku !!! Nabuduce kto si nekopne do pneumatik nebude to ono !!!

;-D;-D:-P

0/0
11.11.2009 17:08

Host

Bouchání dveří

v návaznosti na rozhodování o (ne)koupi zkoumali a ladili už v Toyotě v roce 1999 když jsem pro ně dělal.

0/0
11.11.2009 16:13

Host

Hmm

Chápu, že bouchání dveří nemůže pořád znít jako u starých Škodovek, ale říct, že jsme vylepšili zvuk bouchání o 35% mi už přijde dost absurdní ;-D

0/0
11.11.2009 15:04

def...

Re: Hmm

pokud se da vyjadrit lidsky zivot v penezich, proc by se nedalo vyjadrit vylepseni zvuku v procentech?

0/0
11.11.2009 15:38

Host

Dvere na Šáde 105/120

Nikdy nezabudnem na ten charakteristický zvuk a najmä dozvuk po zabuchnutí dverí na Š105/120. Ten "piskot" je tak charakteristický, že ho určite rozpozná väčšina Čechov a Slovákov. V žiadnom inom aute nie je taký zvuk pri buchnutí dverí. Podotýkam, odporný.

0/0
11.11.2009 14:56

Host

Re: Dvere na Šáde 105/120

piskot?? Spis si vybavuju charakteristicky zvuk vychozeneho omezovace dveri, cvakani pri prechodu dveri pres prvni otverenou polohu. K pribouchnuti se mi zadny specialni zvuk nevybavuje.

0/0
11.11.2009 15:53

Host

Re: Dvere na Šáde 105/120

MODŘÍ CHYTRÁCI NEJDŘÍVE SE PODÍVEJTE JAK HRUBÝ BYL PLECH NA Š105/120. TEN DNEŠNÍ "PAPÍR" MOŽNÁ NETŘÍSKÁ ALE ZA 2-3 ZIMY NEUSLYŠÍTE ALE UVIDÍTE CO JSTE TO KOUPILI ;-D

0/0
11.11.2009 17:32

Host

Re: Dvere na Šáde 105/120

co jsi si slehnul?

0/0
11.11.2009 17:34

Host

Re: Dvere na Šáde 105/120

jo, ten byl hustej.. nevim, jestli piskot, spíš rána a takový divný cvaknutí, jak když se docvakne pružinka

0/0
11.11.2009 16:06

Host

Re: Dvere na Šáde 105/120

Vono to spíš bylo takový divný cinknutí zámků- jako to uměl dědeček hříbeček v Mrazíkovi... ;-D

0/0
11.11.2009 16:44

Host

Re: Dvere na Šáde 105/120

OPEL Speedster to umí taky. Ale ten byl ještě před vylepšením zvuku o 35%.

0/0
11.11.2009 17:07

Host

hmm 5% rikate

> obr se 191: oba představují méně než pětiprocentní menšinu evropské populace

zajimave zajimave. u nas v mlade dynamicke firme je to 23% pocitaji se do toho prumeru duchodci co rostou do zeme a uz se nedokazi narovnat po 40ti letech komunismu se skrivenym hrbetem a nemluvnata?

0/0
11.11.2009 14:43

Host

Re: hmm 5% rikate

co tak zacit pouzivat 5% produktivni populace... to by se treba latka posunula ke 2 metrum. tam uz by to odpovidalo nekde kolem 198.

0/0
11.11.2009 14:44

Host

Re: hmm 5% rikate

Mozna by to chtelo vyuzit trochu te dynamiky a naucit se psat s interpunkci. :o)

0/0
11.11.2009 15:58

Host

Na mojom Veyrone

Na mojom Veyrone buchnutie dveri takmer nie je pocutR^

0/0
11.11.2009 14:11

Host

Re: Na mojom Veyrone

jj, a tvuj prizpevek je taky peknej vejron

0/0
11.11.2009 14:28

Host

Re: Na mojom Veyrone

Na pociatku kazdeho z nas bol isty vyron ;-D;-D;-D

0/0
11.11.2009 15:13

Host

Re: Na mojom Veyrone

no kdyz si zabouchnes ruku do dveri, tak by z toho mohl by vejron a pritom nebude ty dvere pres tvuj rev slyset, takze jo

0/0
11.11.2009 14:46

ujko.straka

Zvláštní

Je zvláštní že na nových modelech se používají stovky figurantů a ladí se všechno a přitom to od dob Astry F Caravan nebo Volva 850 jde od desíti k pěti. Co tam ty stovky figurantů teda dělají? Najděte mi na posledním modelu astry nahoře na palubce prostor kde můžu odhodit komouše a klíče. Najdete tak akorát velký ho..no do desigen a bez dezyga to neňy YN aňy CHRCHOOOOOL.

0/0
11.11.2009 12:39

Host

Re: Zvláštní

vzdyt to psali, figuranti skladaji prepravky do kufru, hledaji kde udelat policku na brejle, kam strcit mp3.tak taky asi postradaji vzdy mnoho stribrneho, co se leskne tak, ze kazdy dotek na tom necha viditelny nechutny otisk toho, co se dotykalo.jen se nezajimaji o nic, co souvisi s rizenim.podle toho to taky vypada.ale kdyz muze kandidovat na auto roku toyota iq, tak pak uz je mozne vse.nastesti jsou i auta, kam se mnoho hlouposti do dveri ani jinam moc nevejde, tak si jich na cestu vezmete mene, ale kdyz to do vas nekdo opre, radi mate hlouposti doma:-)

0/0
11.11.2009 22:33

Host

A budou zvuky

bouchnutí na přání ? Já bych si přál............až jsem se začervenal;-D

0/0
11.11.2009 12:27

Host

OPEL speedster

dělá "břink" stejně jako škoda 105

0/0
11.11.2009 12:07

Host

Re: OPEL speedster

Mno to bude asi tím, že SPEEDSTER má lehkou kompozitovou karoserii s hliníkovým rámem.:-P

0/0
11.11.2009 13:17

Host

Re: OPEL speedster

což ovšem škoda neměla, takže v MB to dokázali levněji už před lety8-o

0/0
11.11.2009 16:08

vver440 re-powering

no to sou mi věci

u mý c5 je ten zvuk fakt decentní:-)

0/0
11.11.2009 11:55

Host

Re: no to sou mi věci

;-D

0/0
11.11.2009 13:29

Host

Re: no to sou mi věci

8-o

0/0
12.11.2009 8:10

Host

Re: no to sou mi věci

;-€

0/0
12.11.2009 12:01

send1

Nejlepší zvuk je zvuk

spláchnutého záchodu po dobře vykonané práci ;-D

0/0
11.11.2009 11:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.