Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nová astra prošla léčbou z nedostatku emocí. A povedla se

Wir leben Autos - Žijeme auty, hlásá nový slogan německého Opelu. V astře se tak prý "skvělá německá technika snoubí s emocemi a vášní".

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

ford

to je ford astra  R^

0/0
7.12.2009 17:51

Host

no Opel

Design dobrý, ještě snížit poruchovost a už to skoro bude auto..;-D

0/0
19.11.2009 7:54

Host

Re: no Opel

ty si měl někdy osobně Opla že mluvíš o poruchovosti ?

0/0
20.11.2009 8:05

Host

Astra

Astra H má velmi dobrý podvozek, v kombíku je hodně místa, dá se koupit ojetina za rozumné peníze,podvozek je dobrý na naše okresky.

0/0
18.11.2009 22:06

Host

Kvalita zpracování

Astra je pěkné auto , ale jestli bude tak rozvrzaná jako Insignia tak potěš koště. ;-€

0/0
17.11.2009 12:26

hrabě jarda

3

Vypadá jak Mazda3.

0/0
17.11.2009 10:26

Host

Re: 3

myslíš tu mazdu 3 co vypadá jako peugeot? :-)

0/0
17.11.2009 14:25

Host

Re: 3

myslis ten peugeot, ktery vypada jak Alfa Romeo?

0/0
18.11.2009 13:21

Host

Re: 3

;-DR^

0/0
18.11.2009 13:57

legnaw

kdepak

prd... bocny profil= total ford fiesta

0/0
18.11.2009 8:51

Host

drek

Nova Astra je uplne bez pohlavni auto. Od kazdeho neco, uvnitr Chevrolet podobne jako u Insignie. Navic jestli budou plasty vrzat tak jako u nekterych modelu Insignie, tak to je horor. Souhlasim, ze Opel patri mezi to nejhorsi z reichu. Diesel od Opelu je hlucny a nekultivovany. Golf zustane rozhodne neprekonan!

0/0
17.11.2009 0:54

Host

Re: drek

Naftu GM ani jeho pobočka Opel neumí. RvRvRvRvRvRvRvRv

0/0
17.11.2009 1:06

Host

Re: drek

vy všichni postižení dieselmánií běžte už někam! nafta patří do náklaďáku, traktoru a do kamen

0/0
17.11.2009 9:19

Host

Re: drek

Vsichni extremiste, kteri vidi vse jen cerne nebo bile jsou postizeni. Vem si na hlavu hlinikovy kastrol a bez se schovat pred mimozemstany...

0/0
17.11.2009 11:26

Host

Re: drek

další ;-D

0/0
18.11.2009 12:08

Host

Re: drek

akurat ze opel tie motory nenavrhol on ich odkupil..

0/0
21.11.2009 14:08

Host

Re: drek

zato třeba koncern vw, tam je to co kus sexy unikát, že ;-D;-D;-D

0/0
17.11.2009 9:20

a_j_a

Re: drek

R^R^   ;-D;-D

0/0
18.11.2009 14:02

LoginPoze

Opel je na německém trhu v podobném postavení...

jako za socíka Trabant na českém trhu. Je pro ty méně movité, kteří se taky rádi svezou a dokážou přimhouřit oko nad mnohou nedokonalostí a potíží...

0/0
16.11.2009 23:01

Host

Re: Opel je na německém trhu v podobném postavení...

Vážený pane, asi nevíte o čem mluvíte. Opel není pro němce žádná socka a nikdy nebyl.

Udivují mne stále tyto názory těchto internetových odborníků, každá lama se jen camrá a nikdy se s Opel nesvezl.

Opel mám od roku 1994 ( VECTRA , ASTRA , nyní ZAFIRA ) jel jsem v nové Insignii a v jejím interiéru nic nevrzalo. Vše je vždy jen o tom co a jak se testuje ...

Od roku 1994 jsem s  Opel neměl servisní problém, jedinný trabl co mne potkal je upadlé spojkové lanko v Chorvatsku na ostrově PAG. ( ale to auto již mělo najeto skoro 100 000 ).

0/0
18.11.2009 8:26

Host

To je teda podřadnej vrak

RvRvXX

0/0
16.11.2009 20:28

Host

Re: To je teda podřadnej vrak

Sám si podřadnej.

0/0
16.11.2009 20:56

Host

Re: To je teda podřadnej vrak

sere tě, že sis koupil šrot ? ;-D Rv

0/0
16.11.2009 20:58

Host

Re: To je teda podřadnej vrak

Astru nemám, ale Opel jo a naštvanej nejsem. Maximálně můžu být naštvaný, že asi už neseženu tak spolehlivý auto jako je nyní můj Opel, po 13letech a téměř 200tkm jen běžná údržba.

0/0
16.11.2009 21:29

Host

hlavně aby sejim povedlo udělat kvalitní a spolehlivé motory

Hlavně velkej bacha na diesely ty Opel tradičně neumí a je to to nejhorší co se dá na trhu koupit. To už je lepší obstarožní TDI čerpadlo-tryska VW který cpou němci do Škodovek .

0/0
16.11.2009 17:04

Dusan321

Re: hlavně aby sejim povedlo udělat kvalitní a spolehlivé motory

On Opel uz take diesely nedela a postupne svoje nepovedene vyrobky nahrazuje diesely od Fiatu, coz je firma ktera moderni dieselovy motor vynalezla. Ovsem je fakt, ze v posledni dobe predstihly Fiat Francouzi co se tyce modernich dieselu. HDI a DCI jsou v dnesni dobe asi leaderi v naftacich, Fiat ponekud zaspal, makal na vykonu, ale ztraci na kultivovanosti.

0/0
17.11.2009 14:32

Host

Re: hlavně aby sejim povedlo udělat kvalitní a spolehlivé motory

Dovolte mi opravu - soucasne francouzske diesely (napriklad dobre hodnocene diesely Peugeot) jsou vysledkem spoluprace koncernu TCPA s BMW. Tech clanku a presnych popisu teto spoluprace je plny internet, takze to tu nebudu rozebirat. Kdo chce at se podiva. Fiat a jeji odberatele take dokonce zkopirovali nektere technologie a postupy od BMW dieselu. Staci se zeptat nejakeho mechanika, ktery se vyzna v BMW a Fiat, pripadne Alfa Romeo. Pravdou je ze i BMW sem tam slaplo lehce vedle, ale kdo vi ktery motor a na co si dat pozor a jak se k tomu chovat dostane od BMW skutecne nejlepsi diesel na trhu at uz ctyr, nebo sestivalec.

0/0
18.11.2009 10:30

Host

opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

z běžně provozovaných aut uznávám pouze volkswagen, audi, ford, nissan, mitsubishi a honda

plus samozřejmě ty "vyšší" jako třeba BMW, mercedes apod

vše ostatní jsou šroty nehodné pozornosti:-P

0/0
16.11.2009 16:57

Host

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

Odborník Pan Pitomec promluvil. Řekl bych, že nějaké dítě školou povinné.

0/0
16.11.2009 18:26

Host

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

Např. Nissan a Renault zajedno jsou, jako Škoda a VW. Takže i znalosti panu Odborníkovi chybí, jinak by již Nissan nezmiňoval

0/0
16.11.2009 18:28

Host

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

no dobrá

uznávám že v současnosti se mezi japonskými auty neorientuji

ale za těmi německými a USA si stojím

kam se hrabe poruchovej a hnusnej opel na volkswagen:-P

0/0
16.11.2009 20:58

a_j_a

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

a které z výše uvedených je to americké auto, prosím?

0/0
18.11.2009 14:04

Host

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

kam se hrabe poruchovej a nudnej vw na opel? pozri si statistiky poruchovosti.. Opel dohana VW velmi rychlo..

0/0
21.11.2009 14:11

Host

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

kam se hrabe poruchovej a hnusnej opel na volkswagen:-P

0/0
16.11.2009 21:02

Host

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

Vážený pane, asi nevíte o čem mluvíte. Opel není pro němce žádná socka a nikdy nebyl.

Udivují mne stále tyto názory těchto internetových odborníků, každá lama se jen camrá a nikdy se s Opel nesvezl.

Opel mám od roku 1994 ( VECTRA , ASTRA , nyní ZAFIRA ) jel jsem v nové Insignii a v jejím interiéru nic nevrzalo. Vše je vždy jen o tom co a jakse testuje ...

Od roku 1994 jsem s Opel neměl servisní problém, jedinný trabl co mne potkal je upadlé spojkové lanko v Chorvatsku na ostrově PAG. ( ale to auto již mělo najeto skoro 100 000 ).

Zeptám se jen kolik Vám je ? 13 nebo už 15 ? Probuďtte se a vytáhněte již tu ruku z nočníku.

0/0
18.11.2009 8:29

a_j_a

Re: opel je pouze auto druhé až třetí kategorie

měl jsem ve firmě 2 astry předposlední generace. v servisu byly furt. takže zkus nějakou jinou na dobrou noc. zdar.

0/0
18.11.2009 14:07

Necekana navsteva

A na ceskem trhu vozidel

at uz novych ci ojetych je OPEL jedna z nejlepsich znacek. Kdyz dam stranou BMW ci Mercedes, ktery u nas prodava v kusech, tak u OPELa neni mozno sahnout vedel. Opravdu u nas neznam znacku ktera by nabizela lepsi auta. Samozrejme lze koupit levneji, ovsem pak je otazka co od auta cekate. Pokud vam staci vybava na nule a najezd do 10.000 za rok, je Skoda a podobni plagiatori aut spravna volba, pokud shanite auto, tam rozhdone sahnout nemuzete.

0/0
16.11.2009 16:17

Host

i kdyby byla nová Astra ze zlata ....................

dvouletá zkušenost s Astrou Caravan 1.7 DTH 74 kW Cosmo r.v. 11/2006 a dohady a nakonec soud který trvá dodnes o tom co je záruka a co není , děkuji nechci. největší problém byl motor 4 krát kaput a jednou řídící jednotka.

kupoval jsem jí novou a pětkrát během 18 měsíců mě musela odtáhnout odtahovka jednou z toho mi odešel motor ve Slovinsku když jsme jeli s rodinou do Chorvatska.

nejhorší zkušenost mám přímo s importérem GM South East Europe, Olbrachtova 9, na Praze 4 který nechtěl řešit reklamace a neuznával záruky !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

sedí tam pan Koláček telefon 239004111 který je šéf likvidací záručních oprav na toho opravdu velký pozor !!!!!!!!!

OPEL UŽ NIKDY VÍC  !!!!!!!!!!!!!!  RvX;-O

0/0
16.11.2009 16:15

Host

Re: i kdyby byla nová Astra ze zlata ....................

Jo to je blbá zkušenost. Včera dávali v Občanském judu zase chlapíka co koupil novýho VW Tuarega 3,0TDI a neustále problémy s elektrikou a následně se zadřeným motorem. A jednání servisu bylo také strašné.

U dnešních přetechnizovaných bych i nějakou méně závažnou závadu toleroval, ale musel by se k tomu servis postavit čelem. A ne jen kupte a už se tu neukazujte, bohužel tak to většinou chodí.

0/0
16.11.2009 16:23

Host

Re: i kdyby byla nová Astra ze zlata ....................

1000 CZK na ruku za pana Koláčka!!!

Vážený pane, dokážete-li, že na GM South East Europe, Olbrachtova 9, Praha 4, existuje šéf likvidací záručních oprav pan Koláček, vyplatím Vám na ruku 1000 CZK. Není to moc ani málo - na to, aby to prokázalo, že prostě a jednoduše LŽETE, je to přesně tak akorát...

0/0
16.11.2009 21:18

Host

Re: i kdyby byla nová Astra ze zlata ....................

Servis Opel je opravdu tragédie.U služebního Vivara odešly vstřiky a oprava trvala čtyři týdny,jelikož se odborníkům při demontáži podařilo poškodit hlavu.Poté odešlo čepadlo a náhradní našli až v Maďarsku-doba trvání dva týdny.Výměna spojkového válce trvala týden.Když odešlo čidlo regulující otáčky volnoběhu tak bylo dodáno po objednávce s opačným závitem a oprava se posunula o další týden.Po 150 tis. kilometrech byla přední náprava zralá na generálku a to nikdy nebylo vozidlo nijak přetížené.Toto jsou zkušenosti ze servisem v Brně, ale vím o podobných i z jiných končin.Jedná se o značkové,protože leasingovka jinde opravu neuzná.

0/0
18.11.2009 20:41

Mak1

Já jse si koupil Astru H v červenci -

je to benzín 1,8 - 103 kW a nějak mi tam ty koně přijdou být líný ..... Před tím jsem jezdil Polem 1,6 a subjektivně mi přišlo být živější - zvlášť ve městě.

Na dálnici je  samozřejmě Astra lepší, ale od 1,8 se 103 kW jsem čekal víc. Nedokážu si představit, jak jezdí Astra 1,4, nebo 1,6.....

0/0
16.11.2009 15:28

ROSES LIVE

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

a proc sis nekoupil auto ?

0/0
16.11.2009 15:42

Mak1

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

Protože jsem 6 let starýho Medvěda nechtěl a na na novýho nemám .....

0/0
16.11.2009 15:52

petyo

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

No to bude asi tím, že Astra, jako větší auto, je těžší než Polo, ne?

0/0
16.11.2009 15:43

Mak1

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

asi o 400 kg - nicméně Polo má 55 kW a Astra skoro 2x tolik

0/0
16.11.2009 15:50

FastDriver

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

je otázkou, jaký je průběh křivky výkonu s ohledem na otáčky. Pokud by to ale "nejelo" ani ve vyšších otáčkách, je možné to změřit na válcové brzdě. Tam se ukáže, kolik v motoru doopravdy je. Několikrát se stalo, že naměřené hodnoty hrubě neodpovídaly papírovým..

0/0
16.11.2009 17:52

Mak1

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

Ono je to spíš tím, že se s ní zatím stále učím jezdit - v Polu jsem přeřazoval okolo 2000 a tady to chce minimálně o 1000 víc :-)

0/0
18.11.2009 8:00

Dusan321

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

Ono je to jednoduche. Z atmosfericke 1.8cky lze ziskat 103kW pouze tim, ze budu tocit vysoke otacky, to ovsem znamena ze motor bude vespod uplne mrtvy. To je problem vsech 16V ctyrvalcu a cim je motor na litr vykonnejsi tim je situace jenom horsi a horsi. Musite holt dusledne podrazovat a pak se vam motor odmeni zivejsi charakteristikou (a patricnou spotrebou).

Podle vaseho stylu jizdy to muzete vyresit bud koupi naftaku, turbobenzinu nebo sestivalce, kazde z techto reseni ma sve pro a proti.

0/0
17.11.2009 14:30

Mak1

Re: Já jse si koupil Astru H v červenci -

Máte pravdu - musím se s tím naučit jezdit, protože v Polu jsem byl zvyklý přeřazovat okolo 2000 otáček a tady musím okolo (nad) 3000 - pak už to jede:-)

0/0
18.11.2009 7:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.