Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Unikáty z archivu BMW: kabrio M5, které překvapí i znalce

V šuplíku s nápisem M5 jsou v archivu BMW schované zajímavé a bohužel nerealizované projekty. Před dvaceti lety se plánovala dokonce ostrá verze pětkového kabrioletu. V roce 1989 byl internet ještě v plenkách, možná i proto zůstal tenhle unikát dodnes utajen.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Nyx

M paket

máme doma E39 touring M paket 525 tds automat r.v 98 (první majitel) a pořád to lítá jako blázen, zřejmě díky tomu, že to má pořád značkový servis a když se něco pokazí, tak se to hned opraví........

0/0
3.2.2010 21:53

Host

Chyby. A co M8?

Tak M5 E39 sedan dá 0-100km za cca. 5.3s, takže touring asi nebude 4.8s (to jste si spletli s E60)!  Měl jsem dvě E34 M5 a teď mám E39 M5, tak si to ověřte, že nekecám.

A když už jste u těch rarit, nemuseli byste jen opsat starou tiskovou zprávu vydanou BMW u příležitosti 20ti let M5, ale ukázat lidem NEJVZÁCNĚJŠÍ BMW VŠECH DOB - prototyp M8, s legendárním M dvanáctiválcem, jenž pak mírně upravený použili v supersportu McLaren F1, což je stále nejlepší supersport všech dob.

 

0/0
1.2.2010 11:28

Host

Re: Chyby. A co M8?

Pardon ne 20,!! ale 25 let ///M5

0/0
1.2.2010 13:01

Host

Re: Kterej id*ot psal tenhle článek?

Já mám tu E12 v nějaký literatuře značenou jako M5. Ale nebyla by to první chyba v nějaký automobilový encyklopedii, takže je možný, že to je jak říkáš...

0/0
1.2.2010 12:52

Host

Re: Kterej id*ot psal tenhle článek?

E12 ve verzi "M5" byla oficálně značená jako M535i.

0/0
16.2.2010 21:26

doktor.

BMW

TAK TEN MOTOREK JE FAKT BOMBA.ŠKODA,ŠKODA.:-P

0/0
1.2.2010 9:26

deméter

Re: BMW

právě že ŠKODA dělá 3 válec HTP...

0/0
2.2.2010 12:09

Host

Ale M5 combi se vyrábí.

V rámci řady E60.

0/0
1.2.2010 9:11

Mumat

Ignorant

Ty redaktorský technický a češtinářský ignorante, co to jsou kroutící newtonmetry?

0/0
1.2.2010 7:51

Host

Re: Ignorant

A co jsou to ty koně??

0/0
1.2.2010 12:35

Host

Re: Ignorant

Koně jsou taková zvířata. Domácí. Pasou se :-)

0/0
1.2.2010 14:20

Host

Prvni M5 v kombi??

Jako touring zcela bezne jezdila M5 E34.

0/0
1.2.2010 6:35

Host

Re: Prvni M5 v kombi??

To urcite! Emková E34 Touring nikdy nebola, ale vzdy sa najdu "tuneri", co na svojho odymeneho ropaka so 400 000 km, po 5 majitelovi a 2 tazkych havariach dozadu nalepia plaketu "M" a "BMW Motorsport".

0/0
1.2.2010 8:23

Host

Re: Prvni M5 v kombi??

E34 M5 opravdu byla prvním M5 v kombiku. Staci trochu pohledat na netu, udajne jich bylo v letech 92-95 vyrobeno 891 kusu ;-)

http://www.bmwdrives.com/mcars/bmw-e34-m5-touring.php

0/0
1.2.2010 8:37

Host

Re: Prvni M5 v kombi??

kdybyste nekdo meli zajem o jedno stribrne M5 E34 touring, tak vim o jednom ktery zatim ceka na sveho majitele. Proslo ted generalkou a uz je k dispozici. Takze jedno je i v Brne panove !!! :) :) :)

0/0
1.2.2010 22:08

Host

Re: Prvni M5 v kombi??

dalsi chytrak :-D

0/0
1.2.2010 12:16

Martin z Česka

Re: Prvni M5 v kombi??

tak teď sis naběh:) a nebyla ta neexistující M5tka T náhodou E39?

0/0
1.2.2010 16:42

Host

krása

0/0
1.2.2010 6:27

Host

Vývoj jde dopředu...

Každá doba má svoje a jak je psané v článku v části o 16-ti válci, tehdy šlo vyvíjet takovéto skvosty, dneska už to nejde. Každopádně je BMW stále pojmem v motorizmu a její rádoby soupeři z Číny, Koreje či Wolfsburgu mají co dohánět :-)

0/0
1.2.2010 2:42

Host

Re: Vývoj jde dopředu...

soudruzi z Číny nemusejí vůbec nic dohánět - oni si koupí celou automobilku a pak další a další ... a nakonec tu budeme mít všechna auta z Číny :-/

0/0
1.2.2010 8:43

f0rr35t

.

R^ wow

0/0
1.2.2010 1:31







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.