- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
kolik let je autorce? Osmnáct?
S trabíkem jsme se onehdá převrátili na střechu
dvoutakty už ne silnici nevidno
Když otevřeš ten dekl vepředu blíž k volantu a podíváš se napravo nebo na levo, jsou tam napevno takové divné kovové věci, co vypadají jako formička na pečení a jsou zakončeny matičkou a šroubečkem. Ty stříbrné vlevo ne, hned vedle... To jsou prosím domečky pro uchycení tlumičů, páč Trabi měl narozdíl od Škodovky nezávislé zavěšení předních kol. To, co dělá to bouchání, jsou napříč umístěná listová pera, jedno pro každou nápravu. Pro tvoji informaci - hodně podobný systém má spoustu velkých krásných amerických aut z té doby.
Blinkr nevrací prakticky u ničeho do r.v. 1989, možná Rolce Royce nebo Ferrari. Každopádně jsem pilotoval např Opel Omega, Renault 21, Ford Escort, Citroen BX a ty tuto fci neměly.
Sedačky má Trabant relativně pohodlné - jistě, s Lexusem IS-F to srovnávat nelze (řídil jsem to i ono), ale zase taková bída to není. Jen se musí nastavit. Přál bych vám jízdu Avií. Výhled z vozu je velice slušný, jediný problém je nahoru na semafor, ale to se dá.
to byly kutilské časy,co dokázali někteří kutilové vymyslet pro svého miláška.
na parkovišti u Berlíněa jsme v něm několirát cestou na/z Rujany přespávali všichni 3. Akorát že synek občas v noci zmáčkl nohou klaksón a celé parkoviště se začalo bouřit.....
Jinak i Bulharsko a Jugoslavie zcela bez problémůl.
Pouze jsem si musel ektrickou zkoušečkou a šuplerou -místo svíček-, pravidelně nastavovat jiný zimní a jiný letní předstih.
Kar-el
trabukem jsme kdysi jezdili na diskotéky... joo to byly časy... nějak moc to žralo, tuším, že na 2 litry šlo najet max 12 km... takže se skládalo na benzín, aby jsme těch 18 km tam a zase nazpátek dojeli..,.. ale bylo to super, nemuseli jsme šlapat pěcho , nebo s e někoho prosit o svezení.. a navíc si bylo aspon kam ,,odskočit,, se slečnou..