Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda patří největší automobilce světa. Volkswagen předběhl Toyotu díky šrotovnému

Být největší automobilkou světa si Volkswagen plánoval až na rok 2018, podle nejnovějších průzkumů je světovou jedničkou už teď.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Škodovka

Naše Škodovka ještě nedávno prý svýma tržbama zachraňovala koncern VW takže je to vlastně nejlepší automobilka na světě ne???

0/0
11.11.2009 16:19

Host

Re: Škodovka

Šrotovné skončilo tak za odměnu pár stovek zaměstnanců Škody propustíme,abychom měli doma klid a nemuseli propouštět našince, zaznělo v centrále vepříků;-(

0/0
11.11.2009 16:54

Host

Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

Celý článek je poněkud zavádějící,jsem zvědav na realitu.V pololetí prodala Toyota 3,55mil. aut,GM 3,5mil.aut,VW 3mil.aut,čtvrtý nebyl Ford,ale Hyundai-Kia.

Takže za poslední čtvrtletí by musel VW prodat 1,4mil.aut,což je naprosto reálné,ale Toyota by musela prodat pouhých 450tis.aut,což prodá za tři měsíce jen v USA,GM snad ani nic neprodal,to samé Hyundai-KIA,které měli za poslední čtvrtletí obrovské nárůsty prodejů,záhadně zmizeli z žebříčku.

Kdyby raději novináři přemýšleli,než něco zveřejní,udělají lépe.Zatím to vypadá na buď vtipný článek,nebo vykonstruovanou PR zprávu.

0/0
11.11.2009 0:43

Host

Re: Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

Žeby chvástání jak za komančů "plán splněn na 110%" a k dostání zboží jen pod pultem? Ale jinak hezký článek pro příznivce koncernu,uvidíme jak dlouho tu kritika vydrží;-)

0/0
11.11.2009 10:54

Host

Re: Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

No opravdu si nedovedu představit,že GM prodal nějakých 100tis.aut za 3měsíce.VW asi 1,4mil.a Ford totéž.Všichni ostatní obrovské propady,které měli být i podle článku třeba u Toyoty na záčátku roku (a také byli,ale stále byla jedničkou).Každý takovýto článek je dobrá reklama a že se nezakládá na pravdivých údajích,nevadí konzumenti to snesou.:-(

0/0
11.11.2009 11:11

Host

Re: Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

pokud jste četl článek, musel jste si nutně všimnout, že se mluví o výrobě nikoliv o prodejích.

0/0
12.11.2009 8:25

Host

Re: Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

Ano četl.A pro každou firmu jsou důležité právě prodeje.:-)

0/0
12.11.2009 8:43

masoreti

Re: Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

samozřejmě. toyota vyrábí méně, kdoví proč. třeba měli sklady z loňska. nebo vw výrazně více vyrábí na sklad, což si myslím, že bude ten důvod a věří, že to všechno prodá. jestli bude tato víra oprávněná, ukáže čas. 

0/0
12.11.2009 9:23

Host

Re: Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

Poslední zprávy hovoří o tom,že Toyota vyrobila zatím o více než 0,5 mil.aut víc než koncern VW.Takže to byla přeci jen PR zpráva.

0/0
12.11.2009 12:26

masoreti

Re: Novinářské kachny,nebo PR koncernu VW

pokud jste četl článek, musel jste si nutně všimnout, že se mluví o výrobě nikoliv o prodejích.

0/0
12.11.2009 8:43

Host

inteligence

Ti evropští buřti jsou čímdál blbější!

 majitel VW= nízká inteligence!

0/0
10.11.2009 17:48

Host

Re: inteligence

Hlupák a duševní ubožák vždy kritizuje ty lepší a inteligentnější . Ale tím se netrap to ti stejně nedojde .:-)

0/0
10.11.2009 19:23

Host

Re: inteligence

Toyota = žádná inteligence!!!:-PRv

0/0
10.11.2009 20:31

Host

Re: inteligence

Proč napadáš Toyotu buřte:-/

0/0
11.11.2009 11:51

Host

Re: inteligence

Lepší hadraplán-než Toyokokotka! V hadraplánu se alaspoň svezeš! ;-)

0/0
12.11.2009 21:32

Host

Re: inteligence

Nějaká novinka,zavést do ústavů jako terapii pro pacienty internet.:-/

0/0
12.11.2009 22:34

masoreti

Re: inteligence

psi (hosti) štěkají, karavana (vw, škoda) táhne dál...

0/0
10.11.2009 22:12

Host

Skoda uz neni ceske auto

Jsem rad ze v nadpisu je napsano "Skoda patri nejvetsi....." Takze mili cechackove, vase Skoda neni Skoda ale VW bastl a podle toho to taky vypada. Od dob favorita to jde po boku VW se Skoda Auto z kopce v porovnani s konkurenci. A ja osobne nezapomenu VW jejich protezovani nevykonejch motoru z koncernu, ktery oni uz nechteji a rvou to skodovce. Diky auto z raichu jmenem skoda nechci. To uz radsi koupim BMW, Opel, mercedes, porsche. U kazde automobilky najdu penezni ekvivalent s mnohem lepsim zazitkem z jizdy nez jenom jet "rovne" po dalnici R^

0/0
10.11.2009 17:40

Host

Re: Skoda uz neni ceske auto

Je to smutne, ale ten nemecky bastl motor je mnohem lepsi, nez jaky by do toho naladovali Cesi.

0/0
10.11.2009 17:45

FrantaKibyc

Re: Skoda uz neni ceske auto

Takže až do Favorita (včetně) Škoda hrdě držela s konkurencí krok? Blahopřeju, že jsii přežil vyjmutí mozku.

0/0
10.11.2009 17:58

ples

Re: Skoda uz neni ceske auto

Kamarade, nejsem sice velkym priznivcem skodovky, ale na tvem prispevku je videt, ze o autech asi nevis vubec nic.

To, ze nam jakakoliv automobilka neni sympaticka, by nemelo ubirat na nasi objektivite.

0/0
11.11.2009 20:06

Host

Re: Skoda uz neni ceske auto

Hmmm, novy superb docela slusne Vasi verzi o slabsich motorech uz popira...

0/0
15.11.2009 17:05

Host

Re: Skoda uz neni ceske auto

Hlavně ten 1,4 musí být bezva;-)

0/0
15.11.2009 18:18

masoreti

buďme rádi

pro evropu je jedině dobře, že prodeje táhne evropský výrobce a ne japonský. v tuto chvíli nejde především o kvalitu, rozdíly jsou stejně zanedbatelné, ale o to vůbec auta prodat. osobně nejsem taky velký fanatik pro škodu, ale jsem rozhodnut koupit jako příští auto škodu.

0/0
10.11.2009 16:17

Host

Re: buďme rádi

Hodte na nej sit!!!;-D:-P

0/0
10.11.2009 17:05

Host

Re: buďme rádi

VW a Skoda jsou auta, ktera svoji cenou rozhodne neodpovida kvalite, kterou nabizeji. At je jednicka uz ted nebo v roce 2018, nikdy me to pri takovych cenach neoslovi abych si ty jejich predrazeny plecky koupil.Rv

0/0
10.11.2009 17:30

masoreti

Re: buďme rádi

doložte svá tvrzení nějakým číslem, například že prodeje škody a vw padají rychleji než u ostatních.

0/0
10.11.2009 22:10

ples

Re: buďme rádi

Nuz, i ty bys mel shodit zaslepene klapky z oci ;-)

0/0
11.11.2009 20:08

retardovaný cenzor

Re: buďme rádi

Mně je úplně u zadku,kdo táhne v evropě prodeje.Minulý týden jsem si z US připlul novou fordku.

0/0
10.11.2009 17:35

Host

Re: buďme rádi

Přeji šťastné schvalování...

0/0
10.11.2009 18:34

Host

Skodofka

Skodofkari vsech zemi vylizte si pr.del!!!!:-P;-D

0/0
10.11.2009 14:46

Host

Re: Skodofka

R^;-D

0/0
10.11.2009 14:49

Host

Re: Skodofka

Ty sobě taky;-)

0/0
11.11.2009 16:12

Host

Re: Skodofka

Skodofkar? Tak to je uz diagnoza pane!;-D:-P

0/0
11.11.2009 23:12

Host

Re: Skodofka

Pro pořádek,nehájím škodu ,ale svoji (_._),ať si oslintá svou.;-D

0/0
12.11.2009 23:02

Host

hlavní problém jsou smrduté diesely

a za jejich rozšíření může v Evropě hlavně VW, když Piech kvůli investicím do TDI proloboval nízkou daň na smrdutou naftu. Na to ještě doplatíme Rv;-O

0/0
10.11.2009 14:30

Nyzozemec Sídorf

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

R^

NAFTA patří do kamen !

0/0
10.11.2009 14:37

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

nafta patří zakázat! ve městech pak 100% R^

0/0
10.11.2009 14:43

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

stačí v Praze! Vidláci ať klidně pochcípaj, beztak chěj mít levný rohlíky a víc je nezajímá ;-D

0/0
10.11.2009 14:52

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

alkáči pak ještě levný pivo - ředěnou desítku :-)

0/0
10.11.2009 14:53

Milenius

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

Přesně tak. A k šrotovnému se ani nemá cenu vyjadřovat. Počkejte do příštího roku, až se VW kvůli konci šrotovnému propadne a navíc bude v mínusu. Sice to nikomu nepřeju, ale jinak ty socialistický výmysly dopadnout nemůžou, viz amerika, kde po konci šrotovného došlo  k propadu o 40%.

0/0
10.11.2009 14:38

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

R^

0/0
10.11.2009 14:48

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

přesně. V USA nebo v Japonsku skoro žádné osobní a dodávkové diesely nemají a je jim ve městech o dost lépe. V Evropě, čím jsou auta novější, tím jsou stále stejně smrdutá. Myšleno v průměru, protože jak se sice zpřísňují normy, tak zároveň díky levné naftě roste podíl dieselů a tak se všude pořád špína a smrad. (deset blicích smajlíků z dieselů :-P)

0/0
10.11.2009 14:46

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

R^R^R^

0/0
10.11.2009 14:48

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

co, kaspari, na poradnej diesel nemate, co? chacha..

0/0
10.11.2009 17:25

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

A ty zas na pořádné palivo kašpare dehťácký.

0/0
10.11.2009 18:28

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

je to smrduté prase - ať chcípne ;-D

0/0
10.11.2009 21:11

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

Stejně diesel produkuje o dost méně CO čka než zážehový motor . A filtr pevných částic vám asi nic neříká co ?

Jen slepě papouškovat to vám jde komunisti .:-)

0/0
10.11.2009 19:37

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

Tak proto vidím za dehťákem křišťálově čistý dým;-DRv

0/0
10.11.2009 19:43

Host

Re: hlavní problém jsou smrduté diesely

Nesmíš koukat za 815 cku. Koukni se za nová auta na ty z kterých máš komplex že na ně nemáš .

0/0
10.11.2009 19:54







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.