Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Gordini: nabroušené renaulty se vrací do modrobílé

Renault oprášil slavné jméno. Veleslavný a neporazitelný modrý Renault 8 Gordini dostane pokračovatele. První přijde na řadu nasupené twingo, které se představí příští týden (25. listopadu) v Paříži v L’Atelier Renault na Champs Elysées. Následovat bude Clio RS Gordini a zřejmě i Mégane RS Gordini.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Martin z Česka

Renault je hlavně uplně v pr....

vyrábět pekáče se nevyplácí

0/0
18.11.2009 9:46

Jabella

R8

Měli jsme R8 a byl to geniální vůz,pohodlný ,měli jsme motor 1100ccm,už to mělo automatický sytič,perfektní jízdní vlastnosti i na sněhu projeli jsme s ním Maďarsko,Rumunsko,Bulharsko..kam jinam se asi mohlo jezdit,že?

Koupil jsme ho rok jetý,za 4Otisíc a po 17ti letech nám nabízeli za něj docela dost a to měl najeto s generálkou 500tisíc km,dokonce tátu pozvala fabrika Renault do Francie..za hlubokého socializmu nerealizovatelné.Prodali jsme ho v roce 1981 a byl koupený jako svatební dar..

0/0
17.11.2009 18:33

afk

Re: R8

tak to je bomba ! manzelka mi zrovna rika, ze taky meli R8, prodali ho uz pred mnoha lety. ja mam ted 2 kousky R19 (phase I) a to jsou neskutecny drzaci. jeden ma pres 220tis a druhy 175tis. a jezdi a jezdi. nikde mne nenechali. to se u novyho auta neda rict a celkem se pri ty spouste elektroniky bojim pomyslet, jak ty auta budou vypadat za 15 let. navic si opravim dost veci a to nejde pod nos vyrobcum, ktery chteji auto videt minimalne pravidelne na kontrolach v autorizovanejch servisech, kde zaplatis ranec za vymenu oleje a kontrolu palubaku. ach jo ... njn byznys ...

0/0
17.11.2009 22:08

Host

Re: R8

nojo, divim se ze to rovnou nedelaj ojety.

0/0
17.11.2009 22:18

afk

Re: R8

ale no tak ;)

0/0
17.11.2009 23:18

Jabella

Re: R8

To jako co...že by Tomáš?

0/0
18.11.2009 7:25

Jabella

Re: R8

Nekteří lidé jsou tu jen za hlupáky a ještě se musí prezentovat..dnes,když si každý může udělat kecpult a znemožnit se veřejně...žejo chytrolíne.;-D

0/0
18.11.2009 7:27

Host

Re: R8

neni nad to mit slupku a vykladat ze na to zadny novy auto nema.

0/0
18.11.2009 11:33

Host

Re: R8

Někdo asi neumí číst..radil by jsem přečíst ještě jednou..;-)

0/0
18.11.2009 12:40

Host

Re: R8

Teda nic proti nekterym Renaultum, v rodine sme jich taky par meli..ale povazovat 175 ci 220 tisic km za nejaky uctihodny najezd?To by snad meli vydrzet vsechyn normalnejsi auta ne?Spis bych se divil dkyby se to pri tehle km rozpadlo...

Sam sme mel treba Feldu s 195tisici a krome orezle kastle slapala bezproblemu. Me nynejsi 17let stare BMW(sem na tyhle starsi auta ujety) ma najeto 395 tisic km a taky porad slape:)

0/0
17.11.2009 22:21

afk

Re: R8

ja to taky neudavam za veterana ;) ale se stejnym motorem maj u nas pres 350tis a to auto je v pohode. kolega z prace ma zkusenost s medourama jako taxikama a tam se pry vypinal motor jen v servise na vymenu oleje, jinak se manici stridali na smeny a motor jel nonstop. zajimavy. pokud ale vezmu zkusenost s novyma autama, tak benzin Peugeot 307 combi, pulka aut z cely firmy porad v servise, novy mondea celkem slapou, uvidime casem, zatim drzi a nejsou problemy...

0/0
17.11.2009 23:17

misl

Re: R8

Pro motor to je dobrý kdyz ho nevypínaly. Nejhorší pro něj jsou studený starty.

0/0
19.11.2009 15:58

Tutek v.1.1

R5 Alpine s motorem

za předními sedadly bylo fakt žihadlo :-)

0/0
17.11.2009 15:33

afk

Re: R5 Alpine s motorem

R5 s turbickem byla vonavka, lze videt na Renault srazech v Jicine ;)

0/0
17.11.2009 22:09

Host

er dvanáctka

přelít jsem to jen letem světem..ale schází vám tam taky R12 gordini ... když už.

0/0
17.11.2009 13:47

PPa

Bludy

Článek je snúška blábolů.

-:jeho tehdy ještě malou automobilku Simca.Simca zase tak moc malá nebyla a Gordini jí nevlasnil.

-:seriová MBčka nikdy kotoučové brzdy neměla. Ty měla až 100 sice pozdě ale ne o desetiletí.

.U R5 si autor plete jména Gordini a Alpine

Atd.

0/0
17.11.2009 11:40

Host

Re: Bludy

Kdyby sis to vubec precetl, tak bys vedel, ze autor si neplete Alpine a Gordini, ale uvadi duvod proc se R5 ve VB tak jmenovala...

0/0
17.11.2009 13:05

Host

Re: Bludy

Nauč se číst Lumene. Autor píše o relativně, tehdy ještě malé automobilce SIMCA Gordiniho přítele Pigozziho.

Pravda je,že Daphine Gordini měl kotuče v roce 1962 a Š100/110 v roce 1969/70.

To je "jenom" 7 let.

0/0
17.11.2009 17:00

Host

Re: Bludy

imho srovnavat gordini se seriovkou skoda je mimo misu tady i v clanku.

0/0
17.11.2009 21:37

Host

Před šesti dny

vyšla podobná zpráva na TopGear.com, a oni technické podrobnosti znají: modely Gordini budou identické s řadou Renaultsport. Jinými slovy, nic než oprášení jména se nekoná.

0/0
17.11.2009 9:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.