- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
vyrábět pekáče se nevyplácí
Měli jsme R8 a byl to geniální vůz,pohodlný ,měli jsme motor 1100ccm,už to mělo automatický sytič,perfektní jízdní vlastnosti i na sněhu projeli jsme s ním Maďarsko,Rumunsko,Bulharsko..kam jinam se asi mohlo jezdit,že?
Koupil jsme ho rok jetý,za 4Otisíc a po 17ti letech nám nabízeli za něj docela dost a to měl najeto s generálkou 500tisíc km,dokonce tátu pozvala fabrika Renault do Francie..za hlubokého socializmu nerealizovatelné.Prodali jsme ho v roce 1981 a byl koupený jako svatební dar..
tak to je bomba ! manzelka mi zrovna rika, ze taky meli R8, prodali ho uz pred mnoha lety. ja mam ted 2 kousky R19 (phase I) a to jsou neskutecny drzaci. jeden ma pres 220tis a druhy 175tis. a jezdi a jezdi. nikde mne nenechali. to se u novyho auta neda rict a celkem se pri ty spouste elektroniky bojim pomyslet, jak ty auta budou vypadat za 15 let. navic si opravim dost veci a to nejde pod nos vyrobcum, ktery chteji auto videt minimalne pravidelne na kontrolach v autorizovanejch servisech, kde zaplatis ranec za vymenu oleje a kontrolu palubaku. ach jo ... njn byznys ...
za předními sedadly bylo fakt žihadlo
R5 s turbickem byla vonavka, lze videt na Renault srazech v Jicine ;)
přelít jsem to jen letem světem..ale schází vám tam taky R12 gordini ... když už.
Článek je snúška blábolů.
-:jeho tehdy ještě malou automobilku Simca.Simca zase tak moc malá nebyla a Gordini jí nevlasnil.
-:seriová MBčka nikdy kotoučové brzdy neměla. Ty měla až 100 sice pozdě ale ne o desetiletí.
.U R5 si autor plete jména Gordini a Alpine
Atd.
vyšla podobná zpráva na TopGear.com, a oni technické podrobnosti znají: modely Gordini budou identické s řadou Renaultsport. Jinými slovy, nic než oprášení jména se nekoná.