Diskuze

Rok 2009: pohroma pro stopětky i tuzexové fiaty

Vozový park prošel letos výraznou změnou. Auta z dob socialismu opouštějí silnice. Vysoké zpoplatnění převodu starých aut na nového majitele udělalo ze „socialistických veteránů“ bezcenný šrot.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DN

ZZZZZZZZ

18. 11. 2009 5:38
Kurz bonu

Tesne pred revoluci byly NOVE bony za KCS 3. Kurz stary bon versus novy byl 3:5

0 0
možnosti
J

Jenda.Pracka

17. 11. 2009 16:30
Zelení skončí v Parlamentu

A bursíkovné snad zruší. Vždyť je to blbost, kterou stejně kdekdo obchází. Auta se neprodávají, nýbrž půjčují a půjčují se do té doby než se opravdu dočista rozpadnou. Potom budou v evidencích odborů dopravy figurovat jako sklady nářadí, králíkárny anebo jiné zastřešené prostory. vzniká tak jen nepořádek v evidencích dopravdních odborů.

0 0
možnosti
P

pepa01

16. 11. 2009 23:52
jsou to podvodníci

v Německu má oktávka normu Euro 3 a s drobným vylepšením může mít i Euro 4, ale tady ten stejnej motor má jen Euro 2, takže 3 litry v pr....

nehledě na to, že je to s těmi normami celý nesmysl

0 0
možnosti
ZK

zabiják komoušů

17. 11. 2009 15:47
Re: jsou to podvodníci

Samozřejmě,že je to nesmysl!Jestliže mě stát okrade, tím pádem donutí zaplatit nesmyslný poplatek za nějaké euro1,2,3,4,10000,tak očekávám,že mi to nějak vrátí na novém autě.Tím samozřejmě nemyslím šrotovné.To je podvod sám pro sebeRv

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 21:09
Uno - Car of the Year 1984

Uno je pro mě srdeční záležitost:-) Jeho design od Giugiara je krásnej i dnes, navíc je to italský autoR^ A i když dnes už mám na normální ježdění Stilo a 7er, unko mám pořád v garáži a je to takovej můj mazel:-) R^ Mám verzi Turbo i.e., která byla na vrcholu nabídky a co vím, tak se u nás sehnat nedala vůbec, ani v Tuzexu.Mimochodem málokdo ví, že do Una Turbo šlo dát za příplatek i ABS, manuální a na některých trzích i automatická klimatizace, nebo kožený sedačky. Ovšem sehnat dneska takovej kousek v top stavu je záležitost cca. 6.000-10.000,-EUR

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

16. 11. 2009 21:23
Re: Uno - Car of the Year 1984

Starší, nebo Logo? Pokud nebylo bourané, je to dnes už fakt rarita.

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 21:00
Grande Fiat

UNO bylo ve svý době super, ale taková černá 131 Mirafiori, to je ještě dnes lepší než nová Fabija...

0 0
možnosti
RB

smajlik :)

16. 11. 2009 21:07
Re: Grande Fiat

Miraf je celkem legenda, ale najít zachovalý kousek, to už skoro nejde.

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 20:22
Blbost

To jsou keci. Uno v Tuzexu 21950 TK (tuzexových korun) učtenku ještě mám!!!!!!!!

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 21:16
Re: Blbost

19.000 stál rapid, uno 25.000, escort 36.000 a sierra 42.000... meli jsme doma cenik... modlil jsem se, aby nasi koupili sirku nebo aspon escorta... samo, ze dopa pristal rapid (ale aspon s 5ti kvaltem)

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 18:14
Olcit

Olcit,jedině Olcit.Nejlepší vůz.Nedám na něj dopustit.   Olcit !R^

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 19:30
Re: Olcit

Co?? Vzdyt je to treba proti s130 pravek... ale nadseni respektuju.

0 0
možnosti
MRSVB

Mám rád svou vlast Boehmen

16. 11. 2009 16:38
No

A co Ford T ? Laurint & Klement? Tatra 603? Prostě pokrok jde dál, tak málokdo bude držet 30 let jedno auto...Že to za komoušů bylo běžné mít 30 let jedno auto a ještě dohromady pro 2 generace neznamená, že to je správně a musí tomu tak být i dnes

0 0
možnosti
S

Shackall0

16. 11. 2009 17:04
Re: No

Tak s Tatrou 603 se v současném provozu opravdu neztratíte. Jízdní vlastnosti má stejné, ne-li lepší než 90% nových aut, které se v této zemi prodali. Horší je to z hlediska pasivní bezpečnosti - vůz postrádá například hlavové opěrky. Pokud ovšem chcete jezdit, a ne bourat, nemusí Vás to zajímat...

Já bych nicméně Tatru 603 pro normální provoz nepoužíval - jednak by mi to přišlo líto, druhak dobře vím, že se s autem těchto rozměrů hodně špatně parkuje a manévruje po městě. Na běžný provoz je ideální Favorit nebo Felicia ;-)

0 0
možnosti
S

Shackall0

16. 11. 2009 16:07
Stará auta....

... zmizí ze silnic v okamžiku, kdy si budou lidé moci dovolit koupit a provozovat nová. Pak zbude jen pár youngtimerů ve výborném technickém stavu, jako tomu je všude na západě. Jenže vykládej to Bursíkovi, to to můžeš rovnou povidat koze.

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 16:29
Re: Stará auta....

Přesně tak, situace se vyřeší sama. Pochybuji ,že by někdo schválně jezdil ve starém křápu, když by si mohl dovolit lepší.

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 15:29
hmm, nic než okrádání lidí

Tato "ekologická" daň není nic jiného než jak z lidí tahat další peníze. Nevím proč by mělo vlastnictví staré funkční věci podléhat jakémukoliv poplatku. Pokud se kdokoliv chce ohánět "ekologií" která je v tomto případě pouze zástěrkou měl by také uvalit tuto ekologickou daň na prodej starých např. el. přímotopů (ty dnešní mají také mnohem příznivější poměr příkon/výkon a tedy nespotřebují tolik, a jestli někdo chce říci že elektřina je čistý zdroj energie - jistě jen ten komín ze kterého se kouří nevidíte... :-/ ), nebo chladniček, staré hračky pro děti konzumující baterie jak na běžícím pásu, atd. Ale auta se prostě někomu hodily do krámu...

Takhle budeme platit brzy za to, že je nám 20, 30, 40.... a vydýchali jsme tedy tolik a tolik vzduchu...

Jen houšť...Rv

0 0
možnosti

Host

16. 11. 2009 20:25
Re: hmm, nic než okrádání lidí

R^

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...