Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Žigulíka vyhlíželi ze spacáku před Mototechnou

Stany, spacáky a nekonečné čekání na novou Škodovku. Pro mnohé dokonce čekání bezúspěšné. Takhle vypadaly noci před dvaceti lety u Mototechny v plzeňské čtvrti Slovany, když se mezi lidmi rozkřiklo, že na sklad dorazila várka nových, nablýskaných aut.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

doba

a zapomněl ten pan obchodník napsat, že pokud přijdete z hotovostí, tak jste pro ně póvl, protože oni víc vydělají na zákazníkovi, který si vezme auto na lísing ;-D navíc ty jejich reklamy, kde je skoro nečitelným písmem napsáno, že udávaná částka platí pouze při financování přes leasing

0/0
18.11.2009 10:27

Host

dost dobré

dřív jsme stáli fronty na auta dnes je stojíme na úřadu práce. něco mi tu nějak neštimuje.už ať ty hloupé plky k tomu výročí skončí.nechci komouše ani antikomouše chci jen normálně zít a nebýt masírován těmito bláboly;-O;-O;-O;-O

0/0
17.11.2009 19:37

Host

Re: dost dobré

Dřív úřady práce nebyli,ale kdyby byli tak by se  tam určitě nějaké fronty stáli ;-D.DOKTOR :-).

0/0
17.11.2009 21:19

Host

Re: dost dobré

ale nebyly a o tom je řeč všechno něco stojí v tomto případě nižší životní úroven:-)

0/0
17.11.2009 21:58

fritzek

Re: dost dobré

Jista mira nezamestnanosti je nutna, ale to asi kovany komunista nepochopi.

0/0
17.11.2009 22:31

Host

Re: dost dobré

neni nutna, ale je prirozena.

0/0
17.11.2009 23:06

fritzek

Re: dost dobré

Pro fungujici trh prace je rozhodne nutna.

0/0
17.11.2009 23:21

ipietro

Re: dost dobré

Míra nezaměstnanosti je na slušné úrovni 8,5%. To znamená, že 91,5 ze 100 lidí, kteří tvrdí, že chtějí pracovat je zaměstnaných a pracuje.

Určitá míra nezaměstnanosti je přirozená, viz základy ekomomie.

Ve svém okolí vidím nezaměstnaná akorát typická "netáhla", která by sice práci sehnala, ale všude se jim něco nelíbí, jsou líní a mají tisíce výmluv.

0/0
18.11.2009 1:56

Host

Re: dost dobré

A stojej aspoň na něco frontu ;-D.DOKTOR :-)

0/0
18.11.2009 22:34

Host

Re: dost dobré

Jo jo, bez to vyklada do usti nebo do Ostravy a nezapomen to hulakat s dostatecnym prazskym prizvukem a zakuncuj kazdou vetu, slovem "vole".

To vis, prumerna nezamestnanost je 8,5 v praze 1,5...

Uz ti to doslo?:-P

0/0
20.11.2009 12:17

Jabella

dodatek

Největší nepřítel demokracie je pražák v autě v praze..sám jako soudruh jednoválec...Jezděte metrem a nebudete tam mít smrad....;-O

0/0
17.11.2009 17:31

Datel007

Re: dodatek

S tím souhlasím že pražák v aute po Praze je zhouba. Včera jsem se o tom přesvědčil. Jen když člověk na chvilku zaváhá, aby si ujasnil kudy pojede, hned si za to schytá troubení zezadu. Ale jen když pražák vyjede tam kde to nezná tak se mu hned stáhnou půlky.

0/0
17.11.2009 20:25

fritzek

Re: dodatek

Co je to za bejkarnu? Prazak muze jezdit bez problemu kdekoliv po CR. Jediny problem je s venkovany, kteri prijedou do mesta.

0/0
17.11.2009 22:32

Host

Re: dodatek

jo jo, Pražák může jezdit jako idiot úplně všude a velmi často tak činí;-D:-PRv

0/0
19.11.2009 6:44

prngrr

fronta

Viděl jsem v obchoďáku prodávat cigarety Sparta v tvrdé krabičce - já nekouřil, ale strejda jo, tak jsem hned pár krabiček koupil:-P

Šel jsem okolo drogerie - před ní černá tabule a křídou napsáno "máme toaletní papír" - tak jsem ho hned šel koupit :-/

Samozřejmě jsem viděl i fronty se spacákem před Mototechnou nebo před Čedokem - to mi přišlo trapné a ubohé - naši tehdy neměli peníze, tak nemělo smysl si tam se spacákem lehat ;-D

0/0
17.11.2009 17:09

Host

největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

když jedu ráno po magistrále, tak mám pocit, že se mě min. každý druhý ridič snaží zabít svým dieselovým smradlákem. Je pěkné, že si každá socka, co nemá na benzin, může svobodně pořídit smrdutého diesela a šetřit tak kažkým ujetým kilometrem pár haléřů, ale co právo slušného občana (rozuměj občana, který by se nikdy nesnížil k ježdění s dieselem) na alespoň trochu přijtelný vzduch? Jezdit 95% času se zapnutou vnitřní ventilací není hlavně teď v zimě a dešti možné.... O chudácích dětech, čekajících na tramvajových ostrůvcích pár desítek cm od výfuků s karcinogeními a jedovatými dieselovými smrady ani nemluvím....

0/0
17.11.2009 16:40

Xladi

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

Diesly se dnes už absolutně nevyplatí rozdíl v ceně je minimální a rozdíl v ceně pořízení je dost vysoký takže se to vyrovná po ujetí min 150tis. km navíc lze do benzínových aut poiřídit LPG a úspora je ještě vyšší. S naftovými auty jsem si užil když jsem rozvážel na skůtru noviny nadýchal jsem se toho dost a divil jsem se že tak kouří i nové vozy.:-/

0/0
17.11.2009 16:53

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

R^

0/0
17.11.2009 17:09

prngrr

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

někdy to o tolik dražší není

někoho nebaví furt tankovat

LPG spoustu lidí taky nebaví - tankuješ furt a složitě, zavazadlový prostor

při velkém zatížení se to vyplatí víc

0/0
17.11.2009 17:13

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

s benziňákem mám dojezd kolem 800 km a to mám celkem malou nádrž (tuším kolem 55l) - to je jako to "furt tankovat" ? Pravda s dieselem bych možná tankoval o 200 km dál... ale co ten strašlivý jedovatý smrad? Co ty děti zabité rakovinou z dieselového smradu? A to i u úplně nových aut. Neviditelný dieselový mikroprach zabíjí děti !!!

0/0
17.11.2009 17:20

f0rr35t

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

Frekvenci tankování ještě jako argument beru, v tomhle ohledu mi LPG fakt leze krkem. Lidi co mi LPG rozmlouvali se teď strašně diví jaktože to nesmrdí, jaktože to nejede o polovinu pomaleji, jaktože mám v kabině ukazatel množství LPG a jaktože nemusím nic přepínat (jinými slovy: lidi, co se myšlením zastavili před 10 roky). Jen to tankování, to je věčný boj. Toroidní nádrž není příliš velká, takže dojezd mám pár set km, ne každá benzinka LPG nabízí, spousta miniaturních LPG benzinek má omezenou otevírací dobu a samotné tankování je pomalé. V tomhle ohledu si fakt říkám jaká to musí být krása natankovat jednou za 1200 km :-)

0/0
17.11.2009 17:40

f0rr35t

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

R^

0/0
17.11.2009 17:17

Jabella

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

Tak to je snad vtip?Za  prvé to neni pravda a za druhý je ten článek o něčem jiném..teda úplně...Rv

0/0
17.11.2009 17:26

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

Smrt dehťákům ;-€Rv

0/0
17.11.2009 16:59

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

R^R^

0/0
17.11.2009 17:10

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

R^R^R^

0/0
17.11.2009 17:10

Jabella

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

Jezdi metrema všichni s Tebou a nebude tam smrad...odkdy jezdí socka s dieselem Audi Q7 ?

0/0
17.11.2009 17:35

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

nesocka si to stejný auto koupí v benzinu. Socka je spíš stav mysli než peněženky...

0/0
17.11.2009 20:23

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

A to si jako naftu z autobusu mám prodat za dvacet a koupit benál za třicet se strátou nebo čekat až udělaj autobusy na benál nebo co?

0/0
17.11.2009 19:14

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

už po tobě jdou R^

0/0
17.11.2009 20:24

tmf

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

tak. S nafťákem jezdím pár měsíců protože prostě tak firma rozhodla a to je děs. Dobrovolně bych do nafty nešel. Proti benzínu kterým jsem vždy jezdil - strašný zvuk (trošku se ztiší když se zahřeje), strašné řazení (pořád řadit) , strašný smrad (jak za autem tak při tankování).  A to ještě abych se teď před mojí první zimou s naftou bál že ráno nenastartuji protože prý nafta může zhrudkovatět či co v mrazu a koukal jestli tankuji tu správnou. Prostě nafta patří kamkoliv jen ne do motoru osobáku. Zlatý benzín.

0/0
17.11.2009 20:10

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

přesně tak R^

0/0
17.11.2009 20:24

Host

Re: největší neštěstí demokracie jsou smrduté diesely

pořád řadit;-D

možná by neškodilo se naučit řídit;-D

0/0
17.11.2009 21:54

Host

spacky sebou

Dneska se stejne silenstvi deje napriklad u firmy Apple, kdyz ma druhy den spustit prodej neceho noveho v USA. A Amici to delaji zcela dobrovolne :-D To je paradox!R^

0/0
17.11.2009 14:52

prngrr

Re: spacky sebou

chtějí stát ve frontě, chtějí ho mít první, někde v té ftontě byli i najatí herci

nikoho netrápí problém, že by jich přivezli jen 40 a že se dostane jen na prvních 20 ve frontě (část si vemou zaměstnanci a jejich známí)

0/0
17.11.2009 16:29

Host

Re: spacky sebou

Tady je vidět jak jsme předběhli dobu;-DRv

0/0
17.11.2009 17:06

Host

Favorit 1989

Otec takhle stal frontu na prvniho favorita. A za 8let prohnil favorit skrz na skrz :-D

0/0
17.11.2009 14:34

Host

Re: Favorit 1989

To chtělo DODO (dodělat doma) antikorozní nástřik v několika vrstvách. Kdo znal škodovky ihned provedl,jinak smůla neboli díra;-)

0/0
17.11.2009 17:04

Host

Pořadníky

Moji rodiče stáli v r.1978 v zimě celou noc před mototechnou na Dacii a samozřejmě ani barvu si nemohli vybrat - byli šťastní, že na ně aspoň něco zbylo. Dostali takovou tu slonovou kost. Pak přijeli celí šťastní domů a hned z toho tekl olej - což jako závada nikdy nebylo odstraněno. Škodovku nebo Trabanta nikdy nechtěli a o Ladě si mohli nechat akorát zdát, o jiných autech ani nemluvím....

0/0
17.11.2009 13:41

Host

tohle je snad jediná stránka života

která je dnes 100% lepší bez nějakého toho "ale"

ale ruku na srdce soudruzi diskuzníci vážně se bez těch aut neobejdeme?:-P

0/0
17.11.2009 11:54

Andee

Re: tohle je snad jediná stránka života

Tak ono nejde jen o ty auta. Pamatuji si, že toho nebylo víc, hygienickými potřebami počínaje, že? :-P

0/0
17.11.2009 12:42

Host

Re: tohle je snad jediná stránka života

jo jo vyhořela papírna a nebyl chvilku hajzlák hrozná tragédie

co je proti tomu dnešní státní dluh nebo rozkradená republika:-P

0/0
17.11.2009 15:32

prngrr

Re: tohle je snad jediná stránka života

no, nemoct si utřít prdel je docela závažný problém

0/0
17.11.2009 16:31

Host

Re: tohle je snad jediná stránka života

zapomínáš na milion výtisků Rudého práva denně V

0/0
17.11.2009 16:41

Host

Re: tohle je snad jediná stránka života

a zdravé ruce :-P;-D

0/0
17.11.2009 17:09

Host

Taky jsem nocoval ve spacáku...

Dělal se pořadník na Formana.Bylo to nějak v létě 89.Měl stát nějakých 85 tisíc.Jenže než na mne přišla řada,bylo léto 90 a za auto už chtěli přes 150 tisíc.Tak jsem si radši za 200 dovezl 3letou Sierru z Německa s 60 tkm.To bylo tenkrát svezení jako z jiného světa.Sloužila mi15 let bez problému.

0/0
17.11.2009 9:45

Host

Re: Taky jsem nocoval ve spacáku...

R^uplně přsně vystihující duch doby. Před rokem 90 všichni střádali atřásli s ena Favority a Formany, po devadesatym roku nakupovali RADĚJI mnohem lepšejší ojetiny ze západu. Taky proto málem škodovka kolem roku 90-91 krachla, kdyby ji nezachhranil Volkswagen.

0/0
17.11.2009 11:10

f0rr35t

Re: Taky jsem nocoval ve spacáku...

R^ pamatuju si jak jsem se poprvé svezl v západním autě (R19) a nevěřil jsem vlastním očím.  Proti tomu byl Favorit jen předělanej Zetor ;-D 

0/0
17.11.2009 11:40

Host

Odp.: Taky jsem nocoval ve spacáku...

Nemáte tak docela pravdu. Kromě motoru mezi nimi žádný "propastný" rozdíl není (později už i výbava byla) a navíc je motor favoritu držák. Škodovky obecně trpí dodnes ve srovnání se západní konkurencí na malý výkon (Škoda Octavia 1.6 56 kW, Renault Mégane 1.6 79 kW). Ale současně je pravda, že Škoda Favorit je povedený vůz, v němž je na českých silnicích pohodlné svezení. Dodnes se s ním dá bez potíží jezdit po celé Evropě a v ČR jeho výkon plně postačuje (snad kromě předjíždění na dálnici). Navíc má design v podstatě velmi propracovaný, i když původní Bertonovy plány musely být značně pozměněny. Příplatkové laky drží na autě a dobře vypadají dodnes. Byla to první škodovka, kterou po mnoha letech výsměchu pochválili i Britové.

Psychobolos

0/0
17.11.2009 13:47

f0rr35t

Re: Odp.: Taky jsem nocoval ve spacáku...

Já jsem popisoval spíš subjektivní zážitky, takže víc než rozdíly v technice jsem si všimnul pohodlí, interiéru a výbavy a v tomhle ohledu je na tom R19 podle mě líp. Jel jsem i v Silver Line a tam už bych asi mluvil jinak, ale to se bavíme už o době několik let po revoluci, kdy už škodovku vlastnil vw. Předrevoluční Favorit byl podle mě takové klasické komunistické dodo (dodělej doma).

0/0
17.11.2009 14:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.