Diskuze

Kdo chtěl oltcita, byl rád, že odjel stopětkou

Zajít do autosalonu a koupit nové auto podle svých představ - tak jednoduché to ještě před dvaceti lety nebylo. I když jste našetřili dost peněz, nemuseli jste vytoužené auto vůbec dostat. Jako třeba bloger iDNES.cz Vlastimil Fürst: chtěl oltcita, odjel škodovkou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

21. 11. 2009 11:17
Kdo chtěl oltcita, byl rád, že odjel stopětkou

Bratře, modlil jsi se správně. Škodovka byla oproti Olcitu nesrovnatelne spolehlivejsi.

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 21:17
Oltcit

Oltcit jsem si koupil jakozto prvni auto, jezdim s nim rok a vse co se na nem pokazilo se vzapjeti samo od sebe spravilo :-) az na zapalovani, ktere jsem musel koupit nove. Mam uz odjezdeno ve vselijakych autech za necely rok co ridim cca 20 000, ale ve meste je az na spotrebu oltcit bezkonkurencni, na sirku ma 1,55m a otoci se prakticky na miste.

0 0
možnosti

Xladi

17. 11. 2009 18:26
Oliviér

Jak se Olcitu říkalo, kamarádův otec si ho koupil a co vím tak s ním byly samé problémy, dokonce snad 2x musel měnit motor. Jednou jsme jeli do města a nedojeli jsme, byly to cca 2km, chtěl jsem jít pěšky ale kámoš že nebudeme chodit;-D. Mě u něj fascinovaly ty ovládací kužely pod volantem na tu dobu to bylo úžasný.

0 0
možnosti

Datel007

17. 11. 2009 20:30
Re: Oliviér

Ono i ten jednoramenny volant měl své kouzlo.

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 17:56
Pane bože to je blábol.

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 14:02
Nevymýšlíte si trochu ?

Než napíšete nějaký článek , tak si alespoň ověřte fakta ! V roce 1988 se škoda 105 již nevyráběla !!!!!!!!!! Když budete podobné věci psát třeba do blesku , tak mi to nevadí , ale v motoristické rubrice to nepřejdu !

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 14:23
Re: Nevymýšlíte si trochu ?

Na oficiálních stránkách Škody-auto se píše, že vyráběly se paralerně Favority a staré typy. Nebyla to i náhodou Š105?

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 13:33
Oltcit nebyl "podpultový"

Naopak bylo to jedno z mála aut, které nebyly na pořadník. Bez pořadníku na Favorita nebo Ladu nebyla šance, Oltcit se v r. 1989 dal koupit v pohodě - pravda, nedala se vybrat barva, ale jinak se to dalo koupit okamžitě. Ovšem byl to strašnej krám, i když vnitřek byl na tu dobu poměrně luxusní.

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 13:03
k zamyšlení

podle autora v roce 88koupil škodu a o šest let tedy v 94 jí prodával za 63? Trošku nesmysl

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 13:28
Re: k zamyšlení

proc? Tech 165tkm je ale hodne.

0 0
možnosti

Andee

17. 11. 2009 12:34
No...

Jedinej slušnej Oltcit byl originál od francouzů - Citroen Visa R^

0 0
možnosti

Host

18. 11. 2009 8:58
Re: No...

Omyl, originál od francouzů nebyla Visa ale Axel :-P

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 11:22
Oltcit

Oltcita máme dodnes a je to dobré auto - nemusím se starat o vodu a fridex, protože má vzduchové chlazení, i se sedmiletou baterkou nastartuje vždy okamžitě a spotřeba není vůbec tak vysoká, jak se říká - v průměru 7,8 l na 100 km a to jezdím spíše kratší trasy, nejvyšší spotřeba byla naměřené v zimě 9,3l, nejnižší 6,5 l. A téměř se nekazí, jen občas nějaká drobnost (zadrhávající lanko plynu, nefunkční blinkr atd.)

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 13:28
Re: Oltcit

To je vtip? My jsme olctita měli, ale po smrti byl za 6 let!!!! První rok to byla nádhera, ten design a zvlášt pak interiér byl na r.1989 na auta prodávaná u nás bomba. To jsme si to užívali. Ale brzo se na tom začalo všechno sypat. Když k tomu připočtu, že od minus 5C to netopilo a od -10 to jelo jedině s vytaženým sytičem, byli jsme nakonec rádi, že se to po 6 letech rozpadlo.

0 0
možnosti

Host

17. 11. 2009 10:21
Mohl dopadnout

hůř a odjet s Tavrií;-D

0 0
možnosti

Andee

17. 11. 2009 12:38
Re: Mohl dopadnout

Tavria jede k vám ;-D

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...