- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bratře, modlil jsi se správně. Škodovka byla oproti Olcitu nesrovnatelne spolehlivejsi.
Oltcit jsem si koupil jakozto prvni auto, jezdim s nim rok a vse co se na nem pokazilo se vzapjeti samo od sebe spravilo :-) az na zapalovani, ktere jsem musel koupit nove. Mam uz odjezdeno ve vselijakych autech za necely rok co ridim cca 20 000, ale ve meste je az na spotrebu oltcit bezkonkurencni, na sirku ma 1,55m a otoci se prakticky na miste.
Jak se Olcitu říkalo, kamarádův otec si ho koupil a co vím tak s ním byly samé problémy, dokonce snad 2x musel měnit motor. Jednou jsme jeli do města a nedojeli jsme, byly to cca 2km, chtěl jsem jít pěšky ale kámoš že nebudeme chodit. Mě u něj fascinovaly ty ovládací kužely pod volantem na tu dobu to bylo úžasný.
Než napíšete nějaký článek , tak si alespoň ověřte fakta ! V roce 1988 se škoda 105 již nevyráběla !!!!!!!!!! Když budete podobné věci psát třeba do blesku , tak mi to nevadí , ale v motoristické rubrice to nepřejdu !
Na oficiálních stránkách Škody-auto se píše, že vyráběly se paralerně Favority a staré typy. Nebyla to i náhodou Š105?
Naopak bylo to jedno z mála aut, které nebyly na pořadník. Bez pořadníku na Favorita nebo Ladu nebyla šance, Oltcit se v r. 1989 dal koupit v pohodě - pravda, nedala se vybrat barva, ale jinak se to dalo koupit okamžitě. Ovšem byl to strašnej krám, i když vnitřek byl na tu dobu poměrně luxusní.
podle autora v roce 88koupil škodu a o šest let tedy v 94 jí prodával za 63? Trošku nesmysl
Jedinej slušnej Oltcit byl originál od francouzů - Citroen Visa
Oltcita máme dodnes a je to dobré auto - nemusím se starat o vodu a fridex, protože má vzduchové chlazení, i se sedmiletou baterkou nastartuje vždy okamžitě a spotřeba není vůbec tak vysoká, jak se říká - v průměru 7,8 l na 100 km a to jezdím spíše kratší trasy, nejvyšší spotřeba byla naměřené v zimě 9,3l, nejnižší 6,5 l. A téměř se nekazí, jen občas nějaká drobnost (zadrhávající lanko plynu, nefunkční blinkr atd.)
To je vtip? My jsme olctita měli, ale po smrti byl za 6 let!!!! První rok to byla nádhera, ten design a zvlášt pak interiér byl na r.1989 na auta prodávaná u nás bomba. To jsme si to užívali. Ale brzo se na tom začalo všechno sypat. Když k tomu připočtu, že od minus 5C to netopilo a od -10 to jelo jedině s vytaženým sytičem, byli jsme nakonec rádi, že se to po 6 letech rozpadlo.