Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kultovní škodovácké kupé ožívá. Nové erko prozatím jen virtuálně

Škodovácký sporťák býval v 70. letech minulého století vysněným vozem mnoha řidičů nejen v Československu. Příští rok oslaví ta nejmladší erka třicáté narozeniny. Designérské studio NOVAGUE si zkusilo představit, jak by kupé značky Škoda vypadalo dnes.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

a

Co to tady blafete za nesmysly já sem si auto koupil jaký sem chtěl.R^

0/0
22.2.2010 16:40

Host

Je to na hnědáka.

To je hnus, když retro tak ze vším všady, tím myslím i pohon zadních kol, pač jinak to strácí kouzlo...

S pozdravem Havajskej :o)

0/0
25.12.2009 18:34

Host

dobrý nápad

Ja si myslím že by byl dobrý nápad toto vyrábět chybí mi od škodovky nějaký sportovní vůz a ERKO na svoji dobu bylo moc hezký auto a proč neudělat retro ERKO když může dělat Fiat 5OO, Mini taky dělá retro nebo Ford Mustang  Dodge Challenger nebo chevrolet Camaro všechno to jsou retro vozy ktery jsou moc hezky sám vlatnim jednoho krasavce z nich a kdyby tohle zacala Škoda dělat tak bych si koupil i tohle. Jen by to podle mě chtělo ještě malý kosmetický detaily poladit a nema to chybu bok a zadek  bych ani neměnil trošku bych rešil jinak předek ale ne nijak razantně. Dále motor bych řešil v předu podélně a náhon na zadek jako motor bych si predstavoval min. 3,6 V6 z passatu v lepším případě osmiválec tak 4,2 a měnil bych volant za 3 ramenný jak byly dřív ty děrovaný.

Ono až by to bylo vyrobený a ne jen virtuální tak by to vypadalo mnohem lépe. Jenže škodovka by to dobila tak motorama z fabie jak je jiz znamo...

0/0
11.12.2009 16:30

Host

Jednim slovem KRASA

Tento napad tak jak je zde je moc krasny myslim ze mezi nami by se naslo stejne jako pred lety spoustu lidi ktery by po takovem aute toužily, nasli v nem zalibeni a splneni svych klukovskych snu mít  "Ero":-) Vzdyt nase mateřska automobylka nam již poskytuje jen obycejne spotrebaky a pro plneni snu si lide musi vybirat jinde a prave to me osobne dost mrzí:-(, myslim si ze takovehle krasne vozidlo kdyby bylo cenove a motorycky prijatelne vyresene  treba podobne jako Octavie abysi jej mohla dovolit vetsi sorta lidi ze by melo i velky uspech!!!!!!!! Myslim ze prehnane velke motory jejichš budocnost v teto dobe neni moc prespektivní by jej zaradily jen mezi zbytecny luxus ktery by byl mozna hezky ale u nas v Cechach by asi az tak moc nezazaril.

0/0
12.12.2009 0:42

Host

Supr

Je to pěkný, alespoň někdo se znaží upozornit, že tady nějaký erko bylo a mohlo by být i dál.;-)

0/0
6.12.2009 21:39

Host

110R je nejhezčí auto od Škodovky

měl jsem celkem tři a narazit na nějaké za rozumnou cenu, neváhal bych zas...gardečko a rapid - ty jsem měl také tři, nebyly špatné, i lépe jezdily,ale erko je nádhera...už ty dveře... kdyby udělali něco podobného,myslím že si kupce najde...

ale ta studie, to je hnus,velebnosti...

0/0
6.12.2009 11:38

Host

ERKO

Možná zakomponovat zadní příční výfuk.;-)

0/0
1.12.2009 18:11

Host

ERKO

Moc krásný. Tvarově nádech 130 RS. Motor dát dozadu a Určitě vyrábět !!! [>-]

0/0
1.12.2009 18:08

Host

no

no jediny co me na tom autu libi jsou krásbě řešeny boční strany auta R^ty vipadají fakt na sporták jinak přední "oči" a zadní "půlky" stojej fakt za veliky kulovýRv

0/0
1.12.2009 14:27

von Schecke

Erko

Pokuste se to dát dohromady za co nejlevnější cenu a máte po krizi v automobilovém průmyslu :-);-)

0/0
1.12.2009 13:04

roy_batty

Re: Erko

mě se taky líbí, ale cenu bych tipoval tak na 400 klacků

0/0
1.12.2009 13:11

Host

Re: Erko

Se prober, škodovka nemůže být levná, za kvalitu se platí ;-D:-P

0/0
1.12.2009 23:46

roy_batty

Re: Erko

jj, vím o tom a proto mám Forda :-)

ale to erko bych na vícnež 400 max 500 netipoval, bylo by to malý auto, takže by to nemohli hnát nikam vejš ...... leda že by z toho udělali nějakou luxusní verzi a zahráli na nostalgickou strunu :-)

0/0
2.12.2009 10:43

Host

Re: Erko

400 tisíc to by byla skroro zadarmo :-);-D

0/0
4.12.2009 18:17

Host

škoda_fan

To nemá chybu, nádhera!!! To se opravdu povedlo! Erko bylo na svou dobu krásné a to samé by platilo i pro tohle auto. 

0/0
1.12.2009 8:40

Host

hovorim

to uz dlhsie ze by mali spravit nieco ako skoda 100 nieco co spravili s Mini. ale to co ukazali tu v 3D je nehnevajte sa na mna hnusne.Rv

0/0
30.11.2009 19:54

Host

Stary Rko

vypada porad o dost lip nez tahle 3D blbost...

0/0
30.11.2009 19:50

Host

Me se to libi

Za kolik to budou prodavat? ;-)

0/0
30.11.2009 19:47

koleis

remake se mi líbí a hnedka bych ho chtěl

ale teda původní erko byl sporťák bez motoru. nechápu jak se může jako sporťák nazývat cosi co má dýchavičný litr ze stovky

0/0
30.11.2009 18:58

Englishman

Blbost

Erko vypadalo zepředu stejně jako stovka. Takže dneska by to vypadalo (v tom lepším případě) jako oktávka. Rozhodně ně jako hranatá stovka.

0/0
30.11.2009 16:39

Host

Re: Blbost

Erko se vyrábělo,proto ta podobnost,ale tohle virtuální nikdy,načmárat jde lecos;-)

0/0
30.11.2009 18:18

Host

Re: Blbost

no to by byl remake jak kráva. ještěže od tebe nechtěli poradit když se  dělal remake brouka. to by měl teď asi předek z passata :-p :))

0/0
30.11.2009 19:04

antonio222

Re: Blbost

R^;-D

0/0
1.12.2009 11:25

Host

motor...vzadu nebo ve předu..

...zadní sedačky jsou  moc velké...motor se dozadu nevejde, teda aniž by přesahoval za nápravu(což by nebolo ideální)..tzn. bez zadních sedaček a motor (ideálně 4,2l z AUDI)+ pořádné přítlačné křídlo (rozpětí jako boční zrcátka:-)

0/0
30.11.2009 12:14

Host

Re: motor...vzadu nebo ve předu..

Papír snese všechno, v tomto případě monitor;-DRv

0/0
30.11.2009 18:19

Host

Co je na tom divného?? v tpca běžná věc na výstupní kvalitě

veře šly špatně zavřít, požádali o nápravu. Technik bez mrknutí oka

zajel zpátky na parkoviště hotových vozů – z dohledu kupujícího. Tam za

použití dřevěného trámku a několika nacvičených grifů (otevřít dveře,

"šprajcnout" trámek mezi dveře a práh, párkrát na něj dupnout)

"doladil" usazení dveří

0/0
30.11.2009 12:08

Host

dezingq

Takovej smejd dezing jak to nekdo muze propagovat. ble Rv

0/0
30.11.2009 7:42

KittnerSyner-nenávidíLiberec

jé, zde mohu diskutovat :)

tak hele - čím dýl na to auto koukám, tím se mi líbí čím dál míň. :-/Je to rozpačité. Chtěl by to dostylizovat, sakra ane tam dávat litá kola jak z bavoráku, to pak ztrácí styl.

0/0
29.11.2009 10:55

Host

Asi takle

Zadek celkem dobry, predek jako by ho delali dyzajneri z Lady.

0/0
29.11.2009 10:34

danny44

Závodní 130 RS...

nebyly 130 spíš "soutěžáky" - okruhovej speciál bývala 200 RS .... Nebo se pletu?

0/0
28.11.2009 20:59

Host

Re: Závodní 130 RS...

Pleteš se, bylo přesně opačně.

0/0
29.11.2009 19:33

Host

Re: Závodní 130 RS...

Neplete se. 130 RS byly soutěžní vozy, byť se používaly z počátku i na okruzích. Pro okruhy se pak používal Š200S, ale málokdo s tím uměl 

0/0
1.12.2009 8:36

Host

Nejhezčí škodovka?

To asi trošku přepískli.ne?8-o Nejhezčí škodovka je a byla Š Felicia roadster!!!!!!!!!!!!R^.....felicia1963V

0/0
28.11.2009 19:01

Host

Re: Nejhezčí škodovka?

Pokud vím,tak v anketě o nejhezčí škodovku skončilo 110Rcoupé druhé právě za Felicii roadster.......!!8-o

0/0
28.11.2009 19:03

Host

Re: Nejhezčí škodovka?

Píni inženýři, reč je o nejhezčím sporťáku a ne kabrioletu8-o

0/0
29.11.2009 19:36

Host

Re: Nejhezčí škodovka?

Seš trošku tupej, nebo jsi to nečetl!!! a mimochodem 110R není sportovnější než Felicia roadster.......co takhle výkon, dva karburátory,jiná vačka? Jak se lišila 110R od normální 110L? Snad jen jiným karburátorem, možná vačka ještě.....takže asi tak ty pako....!!Rv

0/0
2.12.2009 22:07

theolli70

jéžiši,jen to ne

aby VW zpizdil další auto a dá do toho trhač asfaltu 1.2HTP;-D;-D,

0/0
28.11.2009 16:13

Host

Tak mi teda reknete...

Boze, a PROC to ma ty "promackly dvere"?

0/0
28.11.2009 16:02

theolli70

Re: Tak mi teda reknete...

došla inspirace,tvořitel uřízl střechu z A5 a pak nevěděl co dál.

0/0
28.11.2009 16:14

Host

český desin?

vizuálně je design těžkopádný a prvotní dojem originality je jen výsledkem neschopnosti elegantního řešení...

Původnímu originálu v kontextu své doby toto řešení nesahá ani po kotníky, bohužel.

0/0
28.11.2009 14:41

milouch.k

ŠKODA 110R

Mohli by to klidně vyrábět. Když se vyrábý MINI a Fiat 500.

0/0
27.11.2009 20:47

Host

Re: ŠKODA 110R

Když bude mít za sebou historii a popularitu jako mini a F500 tak klidně :-/

0/0
27.11.2009 23:43

zipx

tatínek blesk mcqueen

maminka porsche :-)

0/0
27.11.2009 18:02

Host

Vypadá to super

rozhodně neokoukaný design, s pár velmi pěknými detaily. Kdyby se to vyrábělo tak bych neměl problém si do toho jít.

0/0
27.11.2009 15:57

Host

Re: Vypadá to super

Kdyby,kdyby,kdyby ............. v tom je ten problém

0/0
27.11.2009 20:11

koutlosh

Re: Vypadá to super

Škodovka nikdy neudělá auto, které by vypadalo, že měl designér koule! Když novému superbu "zamračili" světla, musela mít půlka managementu stažené půlky jak nikdy v životě a druhá studený pot a závratě...

0/0
30.11.2009 12:50

Host

hmmm

tak todle bych chtěl fakt moc pěkný, nějak takhle is představuju sporťák R^R^R^

0/0
27.11.2009 14:36

Host

Re: hmmm

Virtuálně ?

0/0
27.11.2009 20:12

hamin

Fuj hnus

... tak s timhle designerskym paskvilem asi neprorazite, zakladni designersky chyby (nesoulad predku a zadku, ostre hrany stridaji oble tvary...)Rv

0/0
27.11.2009 13:46

B@nd@sk@

Re: Fuj hnus

Tos nám toho řekl ty strašně drsnej dízájnére experte! I designer nějak začít musí a není to náhodou tak špatné.

0/0
28.11.2009 1:06







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.