Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda vyrábí nový motor 1,2. Přeplňovaný čtyřválec

Mladoboleslavská automobilka dnes zahájila výrobu nového nízkoobjemového přeplňovaného motoru 1,2 TSI. V Mladé Boleslavi už vyrábí motory nepřetržitě 110 let.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

1,2 TSI

Dostane motor 1,2 TSI aj Fábia???t

0/0
25.1.2010 19:38

Lobos

Celych 1.2 litru?

Zcela neuveritelny obsah a urcite i vykon;-D

0/0
25.11.2009 20:36

Host

Re: Celych 1.2 litru?

Pro českého pepíka dobrý ;-D

0/0
25.11.2009 20:38

Lobos

Re: Celych 1.2 litru?

No, kdo to ale bude zivit.....;-D

0/0
25.11.2009 20:55

MOJE JMÉNO

Plivání na ŠKODOVKU 2.

Ruku na srdce - kolik lidí pozná počet hrnků v motoru ?? Kecy, kecy, kecy - a ŠKODOVKA JE TEN NEJVDĚČNĚJŠÍ OBJEKT K PLIVÁNÍ. Pro ty co chtějí reagovat, že jsem úplně mimo mísu mám vzkaz : většina aut jsou z mého pohledu "jenom" posunovadla z místa A do B. Jestli se chcete opravdu pořádně svézt, tak stejně musíte mít pod kapotou alespoň třílitrový motor, v lepším případě tak jako já pod nádrží objem alespoň 1000 cm3. Vše pod touto úrovní je pouze služebník, který uspokojí více nebo méně, a proto si myslím, že to plivání a urážení je opravdu k smíchu....

0/0
21.11.2009 7:19

Host

Re: Plivání na ŠKODOVKU 2.

Jsi ubožák, nevím kolik lidí pozná pošet válců (ty jsi odborník tak hrnků;-D), ale každý pozná že to je turbo a že to má zatraceně malý objem. To je prostě fakt pane "Škodovka je nejlepší a já jsem fanatik".

0/0
21.11.2009 7:48

Host

Re: Plivání na ŠKODOVKU 2.

Víš,co? Pusť si jeden z nedávných dílů Černých ovcí a tam se dozvíš, jak jsou škodovky užasny auta. Zejména novy fábieRv[>-]

0/0
23.11.2009 7:23

Host

Re: Plivání na ŠKODOVKU 2.

http://www.ct24.cz/vysilani/2009/12/09/1097429889-209452801081209-18:25-cerne-ovce/1/:-)

0/0
11.12.2009 8:09

MOJE JMÉNO

Plivání na ŠKODOVKU

ČEŠI ! Co všichni šílíte ! Proč to strašný plivání a urážení všeho a na vše, co ŠKODOVKA vytvoří a vytvořila. Jakákoliv zmínka o novince, či technice tohoto výrobce všude a na všech fórech vyvolá takové flame, že to naprosto nechápu. Já si na rozdíl od asi většiny Čechů nemyslím, že je produkce od toho výrobce tak špatná jak se povídá. Mám služební Fabii 1,2 47kW - (to je to, co se tomu tlemí nejvíc "zkušených" odborníků) a jsem spokojen. Netvrdím, že nejsou lepší auta, ale taky bych si nedovolil tento vůz hanět. Řeči o tom, že do auta tříválec nepatří jsou z mého pohledu kecy a žvásty. Spousta renomovaných automobilek tříválce vyráběla, vyrábí a vyrábět bude.

0/0
21.11.2009 7:19

Host

Re: Plivání na ŠKODOVKU

Nejde o to, jestli jsou lepší motory. Jde o to, jestli je nějaký horší než je 1.2 HTP.:-(

0/0
21.11.2009 13:20

Host

110 let výroby motorů

Nevím jestli je to něco extra ale motory kterým se dá říkat MOTORY nevyráběli snad nikdy, dneska se zase pouští do výroby motorků pro sekačky na trávu ach jo. Nejlepší je že pitomci v česku to kupujou a ještě se jim to líbí. Rv

0/0
20.11.2009 18:55

Host

Nové dieselové motory

zapadají do dnešní modní vlny snižování CO2 za každou cenu. O tom, že produkují nebezpečné mikročástice, které ze svých plic nevykašle ani nejsilnější chrchloun, se moc nemluví. Proto oceňuju, že automobilky oprášily přeplňované zážehové motory. Čím míň sazí, tím líp.

0/0
19.11.2009 19:20

Host

škodofka

škodofkáři všech zemí vyližte si p r d e l !! hihihi

0/0
19.11.2009 18:50

Host

Re: škodofka

a ty sám sobě si taky ;-D hehehe

0/0
21.11.2009 22:42

Condomer

motor na nic

Pokud člověk auto má na lítání po městě a jezdi s lehkou nohou, tak asi proč ne, krátkou fabii tenhle motor i utáhne, ale vyjet s tím mimo město nebo dokonce na dálnici, tak se stanete brzdou provozu, nemluvě o tom, že stačí trochu víc šlápnout na plyn (což pokud chci jezdit a ne se sunout člověk musí), tak spotřeba vyletí na násobky udávaných hodnot.

0/0
19.11.2009 14:04

Andee

Re: motor na nic

Co říkáš, není pravda. Měl jsem obyčejnou šestnáctiventilovou 1.2 s 80 koni a rozhodně jsem si s tím jako brzda provozu nepřipadal. V autě velikosti Fabie je to ekvivalent 1.6 v třídě Golf aspol.

0/0
19.11.2009 14:07

Condomer

Re: motor na nic

tak asi nevíš čím si jezdil, 16V měly jen 1,4 což pro Fabie nebyl špatný motor, kdyby jsi ale zkusil 2litr, kterých se prodalo jen pár, tak poznáš rozdíl. Já byl vždycky nešťastný když jsem ze svého 2litru přesedl na manželčin 1,1, to auto táhlo tak do 80kmh a pak konečná, nemluvě o tom, že mělo o 20% větší spotřebu při stejném stylu jízdy

0/0
19.11.2009 14:13

nnyky

Re: motor na nic

Nejsem zastánce haťapky, ale služební po najetých 100 000 km jezdí za 6,5 l/100. Takže o vysoké spotřebě se nedá mluvit.

0/0
19.11.2009 15:22

Host

Re: motor na nic

u nás má 7,3/100 km,. Přitom je tři roky stará. Asi to bude taky kde jezdí, u nás si moc rovinek neužije, poměrně dost kopců. Sám mám  O I, 1,6, 75 kW a spotřebu mam 8,2 l/100 km. Bejt ve fábii silnější motor, bude jezdit za 6 l/100

0/0
19.11.2009 19:14

Milenius

Re: motor na nic

A kdybys tam dal 3.6 V6 tak taky poznas rozdil. To nejde takhle brat, mnoha lidem to staci, nejezdi zavody, ale chteji se premistit. 1.2T bude urcite dobra volba

0/0
19.11.2009 19:52

Host

Re: motor na nic

jenže výrobní náklady na 3,6 jsou určitě nižší než 1,2T nemluvě o tom, že takhle vyhoněný motor je náchylnější k poruše, takže mi velkoobjemové motory vychází jako ideální volba i z ekonomického pohledu

0/0
19.11.2009 20:39

Host

Re: motor na nic

Velkoobjemové motory? Co to je?

Pro třídu malých vozů je slušně udělaná 1,2 dostatečná. A cokoli nad 1,6 už zcela zbytečné. Vše atmosférické benzínové motory. Podobně vozy nižší střední třídy - tedy Octavia. Cokoli nad atmosférickou 2,0 je jen zbytečná frajeřina. A ani tu 2,0 nepovažuji za velkobjemový motor.

Nicméně, z ekonomického pohledu bude, obávám se, výhodnější 1,2 T, nežli atmosférická 1,8 - tedy pro automobilku. Prodej náhradních dílů je velmi slušný kšeft.

0/0
21.11.2009 21:36

Host

Re: motor na nic

To je woe zajimavy, ze driv mela auta okolo 40kW a taky se jezdilo 90km/h a bylo to v pohode. Jo, dnes ma mit podle tebe kazdej 100kW minimalne a musi to mastit 160km/h a ostatni, co maj jen 70kW jsou brzdy provozu ...

0/0
19.11.2009 15:57

Host

Re: motor na nic

Rozdíl je v tom,že dřív byla auta lehčí a byl menší provoz ,takže pokud se musíš zařadit do kolony aut na dalnici  a nechceš ostatní brzdit,tak je dobré mít výkonovou rezervu a tím spíš při předjíždění avií atd.(říká se tomu aktivní bezpečnost)Naložená F1 40kw s klimou to není dobrej příklad na dálnici;-((žere to i trávu v příkopě a z výfuku lítaj dvacetikoruny):-)

0/0
19.11.2009 16:58

Host

Re: motor na nic

To jsem přesně čekal. A kolik myslíš, že vážil třeba žigulík? V podstatě stejně jako Fabia. Naložená Fabia 40kW je pomalá při rozjezdu, ale úplně v pohodě na dálnici. Akorát má dnes řidičák každej trotl, co umí šlapat na plynovej pedál, je velká bezohlednost, ignoranství a český řidič rovná se z 70% agresivní prase, pak to vypadá, jak to vypadá.

0/0
19.11.2009 17:15

Host

Re: motor na nic

To mi člověče vrtá hlavou proč ta auta jsou stále těžší,kdy tam perou co nejvíc plastů a samé konstrukční vylepšení pro snížení hmotnosti a výsledek je prďuch fábie přes 1 tunu.

0/0
19.11.2009 17:17

Host

Re: motor na nic

žigul měl pod tunu a zrychlení  měl rozhodně lepší než F1 40kw(0/100km za 18,5s) to měla i stará 120 lepší.Výkonová rezerva není u normálního řidiče na vytahování,ale na krizovky.Ad větší váha nových aut je dána bezpečností(def .zony,výstuhy atd)ty plasty nejsou taky zvlášt lehký

0/0
19.11.2009 17:36

Host

Re: motor na nic

žigul měl 1050 kilo a kilo udělal za 16 sekund jenom proto, že měl krátký rychlosti.

0/0
20.11.2009 16:00

Host

Re: motor na nic

Mám auťák 1,6 t a 108kW je tak akorát, dálnice mastím 130-tkou a okresky co to situace dovolí,ale za ničím se nehoním tzv.se kochám. Výkon oceňuji hlavně při předjíždění  a když mizím z dohledu některým (dámy prominou) slepicím za volantem;-D či jiným tukanům, čili když sešlápnu pedál tak to zabere ale bez víru v nádrži. Taky preferuji při jízdě ticho a proto by mě sralo vytáčení motoru,aby se to rychleji pohlo;-)

0/0
19.11.2009 17:02

Iridium

Re: motor na nic

Kdybys raději blbě nepindal. V práci máme Fóbie kombíky, skoro všechny mají 1,2 HTP a jezdí úplně normálně. Na dálnici 140 budíkovejch v pohodě (jo, celkem to řve, ale co naděláš), když je naložená 4 lidma, je to horší, ale psát o tom, že to jede jen do 80 je prostě žvást někoho, kdo v tom v životě neseděl. Ano, když jsem jel v šestiválovým Superbu, tak to bylo skvělý svezení, ale to není argument.

0/0
19.11.2009 17:02

Host

Re: motor na nic

A to mi vadí "celkem to řve" Rv a k tomu pískající turbo :-/

0/0
19.11.2009 17:36

Host

Re: motor na nic

"Co naděláš"? - koupím si pořádný auto a ne takovouhle vydechlou lemru, to nadělám! ;-D

A že skvělý svezení není argument? Jasně, že je to argument, já chci mít auto, ve kterým bude skvělý svezení - a výrobce, kterej mi ho bude umět dodat, za to dostane moje prachy za svůj výrobek! To je férovej obchod, nebo ne? A výrobce vydechlý lemry na mně nevydělá ani kačku - a dobře mu tak!

0/0
19.11.2009 23:08

Host

Re: motor na nic

Fabie s vykonem 77kw s maximalkou 190 je na dalnici brzdou provozu?

Ty jsi nejakej pubertak nebo blbecek? 8-o

0/0
25.11.2009 11:00

Podrazza

Že by to už cpali do konfigurátoru?

Protože při kliknutí na konfigurátor to praví "Omlouváme se, ale právě probíhá aktualizace dat. Zkuste prosím svůj požadavek opakovat později".[>-]

0/0
19.11.2009 13:40

Podrazza

Re: Že by to už cpali do konfigurátoru?

jj.. už je tam, jen tam zatím za názvem chybí TSI, TDI... a vypadá to nepřehledně. Snad to dají do kupy. ;-)

0/0
19.11.2009 13:45

legnaw

do novej fobie?

takze toto narvu do preplacnutej fobie?

cim dalej tym horsie

http://indianautosblog.com/2009/10/spied-skoda-fabia-facelift-sans-camouflage:-/

0/0
19.11.2009 13:21

Host

Do Fabie dobrý

do větších, resp. těžších aut bych se trochu obával o dynamiku, tím pádem životnost agregátu.

0/0
19.11.2009 12:09

Host

Re: Do Fabie dobrý

Životnost motoru překoná průměrnou životnost auta.

0/0
19.11.2009 19:58

Host

Re: Do Fabie dobrý

jo, ale ne u motoru 1.2Tsi..Rv

0/0
23.11.2009 19:25

Host

Re: Do Fabie dobrý

A proc pak ne?

Vzdyt se diky turbu nemusi tocit tolik jako 1,4.

0/0
25.11.2009 10:54

Host

Re: Do Fabie dobrý

ale jen díky tomu, že se bourá. Chtěl bych vidět 12 htp, která bez go najede 500 000 km .

0/0
28.1.2010 13:25

Host

77kW

tolik nemají ani ty vaše vychvalované 1,4 ze "západu" ;-D

0/0
19.11.2009 11:52

Host

Re: 77kW

... ale za jakou cenu? Budeš na to kvičet jak na praseti s nohou až v hnoji.

0/0
19.11.2009 22:13

Host

Re: 77kW

Ty se v autech moc nevyznas co? Vzdyt ten motor ma vyssi kroutak pri nizsich obratkach nez bezna 1,6. Tudiz nebudes "kvicet" ;-D

0/0
25.11.2009 10:56

Host

přestante furt blbnout, kristapána

s velkejma autama :-/ právě, že čím víc se společnost jaklby nafixuje na takzvaná bezpečná a pohodlná auta, tím víc dekadentní to všechno bude. Nezapomínejme, že to všechno frčí z ROPY. a ropu má kdo? no? tak se zase uklidněme ahledejme radši alternativy.

0/0
19.11.2009 11:50

Condomer

Re: přestante furt blbnout, kristapána

jestli jezdit s maloobjemovým za 6 nebo s normálním za 11, tím svět člověk nezachrání, naopak, pokud jezdíte za víc jak 10 tak jste zajímavý pro alternativní pohony, u různých SDI s 3 litrovou spotřebou je alternativní pohon naprosto passé

0/0
19.11.2009 14:06

Host

díky

bohu že to má aspon 4 válce ;-D

0/0
19.11.2009 11:37

Host

Re: díky

Víš vůbec, proč se tříválce dělají?

0/0
19.11.2009 13:35

Host

Re: díky

no tak nám to řekni..

0/0
19.11.2009 13:45

Host

Re: díky

Von to právě chtěl vědět... ;-D

0/0
19.11.2009 14:38







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.