- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ruku na srdce - kolik lidí pozná počet hrnků v motoru ?? Kecy, kecy, kecy - a ŠKODOVKA JE TEN NEJVDĚČNĚJŠÍ OBJEKT K PLIVÁNÍ. Pro ty co chtějí reagovat, že jsem úplně mimo mísu mám vzkaz : většina aut jsou z mého pohledu "jenom" posunovadla z místa A do B. Jestli se chcete opravdu pořádně svézt, tak stejně musíte mít pod kapotou alespoň třílitrový motor, v lepším případě tak jako já pod nádrží objem alespoň 1000 cm3. Vše pod touto úrovní je pouze služebník, který uspokojí více nebo méně, a proto si myslím, že to plivání a urážení je opravdu k smíchu....
Jsi ubožák, nevím kolik lidí pozná pošet válců (ty jsi odborník tak hrnků), ale každý pozná že to je turbo a že to má zatraceně malý objem. To je prostě fakt pane "Škodovka je nejlepší a já jsem fanatik".
ČEŠI ! Co všichni šílíte ! Proč to strašný plivání a urážení všeho a na vše, co ŠKODOVKA vytvoří a vytvořila. Jakákoliv zmínka o novince, či technice tohoto výrobce všude a na všech fórech vyvolá takové flame, že to naprosto nechápu. Já si na rozdíl od asi většiny Čechů nemyslím, že je produkce od toho výrobce tak špatná jak se povídá. Mám služební Fabii 1,2 47kW - (to je to, co se tomu tlemí nejvíc "zkušených" odborníků) a jsem spokojen. Netvrdím, že nejsou lepší auta, ale taky bych si nedovolil tento vůz hanět. Řeči o tom, že do auta tříválec nepatří jsou z mého pohledu kecy a žvásty. Spousta renomovaných automobilek tříválce vyráběla, vyrábí a vyrábět bude.
Nejde o to, jestli jsou lepší motory. Jde o to, jestli je nějaký horší než je 1.2 HTP.
Nevím jestli je to něco extra ale motory kterým se dá říkat MOTORY nevyráběli snad nikdy, dneska se zase pouští do výroby motorků pro sekačky na trávu ach jo. Nejlepší je že pitomci v česku to kupujou a ještě se jim to líbí.
zapadají do dnešní modní vlny snižování CO2 za každou cenu. O tom, že produkují nebezpečné mikročástice, které ze svých plic nevykašle ani nejsilnější chrchloun, se moc nemluví. Proto oceňuju, že automobilky oprášily přeplňované zážehové motory. Čím míň sazí, tím líp.
Pokud člověk auto má na lítání po městě a jezdi s lehkou nohou, tak asi proč ne, krátkou fabii tenhle motor i utáhne, ale vyjet s tím mimo město nebo dokonce na dálnici, tak se stanete brzdou provozu, nemluvě o tom, že stačí trochu víc šlápnout na plyn (což pokud chci jezdit a ne se sunout člověk musí), tak spotřeba vyletí na násobky udávaných hodnot.
Co říkáš, není pravda. Měl jsem obyčejnou šestnáctiventilovou 1.2 s 80 koni a rozhodně jsem si s tím jako brzda provozu nepřipadal. V autě velikosti Fabie je to ekvivalent 1.6 v třídě Golf aspol.
Protože při kliknutí na konfigurátor to praví "Omlouváme se, ale právě probíhá aktualizace dat. Zkuste prosím svůj požadavek opakovat později".
jj.. už je tam, jen tam zatím za názvem chybí TSI, TDI... a vypadá to nepřehledně. Snad to dají do kupy.
takze toto narvu do preplacnutej fobie?
cim dalej tym horsie
http://indianautosblog.com/2009/10/spied-skoda-fabia-facelift-sans-camouflage