Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Volha 24: měkoučká sovětská kráska zastíní i mercedes

Kočár pro vyvolené a ´tajné´, řeknete si. Jenže sama volha za to nemůže. Koncem 60. let, kdy se narodila, rozhodně nezaostávala a dodnes je miláčkem nadšenců. Je krásná, majestátní a hlavně báječně pohodlná.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Doklady 2402- motor 2,2M.B.

Dobrý den.    Přátelé muj názor je ten -každého věc v čem jezdí.Mám prosbu potřebuji doklady na 2402,motor 2,2 M.B.:-)

0/0
26.2.2010 12:59

Host

Kreténi

Koukám, že tu jsou samý kreténi kteří o tomhle autě nic neví ;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O;-O

0/0
22.11.2009 13:52

Host

Motor je Belgie?

Pokud vím, ta se do těchto aut montovaly diesely z Avie. V 80. letech byla takhle upravená skoro každá Volha 24 na našich silnicích...

0/0
21.11.2009 13:24

Host

Re: Motor je Belgie?

V Belgii  do V24 tamnější dovozce oficiálně montoval diesely Peugot.

Jestli si tady nějaký taxikář  dal avii  je možné. Ale rozhodně se nejednalo o hromadnou a  standardně schválenou úpravu - spíš takový ten"  taxikářko-vexlácký" styl "přes kámoše policajty , co spolu mluví"  ...  :-/

0/0
21.11.2009 16:13

smajlik :)

Re: Motor je Belgie?

Motor je 2,1D Indenor (2,3D Indenor byl v Sieřře, 2,5D v P505). Firmu Indenor časem spolkl Peugeot, proto se tomu říká, že to je pežotí motor. Dále se do Volhy dával 2,5D Perkins. Toť vše, motor z Avie do toho namatlalo leda prase.

0/0
21.11.2009 18:47

Host

Re: Motor je Belgie?

S tím motorem z Avie máš pravdu jen částečně, tedy v tom, že by ho tam dalo jen prase. Ale mohu Tě ubezpečit, že těch "prasat" tu bylo hodně, kolega nad Tebou má pravdu. Originál Perkinsů jezdilo v ČSSR relativně málo.

0/0
22.11.2009 0:16

smajlik :)

Re: Motor je Belgie?

Podle mě bylo nejvíc Indenorů. Perkinse jsem viděl snad jednou nebo dvakrát, to byla celkem rarita, i dnes, kdyby to člověk sháněl, sežene spíš Indenor. Těch Avií myslím zas tak až moc nebylo, ono se to s tím chovalo dost děsně, ten motor byl nejen slabej (s čímž se počítalo), ale taky neuvěřitelně těžkej.

0/0
22.11.2009 9:46

Host

Vůz je měkký kvůli listovým pérům?

To je pro mně novinka, listová pera jsou naopak považována konstruktéry za dost tvrdá, dokonce ani jako jedna z mála nepotřebují tlumiče.

0/0
21.11.2009 13:20

Host

Re: Vůz je měkký kvůli listovým pérům?

Ještě , že evidentně nejste "konstruktér" ...;-D 

A těch tlumičích to říkali kde? V posledním dílu  VKV či OvRZ nebo se o tom bavily holky u kasy v Lidlu?? :-/

0/0
21.11.2009 14:41

Host

Re: Vůz je měkký kvůli listovým pérům?

R^R^

0/0
22.11.2009 0:17

Host

No od roku 2011 stejně Volhy nesměj jezdit ...

ani na veteránskejch rz ;-D:-P

0/0
21.11.2009 1:37

Host

Re: No od roku 2011 stejně Volhy nesměj jezdit ...

To máš odkud?? ;-D Takhle brzo a už bejt  tak  zhulenej ... Co budeš  pak dělat večer ...8-o

0/0
21.11.2009 14:44

Host

Fujtajbl auto

0/0
21.11.2009 1:23

Kapitán Hollister

Re: Fujtajbl auto

:-/

0/0
21.11.2009 8:59

BG1

Palec dolu.

Velice emotivni clanek na technicke tema.

Rv

0/0
20.11.2009 23:44

Kapitán Hollister

Re: Palec dolu.

blablabla-péče o veterány je výsostně emotivní záležitost, pane. :-/

0/0
21.11.2009 8:59

Host

Re: Palec dolu.

Někdo dělá veterány, jiný  hraje golf, sbírá známky nebo mastí mariáš  v hospodě ... Snad každého svobodná volba, ne? :-) Tak proč ty jiné než jsem já hned shazovat ??? 8-o

0/0
21.11.2009 16:18

Host

každej máme svůj vkus

je fajn že se ještě někdo zajímá i o vozy,z bývalého východního bloku.ať se jedná o Volhu, Moskviče nebo Vaz..V dobách kdy tady u nás jezdily Trabanty, Wartburky či naše Škodovky a sem tam něco ze západního sektoru to bylo prostě pořádný auto.Dneska už ho sice ocení málo kdo,ale má pořád svoje kouzlo.Rozhodně větší než parádní tunigový káry s křídlama ala rychle a zbězile.tAuta jako je Volha z dnešního článku je auto pro chlapy.

0/0
20.11.2009 23:12

Host

Pan autor

si honí komunistický péro. howgh.

0/0
20.11.2009 22:53

Host

Jedině Wartburg

Jedině Wartburg - lahodný měkounký chod dvoutaktního tříválce-lékař ORL potvrdí, nemůže nahradit žádná Volga GAZ 24

0/0
20.11.2009 22:49

Host

Koukám,

kolik je tady zase mindráků :-P

0/0
20.11.2009 22:35

Host

Re: Koukám,

Jako vždy,prostě normálka a to se nepsalo o škodě.

0/0
20.11.2009 22:43

smotitak

Re: Koukám,

R^

0/0
29.11.2009 10:01

Host

190? Kde jste to slyšeli ?

Video jsem si pustil dvakrát a všem , kteří slyšeli, že Volha jezdí 190 bych doporučil vyčistit si uši. Protože zmíňka o rychlosti je  v rozmezí 100-120 km.

0/0
20.11.2009 22:32

Host

http://www.gazklub.cz/

spolek milovníků šrotu ;-D

0/0
20.11.2009 22:15

Host

Když vidím Volhu...

Když vidím Volhu,tak  se mi hned dělá blivno.Nechápu jak tuhle modlu bolševika může někdo propagovat.Možná tak nějakej stbák nebo komouš.

0/0
20.11.2009 22:07

Host

Re: Když vidím Volhu...

Auto za to nemůže, je to jen kov, plast a kůže. Hodně jednoduchý pohled, něco jako že mandelinka je biozbraň imperialistů ze západu apod.

0/0
20.11.2009 22:25

Host

Re: Když vidím Volhu...

Ty seš mamlas . Myslíš že že to auto může za komunismus ? kolik ti je ? 15-16 ?

0/0
20.11.2009 22:35

Host

Re: Když vidím Volhu...

booože jak si zakomplexovaný

0/0
22.11.2009 23:32

Host

Jezdit Volhou může jen vopravdovej ...

;-D

0/0
20.11.2009 21:35

Host

Re: Jezdit Volhou může jen vopravdovej ...

TY ?;-D

0/0
20.11.2009 22:14

Host

volhu nikdy

Dvakrát mě v tom KGB autě vezli příslušníci STB v roce 1979 k výslechu do Bartolomějský. Pravda nebyla ta Volha v kůži.

Když vidím Volhu mám závratě  ;-O;-ORv;-O;-O

0/0
20.11.2009 21:33

Host

V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

socialistická lůza,to mělo jít do šrotu v 89 roce...

0/0
20.11.2009 20:15

Host

Re: V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

Ten smrad znám,socbolševickej puch sedaček byl děsnej.Smradlavá Volha !

0/0
20.11.2009 20:27

Host

Re: V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

současná ODSácká lůza používá Audi.... Tak nevim co se bude podle tebe v budounu psát o Audinách

0/0
20.11.2009 20:57

Host

Re: V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

hele ty oranžovej komouši,vylešti si favorita a mlč...nebo si kup zatuchlou volhu...a nauč se psát hňupe :-P

0/0
20.11.2009 21:32

Host

Re: V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

ma dobro kazao siR^

0/0
20.11.2009 22:07

Host

Re: V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

Klasický modrý slovník :-/ co bude pokračovat ?

0/0
20.11.2009 22:17

Host

Re: V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

To je pravda. Volha je a byla ESTÉBÁCKÝ svozový auto.

Volhu nikdy ;-O;-ORv;-O;-O

0/0
20.11.2009 21:35

Host

Re: V těhle vozech byl smrad a jezdila s tím

Kdo zná termín "svozový" , mus¨í být fízl. Dobrou noc, debilové.

0/0
20.11.2009 23:00

Host

měkkoučko a teploučko

tak to je p.del

0/0
20.11.2009 19:40

Host

Re: měkkoučko a teploučko

Vynechal jsi smrádek ;-D

0/0
20.11.2009 22:28

Host

Volha,co dodat?

No snad jen to že je stará,nebezpečná,zbytečná...takže asi tak

0/0
20.11.2009 19:27

Antony30011

No ty vzpomínky...

Dodnes si pamatuju že co chvíla sem měl nějakýho blbečka s tímhle autem těsně za kufrem ;-D

0/0
20.11.2009 19:25

Host

Reklama

na Kovošrot ;-D

0/0
20.11.2009 19:21

Host

to je asi nějakej frk

tahle volha :-PRv

0/0
20.11.2009 19:13

Host

Když vidím Volhu tak se mi zvedne kufr.

:-/

0/0
20.11.2009 19:07

Host

Příště bude pochvalná recenze na ZIL

paka :-P

0/0
20.11.2009 19:05

Host

Tyhle auta excelentně hnijou :-)

0/0
20.11.2009 18:59

Host

Re: Tyhle auta excelentně hnijou :-)

lebo ked naburas audinu myslis ze nehnije ???? vsetko hnije

0/0
22.11.2009 23:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.