Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kočkopsi zaujmou, ale neprodávají se: Renault Vel Satis a Peugeot 1007 do muzea

V době svého uvedení vyvolaly pozdvižení a milovníci avantgardních aut je oslavovali. Jenže nonkonformních zákazníků, kteří jsou nakonec ochotni za křížence koloběžky a kombajnu utratit mnohdy nemalé peníze, se nakonec najde jen málo. Letošní podzim tak znamená konečnou pro dva francouzské modely, kterým jsou automobilové zvyklosti malé.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

tady je vidět, kdo má odvahu a srdce

Většina lidí se chová tzv. konzervativně. Ve skutečnosti je to chování stáda ovcí. Ale pro pár odvážlivců se najde srdcař, který vyrobí něco co není in pro stáda, ale synfonie designu. Tak co to hanět. Nelíbí se mi nekoupím to. konec. Chci mít něco extra koupím si to, třeba i ojeté. Zatvrzelým odmítavým postojem by nevznikla 1000MBX, Citroen DS a spousta jiných vozů. A zrovna AVANTIME patří mezi skvosty, které dokáže ocenit jen fanšmejkr a znalec. Bereme nyní styling vozu. A proto je hlavně kupujeme , nebo ne? A VEL SATIS má také nakročeno do kategorie nezapomenutelných vozů. RENAULT DRIVE THE CHANGE. Jen aby politická scéna nebyla tak zabedněna pro změny :-)

0/0
1.1.2010 23:49

B.Walsh

Tak nevím, ale

nejškaredější auto není to v článku, ale přece Fabia 2.

0/0
1.1.2010 19:52

Host

Re: Tak nevím, ale

Ano, cítím to stejně. Fobie 2 je hnusná disproporční konzerva, která je mentálním omylem designera. Na rozdíl od vkusné F1, kterou ovšem zase předčila Felicie. Quo vadis Skoda ? 

0/0
5.1.2010 13:50

Host

VEL SATIS

VEL SATIS JE JEDINY A JINY!!! MAM HO 3 TIM ROKEM A JSEM MAXIMALNE SPOKOJENY PREDTIM JSEM MEL 7 BMW A NIKDY BYCH TO NECHTEL  VYMENIT.POHODLI,KONFORT KTERY ZADNA JINA AUTOMOBILKA NEDOHONI,ALE TO JE MUJ NAZOR.EXENTRICKY A TOMU MALO LIDI ROZUMI.BUD SE ZAMILUJES A NEBO HO NENAVIDIS.PROBLEM JE V TO ZE NIKDO ,TEDY MALO LIDI MA SKUSENOST SI HO KOUPIT NATOZ SE V NEM VUBEC PROJET, ALE TO JE DOST ROZHODUJICI.A KTOMU  JICH JE MALO.TAK ODKUT JSOU SI TAK VSICHNI JISTI JAKE JE TO AUTO.............................................;-D 

0/0
23.12.2009 22:41

Host

Re: VEL SATIS

Debil s Capslockem. Typicky uzivatel zabozroutske plecky.:-)R^

0/0
26.12.2009 12:41

Host

Re: VEL SATIS

ano zato ty nudeš rozhodně bez capslocku inteligent předpokládám s proprděnou škodofkou a začerněnými okny

0/0
27.12.2009 15:36

webmysh_evo_II

BMW X6

Auto, které se nebojím postavit na stejnou úroveň, jako jeho "konkurenta" od Ssang yongu  - actyon a mamuta Q7. Je to vrchol nevkusu. Vel satis je po stránce designové úplně jinde.

0/0
14.12.2009 13:51

Host

SsangYong Rodius

s tím přijel kolega do práce a říkal že mu po 3měsících co koupil auto v Praze v prodejně se mu při stírání stěračem odlepilo(!) zadní okno od rámu. Paráda

0/0
13.12.2009 5:01

Host

Re: SsangYong Rodius

Musí se řídit návode. Je to jako dnešní boty od Bati: nesmí se s tím ven když prší.

0/0
15.12.2009 17:09

Host

nechapejte ale neprudte

krizenec kolobezky a kombajnu? to jsou spis ty vase uzasne skodovky... a SsangYong Rodius a X6 tady nemaji co delat, to nejsou designove vystrelky, jen tam nekdo neumi kreslit.. RvRvRv

0/0
12.12.2009 10:11

Host

Renault

= designérský HNUS. Co má na kapotě pí** (dámské přirození), má ho i za volantem...:-)

0/0
10.12.2009 21:52

Host

Re: Renault

myslím, že ty nemáš ani hodnotu toho přirození. Nulo.

0/0
11.12.2009 19:43

Host

Re: Renault

R^R^

0/0
17.12.2009 22:44

grinderman

Re: Renault

na renaulta nemas a jeste ti nedala, osklive vanoce vid:-)

0/0
23.12.2009 16:58

Host

Uspech = Audi

Ahoj lidi ja si myslim,ze problem je v tom jak asi nejen Cesi vnimaji

uspech. Vetsina lidi ma v hlave zakodovano, ze znacky jako BMW,AUDI ci

VW jsou symbolem uspechu, luxusu a spolecenske prestize. To si myslim,

ze je nejvetsi duvod proc francouzske znacky nejsou schopni s nemci bojovat.

0/0
10.12.2009 10:10

prngrr

Re: Uspech = Audi

Vole, to není o Češích - ta auta se neprodávají nikde!

0/0
14.12.2009 13:33

papas

Re: Uspech = Audi

tak to je čechů podle plná amerika, tam kdo něco znamená jezdí v Mercedesu, Audi nebo BMW ale že by tam jezdili francouzský auta?;-D

0/0
14.12.2009 16:20

Host

Re: Uspech = Audi

je vidět že jsi ve státech nikdy nebyl bmw ,nebo mercedes tam jsou považována za dobrá evropská auta audi rozhodně ne

0/0
27.12.2009 15:44

Host

Re: Uspech = Audi

VW jsou symbolem uspechu, luxusu a spolecenske prestize??? 8-o Nemá tam být místo VW spíš třeba Mercedes?

0/0
28.12.2009 9:58

Dusan321

Problem jmenem Vel Satis

On problem Vel Satisu nebyl primarne v podivnem designu, ale hlavne v tom ze vyssi stredni trida = nemecke auto a pokusy ostatnich zemi jsou velmi minoritni. Ve chvili kdy Nemci maji v teto kategorii 90+% trhu, tak pro kohokoliv jineho vydat takove auto znamena bojovat o deset procent nikterak velkeho trhu a to je problem. Stejny osud jako avantgardni Vel Satis postihnul i normalnejsi Citroen C6 a dokonce i naprosto konvencni sedan Peugeot 607, ktery rovnez nebude mit nastupce a tomu malokdo muze vycitat extravaganci.

Co se tyce Vel Satisu, tak uzitna hodnota byla dana naprosto neuveritelnym pohodlim nejvetsiho vozu jaky se kdy v Evrope vyrabel, takove sezenicko Evropa nezazila od doby co se prestali delat Mamuti. Na druhou stranu to auto bylo prilis ambiciozni pro Renault v te dobe a tudiz tech problemu bylo docela hodne. Bohuzel auto se vyrabelo zrovna v dobe nejvetsich problemu znacky s kvalitou. Problemem byly i diesely kde 2.2 dci nebyl zrovna zazrak a 3.0dci byla primo katastrofa

0/0
30.11.2009 14:42

Host

Re: Problem jmenem Vel Satis

Tady je někdo chytrej a hraje si na nezaujatýho.

Hochu já mám Vel Satis 2.2 DCi už pátým rokem a nic co popisuješ neznám.

Mám najeto 192 tkm a zatím bez poruchy. Jediný co zlobilo byl ve 170 tkm Egr-ventil kterej sem musel vyměnit. X

0/0
30.11.2009 19:33

Host

Re: Problem jmenem Vel Satis

Jasně což nic nevypovídá o tom jaká je skutečná úroveń těchto aut. Přeju t ihodně štastných kilometrů

0/0
30.11.2009 23:15

papas

Re: Problem jmenem Vel Satis

hele a to se za tu hrůzu netydíš?

0/0
14.12.2009 16:21

Host

Re: Problem jmenem Vel Satis

spousta lidí se taky nestydí ,když jezdí křápy od folcvágenu a šjkodofky

0/0
27.12.2009 15:38

Host

Re: Problem jmenem Vel Satis

Nemohu než nepotvrdit vaše slova. Jezdím Vel Satisem už hodně dlouho a je to můj oblíbenec, i když jsem vyzkoušel i řadu německých a dalších "vedoucích" limuzín na trhu. Problem je ovšem zmiňovaný motor 3.0 dCi, do jehož oprav jsem pustil za pár let již šestimístnou částku. Servisy Renault v Česku jsou ve vztahu k tomuto autu kapitola sama pro sebe. Už jsem se  setkal i se stanovisky typu: s tím sem nejezděte, na to nemáme diagnostiku, nevíme co s tím, s tímhle sem nikdo nejezdí etc. Ale mám ho rád :-)

0/0
29.12.2009 16:49

Nomad

Neschopny autor Dvorak

Zase clanek plny subjektivnich nesmyslu z dilny iDnes. Zajimalo by me, kolik tech aut autor videl jinde nez na internetu a kde opsal nesmysly typu: Dnes po vás v porschi vzdechne sotva puberťák z jedenáctého patra.

0/0
30.11.2009 13:53

Host

Klasika

Je to stejný jako s Reanult Safrane. Prostě když to lidi nemasíruje na billboardech a nevypada to vsechno stejne jako 90% aut dneška, tak proc si to kupovat?! Selátka:) Renault R25 V6 Turbo Baccara a Renault Safrane Biturbo Baccara Quadra - to byli Auta s velkym A. To co se vyrábí dnes je k smíchu...

0/0
30.11.2009 12:24

Host

Re: Klasika

... byli auta s velkým A, .......ale ty jsi trouba s měkkým i ;-D

0/0
10.12.2009 21:54

Glock bez -e

Hezké

Je milé, když se do diskuse pod 1 článkem přihlásí všichni zainteresovaní (v tomto případě všichni 4 majitelé Velsatisů v ČR). Aspoň je z toho pěkné PR.

0/0
30.11.2009 11:41

Host

Nissan a Ssangyong

Podle mne nejhnusnější auta jsou auta od Nissanu a od Ssangyongu.

Navarra od Nissanu s plastovou polokulatou nástavbou vzadu mi silně evokuje popelářské auto.

Ssangyong neměl pěkný snad ani jeden model - stejně hnusné je i SUV Subaru.

Japonské a asijské vozy se mi nelíbí obecně - bude to asi jiným vkusem asiatů. Navíc ergonomie je děsná - nebo mi to tak vždy přišlo.

Osobně se mi líbí na pohled Alfa Romeo - ale nikdy jsem v ničem takovém nejel, tak nevím. Můj cup of tea je Volvo XC 90 a BMW X6. Na ně nemám tak holt jezdím Superbem.

0/0
30.11.2009 0:00

Host

Re: Nissan a Ssangyong

Tak třeba Nissan 370 Z je přece krásnej, Mazda MX-5 nebo třeba Mazda 3... Jsou hezký... Mě zas přijde třeba X6 úplně divný a nepotřebný auto, který je navíc (bohužel) děsně in. Přejalo roli Audi Q7, ze který byli všichni hotoví, ale dnes v ní všichni vidí jen Kobzanovou a podobné typy. A X6 předpovídám stejný osud. BMW dělá mnohem zajímavější auta, ale dost nedoceněný (BMW 1 coupe)

0/0
1.12.2009 2:59

Host

Re: Nissan a Ssangyong

čím se ti zdá X6 nepotřebný a proč myslíš že je IN?

0/0
1.12.2009 17:31

Host

Re: Nissan a Ssangyong

na to jak je velký se do něj skoro nic nevejde

0/0
1.12.2009 19:25

flajboj82

Re: Nissan a Ssangyong

Je to věc vkusu...Subaru je třeba pro mě krásný a zrovna Tribeca se moc povedla.

0/0
10.12.2009 10:58

Host

Re: Nissan a Ssangyong

Souhlas.R^

0/0
22.12.2009 11:11

Host

jen krátce

Mám Renault Vel Satis 2.2 DCi a maximální spokojenost.

Někomu se nelíbí ale já ho zbožňuju. Pohodlný, bezporuchový, luxusní a příjemný svezení.

0/0
29.11.2009 20:19

Host

Re: jen krátce

Do takovýho hnusu bych nesedl.

0/0
10.12.2009 21:55

Host

Re: jen krátce

není to pro každou nulu, nýmande

0/0
11.12.2009 19:45

Host

Daihatsu Materia

Nejohavnější je podle mě Daihatsu Materia. Viděla jsem tuto věc na dálnici v Německu. K nepřehlédnutí 8-o

0/0
29.11.2009 19:19

Host

Re: Daihatsu Materia

daihatsu=sice kosmickej design, ale neprekonatelna spolehlivost - bohuzel kvuli designu a male podbizivosti to moc lidi nezjisti..

0/0
11.12.2009 10:08

Host

hroznej článek

0/0
28.11.2009 21:12

Host

Re: hroznej článek

Proc hroznej clanek. Autor napsal to, co je pravda.

O tom,zda tyto designerske ulety jsou hezke ci ne, se da vzdy diskutovat.

Asi nemac cit pro design,ale me se nelibi ani jedno z tech aut. Pokud budu vybirat,tak me se libi spis konzervativni styl aut (VW, Audi, Skoda, BMW, Volvo, Alpha)

Francouzka auta jsou sice hezka, vetsinu jsem ridil a moc me nepresvedcili. Zatim nejlepsi byl C5 az na chaoticke rozmistneni ovladacich prvku to jelo hezky. Podvozek a motor byli ok. Vyzkouseno na A93 mezi Hofem a Mnichovem.

0/0
29.11.2009 17:28

Host

Re: hroznej článek

jaká alpha?? ;-D

0/0
29.11.2009 18:08

Host

Re: hroznej článek

Rhomeo, woe ;-D;-D;-D

0/0
30.11.2009 9:32

Host

Re: hroznej článek

a kdhe je Déžo??;-D

0/0
30.11.2009 12:55

mlčanlivý boban

Ale v odpornosti nic neprekona

No.1

FIAT MULTIPLA.;-D

0/0
28.11.2009 21:09

Host

Re: Ale v odpornosti nic neprekona

1. je Roomster ač to není MPV

2. je Multipla. [>-][>-]

0/0
28.11.2009 21:15

Host

Re: Ale v odpornosti nic neprekona

Kdepak.Nejškaredší je Rodius,pak Q7 a Multipla je až třetí.

0/0
29.11.2009 9:41

Host

Re: Ale v odpornosti nic neprekona

tak pod to se podepíšu !!!

 Fantomas  ;-D

0/0
29.11.2009 18:08

Host

Re: Ale v odpornosti nic neprekona

Multipla je  avantgardní, ale krásné auto. Chápu, že se někomu nelíbí, ale to je nedorozumění. Multipla schválně popírá všechny atributy, které správný chlap očekává u auta. Nemá agresivní příď, klínovitý profil, není sportovní, popírá klasický tvar oken, masky, budíků... Berte to třeba tak, že to není auto, ale třeba krásná vesmírná kapsle v organickém a hravém designu. Pak zjistíte, že nemá chybu. Nikdy nezapomenu jak jsem ji viděl poprvé v Itálii!

Mluvím samozřejmě o Multiple před faceliftem, který si vynutili ti, kteří to, co jsem výše napsal, taky nepochopili.

0/0
29.11.2009 14:20







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.