Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nářadí mistra světa za 20 milionů. Jak se jezdí na Yamaze R1 po zadním kole

Tovární technici nám sice tlučou do hlavy, že tenhle závoďák vychází ze sériové motorky, ale nevěřte tomu. Je to docela jiný stroj, vítězná Yamaha R1 mistra světa Bena Spiese.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Zdar Karle

Jsem nevěděl, že dáváš články i na Idnes:-) Docela bych se na tom taky projel, ale musí mi stačit moje okruhovka:-) Nejpíš zážitek na celý život:-) Trochu by mě zajímalo  tvoje srovnání s loňskou Hagovou R1. Věřím, že by to bylo zajímavíé čtení:-);-)

0/0
1.12.2009 19:37

Host

Spies

je borec R^. Doufám, že příští rok chlapcům v MotoGP řádně zatopí. Vůbec 2010 by měl být na závody super rok - jak MotoGP, tak Superbiky R^

Jinak jestli je ta R1 fakt tak divoká, jak popisuje Gardner, tak Ben je prostě genius. Je fakt, že Sykes na ní nebyl schopnej zajet nic kloudnýho. Já pokud bych měl vzít motorku z bajků, tak asi Hagovu 1198R :-)

0/0
1.12.2009 16:43

Host

Jo kluci

já vás obdivuju, bych měl blato na hřišti

mě stačí moje R1200GS :-)

0/0
1.12.2009 16:10

the doctor

cbr1000rr

už aby bylo jarooooo :-PR^

0/0
1.12.2009 15:49

Bubrak

Re: cbr1000rr

Dyk je venku v pohode. :-)

0/0
1.12.2009 17:10

sifon5

mlask

R^

0/0
1.12.2009 15:05

error404

motorky zakázat

všechno nad 125ccm by mělo být v silničním provozu zakázáno. ruku na srdce, těch jezdců, co to skutečně umí ovládat a zároveň umí ovládat i svoje ego a emoce a dodržovat dopravní předpisy je asi tak 1%?

silný motorky jsou asi úžasná věc a svezení na nich obrovskej zážitek. sám jsem velkej fanda motoGP. ale ty stroje patří na uzavřenej okruh.

0/0
1.12.2009 14:14

Host

Re: motorky zakázat

nevíš co plácáš, takovejm jako ty bych zakázal chodit na net Rv

0/0
1.12.2009 15:12

Antony30011

Re: motorky zakázat

A auta nad kolik koní nebo ccm zakážeme? A nebo budem zrovna jezdit na koních?

0/0
1.12.2009 15:14

Host

Re: motorky zakázat

nejseš ty nějaký volič ksč nebo čssd?ti by taky všem nejraději říkali co můžou a co ne.

0/0
1.12.2009 16:09

Host

Re: motorky zakázat

Doporučuju přestěhovat se do North Korea. Tam budeš spokojený, tam žádné takové motorky nejezdí a zákazů je tam tolik, že budeš chrochtat blahem.

0/0
1.12.2009 17:01

error404

Re: motorky zakázat

vtipný je, že jsem mluvil o lidech, co nedokážou kontrolovat svoje ego a objevily se 4 agresivní urážky místo kloudných argumentů. tomu se říká trefit hřebíček na hlavičku ;-D

0/0
1.12.2009 17:41

ravo

Re: motorky zakázat

Snad jsi tady nečekal jiné reakce:-)

0/0
1.12.2009 18:26

Host

Re: motorky zakázat

Ale kdeze, prvni veta rika neco jineho zcela zretelne.

0/0
1.12.2009 23:11

Host

Re: motorky zakázat

neni potreba zakazovat. Stacilo by na zacatku jara, hned jak se motorkari vyroji, udelat poradnou akci proti porusovani predpisu. Ne merit jestli nekdo nejede o 5km/h vice, ale na poradny prasarny (prednizedeni ve vysoke rychlosti v zakazu - nejlepe do zatacky, litani stovkou po meste apod.) debilove by se hned na zacatku odfiltrovali a ti co se umi v hustem provozu sklidnit (i kdyz to obcas rozpali tam, kde nikoho dalsiho neohrozuji) by si v klidu jezdili dal. Hodne motorkaru jsou proste paka, ktera by na to nemela vubec lezt.

0/0
1.12.2009 18:58

Host

Re: motorky zakázat

Vtipne je, ze takovych ridicu aut je mnohem vic. A ti ohrozuji okoli nepomerne vice. Rv

0/0
1.12.2009 23:11

Host

Re: motorky zakázat

..nemyslim si, mam pocit ze je jedno, jestli Vas smete ve favoritu nekdo s bavorakem v 80kmh nebo se Vam do nej zarizne motorkar ve 120ti... ..jediny rozdil je ten, ze motorkar ma mensi pravdepodobnost preziti, a toho ze nekoho v aute trefi...

0/0
2.12.2009 10:23

Mr. Dreamer

Re: motorky zakázat

V každé skupině lidí se najde blbec, motorkáři nejsou vyjímkou, ale drtivá většina to na motorce vážně umí. To co tady provoláváš je způsobeno velkou mediální masáží proti motorkářům. Mrtvých motorkářů je hodně, ale ne proto, že by jezdili jak idioti. Pravý důvod je mnohem horší jezdce na motorce oproti řidiči auta. O nehodách a následcích se v motorkářské komunitě mluví dost. Ovšem většinou není vina na straně motorkáře. Přecijen, motorka je spíše koníček a kdo na ní jezdí, má k tomu vztah. Jediné co bych změnil je psychologické testy pro zisk JAKÉHOKOLI řidičského oprávnění...

0/0
1.12.2009 20:52

error404

tak silný efekt...

že si až bouchnete helmou o nádrž. to musí být pořádná pecka, když je ta nádrž pod sedlem ;-D

0/0
1.12.2009 14:01

Host

Re: tak silný efekt...

;-D;-DR^

0/0
1.12.2009 16:45

Host

Re: tak silný efekt...

;-D;-D;-D

0/0
2.12.2009 7:30

Host

tak to je vostrý jako prase

nejen politika ale už i diskuse pod motorkama se promazávají jako prase. ;-D

a přitom mizí příspěvky, které poukazovali na chyby v článku ;-D

nebo řešily technické detaily o kterých autor zjevně nemá páru nebo který se mu díky jeho vostrý jízdě na tejhletý vostrý erjednapicowoe vykouřily z hlavy.;-D

 jen tak dál schit dnes ;-D

0/0
1.12.2009 13:23

ladaxxt

Re: tak to je vostrý jako prase

hehe.. nauc se cesky, experte.R^

0/0
1.12.2009 20:58

Host

50

zdravim a predavam malou zkusenost se zavodni 50. Sic sedlam enduro o 700 cm, tak  zavodni 50 mne zaskocila.  Na tak maly objem jsem z toho mel respekt a propletat  se na uzavrene trati v Horicich uz chtelo neco umet. S diky jsem to pak vratil majiteli zpet.  POk

0/0
1.12.2009 13:09

Host

nádrž(e)

> nádrž pod sedlem (kvůli lepšímu rozložení hmotnosti)

a

> A někdy může být ten efekt tak silný až si bouchnete helmou o nádrž.

To má dvě nádrže?

0/0
1.12.2009 12:48

Host

To se tam vozí knížky jako zátěž?

 > pod kapotami "spiesovky" jsou tlusté svazky,

0/0
1.12.2009 12:45

the doctor

Re: To se tam vozí knížky jako zátěž?

kabelové svazky

0/0
1.12.2009 15:50

Host

Re: To se tam vozí knížky jako zátěž?

správnej křesťan by tam měl vizit bibli a muslim korán

0/0
2.12.2009 7:43

Host

Re: To se tam vozí knížky jako zátěž?

Tak nevím, jestli to měl být pokus o vtip nebo jsi opravdu tak blbej...8-o

0/0
1.12.2009 17:04

Host

Ještě, že to nejsou seriovky,to by bylo rychlejch a mrtvejch

Hezký čtení, úplně k tý mašině cítím respekt. :)

0/0
1.12.2009 11:57

amadis von gallien

To musi byt svezenicko!

Po dlouhe dobe povedeny clanek v teto rubrice!R^

0/0
1.12.2009 11:38

Host

gut

Esli to nad 10tis jede jako blazen, tak je to fakt uplne jina motorka nez seriovka. :-) to podrazovani je asi fakt maso R^

0/0
1.12.2009 10:59

Host

...

asi super svezení... Ale nic pro mě... :-)

a) na okruhu jsem děsně pomalý a neumím to

b) moje kolobrnda má 150koníků a je to dost. Dalších 100koní navíc bych se asi pos....

0/0
1.12.2009 10:48

Štvavá vysílačka

V představení Spiese ve sloupečku máte napsáno,

že v r.2008 jel 3 závody WSBK. Jel ale 3 závody na divokou kartu v MotoGP na Suzuki a výborně. R^

Jinak Carlosi, super článek. Asi ses hezky svezl, což? Muselo to být poetické odpoledne... ;-D;-D

0/0
1.12.2009 9:53

Host

chyba

opravte v clanku umisteni okruhu v uvodu, mate uvedeno spanelsky, dole v clanku pak jiz spravne portugalsky... jinak clanek superR^

0/0
1.12.2009 9:28

Host

Kvalty

Hele nevnim co mate porad s tema kvaltama? Me staci na moji GSXR 750 otocit osku razeni na hridelce nahoru a mam kvalty obracene ;-) stejne jako R1. Muzu si vybrat ;-)

0/0
1.12.2009 8:50

frederiksourek

Re: Kvalty

mám ten samý strojR^

0/0
1.12.2009 9:04

Host

obraceny kvalty

obraceny kvalty mela uz jawa 350, oni soudruzi vedeli proc to tak delaji :)

0/0
1.12.2009 8:31

Host

No brachova byla

levnejsi, ale taky hukot :-)  http://martin.trachta.cz/?p=11

0/0
1.12.2009 8:28

Host

Měl jsem možnost

vyzkoušet "pouze" okruhovou 250, a musím uznat, že mě to docala vyrazilo dech, co to umí. A to sedlám lehce upravenou Suzu GSR. Ale tohle si asi nikdo, kdo to nezažil nedokáže představit. Veškerý konfort obětován těm tisícinám navíc, ale to popření fyzikálních zákonů:-):-)

0/0
1.12.2009 8:08

Host

lehce upravený GSR

Rychlý polepy ?

0/0
1.12.2009 8:38

Host

opačné řazení

Kvalty jsou opačně, protože při naklánění v levotočivé zatáčce je levá noha na špičce a špatně by se noha dostávala pod řadičku. Sice se pak zase kvalty blbě zkopávají, ale zde jde především o rychlost při výjezdu ze zatáčky. Jinak ten meziplyn při zkopávání je fakt neskutečný nážez:)

0/0
1.12.2009 2:40

Štvavá vysílačka

Re: opačné řazení

R^ 

0/0
1.12.2009 9:48

Host

Re: opačné řazení

to neni umění s tim porřazováním!motoGP mašiny to přece nemaj ne?

0/0
1.12.2009 13:28

Host

r1

to je droga to verim...to musi bejt sileny na vostry R1

0/0
1.12.2009 1:53

Host

taky bych ju dal

proč se na té závodní kopou kvalty opačně ? jednička nahoru, ostatní dolů ? :-) Nebo byla řeč o odkopávání ? No a tu trakční kontrolu bych vypnul, není nad to, když se to umí a při brzdění se zadní kolo cpe bokem dopředu ;-) Ale asi to nebude až takový nářez, když si autor ani nezařval pod přilbou, když ji pustil ze řetězu, což já sem kolikrát dělal i na svojí sériovce R^V

0/0
1.12.2009 0:49

Host

Re: taky bych ju dal

No, tipuju ze jsi mozna jednou videl seriovou babetu na obrazku, ale doma ti nestoji nic. To ze zavodni masiny maj kvalty obracene je kazdemu kdo na motorkach jezdi znama vec, asi tak jako ze se do nadrze nelije nafta. Mimochodem, neni problem si to nechat predelat i na te seriovce, mam Fireblade a puvodne jsem o tom uvazoval. Jenze by to svadelo k rychlejsi jizde a ja si chci svych deti uzit.... holt starnu.

0/0
1.12.2009 7:44

Host

Re: taky bych ju dal

hod to ze skaly a porid tripade, ta ma opacny kvalty uz v zakladu picovoe R^

0/0
1.12.2009 8:32

Štvavá vysílačka

Re: taky bych ju dal

To obrácený řazení nevozí všichni. Třeba Max Biaggi jezdí klasiku.

  A rozhodně by tě to nesvádělo k rychlejší jízdě. S otočeným řazením se ti  lépe řadí v levých rychlých zatáčkách. Při řazení na těžšší kvalt tam rychlost šlapeš shora a nemusíš podvlíkat nárt pod řadičku. Je to o preferencích jezdce.

0/0
1.12.2009 9:47

Host

Re: taky bych ju dal

Asi tak. R^

0/0
1.12.2009 10:52







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.