- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jsem nevěděl, že dáváš články i na Idnes:-) Docela bych se na tom taky projel, ale musí mi stačit moje okruhovka:-) Nejpíš zážitek na celý život:-) Trochu by mě zajímalo tvoje srovnání s loňskou Hagovou R1. Věřím, že by to bylo zajímavíé čtení:-)
je borec . Doufám, že příští rok chlapcům v MotoGP řádně zatopí. Vůbec 2010 by měl být na závody super rok - jak MotoGP, tak Superbiky
Jinak jestli je ta R1 fakt tak divoká, jak popisuje Gardner, tak Ben je prostě genius. Je fakt, že Sykes na ní nebyl schopnej zajet nic kloudnýho. Já pokud bych měl vzít motorku z bajků, tak asi Hagovu 1198R
já vás obdivuju, bych měl blato na hřišti
mě stačí moje R1200GS
všechno nad 125ccm by mělo být v silničním provozu zakázáno. ruku na srdce, těch jezdců, co to skutečně umí ovládat a zároveň umí ovládat i svoje ego a emoce a dodržovat dopravní předpisy je asi tak 1%?
silný motorky jsou asi úžasná věc a svezení na nich obrovskej zážitek. sám jsem velkej fanda motoGP. ale ty stroje patří na uzavřenej okruh.
nevíš co plácáš, takovejm jako ty bych zakázal chodit na net
že si až bouchnete helmou o nádrž. to musí být pořádná pecka, když je ta nádrž pod sedlem
nejen politika ale už i diskuse pod motorkama se promazávají jako prase.
a přitom mizí příspěvky, které poukazovali na chyby v článku
nebo řešily technické detaily o kterých autor zjevně nemá páru nebo který se mu díky jeho vostrý jízdě na tejhletý vostrý erjednapicowoe vykouřily z hlavy.
jen tak dál schit dnes
hehe.. nauc se cesky, experte.
zdravim a predavam malou zkusenost se zavodni 50. Sic sedlam enduro o 700 cm, tak zavodni 50 mne zaskocila. Na tak maly objem jsem z toho mel respekt a propletat se na uzavrene trati v Horicich uz chtelo neco umet. S diky jsem to pak vratil majiteli zpet. POk
> nádrž pod sedlem (kvůli lepšímu rozložení hmotnosti)
a
> A někdy může být ten efekt tak silný až si bouchnete helmou o nádrž.
To má dvě nádrže?