Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VW Polo: evropské auto roku 2010 v testu

Na první pohled je jasné, že patří do příbuzenstva nesmrtelného modelu Golf. A nový Volkswagen Polo má možná ještě říznější tvary než jeho větší bratr. Patří sice mezi malá auta do města, neztratí se však ani na dálnici. A od pondělka se pyšní titulem Evropské auto roku 2010.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

WWw

pořád stejné auto-a protože je německé,tak mu většina novinářů poleze do řiti i kdyby stálo za h..no.

0/0
2.12.2009 10:51

Host

Re: WWw

R^R^R^R^R^R^R^R^R^R^

0/0
29.12.2009 16:26

brebtta

auto roku

nevidím na tom nic užasného a skvělého.běžné auto se slušným zpracováním .nebudu ho pomlouvat ale taky na tom není co chválit.Za ty peníze se dá koupit auto i větší a když ho má človek na to aby mu sloužilo a né na pozování koupí si to co mu nejvíc vyhovuje a dají mu nejlepší podmínky a cenu.Ja osobně na vw nic  extra nevidím,ale určitě bych o jeho koupi uvažoval když by byla rozumnější cena a hlavně aby se dali vyměnovat jednotlivé díly a né jen celé komponenty,které jsou zbytečně drahé a mnohdy se pokazí jen maličkost. ale to je asi bolák celé koncernové produkce ve světě .

0/0
2.12.2009 9:47

Host

Diesely nebrat

Diesely jsou dobre do firemnich plechovek, ale na doma si to neberte. Kdyz je novy tak je prijemne utlumeny, ale casem bude z kazdeho zase jen smradlavy a coudici traktor. Hodne znamych ma v autech zazehove motory, tak jsem mel moznost vyzkouset. Mel jsem predchozi 2 auta v dieselu a ted uz pujdu do benzinu R^

0/0
2.12.2009 9:38

Host

Re: Diesely nebrat

jj, navic maly auto v nafte je hnus velebnosti X

0/0
2.12.2009 11:44

Host

Re: Diesely nebrat

tak di si třeba do bybrida když na to máš. jinak diesel v malým autě může sloužit leta, záleží na značce a taky na stylu používání. když koupíš korejce nebo francouze tak se ti to za chvíly posere i kdyby to jezdilo na šlupky od brambor to je jasný.

0/0
2.12.2009 15:03

Host

Re: Diesely nebrat

Diesel vůbec nemá smysl, pokud nemáte velký roční nájezd. Jako rodinné auto je to úplná blbost. Nehledě na to, že to čmoudí jako Avia.

0/0
3.12.2009 10:33

Host

Re: Diesely nebrat

Smrt dehťákům;-€Rv

0/0
30.12.2009 21:34

tromso

Krásné auto

obsah 1.2 je dostačujicí pokud vím obec 50km mimo obec 90 a dílnice 130 i na to je ten motor předimenzovaný !!

0/0
2.12.2009 9:26

Host

Re: Krásné auto

nemáš poddimenzovanou lebku? něco Ti leze ušima;-D;-D

0/0
2.12.2009 9:33

Host

Re: Krásné auto

Predimenzovany? To myslite vazne? 44kW je sakra malo. Kdyz v tom pojedou 4 lidi se zapnutou klimou bude to zrat 10 litru a pojede to sotva 100km/h. Mame doma dve auta - roomster 1.2 (jezdi za 10) a ford fusion 1.4 ( jezdi za 7) A proc? Protoze ta 1.4rka neni pri stejnych rychlostech na svem temer maximu jako 1.2. Stejny pokus provadeli i v top gear s Toyotou Prius a BMW M3. Prius zral 16, BMW zralo 14. Tam se ovsem samozrejme pohybovali najinych rychlostech nez pri beznem provozu jelikoz testovali na okruhu.

0/0
2.12.2009 10:15

Host

Re: Krásné auto

ty ses opravdu ydyjot

tohle auto neni pro ctyri lidi ce pojedou s plnym kufrem rizku do chorvatska

tohle auto je pro 1-2 lidi do mesta nebo pro duchodce co na podzim vyrazi na dusicky

0/0
2.12.2009 10:46

Host

Re: Krásné auto

do města máš Mhd...Rv

0/0
2.12.2009 12:37

Host

Re: Krásné auto

mesto neni jenom praha

0/0
2.12.2009 14:01

Host

Re: Krásné auto

Rekl clovek co neumi projet prahu autem. Sorry ale i kdyz jsem prazak jezdim vsude autem. Bud to trva ve spicce stejne dlouho jako mhd a nebo ve vetsine pripadu to je rychlejsi. Mhd ma rychlejsi akorat metro na kratkou vzdalenost bez prestupu a to neni muj pripad.

0/0
3.12.2009 8:27

Dr.Ozd

Re: Krásné auto

To platí možná v Německu.S našimi platy to většina lidí bude mít jako  běžné rodinné auto a pojedou s tím i do toho Chorvatska.Těch co si to koupí jako druhé auto na popojíždění po městě bude tak max.20% a těch důchodců co to vytáhnou na dušičky a na jízdu do Lidlu bude padesát v celé republice.Takže s tím idyjotem jsi úplně mimo.

0/0
2.12.2009 20:38

rudastraka

Re: Krásné auto

asi jsi nepochopil, ze tohle auto neni primarne urceny pro cesky trh

taky jsi asi nepochopil, ze ani u nas si tohle auto malokdo koupi jako jediny do rodiny, ale vetsinou to bude jako druhy nebo treti auto

0/0
2.12.2009 21:33

Host

Re: Krásné auto

Ydiot jses sam Ma to zadni sedacky? Ma! Pak nevidim duvod proc by v tom nemohli jet 4 lidi napriklad do prace ci skoly. Jenze stakovou pleclou co nema vykon to bude utrpeni. Kdyby to auto melo byt pro dva jak si naivne myslite tak by mohlo byt o metr a pul kratsi a stalo by se kralem mesta. To ovsem neni tak tu nepiste vase domnele fantazie

0/0
3.12.2009 8:34

Host

Re: Krásné auto

Hmmmmm.......  4 lidi plnej kufr a noha na podlaze až by ti lochtala chodidlo vrtule od chladiče ;-D  uuuuuplně tě vidím za volantem s kamarádama z hospody jak jedete na výlet    R^

0/0
29.12.2009 16:34

nnyky

Re: Krásné auto

Jenže občas potřebuješ předjet nějaký ten kamion, nebo jet do prudšího stoupání. A tam se ukáže to tvoje předimenzování ;-D

0/0
2.12.2009 10:16

Host

Re: Krásné auto

Kam spěcháš, tak ho předjedeš o kousek dále ;-D veškeré kvaltování toliko pro hovádka jest ;-)

0/0
30.12.2009 21:38

Host

nahodou

nahodou mame 1.2 TSI tu silnejsi verzi se 77 konma a tahne jak cert !! Skvele se ridi a rozhodne nemuzu rict ani jeden zapor. Se sezenim zadnich spolujezdcu je to sice krapet slabsi, ale to nesmi ten vepredu sedet jak ve formuli :D

Doporucuji v cervena barve! Vypada krasne!

0/0
2.12.2009 9:08

Host

Re: nahodou

Ty máš akorát bujnou fantazii, ty Koňu, má to 77 Kw, čili cca 105 koní..jede to pěkně, ale ta spotřeba...;-€

0/0
2.12.2009 9:23

Host

Re: nahodou

nojo..omlouvam se...byl preklep 77kw ;)

kdyz jezdisv pohode a klidku a nemas nohu jak kovadlinu tak se da kolem 6 l

0/0
2.12.2009 9:27

Host

Re: nahodou

na dálnici? když pojedeš ve čtyřech lidech, tak těch 140-150 tak 11 na 100,;-( jen to hvízdne..

0/0
2.12.2009 9:32

Host

Re: nahodou

kdo jezdí většinou ve 4 lidech po dálnici tak si asi nebude kupovat tohle. Na ježdění po městě a okolí v 1-2 lidech proč ne

0/0
2.12.2009 9:37

Host

Re: nahodou

poč většinou? každej občas jede po dálnici, i když budeš sám a trochu to osolíš, tak tam máš 10 hned..:-)

0/0
2.12.2009 9:49

Host

Re: nahodou

kazdej ne, navic tohle je druhy auto do rodiny

0/0
2.12.2009 10:01

Host

Re: nahodou

protože nebudu vybírat auto podle provozu plného auta na dálnici když najedu 90% sám ve městě. To si klidně na dálnici připlatím - levnější auto i povinné ručení mi to bohatě vynahradí

0/0
2.12.2009 10:26

Host

Re: nahodou

to je fakt, kup si chevrolet Aveo za 149000,-kč a máš ušetřeno;-D pokud jezdíš sám do města,tak auto nepotřebuješ, stačí MHD...

0/0
2.12.2009 12:39

Host

Re: nahodou

Se nestačím divit, kolik lidí už má osobní zkušenost s motorem 1,2 TSI, já ho ještě v ničem u nás neviděl, vyroba začala před nějakým týdnem...

0/0
2.12.2009 14:46

Host

Re: nahodou

deset na sto ????? mám HTP 51 kW......  když jedu sám po dálnici z Brna do Prahy 150 - 165 km tak mám dlouhodobou 8,2 litru na sto km.......  R^

0/0
30.12.2009 20:44

Host

nenadchne ani neurazi

kdybych chtel maly auto, tak tohle by asi byla moje volba

0/0
2.12.2009 9:07

honzyk

Fotky

Páni novináři, to je problém nafotit auto které mám na test ? Vždyť ty fotky z PR oddělení VW vypadají trapně Rv

0/0
2.12.2009 9:02

Host

Auto pro dva se zadníma

sedačkama. Ne děkuji nechci se mačkat

0/0
2.12.2009 8:39

Host

Re: Auto pro dva se zadníma

a proto raději jezdíš na kole, nebo MHD,co?:-/

0/0
2.12.2009 9:09

Host

Re: Auto pro dva se zadníma

pěšky ;-DR^

0/0
30.12.2009 21:43

Host

Fotky

Páči sa mi, že auto Idnes pripája k clánku tak kvalitné a VELKE fotky.Dik.R^

0/0
2.12.2009 8:36

chorchloj

Co je to za blabol ??

"Tříválcová jedna-dvojka, dobře známá řidičům fabií, prošla modernizací, tou nejdůležitější je čtyřventilová technika."

Vzdyt 4 ventil se vyrabi uz roky, od zacatku co je ten motor na trhu ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
2.12.2009 8:18

Host

Re: Co je to za blabol ??

Což není tak úplně pravda, verze 1,2/12V přišla na trh asi rok po dvouventilu...

0/0
2.12.2009 14:49

Host

S haťapkou pod kapotou

to bude žihadlo trhající asfalt :-P

0/0
2.12.2009 8:14

Host

Re: S haťapkou pod kapotou

když bude pořádný horko,tak proč ne?:-/

0/0
2.12.2009 9:31

Host

Třídveřák?

Proč tam dávají fotku třídveřáku, když se tu neprodává? Proč redaktoři testů a prodejci podsouvají své vlastní názory že mít 5 dveří je lepší a také výhodnější z hlediska dalšího prodeje? 

0/0
2.12.2009 8:06

Host

Re: Třídveřák?

za kolik bys psal to co ti řeknou ty? ;-)

0/0
2.12.2009 8:20

Host

konfekce

dokud ze zadu nečouhá po každý straně vejfuk jako roura od kamen ze kerý se valej saze tak je to o ničem

0/0
2.12.2009 7:46

Host

Tak nějak nevím o čem spisovatel píše

Třívállcový 1,4 TDI? V tabulce takový motor vůbec není.

0/0
2.12.2009 7:25

Host

Re: Tak nějak nevím o čem spisovatel píše

tak si to přečti eště jednó!!

0/0
2.12.2009 9:19

Host

Designove

mi trochu pripomina Astru - z profilu, hlavne pak temi zadnimi svetly. Ale jinak povedeny auto, osobne se mi libi vic, nez novej Golf - ten mi prijde takovej nakej "rozplaclej" ;-D

0/0
2.12.2009 1:31

Host

Kone misto kW

Jak ted vsichni vyrobci udavaji kone misto kw aby se zakrylo, ze to ma houno vykon. Je smutne ze vw polo za 246 tisic ma stejnej vykon jako skoda favorit z roku 1993 a sousasne ma o 15kW mene nez opel agila z roku 2003. bavim se o motoru bez turba a stejne cene vozu v dobe kdy byl novy

0/0
2.12.2009 1:15

Host

Re: Kone misto kW

Tak levny auta, jako jsou v soucasny dobe, nebyly nikdy, tak bych si nestezoval. A to s vykony motoru - vzdyt je dnesni Polo vetsi a motor ma vykonnejsi nez Golf par generaci zpet - jsme proste jenom moc zhyckany a rozezrany. Tecka. :-P

0/0
2.12.2009 1:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.