- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pořád stejné auto-a protože je německé,tak mu většina novinářů poleze do řiti i kdyby stálo za h..no.
nevidím na tom nic užasného a skvělého.běžné auto se slušným zpracováním .nebudu ho pomlouvat ale taky na tom není co chválit.Za ty peníze se dá koupit auto i větší a když ho má človek na to aby mu sloužilo a né na pozování koupí si to co mu nejvíc vyhovuje a dají mu nejlepší podmínky a cenu.Ja osobně na vw nic extra nevidím,ale určitě bych o jeho koupi uvažoval když by byla rozumnější cena a hlavně aby se dali vyměnovat jednotlivé díly a né jen celé komponenty,které jsou zbytečně drahé a mnohdy se pokazí jen maličkost. ale to je asi bolák celé koncernové produkce ve světě .
Diesely jsou dobre do firemnich plechovek, ale na doma si to neberte. Kdyz je novy tak je prijemne utlumeny, ale casem bude z kazdeho zase jen smradlavy a coudici traktor. Hodne znamych ma v autech zazehove motory, tak jsem mel moznost vyzkouset. Mel jsem predchozi 2 auta v dieselu a ted uz pujdu do benzinu
jj, navic maly auto v nafte je hnus velebnosti
obsah 1.2 je dostačujicí pokud vím obec 50km mimo obec 90 a dílnice 130 i na to je ten motor předimenzovaný
nahodou mame 1.2 TSI tu silnejsi verzi se 77 konma a tahne jak cert !! Skvele se ridi a rozhodne nemuzu rict ani jeden zapor. Se sezenim zadnich spolujezdcu je to sice krapet slabsi, ale to nesmi ten vepredu sedet jak ve formuli :D
Doporucuji v cervena barve! Vypada krasne!
Ty máš akorát bujnou fantazii, ty Koňu, má to 77 Kw, čili cca 105 koní..jede to pěkně, ale ta spotřeba...
kdybych chtel maly auto, tak tohle by asi byla moje volba
Páni novináři, to je problém nafotit auto které mám na test ? Vždyť ty fotky z PR oddělení VW vypadají trapně
a proto raději jezdíš na kole, nebo MHD,co?
Páči sa mi, že auto Idnes pripája k clánku tak kvalitné a VELKE fotky.Dik.
"Tříválcová jedna-dvojka, dobře známá řidičům fabií, prošla modernizací, tou nejdůležitější je čtyřventilová technika."
Vzdyt 4 ventil se vyrabi uz roky, od zacatku co je ten motor na trhu
Což není tak úplně pravda, verze 1,2/12V přišla na trh asi rok po dvouventilu...