Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový top model Audi je na světě. A8 sází na naftu

Audi dnes představila svůj nový top model A8. Na premiéru do floridského Miami si dojela novinka s podporou tří motorů. Přítomní Američané se jistě museli divit, když dva z trojice nových motorů spalují naftu. Tu v USA lijí v drtivé většině jen do náklaďáků, ke kterým má luxusní limuzína A8 hodně daleko.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

prezdiv.ka

předchozí generace A8

se mi líbí víc - byla zezadu taková masivní. Teď, když použili zadní světla z A4, tak mně osobně se to už tak nelíbí. Jinak paráda R^

0/0
18.1.2010 16:09

Host

Dělaj to v kombíku?

To bych si možná koupil

0/0
2.12.2009 18:00

Nyzozemec Sídorf

Audi

Tak spatny auta to nejsou, ale mít ty prachy tak šáhnu jednoznačně po Lexusu R^

a hlavně v BENZINU. Nafta je ostuda. Kadla kadla ;-DRv

0/0
2.12.2009 14:55

Flipmode

Re: Audi

Lexus?? Tak to neee. Maji sice skvele pohodlny auta, ale pretechnizovane, jizdni vlastnosti ne az tak cool...nic pro me, ja jsem na Nemeckou a Anglickou skolu :)

0/0
2.12.2009 15:27

Host

Re: Audi

raději Bentley, Jaguar...:-)

0/0
2.12.2009 19:14

Host

Re: Audi

ty seš vostuda haťapkáři:-P

0/0
2.12.2009 20:36

Host

Zajímalo by mě, zda AUDI zase přibralo,

podle těch masivních C sloupků to vypadá že ano. I přes použití hliníku bude dost těžké. A to MB nebo BMW používají ocel a váží +/- stejně. Přesto auto vypadá naprosto luxusně!

0/0
2.12.2009 14:45

FastDriver

Re: Zajímalo by mě, zda AUDI zase přibralo,

Nevím jak v MB, ale v BMW 7 je taky dost hliníku

0/0
2.12.2009 15:29

Host

Hmm

Cpát do limuzíny za 2 miliony diesel je opravdu zhovadilost. Diesel je určitě dobrej v dodávkách nebo ve služebních autech (maximálně střední třídy) s velkým ročním nájezdem. Ale tady v sobě kupující musí postrádat jakoukoliv špetku noblesy, když za auto vysolí tolik peněz a pak kvůli pár korunám navíc poslouchá na křižovatce kadla-kadla a hvízdání turba. To musí být opravdu jenom šmelinář, co všem musí ukázat že na to má, ale zas to v reálu nesmí být tak drahý.

PS: a nejsem milionář, jako evidentně většina tady v diskusi :-)

0/0
2.12.2009 14:05

Flipmode

Re: Hmm

Hele, ty kadla-kadla a hvizdajici turbo. Souhlasim s Tebou, ze lepsi do takovy limo benzin, ale dnesni diesely jsou hodne dobry a myslim, ze to neni projev toho, ze chci usetrit par kacek na 100 km, navic porizovaci cena je o dost vyssi. Rozhodne u A8 4.2 TDI zadny kadla kadla neslysis, mel by jsi se projet v nejakym modernim silnym dieselu.

Treba nekoho bavi ten kroutak o par stovek Nm. vyssi nez u benzinu...

0/0
2.12.2009 14:15

Nyzozemec Sídorf

Re: Hmm

Tak  třeba v A6 3litru to kadla kadla slysis :-P

0/0
2.12.2009 14:49

Host

Re: Hmm

Ano, to je podstatná informace v diskusi o A8 4,2l...;-D;-D;-D.

0/0
2.12.2009 15:08

Nyzozemec Sídorf

Re: Hmm

Ten blbec nahoře píše že se má projet v nakym modernejsim dieselu.

A to snad dva roky stara A6 splnuje :-P

0/0
2.12.2009 15:26

Host

Re: Hmm

Jediný blbec, který tu je, píše cosi o A6 a třílitru...

0/0
2.12.2009 15:27

Flipmode

Re: Hmm

Blbec? Co mi nadavas? Tim padem jsi se projevil jako mega primitiv, vzdyt se tady bavime v klidu jen o autech. A 3.0 TDi slyset jde mozna kdyz otevres okynko...navic prece jen srovnani s 8-valcem je trosku nespravne...

0/0
2.12.2009 15:30

Nyzozemec Sídorf

Re: Hmm

Ale no tak klid ;-) Neprožívej to tak.

Zkrátka - nafta patří do kamenR^

0/0
3.12.2009 7:23

Flipmode

Re: Hmm

A mimochodem - kdyz si ctu ten Tvuj prispevek puvodni....ze pry diesel jen pro auta s velkym najezdem. Kolik myslis, ze najede prumerna A8 za rok? Ja bych to tipoval min. na 50.000 a vic. To je jako malo?

Zkratka a dobre - myslim, ze jsi trosku mimo misu se svymi nazory. A muzes me nazvat klidne idiotem, tim se to nezmeni.

0/0
2.12.2009 15:33

Nyzozemec Sídorf

Re: Hmm

To sem nepsal já

0/0
3.12.2009 7:24

Host

Re: Hmm

Hele, ty hodne dobrej diesele: 1)diesel smrdi  2)je hlucnejsi nez benzinovy motor  3)je tezky 4)vice vibruje 5)ma slozitejsi konstrukci 6)kroutak je dobry kdyz tahas vagony s uhlim, coz s A8 nejspise nebudes. Nevidim ani jeden logicky duvod proc cpat diesel do limuziny. Vidim jen vsudepritomnou lidskou hloupost!!:-P

0/0
2.12.2009 20:38

Host

Re: Hmm

Souhlas.R^

0/0
2.12.2009 22:04

Host

Re: Hmm

Ano, točivý moment, ale typicky nevyrovnaný.Rv

0/0
2.12.2009 22:03

Host

Re: Hmm

A nutno dodat ze nejen nevyrovnany ale taky: Slapnu na plyn, vterinku pockam nez se poradne roztoci turbo a pak to konecne zabere :D

Srovnavejme srovnatelne, kroutak u benzinu s turbem bude vyssi pokud se nepletu :D

Jinak me zkusenosti vychazi ze srovnani pomerne starych aut. Konkretne za diesel 1.9 Tdi toledo02 (81kW) a za benzin 2.0 galant92(80kW).

Musim rict ze lepsi pocit mam i s tim na dnesni dobu hodne chabym benzinem nez s tim prumernym dieselem, ktery ma papirove lepsi parametry. A jak se psalo vys tak ten benzin nesmrdi, do 2500ot neni uvnitr vubec slyset a na 3000-5000 ma zvuk lahodici uchu-ne jako ten traktor.

0/0
3.12.2009 1:47

Nyzozemec Sídorf

Re: Hmm

R^

0/0
3.12.2009 7:16

Flipmode

Dodatek

Ja jen - ze Audi / BMW / MB je predevsim otazka vkusu. Kvalitativne se vsechna 3 daji naprosto srovnat (dokonce si dovolim tvrdit, ze Audi je na tom nejlepe), prostorove v dane tride take.Je to predevsim o tom co se komu libi.

Ja mam rad BMW i Audi - nemusim vubec MB, ale nebudu tady vykladat, ze MB je hnuj nebo podobny zvasty. Je to kvalitni auto, ale pro jinou skupinu. Drive jsem preferoval BMW, ale kvalita a poruchovost dost zaostava oproti Audi. Prekvapive a bohuzel. A jizdni vlastnosti Quattra ve zhorsenem pocasi jsou skvele.

Prave jsem vybiral mezi A6 4.2 q. a BMW 545/550 a chtel kupovat BMW, ale na zaklade zkusenosti sve a dalsich, pristupu servisu a predevsim spolehlivosti a poruchovosti jsem se rozhodl pro A6. Fakt, ze v BMW bych mohl na suchu projet zatacku o 5 km rychleji, me vazne nepresvedci pro BMW....navic na mokru a v zime bude o 15 km rychlejsi Audi. 

0/0
2.12.2009 13:45

Host

Re: Dodatek

Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli je nespolehlivejsi z teto nemecke trojice, je mi uprimne lito majitelu:-/

0/0
2.12.2009 20:49

Flipmode

Pro vsechny zavistive primitivy

Rikat o Audi navonena bida, hnuj nebo auto pro teplousky, je projevem primitivnich jedincu. V kolika Audi jste jeli?

Audi se za ty roky existence (100 let) dostalo jasne do premiove tridy. Mozna neni tak sportovni jako BMW a pohodlna jako MB, ale je to vyborna kombinace techto dvou vlastnosti, navic diky Quattro (ktere tady opet nejaky chytrak kritizuje) je nejbezpecnejsi pro horsi jizdni podminky.

Sportovnost u BMW jako jeho nej prednost normalni clovek nikdy nevyuzije, navic kdo si chce koupit "sportovni limuzinu" je mimo misu. Bud sportovni auto nebo limuzinu, ani v BMW 5 nejdou delat veci ktere napr. zvladne Focus RS.

Nekolik let uzivam vozy Audi i BMW - A6, Allroad, Q7, A8, ale taky X5, 530d, 330i. Audi ma hezci interiery, je o neco pohodlnejsi a predevsim - Audi je nejspolehlivejsi. Poruchovost BMW je oproti Audi vysoka a neni to jen tim, ze jsem mel smulu, zkusenosti kolegu s BMW mluvi bohuzel podobne. Navic ten zadni nahon v kombinaci s hodne Nm a kW dela v zime nadeleni...

0/0
2.12.2009 13:38

Host

Re: Pro vsechny zavistive primitivy

Audi je i pro me navonena bida. Viz. packy z Fabie pod volantem z Passatu;-D Ale ted vazne.

Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli tve tvrzeni o spolehlivosti presahujici BMW jsou pravdive, je to cele k breku8-o

0/0
2.12.2009 20:54

Podrazza

Nejlepší auto je to, které si nikdy nekoupíte :)

0/0
2.12.2009 13:24

Host

vážení

Top - znamená výjimečný,nejvyšší kvality, prostě super a výrazně odlišné od běžné konfekce.. a skutečnost? No prostě klasické Audi posledních let, jednotlivé modely se liší pouze velikosti, design je více méně totožný.. takže takhle si TOP nepředstavuju.. nebudu tu psát nesmyslné slogany o bídě a kroužcích,jak někteří exhibicionisti tady,( to sou opravdu příspěvky inteligentních prvoků). za 2.3 mil to auto musí vypadat jinak,noblesněji a musí být velmi výrazný oproti ostatním modelů této značky a to na první pohled. tohle se mi nelíbí:-(Rv

0/0
2.12.2009 12:48

Host

Re: vážení

Že se to nelíbí ňoumovi, který na takové auto nikdy nebude mít, je lidem z Audi těžce u pr..le.

A jestli se tak otřesné zdá i cílové skupině zákazníků, to dlouhodobě ukazují prodeje minulých generací A8, o kterých by se dalo říct to samé.

Ale vyplkal ses...;-D.

0/0
2.12.2009 12:56

Host

Re: vážení

no vzhledem tomu, že ten ňoumá má auta o kterých si Ty můžeš tak leda nechat zdát a uvidíš je tak na veletrhu aut,nebo v časopise,tak příspěvek nic moc. A až zase příště budeš chtít někoho urážet,tak si to móóc dobře prober,nemuselo by se Ti to u některých lidí vyplatit..!!

0/0
2.12.2009 13:00

Host

Re: vážení

Ano, to je mi jasné ... třeba Logan jsem nikde jinde než na autosalonu neviděl, a Fóbie taky vídám prakticky jen v časopisech :) Ale za to se nestyďte, to je v pořádku.

0/0
2.12.2009 13:06

Host

Re: vážení

podle sebe soudíš druhé? dobrej pokus:-/

0/0
2.12.2009 13:09

Host

Re: vážení

No jasně, silácké řeči v diskusi na internetu doplněné o výhrůžku zabalenou do jakoby přátelské rady...

Fšecko ti to žeru....;-D;-D;-D.

0/0
2.12.2009 13:34

Host

Re: vážení

nevím kde je výhružka? nicméně myslíš že je dneska problém někoho najít? Ona zas ta anonymita internetu není tak velká.. asi se budeš divit,ale spousta lidí nejde pro ránu daleko, tak aby jsi se nedivil,až Ti někdo dá přes hubu.. já na Tebe z výšky kálím a můžu se jen nad těmi závistivými slinty jen a jen smát.. :-)

0/0
2.12.2009 19:20

Host

Re: vážení

A kdepak máš závistivý slinty, ty chlapáku?

A už se těším na to, až si mě "někdo najde" a bude se o něco trapně snažit kvůli tomu, že se směju jeho pitomostem, co tady píše. Šlo by to už dnes ;-D;-D;-D?

0/0
3.12.2009 9:53

Host

Re: vážení

mám si s hńupem špinit ruce?

0/0
19.12.2009 19:46

FastDriver

Re: vážení

Topmodel je prostě nejvyšší model dané značky. Noblenost nebo vyjímečnost je dána pozicováním značky. Stejně jako eSkláda je top MB, 7 top BMW. Nemůžeš to srovnávat s RR nebo Bentley, ty jsou někde jinde. A líbí-nelíbí? To je věc individuálního vkusu každého....

0/0
2.12.2009 13:35

FastDriver

Mě by fakt zajímalo

čím vy všichni, co tady píšete o navoněné bídě, hnoji, teploušském autu apod. jezdíte ;-D diskuse na netu snese všechno, ale uvnitř vás asi fakt hodně sere, že na to nemáte a ani mít nebudete:-P

0/0
2.12.2009 12:01

Host

Re: Mě by fakt zajímalo

tipuju to na řidiče fóbií, koktávek nebo prassatů ;-)

0/0
2.12.2009 12:24

Host

Re: Mě by fakt zajímalo

a pritom je 70% dilu v tehle autech taky z Ciny jako v Audinach :-)

0/0
2.12.2009 13:17

Host

Re: Mě by fakt zajímalo

Také jsem si otevřel diskuzi na lžiDnes a najednou jsem zjistil, že jsem vlastně na Novinkách ... Bohužel, závist je národní vlastnost, která se nese napříč časem a politickým zřízením.

0/0
2.12.2009 12:38

Host

Re: Mě by fakt zajímalo

Mám subaru impreza STi,  Mercedes E a Bmw 530 d, a audi se mi poslední dobou nelíbí, moje poslední Audi bylo S6 2003, od té doby nic moc, fakt sorry..Rv

0/0
2.12.2009 12:50

Host

Re: Mě by fakt zajímalo

;-D;-D;-D

0/0
2.12.2009 13:35

Host

smrdutým dieselům zakázat vjezd do města!

Ať každá socka, co nemá na normální palivo, nechá zvůj sazomet na odstavném parkovišti.

0/0
2.12.2009 11:58

Flipmode

Re: smrdutým dieselům zakázat vjezd do města!

No mam sice doma benzin, ale Ty jses uplnej *****. Kdo si koupi treba A8 4.2 TDI za 2.5 mil. CZK, asi neni socka co nema na normalni palivo, ze?

Treba ho bavi vysoky tocivy moment nebo turbo efekt...nebo chce byt ohleduplny k prostredi. Tvuj plk o smradlavych dieslech pochazi z doby pred peknymi par lety, asi jsi v zadnem modernim dieselu nejel.

0/0
2.12.2009 13:12

FastDriver

Re: smrdutým dieselům zakázat vjezd do města!

bohužel těch smradlavých tady jezdí naprostá většina, ale máš pravdu, ten nový 4.2 V8 mezi ně už nepatří. Na druhou stranu nechápu, co shledáváš na naftě ekologického a na turbo efektu zajímavého...

0/0
2.12.2009 13:29

Flipmode

Re: smrdutým dieselům zakázat vjezd do města!

Na turbo efektu nic zajimaveho pro me neni, ale nekdo to treba oceni....znam lidi co milujou ten pocit kdyz jedou na dvojku 20, 25...a pak prijde ten kick a rozjede se to jak drak. Taky se tomu smeju, ale ja nemluvil za sebe :-)

0/0
2.12.2009 14:00

Host

Re: smrdutým dieselům zakázat vjezd do města!

Kdo chce být ohleduplný k životnímu prostředí si koupí dvoutunové auto s motorem 4,2l?

Ale ale...

0/0
2.12.2009 13:45

Flipmode

Re: smrdutým dieselům zakázat vjezd do města!

Ohleduplny v ramci moznosti. Kolega navrhuje kupovat si radeji benzin, ja tim chtel rict, ze 4.2 TDI zere 9 l / 100 a 4.2 FSI zere 12 l / 100...takze i kdyz se rozhodne pro velke auto, ma jistou moznost byt ohleduplnejsi k prostredi. Sorry za spatnou formulaci.

0/0
2.12.2009 14:02







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.