Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Nový top model Audi je na světě. A8 sází na naftu

Audi dnes představila svůj nový top model A8. Na premiéru do floridského Miami si dojela novinka s podporou tří motorů. Přítomní Američané se jistě museli divit, když dva z trojice nových motorů spalují naftu. Tu v USA lijí v drtivé většině jen do náklaďáků, ke kterým má luxusní limuzína A8 hodně daleko.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

prezdiv.ka

18. 1. 2010 16:09
předchozí generace A8

se mi líbí víc - byla zezadu taková masivní. Teď, když použili zadní světla z A4, tak mně osobně se to už tak nelíbí. Jinak paráda R^

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 18:00
Dělaj to v kombíku?

To bych si možná koupil

0 0
možnosti

Nyzozemec Sídorf

2. 12. 2009 14:55
Audi

Tak spatny auta to nejsou, ale mít ty prachy tak šáhnu jednoznačně po Lexusu R^

a hlavně v BENZINU. Nafta je ostuda. Kadla kadla ;-DRv

0 0
možnosti

Flipmode

2. 12. 2009 15:27
Re: Audi

Lexus?? Tak to neee. Maji sice skvele pohodlny auta, ale pretechnizovane, jizdni vlastnosti ne az tak cool...nic pro me, ja jsem na Nemeckou a Anglickou skolu :)

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 14:45
Zajímalo by mě, zda AUDI zase přibralo,

podle těch masivních C sloupků to vypadá že ano. I přes použití hliníku bude dost těžké. A to MB nebo BMW používají ocel a váží +/- stejně. Přesto auto vypadá naprosto luxusně!

0 0
možnosti

FastDriver

2. 12. 2009 15:29
Re: Zajímalo by mě, zda AUDI zase přibralo,

Nevím jak v MB, ale v BMW 7 je taky dost hliníku

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 14:05
Hmm

Cpát do limuzíny za 2 miliony diesel je opravdu zhovadilost. Diesel je určitě dobrej v dodávkách nebo ve služebních autech (maximálně střední třídy) s velkým ročním nájezdem. Ale tady v sobě kupující musí postrádat jakoukoliv špetku noblesy, když za auto vysolí tolik peněz a pak kvůli pár korunám navíc poslouchá na křižovatce kadla-kadla a hvízdání turba. To musí být opravdu jenom šmelinář, co všem musí ukázat že na to má, ale zas to v reálu nesmí být tak drahý.

PS: a nejsem milionář, jako evidentně většina tady v diskusi :-)

0 0
možnosti

Flipmode

2. 12. 2009 14:15
Re: Hmm

Hele, ty kadla-kadla a hvizdajici turbo. Souhlasim s Tebou, ze lepsi do takovy limo benzin, ale dnesni diesely jsou hodne dobry a myslim, ze to neni projev toho, ze chci usetrit par kacek na 100 km, navic porizovaci cena je o dost vyssi. Rozhodne u A8 4.2 TDI zadny kadla kadla neslysis, mel by jsi se projet v nejakym modernim silnym dieselu.

Treba nekoho bavi ten kroutak o par stovek Nm. vyssi nez u benzinu...

0 0
možnosti

Flipmode

2. 12. 2009 13:45
Dodatek

Ja jen - ze Audi / BMW / MB je predevsim otazka vkusu. Kvalitativne se vsechna 3 daji naprosto srovnat (dokonce si dovolim tvrdit, ze Audi je na tom nejlepe), prostorove v dane tride take.Je to predevsim o tom co se komu libi.

Ja mam rad BMW i Audi - nemusim vubec MB, ale nebudu tady vykladat, ze MB je hnuj nebo podobny zvasty. Je to kvalitni auto, ale pro jinou skupinu. Drive jsem preferoval BMW, ale kvalita a poruchovost dost zaostava oproti Audi. Prekvapive a bohuzel. A jizdni vlastnosti Quattra ve zhorsenem pocasi jsou skvele.

Prave jsem vybiral mezi A6 4.2 q. a BMW 545/550 a chtel kupovat BMW, ale na zaklade zkusenosti sve a dalsich, pristupu servisu a predevsim spolehlivosti a poruchovosti jsem se rozhodl pro A6. Fakt, ze v BMW bych mohl na suchu projet zatacku o 5 km rychleji, me vazne nepresvedci pro BMW....navic na mokru a v zime bude o 15 km rychlejsi Audi. 

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 20:49
Re: Dodatek

Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli je nespolehlivejsi z teto nemecke trojice, je mi uprimne lito majitelu:-/

0 0
možnosti

Flipmode

2. 12. 2009 13:38
Pro vsechny zavistive primitivy

Rikat o Audi navonena bida, hnuj nebo auto pro teplousky, je projevem primitivnich jedincu. V kolika Audi jste jeli?

Audi se za ty roky existence (100 let) dostalo jasne do premiove tridy. Mozna neni tak sportovni jako BMW a pohodlna jako MB, ale je to vyborna kombinace techto dvou vlastnosti, navic diky Quattro (ktere tady opet nejaky chytrak kritizuje) je nejbezpecnejsi pro horsi jizdni podminky.

Sportovnost u BMW jako jeho nej prednost normalni clovek nikdy nevyuzije, navic kdo si chce koupit "sportovni limuzinu" je mimo misu. Bud sportovni auto nebo limuzinu, ani v BMW 5 nejdou delat veci ktere napr. zvladne Focus RS.

Nekolik let uzivam vozy Audi i BMW - A6, Allroad, Q7, A8, ale taky X5, 530d, 330i. Audi ma hezci interiery, je o neco pohodlnejsi a predevsim - Audi je nejspolehlivejsi. Poruchovost BMW je oproti Audi vysoka a neni to jen tim, ze jsem mel smulu, zkusenosti kolegu s BMW mluvi bohuzel podobne. Navic ten zadni nahon v kombinaci s hodne Nm a kW dela v zime nadeleni...

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 20:54
Re: Pro vsechny zavistive primitivy

Audi je i pro me navonena bida. Viz. packy z Fabie pod volantem z Passatu;-D Ale ted vazne.

Osobne mam zkusenost jen s Audi (mel jsem A6 V6 quattro 2004) a mohu rici, ze ackoliv to byl opravdu pohodlny kocar, tak sportovniho na nem nebylo zhola nic a hlavne spolehlivost byla opravdu mizerna. Klasicka bolest VW - neustale porouchane stahovani okenek, 2x odeslo servo, po 120 tis mala GO motoru, na "maxidot" displeji mizely "pixely" po radkach a pak ostatni piczovinky, ktere se daji oznacit za bezne. Po 150000km sla ode me a uz nikdy vice nic z tohoto koncernu setreni a obloze. Takze jestli tve tvrzeni o spolehlivosti presahujici BMW jsou pravdive, je to cele k breku8-o

0 0
možnosti

Podrazza

2. 12. 2009 13:24
Nejlepší auto je to, které si nikdy nekoupíte :)

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 12:48
vážení

Top - znamená výjimečný,nejvyšší kvality, prostě super a výrazně odlišné od běžné konfekce.. a skutečnost? No prostě klasické Audi posledních let, jednotlivé modely se liší pouze velikosti, design je více méně totožný.. takže takhle si TOP nepředstavuju.. nebudu tu psát nesmyslné slogany o bídě a kroužcích,jak někteří exhibicionisti tady,( to sou opravdu příspěvky inteligentních prvoků). za 2.3 mil to auto musí vypadat jinak,noblesněji a musí být velmi výrazný oproti ostatním modelů této značky a to na první pohled. tohle se mi nelíbí:-(Rv

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 12:56
Re: vážení

Že se to nelíbí ňoumovi, který na takové auto nikdy nebude mít, je lidem z Audi těžce u pr..le.

A jestli se tak otřesné zdá i cílové skupině zákazníků, to dlouhodobě ukazují prodeje minulých generací A8, o kterých by se dalo říct to samé.

Ale vyplkal ses...;-D.

0 0
možnosti

FastDriver

2. 12. 2009 12:01
Mě by fakt zajímalo

čím vy všichni, co tady píšete o navoněné bídě, hnoji, teploušském autu apod. jezdíte ;-D diskuse na netu snese všechno, ale uvnitř vás asi fakt hodně sere, že na to nemáte a ani mít nebudete:-P

0 0
možnosti

Host

2. 12. 2009 12:24
Re: Mě by fakt zajímalo

tipuju to na řidiče fóbií, koktávek nebo prassatů ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...

Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!

30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...