Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Playboy na výminku: Peugeot 206+

Dvěstěšestku zná snad každý majitel řidičáku. Peugeot ale tuto žijící legendu po jedenáctileté úspěšné kariéře neposlal do muzea. Naopak, nadělili mu facelift. Pořád patří svým vzhledem k tomu lepšímu, v čem se ukázat na ulici. Z praktického hlediska je volbou pro nenáročné řidiče. Překážkou je však neskromná cena.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Perfektni zkusenost

Mam rad Peugeoty, 206 byla me prvni auto a super, nikdy zadny vetsi problem, kdybych nepotreboval trosku vetsi auto tak ta nova verze je pro me jasna volba, ted mam uz prez 2 roky 407tku a plne spokojenej, nikdy me nenechala nekde viset, nikdy zadnej problem, proste nevim co ma kdo proti francouskym autum, rozhodne mi pripadaji kvalitou a komfortem nesrovnatelne lepsi nez Skodarny.

0/0
7.12.2009 13:59

tom206

jo jo

taková 206 RC, to bylo svezeníčko, takový kladivo na tajpary - v českým mistráku svedli dobrý souboje, ale vloni se smál ten třetí vzadu s alfou 147  :-)

0/0
7.12.2009 8:10

Sym69

pekne auto

pekne auto

0/0
6.12.2009 13:03

Host

nejlepší auto je vojetý

V loni jsem si koupil v AAA Auto Felicii 1.3 r.v. 1996 najeto podle tacho 96 tkm a zatím spokojenost.

Dal jsem za feldu 23.900,- Kč a slouží na jedničku. [>-][>-]

0/0
4.12.2009 23:16

Host

Re: nejlepší auto je vojetý

Rv ve felde jsem jel jednou a nezapomenu...to auto ve vnitr smrdi skodovkou (jako favo a stodvaca) pri razeni to klape, spojka skripe snad uvsech, to slysim na kazdy krizovatce a do kopce to nejede....ale asi budes nahluchlej a hoooodne nenarocnej ridic...

0/0
6.12.2009 15:59

Host

206

spíše " POBLEY" než plejbój

0/0
4.12.2009 21:50

Host

říkejte si co chcete

Nejlepší miniauto bylo odjakživa Peel P50 ;-)

0/0
4.12.2009 19:01

Host

Re: říkejte si co chcete

nemáte pravdu.

nejlepší miniauto je škoda fábia 2.

a tříválcový motor 1.2 htp bezkonkurenčně válcuje všecičky motorizace na trhu.

0/0
4.12.2009 21:50

Host

ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Peugeot nebo jak se to píše dělají auta jo? Doslechl jsem se, že něco co se blíží autům dělají tady v Evropě snad jen ve Volkswagen group, ale v Peugeotu? Jednoznačně Škoda, VW, Audi (mimo koncern VW jen Toyota) – nad zbytkem se na silnicích jen pousměji a respektuji jen díky tomu, že jsou účastníky silničního provozu :-)

Mimochodem koncern VW (i přes to, že auta koncernu VW jsou dražší, než zmiňovaný Peugeot nebo jak se to píše) prodává již více aut, než gigant Toyota ;-)

0/0
4.12.2009 18:22

Host

Re: ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

česká republika.....bazaar audi,vw, skoda.Ano A6, ročník tak 98, electrony, tmavé skla, ano tak to uz je fakt auto.cena tak 80 tis, ze?? tak to mas doma??nebo sis koupil na firmu octav combi ?? a jezdis sam a vozis vzduch  a mas i elektrony ??

0/0
4.12.2009 18:45

Host

Re: ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

chtělo by to občas vyrazit ven a ne furt sedět u kompu

já teda su jen takové typek z brna

ale to co píšeš tady vůbec nejezdí

od těhle značek většinou auta který jsou starý tak 5 let a mín;-)

a nebo seš vidlák odněkud z pralesa pak by to odpovídalo:-P

0/0
4.12.2009 19:06

Host

Re: ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

slušná provokace ;-DR^

0/0
4.12.2009 18:57

Host

Re: ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

vždyt má naprostou pravdu francouzský auta jsou vždycky horší v daný třídě než koncern, ford nebo vybraní japonci

vůbec nechápu lidi kteří si ty šmejdy z francie kupujou:-)

0/0
4.12.2009 19:07

Host

Re: ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Mám Ford Scorpio 2003 a poruchovější auto neznám.

V servisu jsem furt a Scorpio nejede a nejede.

Forda už nikdy.

0/0
4.12.2009 21:52

Host

Re: ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Ford Scorpio se nevyrábí od roku 1998;-D

0/0
5.12.2009 11:13

Host

Re: ne VWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Jo ja si myslim to same o Skodovkach, ozvetese az zacnou ve Skodovce vyrabet auta a ne ctyrkolky.

0/0
7.12.2009 14:02

Host

PISATEL ČLÁNKU SE NEUMÍ ORIENTOVAT V MOTORIZACÍCH!!!

Vážený pane pisateli článku, nevím kde jste vzal že Peugeo 206+ má v nabídce diesel ke všemu turbodiesel. Asi neumíte rozeznávat motory, takže abych Vás trošku upřesnila, Peugeot 206+ má v nabídce pouze benzinové motory a to 1.1 a 1.4, a cena za 206 s klimou a rádiem s motorizací 1.4 (benzín!!!) je 229.900 v hotovosti V AKCI. Takto lživý článek je na pováženou. Resp. pište radši o dětech nebo zvířátkách a ne o autech, kterým nerozumíte!!!!  Lucie

0/0
4.12.2009 17:31

Host

Re: PISATEL ČLÁNKU SE NEUMÍ ORIENTOVAT V MOTORIZACÍCH!!!

Dobrý den,

děkuji za upozrnění. Máte pravdu, motor 1,4 nabízený do Peugeotu 206+ je opravdu benzinový. Naftová jedna-čtyřka HDi už v nabídce není od faceliftu modelu. Chybu už jsem opravil.

Přeji krásný den

František Dvořák, Auto.iDNES.cz

0/0
4.12.2009 18:40

Host

Re: PISATEL ČLÁNKU SE NEUMÍ ORIENTOVAT V MOTORIZACÍCH!!!

Díky že jste to napravil. Lucie

0/0
5.12.2009 8:51

Host

206

starej model se me libi vic

0/0
4.12.2009 16:56

Host

fabia je vypasená plečka?

to je možná pravda, nicméně jsem nezaregistroval, že by někdy fábii upadla zadní náprava. kupodivu 206tek nám s timhle problémem jezdilo na halu celkem dost. pravda je taková, že jakejkoliv moderní francouz je plečka ať vypadá jak chce. viděls někdy zadní nápravu na 206? když jsme to viděli na hale poprvé, nevěřili jsme svejm očím, jak francouz vymyslel taženou zadní nápravu. takže když to nehoří, tak tomu aspoň upadaj kola. :-/ fábie je ve srovnání s tím asi jako zippo a tentýž zapalovač z trafiky za 50 korun.

0/0
4.12.2009 16:53

Host

Re: fabia je vypasená plečka?

No 206 sem ještě neviděl hořet a nikdy sem nezažil upadlou nápravu asi máte nějakou divnou halu

0/0
4.12.2009 16:59

Host

Re: fabia je vypasená plečka?

to je zase blábol na druhou ,to je zajímavý,že v centrálních servisních záznamech  Peugeot ČR není jediný záznam,že by někomu upadla náprava.Navíc je to z technického hlediska naprosto nemožné,tak si prosím příště vymysli něco jinýho.

0/0
4.12.2009 18:17

Host

Re: fabia je vypasená plečka?

myslíš, že ti to tam napíšou? :-)

0/0
7.12.2009 11:39

Host

Re: fabia je vypasená plečka?

Peugeot nebo jak se to píše dělají auta jo? Doslechl jsem se, že něco co se blíží autům dělají tady v Evropě snad jen ve Volkswagen group, ale v Peugeotu? Jednoznačně Škoda, VW, Audi (mimo koncern VW jen Toyota) – nad zbytkem se na silnicích jen pousměji a respektuji jen díky tomu, že jsou účastníky silničního provozu :-)

Mimochodem koncern VW (i přes to, že auta koncernu VW jsou dražší, než zmiňovaný Peugeot nebo jak se to píše) prodává již více aut, než gigant Toyota ;-)

0/0
4.12.2009 18:24

smajlik :)

Re: fabia je vypasená plečka?

A co jako? Má principielně stejnou nápravu jako 106, 205, 305, 306, 405, AX, ZX, Berlingo... Rameno na jehlových ložiscích a odpružení zkrutnými tyčemi. Co by na tom prosím mělo upadnout? Odchází na tom ta jehová ložiska a čepy, to ano, to je známá věc. Má to na druhou stranu ale výhodu, malé zástavbové rozměry, o to je širší kufr.

0/0
4.12.2009 19:39

Host

Re: fabia je vypasená plečka?

to pěkně kecáš. to sou pouze povídačky, tuhle historku sem slyšel tak od 20-ti lídí a je to nesmysl.. Jo kdyby jsi napsal, že brzy odchází brzdy a koroduje podvozek + podlaha, tak se ti pod to podepíšu.. Fabii už nikdy,měl jsem ji od nové a po 140tis km odešel motor na dálnici při 130km/h a to tak že šla ojnice ven... To auto sem nikdy nehonil ani studený, nejvíc jsem s ní jel 150.. motor 1.4i 16v...Takže o Škodě a koncernu VW mi vůbec nemluv..Rv

0/0
5.12.2009 16:53

Host

Auto ktere se vyplatí

Moje mamka si tohle auto zamilovala, po dlohych letech začla pracovat jako realitní makléř a tak hledala auto co bude malé, s automatem a klimatizací, nakonec přez mé známe si koupila starší 206 za slušné prachy a vymazlenou vybavou, ted by to auto nedala zruky, ma snim nalitane tisice kilometrů a bez závady (jen par rikancu a přibrane stromky, ale servis je u nás široký, tak OK), takže tohle auto mužu doporučit jak mladý tak jako druhe auto do rodiny, co neco snese R^R^R^

0/0
4.12.2009 16:48

Host

la légende francaise

podle mě je 206 to nejlepší malé auto, co bylo kdy vyrobeno. Dnešní Fabija je proti tomu vypasená odporná plečka. Stejně tak nový Polo, i když je přeci jen lepší, než Fabia II. A "mise en jour" dvěstěšestky, P207, to je bezchybný, s interiérem v kůži a motorem "haute de gamme" je to sice za cenu slušně vybavený oktávky, ale podsatně lepší

0/0
4.12.2009 16:24

Host

Re: la légende francaise

Sedel som v 207 LeMans a vpredu bolo priestoru pre vodica+spolujazdca velmi porovnatelne s Oct. II. O dizajne ani nehovorim...

0/0
6.12.2009 23:43

Host

Neznám

Jsem majitel řidičáku a dvěstěšestku neznám. A netrápí mne to. Inu, "legenda" .....:-P

0/0
4.12.2009 14:04

BlkRider

Re: Neznám

Ale chce to odvahu priznat sve ignorantstvi :).

0/0
4.12.2009 14:31

ac97v1

Re: Neznám

Jak ignorant? Třeba se předřečník také zajímá o jinou kategorii vozidel, než jsou  nákupní tašky a není proto důvod aby měl encyklopedické znalosti o těchto modelech.

0/0
4.12.2009 19:07

alig agil

Re: Neznám

ok.. ja to akceptuju oba ste na velorexy.

0/0
4.12.2009 20:32

Host

Nerozumím větě

věta v článku: Auto v ceně 274 900 s manuální klimatizací, rádio s CD a MP3 pořídíte za 229 900. To jako stojí takto vybavený pežot celých 504.800 Kč? Už je mi tedy jasné, proč se výbava jmenuje podle Urbana ;-D

0/0
4.12.2009 13:40

Host

co to znamená

"..vyrábí se dvacet tři sezonu".

Že jsou redaktoři pologramotní, to ví každý, ale co korektorka, chrápe nebo co?;-O

0/0
4.12.2009 12:23

Honza785

Pche

Prej pod kapotou tepe kus historie ;-D;-D;-D Škodovka dávala svůj motor Ohv asi 40 v drobných obměnách vrtání a objemech 1.0L -1.4L od roku 1964 do roku 2003. R^R^R^R^R^

0/0
4.12.2009 11:29

Host

Re: Pche

od roku 1958 do roku 2008... 8-o

0/0
4.12.2009 12:34

Host

Re: Pche

mas pocit ze to necemu vadilo? 

0/0
4.12.2009 13:11

Host

Re: Pche

Mu to nevadilo, jen měl poznámku k tomu, co napsal autor článku o Peugeotu 206+

0/0
4.12.2009 13:20

Host

Re: Pche

23 let je víc, než jsi ty dosud zažil, tak zklidni hormon, mladej.

0/0
4.12.2009 13:31

Host

Re: Pche

taky ten motor vydržel skoro všechno a dokázal ho opravit prakticky každý ;-)

0/0
4.12.2009 13:50

Host

206 - vitezství designu nad logikou

nechápu to... měli jsme ty staré peuegoty a citroeny doma.. motory TU 1,1 nebo 1,4... změt hadiček, nejdříve automatický sytič na principu ohřívání vody  (ala Favorit) s tím jsem se trápil v citroenu BX. později zázrak - jednobodový vstřik. Nízký výkon, vždy vysoká spotřeba (v relaci k objemu).. V době kdy v mazdách či nisanech byly skvělé motory se čtyřbodovým vstřikováním. Jezdil jsem s Mazdou 323 1,6 i za 7,3 l v průněru.. to bylo totéž co P309 či 205 s motorem 1,4... s nesrovnatelně nižším výkonem.. Ale 205 byla alespon jednoduchá a spolehlivá. 206 byla už mnohem. Pro mě je 206 vítězstvím designu a vzhledu nad jakoukoli racionalitou či technickou hodnotou.. proto se prodává dodnes, s 30 let starým motorem pod kapotou.... Nehaním. Obdivuji Peugeot, že to dokáže prodávat s defacto tímtéž starým motorem (když japonci mezitím asi tak 20x inovovali motory...). :-) Ale nekoupil bych.. 

0/0
4.12.2009 11:28

legnaw

Re: 206 - vitezství designu nad logikou

suhlas....  taketo prerobene vyjazdovky boli vzdy domenou mexika a argentiny.... (vid VWbroukpytlik)

holt europa ide do kytekRv

0/0
4.12.2009 12:32

Host

Re: 206 - vitezství designu nad logikou

Svatá pravda. Taky jsem se kdysi rozhodoval zda ho koupit, ale poté co jsem slyšel, že je to jen pěkný design a uvnitř nic moc, tak jsem ho nekoupil. Bohužel P206 odstartovala designérskou lavinu, takže si dneska žádná automobilka nedovolí dělat např. jiný tvar světel (ve kterých se tak blbě vyměňujou žárovky).

0/0
4.12.2009 14:42

Host

206

byl poslední pažout, na který se dalo koukat - než nastoupila podivná móda obřích vytlemených ksichtů. A teď vypadá k nerozeznání od všech ostatních modelů značky. Bezvadný.

0/0
4.12.2009 11:14

Host

Re: 206

Přesně tak! Teď se zdá, že v peugeotu je razí strategii čim větší, tím lepší, avšak nezdá se mi, že by metrová světla a obrovská maska chladiče byly trefou do černého..mně se to prostě nelíbí..

0/0
4.12.2009 12:40

Host

Re: 206

mně ano. Podle mého 207,308,3008 vypadajjí perfektně..., 407 na facelift čeká, alle starý vzor na tu bídu na silnicích taky výborný, podobně 607. Od Peugeotu se mi nelíbí akorát 4007? a a ta Peugeot 1203 (807?)

0/0
4.12.2009 13:59

Host

Re: 206

Zapomněl jsi na 107 a 1007.

0/0
4.12.2009 14:39

BlkRider

Re: 206

Presne, 206+ mi pride jako nejlepsi zpusob jak zabit 206...

0/0
4.12.2009 14:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.