Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Kachna nové generace letí: první svezení s Citroënem C3

Malý kulatý Citroën C3 přijíždí v novém vydání. Má dravější vzhled, panoramatické střešní okno a je při stejné délce prostornější. Test vozu oblíbeného zejména mezi ženami tentokrát záměrně provedla redaktorka deníku MFDNES.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Delta

Hmm, zdá se že lancia delta dostala aspoň co se týká vnitřku zajímavou konkurenci....zvenku aspoň u mě vede delta.

0/0
14.12.2009 7:43

Host

Hospodský kecy o spolehlivosti

Teda v Tunisu jsme jel taxíkem - Peugeot 206 a na tachecu měl nalítáno 580 tis km.  Jsem tomu nevěřil, to počítadlo mám vyfocený, taxikář se chechtal, prej měl i 405 nebo 305 nevím se v těch  Pežotech nevyznám a že prej měl i milion. A vzhledem k tomu že 90% taxíků byly Peugeoty a Renaulty, tak ty auta asi držej. Překvapilo mě, že jsme tam krom džípů na poušti neviděl žádný taxikářský údajne super spolehlivý  toyoty.  

0/0
10.12.2009 7:54

Host

Re: Hospodský kecy o spolehlivosti

Peugeot 504 vydrzi pres milion uplne v klidu, je to takovej francouzkej Mercedes W123 :-) Jezdi jich hromada dotedka v subsaharsky Africe...

0/0
11.12.2009 13:24

Host

Re: Hospodský kecy o spolehlivosti

Funguje to tak že ze dvou vraků poskládáš třetí :-D, podmínkou je vysoká koncentrace vozů stejné značky. Stejné je to i u nás, stačí se podívat kolik tady jezdí Škodovek :-). Jinak na vážno, pořád říkám že každá automobilka i u stejného modelu dělá dobrá a špatná auta a dokud při výrobě aut bude hrát roli lidský faktor tak tomu nebude jinak. Má zkušenost s Peugeoty, je minimální měli jsme v rodině dvě 307 kupované nové, jeden šel pryč, a druhý je teď v servisu, takže počítám že taky dlouho nepobude. Hold se zrovna tyhle dva nepovedly. 

0/0
31.12.2009 21:10

Gandalf007

Co ty motory?

Mám za to, že moderní vůz už si nezaslouží velmi mírně řečeno zastaralé a dýchavičné motory 1.1 i 1.4. Buď měli přijít s nějakou moderní 1.2 16V nebo začít nabídkou až od silnější verze 1.4. Chápu, že výrobci jde o zajímavou cenu základního modelu, ale za tohle to šetření opravdu  nestálo. Jinak auto vnímám velmi pozitivně...R^

0/0
9.12.2009 19:57

Host

usekly volant?

to s tim useklym volantem a vice mista na nohy nechapu. to jako budu jezdit porad rovno a nikdy nebudu zatacet nebo je prijatelne si pak nohama zablokovat volant proti otoceni nebo mit neustale modriny po kazdym odboceni nebo treba pri parkovani pokud to teda nezastavim na prostredku silnice?

0/0
9.12.2009 16:50

ičmeka už jednou smazali

Re: usekly volant?

blbče, článek psala žena. a žena jezdí přece způsobně, s koleny u sebe.

0/0
10.12.2009 10:46

Host

Re: usekly volant?

useklý volant má efekt při nastupování a vystupování

0/0
13.12.2009 23:07

Jan Gutbayer

hezký PR článek

Jediné, co autorku omlouvá je, že je ženou, a také patrně i osobou menší postavy. S autem jsem nejel, ale staticky jsem ho viděl ve Frankfurtu... a všiml jsem si několika zásadních věcí: 1) to panoramatický okno je hezký, ale sluneční clona je tvrdá jak kámen a při svých 186 cm jsem nenašel polohu, jak může být to okno odtažené a zároveň by mi ta clona netlačila na hlavu... 2) řazení je spíš volné slosování o kvalty s nejistým výsledkem... 3) vzadu se kdokoli nad 170 prostě nevejde... není tam místo na nohy a když už bych tam nohy nějak složil, nevejdu se hlavou pod strop. V takovém Puntu je třeba 10x víc prostoru ve všech směrech (vono je to vůbec ve všech směrech lepší auto, ale lepší než C3 je nakonec skoro všechno, co je na trhu.) Samozřejmě, že tyto parametry nemusí být pro někoho podstatné...

.

Jinak... doufám, že si nemyslíte, že jste zveřejnili recenzi... tahle lehce upravená tisková zpráva se snad recenzí nemůže nazývat ani v tomto pochybném, i když oblíbeném plátku....

0/0
9.12.2009 16:32

Vipeeer

Re: hezký PR článek

C3 je opravdu hrozná, ale Punto je snad ještě odpornější věc.

0/0
9.12.2009 17:41

Host

Hospodske reci...

..tady vedete na tema francouzke auta. Francouzke auto momentalne ridim - 2 roky a zadny problem, fakt krome bezne udrzby nic. Pro informaci P 307, rok vyroby 2002, tedy dle hospodskych reci nejporuchovejsi rocnik. Me dalsi auto bude nejspis citroen c5 a vubec se nebojim nejakych poruch, dle statistik i spokojenosti majitelu jedno z nejmene poruchovych aut. Mluvim o faceliftu minule generace C5. 

0/0
9.12.2009 15:04

Host

Re: Hospodske reci...

"auta" obavam se zacinaji az od C4.

0/0
9.12.2009 16:52

Host

Re: Hospodske reci...

ostatne i wikipedia potvrzuje a radi C3 do kategorie supermini a neuvadi u te kategorie ani slovo "car" tedy "auto" - proste supermini, takze srovnavat C3 treba s fiatem UNO/Punto... nebo Smartem i kdyz to uz mozna bude jeste o tridu niz.

0/0
9.12.2009 16:57

Host

Re: Hospodske reci...

Měl jsme 307 SW r.v. 2003, podle hospodskejch keců jsme taky čekal, kdy se to během těch 180.000 km někde podělá a ono nic. Teď mám 407 SW a taky si nemůžu stěžovat, ikdyž ten vnitřní prostor v 307 mě přišel větší, hlavně kufr. Když vozíte kočárek, je to poznat, ale jinak je to fajn kára.

0/0
10.12.2009 7:48

Host

uvnitř pěkný, zvenku pěkný...

jenže sociální verze budou reznout zevnitř, protože citroen šetří i na laku...

0/0
9.12.2009 14:56

Host

Re: uvnitř pěkný, zvenku pěkný...

To je podobnej vtip, jako to srovnání se Superbem dole v diskuzi ;-D;-D;-D

0/0
9.12.2009 15:03

joensfredriksson

Re: uvnitř pěkný, zvenku pěkný...

co jsem si prohlížel detaily na Fabii 2 vyrobený v.r.2009, atk bych se toho šetření na všem obával ppíš u Škody, tam šetřej už i koberec na podlaze...o tmelu ani nemluvim

0/0
9.12.2009 16:03

Vilém Hynek Jarmila

Re: uvnitř pěkný, zvenku pěkný...

Viděl jste nějakej rezavej Citroen ? Možná nějaký BX, ZX, ale je to spíš výjimka a ještě to musí bejt hodně voježděnej kousek - reznou díly po bouračce. Citroen má totiž kvalitní antikoro úpravu.

0/0
9.12.2009 17:27

ičmeka už jednou smazali

Re: uvnitř pěkný, zvenku pěkný...

pro všechny - matka koupila C3 za 300 tisíc, která nemá lakováno pod kapotou zhola nic. rezatý misky tlumičů si přivezla už se salónu.

0/0
10.12.2009 10:48

Host

Re: uvnitř pěkný, zvenku pěkný...

ukaž mi C3...ne - JAKÝKOLIV vůz, který je rezavý pod kapotou :-)

0/0
13.12.2009 22:01

Host

Re: uvnitř pěkný, zvenku pěkný...

Citroeny majú zinkovú ochranu karosérií min. 10 rokov, stačí si len porovnať obyčajné Saxo s Feldou, ktorú máš po pár rokoch ako  rešeto a na švagrininom saxe na zadných lemoch je farba obytá od kamienkov už asi 3 roky a žiadna hrdza tam nie je a to auto má 9rokov!!

0/0
12.12.2009 13:06

Host

POLO kolo

takhle má vypadat interiér auta v roce 2010! Když to srovnám s tou plastovou hrůzou v novym Polu, která mi připadá stejná jako ve Fabii před 10 lety...

0/0
9.12.2009 14:28

Host

Citroen No.1

Každej kdo tady pindá hospodský řečičky o spolehlivosti atd. tak zde je příklad

http://www.autozeitung.de/node/92379/tabelle

0/0
9.12.2009 14:19

Host

Re: Citroen No.1

Clovece, ty jses komik, clanek je o C3 a ty taky plevelis diskusi s C6 - dle testu nejzdechlejsi a soucasne nejziznivejsi auto, proste zaslouzena vyhra :-) Ale casopis to je zajiste renomovany, jinak by nevyhrala Octavie v testu nad BMW 3 a Mercedesem C R^:-) http://www.autozeitung.de/node/92325/tabelle

0/0
9.12.2009 18:38

Host

milovník pohodlných vozů

Tohle bude prodejní pecka, takovou výbavu v tomto segmentu nenabídne  nikdo a když tak to bude stát kotel. VIVA La Citroen.

0/0
9.12.2009 14:14

Host

Re: milovník pohodlných vozů

Cena je na první pohled lákavá,jenže je to s naprosto nepoužitelným motorem 1,1.Nebo by sis troufl začít předjíždět s autem,kterému to trvá na stovku 18 vteřin?A za slušný  motor si tak stovečku připlatíš.:-(

0/0
9.12.2009 14:29

Host

Re: milovník pohodlných vozů

Vozidlo je primárně určeno pro ženy a do města, tak je jasné že to nebude dálniční štika. Něco jako Fábka HTP a co s ní jezdí lidí.

0/0
9.12.2009 14:51

legnaw

Re: milovník pohodlných vozů

ja mam getz 1.1i a do mestskej premavky uuuplne staci

0/0
9.12.2009 15:28

philcol

Jaká kachna nové generace?

Proboha jaká kachna nové generace?

Ano Citroën chystá reminiscenci na kachnu, dokonce ji představil ve Frankfurtu pod názvem REVOLTe, nicméně C3 nemá s legendární kachnou společného nic víc, než že to je Citroën.

0/0
9.12.2009 12:39

Host

------

Ach jo... proč se vůbec vyrábějí tak hnusná auta... a navíc to někdo ještě koupí.... to mi pořád nejde na rozum....

0/0
9.12.2009 11:13

paroubkovy.koule2

Re: ------

Ty mas nejaky rozum? Z tveho prispevku to poznat nelze.

0/0
9.12.2009 13:45

deméter

prosim aby redaktorka

psala do rubriky zdravi a zena, a do auto radsi ne...to se neda cist...

0/0
9.12.2009 10:15

honzyk

Re: prosim aby redaktorka

Prostě je poznat že to psala žena, čtenářky se budou rozplývat nad hodnocením designu, šuplíčků, přihrádek a střešního okna a chlap se musí spokojit s tím, že auto má široké pneumatiky a proto dobře sedí na silnici. Pravda, C3 je spíš holčičí auto, takže by to chtělo tento test přesunout do rubriky ONA a sem napsat ještě jeden, od někoho kdo tomu rozumí.

0/0
9.12.2009 10:37

Host

Re: prosim aby redaktorka

jsem chlap, dokonce vysokoškolsky vzdělaný technik, a přesto mě nejvíc zajímá design, úroveň zpracování, možnost výběru barev čalounění a obložení interiéru...ono to neni zase tak ženská otázka, péče, věnovaná designu je často přímo úměrná kvalitě technických skupin..s vyjímkou ošklivých, ale technicky povedených Subaru...např. Renault měl donedávna inovativní design, ale má i inovativní a spolehlivou techniku. Naopak třeba Ford je se svým "kinetic shape" designem dost rozpačitý, a to samé platí o spolehlivosti Fordů. VW je konzervativní v designu i v používané technice...

0/0
9.12.2009 11:41

Host

Re: prosim aby redaktorka

..a to nemluvim o těch příšerných šedých plastech v levnějších VW, Seat, Škoda i Audi, a minimální barevnosti interiéru u těch dražších VW

0/0
9.12.2009 11:42

Host

Re: prosim aby redaktorka

Rendlík a spolehlivá technika? Jsi se zbláznil, ne? To je hned vidět, že jsi VŠ vzdělaný technik a ne automechanik. Odtržený od reality.

0/0
9.12.2009 12:14

Host

Re: prosim aby redaktorka

ne, odtržený od hospodských keců nižších sociálních vrstev, Renault je kvalitní značka, navíc Češi jsou zvyklý nadávat na všechno, takže automechanik od VW dává v hospodě u piva k dobrá, jaký jsou ty VW šunty, podobně mechanik třeba od Reanultu. Mechanik od Mercedesu zase tvrdí, jak ty Mercedesy už nejsou, co bývaly..ale to jsou všechno subjektivní kecy...

0/0
9.12.2009 14:00

Host

Re: prosim aby redaktorka

Teď teda nevím, buďto kecáš nebo choděj automechanici rozumovat do hospod vyšších sociálních vrstev. Nebo obojí?

0/0
9.12.2009 14:13

Host

Re: prosim aby redaktorka

tak nemusí rozumovat jenom v hospodě, to o tom Mercedesu říkal jeden můj známý,automechanik, stejně jako taxikář v Káhiře, který jezdil novým "C" (což tamm je mezi těmi Peugeoty 504 a Fiaty Mirafiori vyjímka) a srovnával to se starou E a 123, s nimiž jezdil předtím...

0/0
9.12.2009 14:22

honzyk

Re: prosim aby redaktorka

Ale jo design a zpracování jsou taky důležité, jako jedna z mnoha věcí, která mě přesvědčí o nákupu konkrétního auta nebo ne. Ale v tomhle testu právě tahle věc zazdila všechno ostatní.

Co se týče Renaultu tak tam bych byl se spolehlivostí a kvalitou zpracování opatrný ( a nemám to z hospody, máme jednoho doma ;-)), o Subaru bych si netroufl říct že je vyloženě ošklivé, s Fordy nemám osobní zkušenost a VW podle výsledků AutoBild testu na 100 000 km taky žádná pecka není, ale to už se dostáváme od tématu původního článku, nechci vyvolávat flame.

P.S. osobně dávám přednost japonským autům

0/0
9.12.2009 16:03

Host

Re: prosim aby redaktorka

no tak to zkusila no, a příště půjde zas dělat recenzi na novou žehličku ;-D;-D;-D

0/0
9.12.2009 10:54

Host

Re: prosim aby redaktorka

Nebo na vibrátor

0/0
9.12.2009 11:38

Host

Re: prosim aby redaktorka

...a co kdybys tu recenzi na žehličku zkusil ty? Proč si tu většina z vás myslí, že má patent na rozum, a že ženy autům nerozumí? Jen proto, že si na autech všímají jiných věcí? Jsou snad tyhle stránky jen pro "chlapy"? Pokud mi nějaký článek neposkytne potřebné informace, vyhledám si jiný a nemusím si hned léčit komplexy ubohými poznámkami v diskusích, ne?

0/0
14.12.2009 16:09

Host

Nová se mi moc nelíbí

C3 mám a jsem z ní strašně nadšená. Výborné auto, neboli za poměrně slušný peníz hodně muziky. Prostoru je v ní dost na to že patří do kategorie malého auta, je hezká a velmi dobře se řídí a parkuje. Tahle nová mě ale vzhledem nenadchla, z té původní se mi líbí retro prvky.

0/0
9.12.2009 9:44

Host

V půjčené C3 občas jedu a můžu říct: normální jebka auto-

slabučkoj motůrek 1.1, vůle v řízení jako bejk, celá technika (mechanika dveří, stěračů atd. atd.) na úrovni Fáva, špatný výhled kvůli tlustýmu A-slouopku: na přechodu když odbočujete se do něj vejde matka s kočárkem.. Do kufru se ho.no vejde.....

0/0
9.12.2009 10:16

Host

Re: Nová se mi moc nelíbí

A naprosto nespolehlivá řídicí elektronika, ostatně jako u všech francouzů-

0/0
9.12.2009 12:16

Host

Re: Nová se mi moc nelíbí

bohužel francouzi montují řídící počítač bosch a elektroinstalaci siemens,jak je někde něco německýho tak je to malér

0/0
9.12.2009 16:13

Host

Re: Nová se mi moc nelíbí

no on s elektronikou a jemnou mechanikou je maler hlavne pokud s tim jezdite po panelovych dalnicich a nebo ve meste, kde na asfaltu stoji auta a pruh je veden po panelovym pasu priadne sem tam propadajicim se kanalem nebo spatne zflikovanou dirou. v takovym pripade to kontakty a casti prenasejici silu moc dlouho nevydrzi a to plati o kazdem aute s nizsim profilem kol a tuzsimi tlumici.

0/0
9.12.2009 17:04

Host

Re: Nová se mi moc nelíbí

Ono spis zalezi na tom jak se to da asi dohromady, ze? Ale pokud jsou to takove smejdy, nechapu proc tam francouzi nedavaji francouzskou elektroniku, at jim ta nemecka nekazi povest znacky :-)

0/0
9.12.2009 18:45

Host

Re: Nová se mi moc nelíbí

francouzi autoelektriku nedělají,jen spotřebiče na to je svět moc globalziovaný,ale v dražších autech jako je např C5 ka kde na spolehlivosti hodně záleží jsou montovány japonské komponenty,které jsou proti německým někde úplně jinde

0/0
9.12.2009 19:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.