- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Doufejme, že do výpočtů produkce CO2 započítali i CO2 vygenerovaný při výrobě auta včetně baterií . Aby nakonec nevyšlo , že je mnohem ekologičtější jezdit s nějakým jednoduchým velkoobjemovým benziňákem.
jenže tuto pravdu nesmíš oficielně říkat
Stačí se podívat do tisku a kde se dočteš o Climategate? NIKDE!
Dokud není známa pořizovací cena, jsou všechny ekonomické úvahy zbytečné.
tohle je přesně auto podle mého gusta. Mám půlleté a tříleté dítě, 99% jízd je do 20 km, nemám rád tuctovky atd. ještě několik let by mi takovéhle auto postačovalo, není to tuctovka atd. Jenže VW to opět jako všechny jejich koncepty zparchantí, dá do toho klasické díly a bude z toho přebarvené polo, a nebo to bude chtít prodávat za hafo
..jim nějak nedošlo, že lidi v EU nejsou vietnamci.. jo a na dálnici by to mělo mít zakázáno jezdit, neb při parametrech z 0 na 100 za 12s se s tím v 120Km/h bude určitě naprosto bombasticky předjíždět a i fóbie tomu natrhne pr..ehm zadek
.. mluvite jak 18lety kluk s 20let starym 3litrovym baworakem
podle vas by na cestu nesmely ani rollsy, ktere maji vykon okolo 80koni a zrychleni za 18s .. nebo tohle by melo pro zmenu vyjimku?
proč to neudělají jako smarta jen pro dva?
protože VW ví, že o rodinné vozy je větší zájem.
taky... fajn joke :-)
Poslance v parlamentu, státní manažery, to by bylo ušetřených mld. ve státním rozpočtu. Oprava - státní manažeři by chodili pěšky. Vše jako odměna za výtečně odvedenou práci,republika jejich zásluhou má dluh jenom přes 1.2 bilionu Kč.
to jako dva vpředu a dva kojenci vzadu? nebo co tím jako mysleli? další auto pro drsňáky?