Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

VIDEO: Škoda Octavia RS v akci, za volantem pilot rallye

"Jsou dané tři body: nájezd, průjezd a výjezd. A když trefím dobře tyhle tři body, tak si můžu říci, že jsem zatáčku hezky projel," poodhaluje základy závodnické latiny Jan Kopecký, pilot továrního týmu Škody Auto. Co se dá vyvádět s turbodieselovou Octavií RS ukázal na mosteckém polygonu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

.

O Škodě pokaždé článek jak je super a cool!Ale ani jednou nebylo provedeno porovnání třeba s Ford Focus ST!Focus rozcupoval Golfa 6 a to se ST prodává od roku 2005!To samé platí o Megane GT,ten Golfa porazil také!Ten je taky někde jinde!Octavka je mrd... má nejslabší motor a největší váhu.O jízdních vlastnostech nemá cenu psát.Je tak o dvě generace za Focusem!

0/0
13.12.2009 14:10

Host

za cenu oct rs

si koupim mitsubishi lancer evo, a to je opravdu jine naradi:-P

0/0
13.12.2009 12:03

Host

Re: za cenu oct rs

Neni potřeba kupovat hned Evo nebo Imprezu WRC popř Focus RS.Na tuhle rachotu bohatě stačí fOCUS ST 166KW!

0/0
13.12.2009 14:16

události komentáře

neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

neVWgnovští se budou hádat vždycky, protože to není jejich chyba, ale vlastnost! Mám od nova Octavii 1 RS a jako další auto jednoznačně Škoda, protože každý nový model vnímám jako dokonalejší vůz. Pominu-li opravdové sporťáky, uznávám jen auta koncernu VW a měl bych-li penízky, byla by to Audi. Mimo koncern VW bych šel do Toyoty, ale nad zbytkem aut se na silnicích jen pousměji a respektuji jen díky tomu, že jsou účastníky silničního provozu a platí pro ně stejná pravidla, jako pro mě :-)

 

Mimochodem koncern VW (i přes to, že auta koncernu VW jsou dražší, než ty ostatní plevy, prodává již více aut, než gigant Toyota :-)

 

A tvrzení, že starší auto je lepší než nové je srandovní, protože když mám penízky, půjdu logicky do nového (taky si nekupuji starší trička a ponožky :-) Po mých zkušenostech to bude právě Octavie 2 RS TDI, protože brzy na současném minu 100tkm a mám stále původní výfuk, v 80tkm se měnily svíčky, kotouče, destičky a posilovač řízení.

0/0
12.12.2009 16:38

Host

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

A už se povedlo tomu úžasnému a nepřekonatelnému VW vyrobit pořádný atmosférický motor, nebo pořád musí dopovat motory turbem aby to aspoň jelo?

PS.: Nafta patří do kamen a né pod kapotu auta s označením RS...Rv

0/0
12.12.2009 17:28

Host

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Moc hezky napsáno...jenže pto řidiče sportovních verzí Renaultu, Hondy, Peugeotu si k smíchu ty a tvoje pseudo sportovní auto s prehistorickým podvozkem, strašným vyvážením a váhou traktoru.... a klidně se s tebou vsadím, že jak na přímce, tak hlvně v zatáčkách bys od mýho Meganu Coupe 2.0 16v 165 koní dostal. Hele sem čech jako ty, když vidím IRC Rally, tak Škodě fandím. Oktávka 2 rozhodbně není špatný auto...ale když tady čtu tvoje povýšenecký blitky o tom jak se vysmíváš ve své Škodě všem kromě Toyoty, tak mi je z tebe zle a utvrzuje mě to jen v tom, že kdejakej blbej čecháček v podělaný oktávce si myslí, že sežral pupek světa...

0/0
14.12.2009 9:55

Host

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

....asi takhle, uráží mě, když někdo srovnává Octavii 1 a 2 RS s velikány typu Focus RS, Clio Williams, Clio Sport, Megane Sport, Civic VTi, Civic type-r, Integra type-r, Peugot 105 GTI, Peugeot 405 T16, Delta integrale.... jezdi si sv´ým "sportovním" krámem a nech nás ty, co tiž dospěli k opravdovým automobilům. Díky ;-);-)

0/0
14.12.2009 10:04

smajlik :)

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

205, ne 105 ;-) a do jedné hromady s integrálou bych jí stejně zrovna nedával...

0/0
14.12.2009 14:28

události komentáře

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Ford? Vím, že dělají auta a že je nikdo přes kazovost nechce, Clio je Thalia bez kufru a krom nějakého dědy si v něm nedovedu představit nikoho (a navíc nejde o auto ale miniauto),  Megane a Civic by ušel a Peugeot se svým designem připomínající kočkopsa mi nic neříká. Netvrdím, že Octavia RS je nejlepší – uznávám, že jde o pseudosportovní auto, ale je to auto, které je zároveň reprezentativní a důstojné. Odmítám se řadit mezi podělaného čecháčky v Octavce (a k smíchu polorozpadlých BMW, Opelů Astra a podobných sraček), protože já si tohle auto koupil jako funglovku a ne jak Ti „ramenáči“, kteří koupili polorozpadlou Octavii GLX s 300tkm jen proto že, je levná a je to Octavia. :-)

0/0
14.12.2009 11:18

Host

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Já chápu, že evidentně nejsi žádný znalec sportovnbích verzí světových výrobců automobilu a rozhodně ti to nemám za zlé, nikdo nerozumí všemu..ale přirovnat Clio Williams ke "Thalii bez kufru" je poněkud úsměvné ... ty auta, které jsem vyjmenoval jsou mnohdy i 15 let staré a bohužel co se týče motoru, podvozku, zábavnosti, výkonu, tak s nima má Octavia 2 z r. 2009 problém...proto mě uráží, že Škoda na svoje rádoby sportovní auta nalepí znak RS ... to že sis ji koupil jako "funglovku" je dle mýho názoru škoda peněz, ale když s ní seš spokojenej, fajn, každému dle jeho gusta. A znovu zopakuji po designové stránce proti Octavii nemám zhola nic. Ale bohužel jako majitel Octacie 2 RS se nemáš sebemenší důvod povyšovat na ostatní výrobce, protože sedíš v autě, který je jedno z nejhorších, co se sportovních verzí týce;-) Tom

0/0
14.12.2009 14:14

Host

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

;-DJen se z toho křápu neposer!

0/0
17.12.2009 21:24

Host

Re: neVWgnovští se budou hádat vždycky :-)

Na to že máš jen 80000 km a měnil jsi tolika věcí-lze usuzovat,že oné šrot nevydrží ani 200000km!??Rv

0/0
17.12.2009 21:32

Host

ereso

RS se mi líbí.Máme ho ve verzi kombi s benzínovým motorem a určitě bychom neměnili.

0/0
12.12.2009 10:47

Host

Re: ereso

Hmm... toto auto je urážka znaku "RS" .... :-/

0/0
14.12.2009 14:16

Phantom2005

Přemýšlel ...

... jsem na co potřeboval ručku než mi došlo, že ten "hustej sporťák" je předokolka. S tím se nedriftuje snadno :-/

0/0
12.12.2009 9:20

Host

Re: Přemýšlel ...

Osobně RS jako sporťák neberu.Nechápu ani lidi co RS sporťákem nazývají.

Lambo nebo Ferrari...to jsou sporťáky...Audi,BMW,Škoda apod. do téhle kategorie nepatří...

Rv

0/0
12.12.2009 10:50

Phantom2005

Re: Přemýšlel ...

Nebyl bych tak přísný, BMW M3 je moc pěkný sporťák, Ferrari je klasika, Lamborghini je hnus pro snoby.

Puristické sporťáky se dělají jen v Británii (škola Colina Chapmana) - Noble, Ascari, Tuscan, Lotus a další

0/0
14.12.2009 10:46

Host

Renault Clio SPORT benzín 2.0 16V - 149 kW / 203 koní

Renault Clio SPORT  2.0  16V  atmosférický benzín BEZ TURBA  výkon 149 kW / 203 koní.

*

Škoda Ostavia II. RS - 2.0  20 V  TURBO  výkon 150 kW / 205 koní.

*

Co má Renault BEZ TURBA, má VW motor v RS Octávii s TURBEM  ! !  8-oEU8-oEU8-o 

0/0
11.12.2009 21:47

Host

Re: Renault Clio SPORT benzín 2.0 16V - 149 kW / 203 koní

Joooo 2.0 atmosféra vod rencka je hóóóódně povedenej motor R^R^

žádnej brak od VW-Skoda RvRv

0/0
11.12.2009 22:49

Phantom2005

Re: Renault Clio SPORT benzín 2.0 16V - 149 kW / 203 koní

Podobný je motor z Type-R Civica - atmosférický dvoulitr, 200 koní, točí až 7800 otáček. A japonská verze je ještě divočejší, ta se dá vytočit až na 8500.

0/0
12.12.2009 9:24

Host

Re: Renault Clio SPORT benzín 2.0 16V - 149 kW / 203 koní

Malinko doplním motor z Civica je ze série K20... točí hravě přes 8000 ot/min a není jenom doménou japonských aut Honda, ale je i v evropském CTR. Je to motorářský skvost, který docení málo lidí protože to netáhne "vod spoda", ale až úplně nahoře a pokud z něho chcete dostat maximum musíte se k němu chovat doslova jako prase... Spoustu lidí dokáže zaskočit pohled na červeně svítící LED oznamující sepnutý V-TEC a ručičku otáčkoměru za hranicí 8000 ot/min... Většinou řvou něco o zadření motoru a nechce se jim věřit, že to je normální...;-D

0/0
12.12.2009 17:41

Host

Re: Renault Clio SPORT benzín 2.0 16V - 149 kW / 203 koní

Jo jo Honda a Renault jsou poslední poctivý výrobci atmosférických a točivých motorů a v kategorii do 2.0l objemu jasná špička na světě!!! Jen tak pro informaci: Renault Clio R3 MAXI 2.0 16v VVt atmosferické plnění 247 koní, 265 Nm

Honda Civic R3 2.0 16v (+ 8 ostřejších v-tec vaček) (K20) atmosferické plnění 260 koní, 245 Nm ... Renault Twingo R2 1.6 16v VVt atmosferické plnění 160 koní,

Honda Civic 1.6 VTi (DOHC v-tec) 160 koní, Honda Integra 1.8 VTi 195 koní .... kde je slavný BMW, FORD, VW? Bez jejich turb a kompresorů by byli úplně v háji, ale díky přeplňování alespoň vyrovnávají atmosférické výkony motoů od Hondy a Renaultu. Honda a RenaultR^ Tom

0/0
14.12.2009 9:41

Phantom2005

Re: Renault Clio SPORT benzín 2.0 16V - 149 kW / 203 koní

A to asi nevíte co s tím motorem dokázal udělat Mugen - najděte si Civic Mugen RR ;-);-D;-D

0/0
14.12.2009 10:47

Host

Re: Renault Clio SPORT benzín 2.0 16V - 149 kW / 203 koní

Jistě, že o Mugenu RR vím, ale nepřipadlo mi vhodné tento ikonózní vůz vepisovat do diskuse o dieselové Octavii RS... ;-D

0/0
14.12.2009 20:23

Nyzozemec Sídorf

To je hustý relíčko

;-DRv

0/0
11.12.2009 17:08

ičmeka už jednou smazali

a taky to má seškrcenej motor

aby se to vešlo do emisních tabulek? ;-D

0/0
11.12.2009 13:05

czechdaytrader

Skodofka

Rozmejslel jsem se nad koupi automobilu v CR po vice jak deseti letech let stravenych v zahranici . Jsem linej a proto jsem chtel automat . Nejsem hloupej a proto jsem chtel auto "skoro" novy . Koupil jsem teda Skoda Octavia 2.0 fsi DSG.

Uprime musim rict,ze  ho velice malo pouzivam, ale pokud bych si mel priste vybirat mezi Skoda Octavia a necim jinym !!!! ...nevahal bych......Skoda by to urcite nebyla .

Nemuzu pochopit toho,kdo je schopen koupit novou Skoda za tak neuveritelne penize.

Priste si zas necham od cechu poradit......ja blbec.....Rv

0/0
11.12.2009 11:31

Host

VRAK

To jeste dnes neko koupi takovy vrak radoby sportovni auto? Vzdty to stoji skoro mega ;-D

0/0
11.12.2009 11:04

Host

co ten kačír ????

Jako fanda p.Kopeckého----- zírám --- se asi kochal--- ale jinak je to kluk hodně šikovnej tak mu držme palce v další sezoně.:-)

0/0
11.12.2009 8:08

roedor

OMG, to točil nějakej umělec na mobil?

Vždyť se na to nedá koukatRv

0/0
11.12.2009 8:05

Host

embéčko

tenhle chrocht RS je výsměch český hlouposti a malosti,vůbec nechápu,jak si tenhle předražený střep může někdo koupit.Koupit si ho může jen člověk s nulovým přehledem o moderních autech a s neuvěřitelným mindrákem,který si léčí na silnici rizkantní jízdou a ohrožováním těch ostatních.Z preventivního hlediska bych podrobil majitele těchto šrotů psychotestům a věřím,že by většina přišla o řidičák.

0/0
11.12.2009 1:51

Host

Re: embéčko

Rv

0/0
11.12.2009 2:53

Host

Re: embéčko

Je to smutne ale mas naprostou pravdu :-(

Existuje spousta lepsich, bezpecnejsich a vykonejsich aut za nizsi cenu.

Navic nejsou tak hnusny jako oktavka ;-D

0/0
11.12.2009 10:52

Host

Re: embéčko

Jmenuj tři.

0/0
11.12.2009 11:14

Host

Re: embéčko

pokud se podíváš na všechny světový automobilky a porovnáš vezmeš stejnou cenu,tak kvalitnější než škodofka budou všechny ,tohle je plevel vyhnaný jen cenou.

0/0
11.12.2009 23:03

Host

Re: embéčko

Např. ? Které bych si měl teda koupit ? :-)

0/0
11.12.2009 17:39

Host

Re: embéčko

mitsibishi lancer evo, za stejne penize dostanes jsete o 150 koni navic, + brzdy brembo a par vychytavek co do auta takoveho razeni patri, a za stejne penize ukazes rsu vzdy a vsude zada :)

0/0
13.12.2009 12:08

KarlaEgon

Re: embéčko

za stejne penize?  ty ses magor clovece, EVO stoji pres 1.1 mio:-) RS je za 7008-o

0/0
13.12.2009 19:12

Host

Bango

ty že jsi bloger číslo jedna? Jsi pucflek komunismu.

0/0
11.12.2009 0:12

Host

Bango

jsi Bobo. Horší urážku neznám.

0/0
11.12.2009 0:10

Host

Bango

jsi úlevna střev.

0/0
11.12.2009 0:09

Host

RS

Je krásně vidět, jak s tím bojuje. Buď přetáčivá nebo nedotáčivá. Ten podvozek nijak zvlášť sportovní neni. Škoda, a zcela zřejmě správně, zjistila, že většině majitelů jde spíš o pocit a komfort než ostřejší verzi. Zánovní Impreza WRX nebo EVO ve slušném stavu jdou koupit už od nějakých 400tisíc a povození je úplně někde jinde.

0/0
10.12.2009 23:29

Host

Re: RS

Důležitý je hlavně jak má sporťák velkej kufr.

A v tom nemá oktávka rs konkurenci  !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [>-][>-][>-][>-][>-][>-]

0/0
10.12.2009 23:56

Host

Re: RS

dobrej joke;-D

0/0
11.12.2009 0:22

Host

Re: RS

o jakej komfortse jedná , to si děláš srandu,že v tomhle drncáku je nějakej jízdní  komfort ???

0/0
11.12.2009 1:47

Host

Re: RS

V podstatě srovnatelný s klasickou oktávkou. Ostré verze Impreza WRX STi, EVo nebo třeba Focus RS jsou naladěné ryze sportovně a je to znát. To fakt nejsou auta na nedělní projížďku s rodinou nebo popojíždění v městských zácpách. Spousta neznalých lidí si je koupí na machrování a pak litujou, že si nevzali nějaké BMW nebo Mercedes.

0/0
11.12.2009 10:53

Host

Re: RS

to není vůbec pravda chrocht rs má podstatně tvrdší podvozek ,že se v tom nedá jezdit.

0/0
11.12.2009 23:05

Host

Proste sportak ma mit nahon na zadek

Nechapu, jak nekdo muze utratit tyhle nesmyslny penize za radoby sportak, kdyz to je predohrab. S tim autem se neda delat vubec nic. Do zatacek to clovek musi premlouvat pres rucku a pri ostre jizde predohrab proste tahne rizeni. Je to dobry tak akorat na dalnici a i tam bych se hadal kdyz u nas muzem jezdit akorat 130km/h.Rv

0/0
10.12.2009 22:55

Host

Re: Proste sportak ma mit nahon na zadek

Megane R26.R, Focus RS, Civic Type-R...toto jsou všechno předokolky a podvozkově perfektně zvládnutý kousky, který na okruhu v rukách dobrýho řidiče nemají problém zatočit s výkonějšími zadokolkami. Jasný, na Rally je 4x4 jasně nejlepší, ale jako druhý nejefektivnější jsou právě předohraby. Ale když myslíš, že "užít se dá pouze s BMW v kontrolovaným driftu" abys udělal dojem na 17 letý pipky, tak fajn, ale já si raději užiju dobrej čas na okruhu s předokolkou;-) Tom

0/0
11.12.2009 9:59

smajlik :)

Re: Proste sportak ma mit nahon na zadek

Přesně. Problém je jen v tom, že nějaké z výše uvedených tří aut kdy řídilo jestli 1% ze všech možných internetových pindalů, co se tomu pošklebujou na základě "zkušeností" s nějakou základní verzí. A co se týče náhonu - nic není univerzálně nejlepší, každé má své plusy a mínusy, a kdo skutečně něco jezdí, to dobře ví, a dokáže těch plusů té které verze využít.

0/0
11.12.2009 10:58







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.