Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Fluence, velký renault za malé peníze

Renault postavil auto velikosti octavie s rozvorem passatu a s cenou na úrovni lépe vybavené ibizy. Fluence bude startovat na částce kolem tří set tisíc korun, koupit si ho ale můžete až po Vánocích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Svezení není špatné

Svezl jsem se v předváděče s motorizací 1,5 dCi 6-ti kvalt. Byl jsem mile překvapen. Přesto, že jezdím s Xantií, tak Fluence zdolávala nerovnosti pěkně. Rovněž i motoricky na mě udělala solidní dojem.  Dle mého názoru (nechci se nikoho dotknout) je hezčí a pohodlnější než-li Octávie, kterou sice nedělají Turci, ale myslím, že na linkách v Boleslavi bude cizinců, také dost.  V hlavě se mi honil Fiat Linea 1.3 multijet, ale  v porovnání ceny, výbavy i hlučnosti vychází Fluence lépe. Jinak co se spolehlivosti nových renaultů týče zkušenost nemám, ale myslím si, že to bude jako u všeho. Kus od kusu. Kdysi jsem měl 405 Peugeota a nestačil jsem opravovat. Nyní Xantie a krom běžné údržby, výměny spotřebních věcí, jako jsou desky, oleje, dofuk koulí atd. bezproblémové auto. U německého auta mi zase odešla řídící jednotka. Mě by tento Francouzo-Turek stačil a kdyby se nes.al, tak bych byl  spokojenej.  

    

0/0
17.2.2010 10:09

Host

Renaul už nikdy více

Poté co jsem si v roce 2005 zakoupil vozidlo zn. Renault přímo z autosalónu byl jsem nemile překvapen poruchovostí této značky. Byl jsem pravidelným zákazníkem servisu a i když bylo vozidlo první dva roky v záruce tak jsem za opravy vydal nemalé peníze. Vždy mi bylo řečeno, že uvedená závada se nevztahuje na tu či onu součástku. Vozidlo jsem po najetí 17000 km prodal do bazaru AAA a koupil jsem obyčejný vůz Škoda Fabia Combi který mi bez závad slouží dodnes.

0/0
4.2.2010 16:19

Host

Re: Renaul už nikdy více

Tak ten byl dobrej.Ještě nějakej mi řekněte prosím;-D

0/0
1.3.2010 13:35

Host

Paráda

nová kára za 299tKč dlouhá 4,6 metrů se 110k motorem nemá konkurenci. Sice to není designový skvost, ale je NOVÉ a bez přetočeného tacháče ;-DR^

0/0
21.1.2010 17:27

Deleter

Re: Paráda

No to je důležité, že je nové, škoda, že není i kvalitní.

0/0
1.3.2010 14:24

Host

zoufala nabidka motoru.

Krasne auto, chtel jsem objednat, nez jsem zjistil jaka je zoufala nabidka motoru. Neco okolo 100 kW by to chtelo  :-((

0/0
21.1.2010 15:57

Host

Re: zoufala nabidka motoru.

na ty naše retardované silnice stačí ;-)

0/0
21.1.2010 16:54

Host

Zajímavá volba

Renault se rozhodl nenabízet jen kvalitní ale drahé vozy, ale svoji nabídku rozšiřuje o méně kvalitní a technicky horší vozy ale za výrazně nižší ceny. A jak je vidět na Thalii a Loganu a Sanderu, tak to je přesně to po čem jde průměrný Čecháček. Z tohoto pohledu je Česko plně otevřené nekvalitním čínským automobilům. Protože průměrný Čech koupí cokoliv, jen když je to ve slevě nebo levné.

0/0
27.12.2009 10:48

Host

Re: Zajímavá volba

No nevím,ale ve firmě jsme měli Espace za milion,dva roky(v záruce ) opravy v pohodě,za další 3roky .než byl odejit,stály opravy 300!!! tis,tak nevím ,ale za milion ještě Renault není kvalitní;-€

0/0
27.12.2009 16:53

Host

Automat - kombi - HB

Sedan je nestastne riesenie kde sa okrem priemerneho nakupu a ludi nic nezmesti, za rovnaku cenu a pri rovnakej spotrebe. Vacsina aut v CR/SR je kombi, hatchback alebo minivan, suv....  A neponukat do dnesnych preplnenych ciest automaticku prevodovku je divne (manual je za trest). Stredne velky sedan, manual - idealne navrhnute auto pre vychodny trh okolo rokov 1970-1990. A parafrazujem  este uzivatelov ospevujucich  zbytocnost akychkolvek komfortnych a bezpecnostnych prvkov - naucte sa jazdit tak aby ste nemuseli pouzivat auto, jedine vtedy precitite cestovanie v pravom zmysle slova. Spravny muz sa nepotrebuje viezt v plechovej krabici, tecn chodi peso, pije z kaluzi a zerie tulave macky. Vsetko ostatne je zbytocnost jedine tak pre zeny.

0/0
26.12.2009 18:07

Host

Re: Automat - kombi - HB

Ano, průměrně kvalitní automobil by měl nabízet automatickou převodovku či spíše alternativní pohon. Ale v případě tohoto vozu se nebavíme o kvalitním nebo průměrném vozu, ale o levné náhražce za malé peníze. Vždyť i Thalia měla jen jeden a k tomu ne moc kvalitní motor a jak se prodávala.

0/0
27.12.2009 10:51

Host

Josef Nedobík, potírač cenzorů iDnes praví:

Nejlepčí je Mrdcedes ...:-P...

0/0
26.12.2009 14:24

Host

chlapci

Škoda , že firmy jsou tak blbé, že jako služební auta kupují lepší značky jako nové mondeo, octavie a pod. Sám takových pár potkávám... poznáte to to podle 9A9...  Někde v diskusi nějaký diskutér začíná příspěvek " měl jsem možnost vybrat si " služebák" za cca 69O tis....a po  renaultu fluence bych se ani nepodival......etc". škoda , že ty služebaky nejsou striktně nějaké fabie 1.2 htp a pod  samozrejme s obrovskym logem firmy- ( které mimochodem " vlastnici a znalci " firemních aut tak ponižují v jiné diskusi kt. je teď aktivní. tužívatelé firemních aut žijou v tom a vyvolávají dojem že si auta kupovali za svoje... . a ponižují levnější auta..

chlapci- znalci, nebýt těch služebních oktávií, mondeií a pod.. tak by se ty vaše obtloustlé a zarostlé tváře vozili maximálně v A3 r 96  za 8O tisic. Takže budte korektní, a komentuje to, naco v realu a za svoje mate, a ne to co vam nekdo pujcil v praci..Ja sam mam nove auto cca za 6OO tis, za svoje.. a vubec mne nevadi ze nekdo ma htp 1.2..

0/0
26.12.2009 12:04

Host

Re: chlapci

kdyby fluencu bylo na cestach vic.. cenove dostupnejsi nova auta, porad lepsi jako ten smradlavy bazar, a magori, kteri si mysli se audi za 180 tis z roku 2000 je audi nove

0/0
26.12.2009 12:06

Host

Re: chlapci

Už i firmy ponižují a místo Oktávií kupují Fabie. Problém je v tom, že při 5ti letém leasingu a nájezdu 50tis.km ročně ta Fabia 250tis.km nezvládne.

0/0
27.12.2009 10:53

Host

Re: chlapci

sak to je jen dobre, nefunguje to nahodou tak ze kdyz prestanete splacet tak vam seberou auto, a nevrati to co jste jiz zaplatili na leasingu, a nebavi se s vama? to by byloo pak idealni pro firmy pokud by ta fabia vydrzela jen 3 roky, tak jeste usetri 2 roky na splaceni toho auta.. :)

0/0
11.1.2010 21:51

Niky79

Re: chlapci

A tys nezjistil, ze pro znak "nula" se pouziva symbol "0" a nikoliv "O"?

0/0
28.12.2009 12:05

Host

Re: chlapci

Po vánocích i 0 vypadá jako O ;-D však ona zase zhubne do plavek ;-)

0/0
28.12.2009 14:55

Pavkakorčagin

Nekup to

Jak to tady čtu, tak by většina zde diskutujícjích nebyla schopna se rozjet ani s Favoritem, kterej nemá  posilovač řízení, palubní počítač, navigaci, dálkáče, elektro stahování oken, výškově nastavitelný volant a sedačky, natož ABS a galší zbytečnosti, který jenom zvyšují cenu auta a jeho poruchovost. Zlatá Škoda 110L, u který jsem si udělal vše doma v dílně a žádnej servis s cenou minimálně třista na hodinu jsem nikdy nepotřeboval..;-D;-D

0/0
24.12.2009 13:31

Host

Re: Nekup to

Zapoměls dodat,že ta spousta fičurin zvyšuje hmotnost vozu. Jezdit s novými auty začíná být pěkná nuda,doufám že se nedočkám doby kdy mi PP vynadá,že sahám na volant ;-D

0/0
24.12.2009 16:03

Host

vypadá to na auto s nejlepším poměrem cena/výkon

Sice si ho nekoupím, protože sedan mi už nevyhovuje, ale je dobré, že bude takové auto na trhu a trošku poškádlí konkurenci. Kdo zarytě trvá na předražených škodovkách a ojetých audinách a bavorácích, ať si je kupuje. Kdo uvažuje o rendlíku a má obavy z toho že je vyráběné v Turecku, tak osobní zkušenost s 8 let starou Thalií s 115 tisíci km - roční náklady (v Renault servisu) cca 5000 Kč, za celou dobu nadstandardně měněny výfuk a ložiska, jinak spokojenost.

0/0
23.12.2009 11:14

AlterID

Re: vypadá to na auto s nejlepším poměrem cena/výkon

Nj, ale u Thalie (tvé i té nové) mám problém s tím, že to je jedno z nejodpornějších mainstreamových aut současnosti. Navíc Rencek = technologický křáp.

0/0
26.12.2009 10:15

Host

Re: vypadá to na auto s nejlepším poměrem cena/výkon

Podle posledních studií je poruchovost Renaultů lepší průměr, jsou srovnatelné s jinými francouzskými vozy. A jejich prodej je výrazně lepší jak jiných automobilek.

0/0
27.12.2009 10:55

nikotino

Re: vypadá to na auto s nejlepším poměrem cena/výkon

Je to šumák,v Německu taky Meďoury a VW montujou Turci;-D

0/0
26.12.2009 17:29

Return

Francouzská kvalita?

Ceny musí být úměrné kvalitě. Zeptejte se automechaniků na jejich názory na francouzská  auta. Mne před "Žabožroutským" autem varovali,a BX Citroen mi to potvrdil,že už nikdy auto z Francie.Ve světových žebříčcích kvality aut vítězí Japonci a Korejci .

0/0
22.12.2009 17:45

sdsa

Re: Francouzská kvalita?

nahodou kamos se servisem ma francouze rad, jsou to totiz nejlepsi zakaznici. Casto ho navstevuji i vicekrat do mesice.

0/0
23.12.2009 1:15

Host

Re: Francouzská kvalita?

Toto je blbost a sám to víš, v automobilismu nikdy úplně neplatilo větší cena = větší kvalita. Kupuj si co chceš, je to jen tvé rozhodnutí, ale veř, že nikde není napsáno, že dražší auto bude zaručeně kvalitnější a méně poruchové. A jen tak mimochodem, v dnešní době subdodavatelů je opravdu celkem jedno, jakou značku zvolíte. Protože např. průserová elektronika v Lagunách na přelomu tisíciletí je německá práce, konktrétně Siemens a jejich šunty, co do Lagun dodávaly... EU

0/0
23.12.2009 8:43

Host

Re: Francouzská kvalita?

Kdyby jsi nebyl Matěj, co opakuje jako papoušek, něco co platilo před 5-ti léty, tak by jsi se podíval na offic statistiku... A ta začíná potvrzovat, že po spojení RENAULT-NISSAN je kvalita aut této značky už úplně někde jinde. I němci by ted byli rádi za tyto čísla...  :-P     http://www1.adac.de/Auto_Motorrad/pannenstatistik_maengelforum/pannenstatistik_2008/tab.asp?ComponentID=250016&SourcePageID=250114

0/0
23.12.2009 10:38

Host

Re: Francouzská kvalita?

Ano, to máš pravdu - po sloučení Renault - Nissan qvalita Nissanu šla okamžitě do hajzlu a bohužel Nissan už není co býval. Rv Tuto výbornou značku ožralí frantíci dokurvily. Z Nissanu už se dá koupit jedině co je ještě origo vyrobené v Japonsku nebo Nissany určené pro trh v USA. Jinak je to shit, stejně jako všechny francouzké auta všech  značek, které bohužel zasrali i české silnice, ale za moře se nikdy nedostali - nikdo by si tento shit nekoupil !Rv

0/0
25.12.2009 16:25

AlterID

Re: Francouzská kvalita?

S Nissanem nemám zkušenost. Jinak souhlas.

0/0
26.12.2009 10:16

Host

Re: Francouzská kvalita?

Já ano, s Almerou 1,8. Co 50 tis. měněný motor.  Je tam už třetí a pokaždé začne žrát olej až se rozsype. Byla to obzvláště nevydařená serie. Děkuji, ale Nissan už nechci.

0/0
3.2.2010 12:30

Host

Re: Francouzská kvalita?

A měnili zadara nebo to něco stálo ?

0/0
3.2.2010 13:00

Host

Re: Francouzská kvalita?

no ti Korejci nevím nevím, ikdyž se poslední roky zlepšili, pořád to čelo rozhodně není, podívejte se na TUV testy.

0/0
23.12.2009 12:33

nikotino

Re: Francouzská kvalita?

no vidíš a já na bx nedám dopusti a ještě nedávno jsem s ním byl v Řecku aniž by mě vubec napadlo,že bych nemohl dojet.Zlatý auto.Jo rok výroby byl 86;-D

0/0
26.12.2009 17:21

Host

Re: Francouzská kvalita?

Nikdy nekupujte auta začínající na "F" to znamená Fiat, Ford a Francouzská. Jediná vyjímka je Ferrari :-)

0/0
4.3.2010 11:02

Host

Re: Francouzská kvalita?

a folcvagn ;-D;-D;-D

0/0
23.3.2010 6:48

Host

místo za volantem

když vidím jak se na té fotce opírá nohou o středový panel, tak si vzpomenu na cestu z meganem kombi, mám 172 cm, štíhlý a stejně sem tu nohu musel mít opřenou o středový sloupek, po 400km sem vylezl jako bych byl po operaci pravého kolena, nechci díky ........ ;-D hltač dálničních kilometrů , vlastně motorizovaná pozvánka na ortopedii ...

0/0
21.12.2009 17:05

Host

Re: místo za volantem

zajímavé je že můj 12 let starý křáp je co se toho pohodlí na dlouhých cestách týče na jiné ůrovni ..... :-/, stál jen 50k a z volbou sem spokojen ..... btw mám skušenosti asi z 8mi značkama a sem pořád spokojenej z ojetinou, kdo uhádne čím jezdím?????xD

0/0
21.12.2009 17:07

Host

Re: místo za volantem

BMW

0/0
22.12.2009 14:20

Host

Re: místo za volantem

Nové auto bez stř.panelu těžko najdeš, tohle prosazování megatunelů výrobci je nějaká úchylka Rv

0/0
21.12.2009 17:25

Host

Re: místo za volantem

a seděl jsi ve fábii kombi? to je to samý,teď mám subaru a spokojenost..:-)

0/0
22.12.2009 16:30

Host

Re: místo za volantem

Za 50k? To je určitě nějaká popelnice. Lidi tam dávali odpad a někdo tam dal motor a předělal na auto.  ;-D;-D;-D

0/0
23.12.2009 15:16

Host

Confort - 299.900,-

Nevím ,co tu pořád řešíte za válku mezi škoda a jinými auty.Za tyhle peníze je to dobře vybavené auto a vypadá dobře,není se za co stydět po jeho koupi.Jak je známo auto je vždy jaké koli nejhorší finanční investice,ať je to škoda nebo trabant.V práci jezdím fabii a je taková surová nečitelná,druhá už má nalítáno 300000tkm.a je to oprvdu i když je servisovaná ŠROT 1.9 sdi.Nechci se zastávat žádných značek,každý si koupí podle svého uvážení a financí.A já osobně do auta nechci nikdy vživotě investovat víc než 250000kč.Tak že nepotřebiji klimu ani ABS ani ESP a to jezdím coloročně taky se svým autem které to nemá a s autem které to má a nikdy jsem to nepořeboval,PŘEDVIDÁM a ti ostatní co jezdí jak trotli tak ať si jedou.Kolikrát jsem je viďel jak skoučili v příkopě a mili nadupané octavie.

0/0
21.12.2009 14:32

Host

Re: Confort - 299.900,-

nechci vám do toho kecat, ale na té rozbředlé sračce co je teď venku + zimní gumy ABS oceňuji, jinak o něm nevím celý rok, btw mám 12let staré auto!!!!!!!!!

Za 250 si koupím ojetinu s plnou výbavou, bohužel patříte do skupiny lidí co si koupí nové ale přitom holé:-/

0/0
21.12.2009 17:01

Host

Re: Confort - 299.900,-

Za 250 hole auto? To platilo tak pred 6 lety.

0/0
24.12.2009 12:53

Host

Re: Confort - 299.900,-

tak jestli si myslíte, že nepotřebujete ABS, tak byste neměl vůbec jezdit Rv

0/0
22.12.2009 7:29

Host

Re: Confort - 299.900,-

ABS je nezbytné pouze pro ty, co nemají pro řízení vlohy a cit. I v zimě jezdim tak ,aby mně ABS zbytečně neklepalo. Nevidím to jako nezbytnost.

0/0
22.12.2009 10:15

pronásledován za pravdu

Re: Confort - 299.900,-

R^

0/0
22.12.2009 13:06

Host

Re: Confort - 299.900,-

;-D;-D;-D;-D

0/0
24.12.2009 12:53

AlterID

Re: Confort - 299.900,-

Je fajn, že jezdíš tak, že nemusíš neočekávaně intenzivně brzdit ;-D;-D;-D

0/0
26.12.2009 10:17







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.