- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Svezl jsem se v předváděče s motorizací 1,5 dCi 6-ti kvalt. Byl jsem mile překvapen. Přesto, že jezdím s Xantií, tak Fluence zdolávala nerovnosti pěkně. Rovněž i motoricky na mě udělala solidní dojem. Dle mého názoru (nechci se nikoho dotknout) je hezčí a pohodlnější než-li Octávie, kterou sice nedělají Turci, ale myslím, že na linkách v Boleslavi bude cizinců, také dost. V hlavě se mi honil Fiat Linea 1.3 multijet, ale v porovnání ceny, výbavy i hlučnosti vychází Fluence lépe. Jinak co se spolehlivosti nových renaultů týče zkušenost nemám, ale myslím si, že to bude jako u všeho. Kus od kusu. Kdysi jsem měl 405 Peugeota a nestačil jsem opravovat. Nyní Xantie a krom běžné údržby, výměny spotřebních věcí, jako jsou desky, oleje, dofuk koulí atd. bezproblémové auto. U německého auta mi zase odešla řídící jednotka. Mě by tento Francouzo-Turek stačil a kdyby se nes.al, tak bych byl spokojenej.
Poté co jsem si v roce 2005 zakoupil vozidlo zn. Renault přímo z autosalónu byl jsem nemile překvapen poruchovostí této značky. Byl jsem pravidelným zákazníkem servisu a i když bylo vozidlo první dva roky v záruce tak jsem za opravy vydal nemalé peníze. Vždy mi bylo řečeno, že uvedená závada se nevztahuje na tu či onu součástku. Vozidlo jsem po najetí 17000 km prodal do bazaru AAA a koupil jsem obyčejný vůz Škoda Fabia Combi který mi bez závad slouží dodnes.
Tak ten byl dobrej.Ještě nějakej mi řekněte prosím
nová kára za 299tKč dlouhá 4,6 metrů se 110k motorem nemá konkurenci. Sice to není designový skvost, ale je NOVÉ a bez přetočeného tacháče
No to je důležité, že je nové, škoda, že není i kvalitní.
Krasne auto, chtel jsem objednat, nez jsem zjistil jaka je zoufala nabidka motoru. Neco okolo 100 kW by to chtelo :-((
Renault se rozhodl nenabízet jen kvalitní ale drahé vozy, ale svoji nabídku rozšiřuje o méně kvalitní a technicky horší vozy ale za výrazně nižší ceny. A jak je vidět na Thalii a Loganu a Sanderu, tak to je přesně to po čem jde průměrný Čecháček. Z tohoto pohledu je Česko plně otevřené nekvalitním čínským automobilům. Protože průměrný Čech koupí cokoliv, jen když je to ve slevě nebo levné.
No nevím,ale ve firmě jsme měli Espace za milion,dva roky(v záruce ) opravy v pohodě,za další 3roky .než byl odejit,stály opravy 300!!! tis,tak nevím ,ale za milion ještě Renault není kvalitní
Sedan je nestastne riesenie kde sa okrem priemerneho nakupu a ludi nic nezmesti, za rovnaku cenu a pri rovnakej spotrebe. Vacsina aut v CR/SR je kombi, hatchback alebo minivan, suv.... A neponukat do dnesnych preplnenych ciest automaticku prevodovku je divne (manual je za trest). Stredne velky sedan, manual - idealne navrhnute auto pre vychodny trh okolo rokov 1970-1990. A parafrazujem este uzivatelov ospevujucich zbytocnost akychkolvek komfortnych a bezpecnostnych prvkov - naucte sa jazdit tak aby ste nemuseli pouzivat auto, jedine vtedy precitite cestovanie v pravom zmysle slova. Spravny muz sa nepotrebuje viezt v plechovej krabici, tecn chodi peso, pije z kaluzi a zerie tulave macky. Vsetko ostatne je zbytocnost jedine tak pre zeny.
Ano, průměrně kvalitní automobil by měl nabízet automatickou převodovku či spíše alternativní pohon. Ale v případě tohoto vozu se nebavíme o kvalitním nebo průměrném vozu, ale o levné náhražce za malé peníze. Vždyť i Thalia měla jen jeden a k tomu ne moc kvalitní motor a jak se prodávala.
Nejlepčí je Mrdcedes ......
Škoda , že firmy jsou tak blbé, že jako služební auta kupují lepší značky jako nové mondeo, octavie a pod. Sám takových pár potkávám... poznáte to to podle 9A9... Někde v diskusi nějaký diskutér začíná příspěvek " měl jsem možnost vybrat si " služebák" za cca 69O tis....a po renaultu fluence bych se ani nepodival......etc". škoda , že ty služebaky nejsou striktně nějaké fabie 1.2 htp a pod samozrejme s obrovskym logem firmy- ( které mimochodem " vlastnici a znalci " firemních aut tak ponižují v jiné diskusi kt. je teď aktivní. tužívatelé firemních aut žijou v tom a vyvolávají dojem že si auta kupovali za svoje... . a ponižují levnější auta..
chlapci- znalci, nebýt těch služebních oktávií, mondeií a pod.. tak by se ty vaše obtloustlé a zarostlé tváře vozili maximálně v A3 r 96 za 8O tisic. Takže budte korektní, a komentuje to, naco v realu a za svoje mate, a ne to co vam nekdo pujcil v praci..Ja sam mam nove auto cca za 6OO tis, za svoje.. a vubec mne nevadi ze nekdo ma htp 1.2..
kdyby fluencu bylo na cestach vic.. cenove dostupnejsi nova auta, porad lepsi jako ten smradlavy bazar, a magori, kteri si mysli se audi za 180 tis z roku 2000 je audi nove
Jak to tady čtu, tak by většina zde diskutujícjích nebyla schopna se rozjet ani s Favoritem, kterej nemá posilovač řízení, palubní počítač, navigaci, dálkáče, elektro stahování oken, výškově nastavitelný volant a sedačky, natož ABS a galší zbytečnosti, který jenom zvyšují cenu auta a jeho poruchovost. Zlatá Škoda 110L, u který jsem si udělal vše doma v dílně a žádnej servis s cenou minimálně třista na hodinu jsem nikdy nepotřeboval..
Zapoměls dodat,že ta spousta fičurin zvyšuje hmotnost vozu. Jezdit s novými auty začíná být pěkná nuda,doufám že se nedočkám doby kdy mi PP vynadá,že sahám na volant
Sice si ho nekoupím, protože sedan mi už nevyhovuje, ale je dobré, že bude takové auto na trhu a trošku poškádlí konkurenci. Kdo zarytě trvá na předražených škodovkách a ojetých audinách a bavorácích, ať si je kupuje. Kdo uvažuje o rendlíku a má obavy z toho že je vyráběné v Turecku, tak osobní zkušenost s 8 let starou Thalií s 115 tisíci km - roční náklady (v Renault servisu) cca 5000 Kč, za celou dobu nadstandardně měněny výfuk a ložiska, jinak spokojenost.
Nj, ale u Thalie (tvé i té nové) mám problém s tím, že to je jedno z nejodpornějších mainstreamových aut současnosti. Navíc Rencek = technologický křáp.