Diskuze

Legenda F1 chystá automobilovou revoluci. Autolego

Jeho vozy získaly řadu titulů mistra světa ve Formuli 1, jím zkonstruovaný McLaren F1 patřil dlouho do klubu nejrychlejších aut planety. Nyní chce Gordon Murray ovládnout automobilový svět pomocí levných minivozů a elektromobilů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Host

19. 2. 2010 18:19
Kdy ?

Zprávy o T25 se v tisku objevují již několik let ale skutečná autíčka jsou bohužel stále v nedohlednu. Není to jen T25. Nyní sse objevila studie dvousedadlového VW IN ale jen pro jižní Ameriku (VW UP je zbytečně velký). Subaru vyrábí R1 s pohonem 4x4 dlouhé 3,3 m, bohužel do Evropy se nedováží. Toyota IQ je nesmyslně drahá. Fiat se nemůže rozhoupat se Zastavou. Všechna ostatní auta nazývající se malými jsou přes 3,4 m takže vlastně malá nejsou. I Smart (původně 2,5 m) je nyní 2,7 m. Je to bída o skutečně malá auta. Zvětšují se i mopedauta - viz AIXAM.

0 0
možnosti

schivaa

17. 1. 2010 18:05
Zase dalsi slepa cesta

Predstavte si ze mate range rover a ted by se vam nekdo snazil prodat tohle, jake bude asi mit argumenty aby me presvedcil nevim ale az s presvedcovanim skonci nasednu do rangeru a pidi auta mu udelam pidi placku a schvalne jestli aspon plechovka koly v kufru zustane cela.

0 0
možnosti

Host

12. 1. 2010 13:35
proc tak velky

vetsinou se jezdi v jednom max. ve 2 tak staci preci peel p50 :-)

0 0
možnosti

whitemagic

11. 1. 2010 17:48
proč ne

když tam bude prima cenaR^

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 13:27
Logický krok správným směrem.

Dnešní městský provoz je v 99.999999999% o provozování vehiklů konstruovaných pro transport 5 lidí v rychlostech 150+km/h a to způsobem, kdy vozí 1 člověka rychlostí do 40km/h... Zhovadilost.

Pokud budu mít potřebu, použiji konvenční auto (konvenční alespoň co do konstrukční a provozní rychlosti a rozměrů). Na to strčit ráno děcko do školy a pokračovat v jízdě do práce mi stačí něco na způsob tohoto vozítka.

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 13:47
Re: Logický krok správným směrem.

Problem u takovych clanku je ten, ze diskutujici porovnavaji male velkomestske elektromobily s limuzinami na dalnice od Mercedesu a BMW a nechapou, ze napr. tohle vozitko bylo specialne konstruovano pro husty, velkomestsky provoz, kde se auta pohybuji ve spickach rychlosti max. 15km/hod. S takovymito malymi vozitky by se provoz mnohem zrychlil. Tahle vozitka by se mela spis porovnavat s tzv. "mopedovymi auty", ktera se uz docela bezne v cizine pouzivaji. Uz to, ze T25 prosel crash testy pro stredni tridu vidim jako uspech. Ja bych se spokojil i s testy pro mopedove auto, protoze tohle vozitko ani neni vetsi.

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 13:11
Dobrá politika.

V takových autech řidiči nepřežijí ani dva roky. Hned bude spousty místa na parkování = dobrý ekologický počin.

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 13:14
Re: Dobrá politika.

A na cem se zaklada tento tvuj nazor? Prostudoval sis o tom neco?

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 11:50
docela pěkný

je tu jen otázka kolik to bude stát.  vždyť to není o moc menší než lecjaká nákuní taška.

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 12:17
Re: docela pěkný

T25 s benzinovym motorem o kterem se psalo v zahranicnim tisku pred vic jak rokem a pul by mel stat v prepoctu ca 140 000 KC. T25 by mel odpovidat bezpecnostnim pozadavkum na stredni tridu a prosel cirka stovkou crash testu. Pouziti tezkych materialu je silne omezen. Auto ma vyrabet nejaky velky vyrobce aut. Ocekava se, ze T25 a T27 by se mely zacit prodavat v roce 2011-2012.

0 0
možnosti

legnaw

11. 1. 2010 10:54
smart?

majitelov (-lky) smartov by som vo vseobecnosti bil bejzbalkou denne do hlavy...

samozrejme kvoli parkovaniu....

mam auto tak zaparkujem ako s tuaregom...preco nie... (ved aj s tuaregom dosla kolegyna...qwoooqwoqwo)

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 10:31
asi jen detaily...

ale 1) To auto je imho tak osklive, ze ani blondyna z ucteniho by ho nechtela. Vzdyt to ma profil jak auticka kreslena detmi ve skolce. To crashtesty neprojde.

2) Neumim si predstavit, ze se do neceho tak maleho vejdou uz jen dva lidi. Bude to tedy o tom, ze kazdy bude muset mit svoje prti-auti. Jedno, ze se usetri na vyrobe jednoho auta, protoze se jich bude muset vyrobit mnohem vic. Ekologie je dneska dobre spocitana. Takze se to tvari ekologicky, ale jsou to predevsim prachy.

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 11:02
Re: asi jen detaily...

Ta fabrika taky vypada, jak nakreslena od decka. A tak nejak uplne plastove ze, jak nejaka hracka ze? A ty cesty co po nich to auticko jezdi vypadaji uplne jak nejaka mapa pro deti co? A jeste k tomu na ni jsou hadi! A co teprve ty sede cesty?! To uz je vrchol! Asfalt ma byt preci cerny! A ta barva auta? PFFFUUUUUJJJJ ZELENAAAA!! Tohle urcite nebude nic dobreho.

Tobe asi nedoslo, ze to je pouze model, ktery ma zabavnou formou ukazat velikost elektromobilu a princip vyroby vid? To, ze elektromobilum patri budoucnost ukazuje treba i vystava v Detroit 2010, kde celou jednu halu venovali prave elektromobilum. Zalezi jen na tom, jak tuto skutecnost ceska, staromodni media v nastavajicich dnech podaji verejnosti.

0 0
možnosti

jellyfish

11. 1. 2010 9:47
Achjo

jsem sice ekologicky zaměřený, ale takovýhle huráelektromobilů už jsem viděl snad desítky.. Kolik jich dnes jezdí? Až je začnou ve větším, s pěknými cenami a výdrří nabízet velké automobilky, a bude i dost přípojných míst pro dobíjení, tak to bude stát za pozornost. Tohle je jen další plácnutí do vody, nic nového nepřinášející.

0 0
možnosti

Host

11. 1. 2010 10:45
Re: Achjo

"a bude i dost přípojných míst pro dobíjení"

Ta auta budou mit "Plug-In" techniku a proto se maji dobijet v bezne zasuvce.

0 0
možnosti