Diskuze
Na jedničku si vedou na STK auta z Německa a Japonska
Děkujeme za pochopení.
Host
Škoda
Tak jsem si přečetl, že Škodovka se umístila na sqvělých předních místech - gratuluji. Pak se ale přepnu na souhrnnou originál tabulku a zjistím, že se pohybuje kolem 70. místa!!! Takže naši novináři dobře placení tímto koncernem honem vytvořili podtabulky podle jakýchsi kategirií tak, aby byla Škoda nahoře. Doporučuji příště vytvořit tabulku kategorie Škoda, v té by mohla Škoda vyhrát na plné čáře. Jinak Forestr jako vždy nezklamal!!!
Host
kawasaki
FABIE 1.4 r.v.2001 V 90 000km vadné těsnění hlavy válce. Výměna i rozvodového řemene a čerpadla chlazení. 104 000km prasklá pružina pérování. Při této výměně zjištěna netěstnost posilovače řízení. Předpokládaná cena opravy 20 000kč
2x upadnul výfuk. atd.
pravice a pravda zvitezi
Takže co je neodiskutovatelné:
Dacia, citron, renault, kia, daewoo (nebo ševrolet ), fiat, opel nebrat. jsou to poruchové krámy.
-
Zvolte japonské nebo německé (mimo opel) auto, pokud chcete spolehlivost.
Host
Zijes v klasickem omylu
Pletes si kontroly STK a spolehlivost auta. Nebo maji spatne nasavena svetla nebo spatne fungujici rucni brzda neco spolecneho ze spolehlivosti auta?
Host
Není na německou kvalitu!
Já to říkám pořád, kupte si pořádná auta a né ty plečky z itálie francie, nebo koree
Host
Re: Není na německou kvalitu!
A rikas to na zaklade udaju od Nemcu
Host
Dekra nema se spolehlivosti nic spolecneho
Staci se podivat na dlouhodbe testy Autobildu, ktere maji mnohem vetsi vypovidaci hodnotu, nez Dekra, ktera zaznamenava pouze to, u ktereho auta se nasla pri "STK" nejaka zavada - napr. nesvitici zarovka - cili jak majitel auto na STK pripravil.
V tomhle clanku - temer na konci je tabulka vsech testovanych aut. Konec tabulky patri suverenne VW a Skodovkam. Za povsimnuti stoji vysledek KIA Ceed - celkove pate misto a vysledek bez ztraty kyticky:
http://www.autobild.de/artikel/dauertest-kia-cee-d_1030581.html
Host
než tu začnete něco plácát
Tak si najděte na internetu vše potřebné pro vaše plácání. TUV neni česká STK
TÜV (zkratka pro Technischer Überwachungs-Verein, česky Technické kontrolní sdružení) je německé sdružení organizací, které se zabývají testováním výrobků všeho druhu, za účelem ochrany lidí a životního prostředí proti různým nebezpečím. Jako nezávislý konzultant kontroluje provozy, energetická zařízení, motorová vozidla, zařízení a výrobky (např. zboží pro spotřebitele). Mnoho činnosti TÜV spočívá též v oblasti projektového vývoje energetických a dopravních konceptů, v řešení problémů v oblasti ochrany životního prostředí, a v působení jako standardizační organizace. Mnoho z organizací sdružených v TÜV také poskytuje certifikační služby pro různé standardy, např. systém řízení jakosti podle ISO 9001:2000 nebo (pro automobilový průmysl) ISO/TS 16949. a co se týče najetých kilometrů tak zde máte tabulku i s kilometry http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/
Host
Re: než tu začnete něco plácát
to je hodně chytrej příspěvek a částečně i pravdivej. TUV opravdu řeší všechno, na čem se dají vytřískat peníze - od bezpečnosních revizí v dolech přes auta a ISO 9000 po vejtahy. Nicméně to není jedna organizace, jen v čechách měli tuším šest poboček než je začali slučovat, a tuhle tabulku vydává ta část, která má na starosti STK. Takže pokud nebudeme porovnávat kontrolní postupy, tak lze klidně říct, že to vydala sbírka STK.
Host
No né.
Jednoho dne se člověk probudí a najednou jsou německá auta bezporuchové. Zvláštní přírodní úkaz. Zvlášť v období jakési krize.
Host
Re: No né.
to je klasická německá masírka pro lidi bez vlastního názoru a úsudku.Normální člověk s mozkem si německý auto rozhodně nekoupí.
Host
poruchovost
Z evropský produkce jsou v současnosti nejproblémovější většinou folcvágeny a audiny zejména ve vyšší výbavě s rádobymoderní technikou.Nejporuchovější motory z evropský produkce jsou motory TSI z koncernový produkce a TDI-PD a taky TDI 2,0,který má velké množství konstrukčních problémů.Tyhle statistiky absolutně o ničem nevypovídají a je to jen další německá masáž.
Host
Re: poruchovost
A máš to něčím podložené nebo je to nějaká tvá urban legend? TSI technologie je na trhu krátce, tna nějaké větší hodnocení je brzy, takže si svůj blábol příště radši nech, troubo ..
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...