Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na jedničku si vedou na STK auta z Německa a Japonska

Provozovatel sítě stanic technické kontroly v Německu konstatuje, že v době krize přijíždějí auta na prohlídky v horším stavu než dříve. Častěji než v posledních letech se objevuje koroze.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Škoda

Tak jsem si přečetl, že Škodovka se umístila na sqvělých předních místech - gratuluji. Pak se ale přepnu na souhrnnou originál tabulku a zjistím, že se pohybuje kolem 70. místa!!! Takže naši novináři dobře placení tímto koncernem honem vytvořili podtabulky podle jakýchsi kategirií tak, aby byla Škoda nahoře. Doporučuji příště vytvořit tabulku kategorie Škoda, v té by mohla Škoda vyhrát na plné čáře. Jinak Forestr jako vždy nezklamal!!!

0/0
28.1.2010 16:19

Host

kawasaki

FABIE 1.4 r.v.2001  V 90 000km vadné těsnění hlavy válce. Výměna i rozvodového řemene a čerpadla chlazení. 104 000km prasklá pružina pérování. Při této výměně zjištěna netěstnost posilovače řízení. Předpokládaná cena opravy 20 000kč

2x upadnul výfuk. atd.

0/0
26.1.2010 9:51

Host

Re: kawasaki

tak to je docela pohoda ne? u 9let staryho auta

0/0
2.2.2010 19:34

Host

A já

mám trabanta a jsem ekologickej aktivista jak Duha

0/0
17.1.2010 11:58

pravice a pravda zvitezi

Takže co je neodiskutovatelné:

Dacia, citron, renault, kia, daewoo (nebo ševrolet ;-D), fiat, opel nebrat. jsou to poruchové krámy.

-

Zvolte japonské nebo německé (mimo opel) auto, pokud chcete spolehlivost.

:-)

0/0
12.1.2010 18:18

Host

Zijes v klasickem omylu

Pletes si kontroly STK a spolehlivost auta. Nebo maji spatne nasavena svetla nebo spatne fungujici rucni brzda neco spolecneho ze spolehlivosti auta?

0/0
14.1.2010 21:15

Host

Re: Zijes v klasickem omylu

R^ když jsi s autem 2x měsíčně v servisu kvůli vstřikování a stávkující převodovce, lze očekávat, že ti tu brzdu spravěj. Špatné značky nejsou, jsou jen auta odolnější proti bezúdržbovému provozu. Kolik z vás, páni řidiči italských aut, co na ně nadáváte, pravidelně mění například palivovej filtr? Vítre vůbec, že něco takového je a že má nějakou životnost?

0/0
30.1.2010 8:41

Host

Není na německou kvalitu!

Já to říkám pořád, kupte si pořádná auta a né ty plečky z itálie francie, nebo koree Rv

0/0
12.1.2010 8:40

Host

Re: Není na německou kvalitu!

A rikas to na zaklade udaju od Nemcu  ;-DR^;-D

0/0
14.1.2010 21:16

Host

Re: Není na německou kvalitu!

Nechytrač když jsi nikdy auto z Itálie neměl. Já je mám celý život, začal jsem na Fiatu 127, pak Alfa Romeo GTV 6, pak Alfa 33, a teď Alfa 155. Při správné péči, nikdy nebyl jediný problém a z každým z těchto aut jsem vždy technickou prošel na první pokus. Ono to chce jen o těch autech něco vědět a taky se o ně starat a né je dřít co to dá jak nějakýho fašouna. A co se týče motorů tak Itálie byla dycky napřed a dycky bude v roce 1996 měla Italská 1.8 140 kobyl, co měly Němci? Usmrkanýho trojkovýho Golfa kterej neměl ani digy klimu, kterou Italové do svých aut dávají od roku 1988 tuším.

0/0
14.1.2010 22:40

Host

Re: Není na německou kvalitu!

No LOL, Itálie a záruka kvality ... 

A co bylo v roce 1996? to už si tuplem děláš srandu, Mercedesy a BMW měli už v 91 roce to, co se do Alf snad vubec nedává. ;-D Jako příklad lze uvést: aktivní tempomat, monitorování tlaku v pneumatikách, xenony, dešťový senzor, run-flat penumatiky atd. todle opravdu nevymysleli taliáni.

I srovnání Porsche vs. Ferrari mluví samo za sebe. R^

0/0
21.1.2010 16:41

Host

Re: Není na německou kvalitu!

;-D a které auto myslíš že mělo např. jako první vstřikování common rail?? Němec to nebyl, byla to Alfa 156 v roce 97 R^. By mě zajímalo, kdy v německu obšlehnou fiaťáckej MultiAir...

0/0
27.1.2010 15:42

Host

Dekra nema se spolehlivosti nic spolecneho

Staci se podivat na dlouhodbe testy Autobildu, ktere maji mnohem vetsi vypovidaci hodnotu, nez Dekra, ktera zaznamenava pouze to, u ktereho auta se nasla pri "STK" nejaka zavada - napr. nesvitici zarovka - cili jak majitel auto na STK pripravil.

V tomhle clanku - temer na konci je tabulka vsech testovanych aut. Konec tabulky patri suverenne VW a Skodovkam. Za povsimnuti stoji vysledek KIA Ceed - celkove pate misto a vysledek bez ztraty kyticky:

http://www.autobild.de/artikel/dauertest-kia-cee-d_1030581.html

0/0
12.1.2010 0:34

Host

než tu začnete něco plácát

Tak si najděte na internetu vše potřebné pro vaše plácání. TUV neni česká STK

TÜV (zkratka pro Technischer Überwachungs-Verein, česky Technické kontrolní sdružení) je německé sdružení organizací, které se zabývají testováním výrobků všeho druhu, za účelem ochrany lidí a životního prostředí proti různým nebezpečím. Jako nezávislý konzultant kontroluje provozy, energetická zařízení, motorová vozidla, zařízení a výrobky (např. zboží pro spotřebitele). Mnoho činnosti TÜV spočívá též v oblasti projektového vývoje energetických a dopravních konceptů, v řešení problémů v oblasti ochrany životního prostředí, a v působení jako standardizační organizace. Mnoho z organizací sdružených v TÜV také poskytuje certifikační služby pro různé standardy, např. systém řízení jakosti podle ISO 9001:2000 nebo (pro automobilový průmysl) ISO/TS 16949. a co se týče najetých kilometrů tak zde máte tabulku i s kilometry http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/

0/0
22.12.2009 23:07

Host

Re: než tu začnete něco plácát

to je hodně chytrej příspěvek a částečně i pravdivej.;-D TUV opravdu řeší všechno, na čem se dají vytřískat peníze - od bezpečnosních revizí v dolech přes auta a ISO 9000 po vejtahy. Nicméně to není jedna organizace, jen v čechách měli tuším šest poboček než je začali slučovat, a tuhle tabulku vydává ta část, která má na starosti STK. Takže pokud nebudeme porovnávat kontrolní postupy, tak lze klidně říct, že to vydala sbírka STK.

0/0
30.1.2010 8:47

Host

No né.

Jednoho dne se člověk probudí a najednou jsou německá auta bezporuchové. Zvláštní přírodní úkaz. Zvlášť v období jakési krize.

0/0
22.12.2009 19:36

Host

Re: No né.

to je klasická německá masírka pro lidi bez vlastního názoru a úsudku.Normální člověk s mozkem si německý auto rozhodně nekoupí.

0/0
22.12.2009 20:12

Host

Re: No né.

a jaky doporucujete ? Francouzsky ? nebo snad dokonce italsky ?

0/0
28.12.2009 12:27

Host

Re: No né.

určitě

0/0
28.12.2009 21:14

Host

Re: No né.

Aha, pán nám to vysvětlil. Takže podle pána je to "německá masírka"(co to je,nerozumím????) a v rámci ní je v první desítce sedm, číslici 7 aut japonských,že? Zkus to číst pořádně a pak piš své nesmysly, trumpeto... Resp. raději nepiš nic,nedělej ze sebe většího VOL@ než jsi.EU

0/0
6.1.2010 9:24

Host

poruchovost

Z evropský produkce jsou v současnosti nejproblémovější většinou folcvágeny a audiny zejména ve vyšší výbavě s rádobymoderní technikou.Nejporuchovější motory z evropský produkce jsou motory TSI z koncernový produkce a TDI-PD a taky TDI 2,0,který má velké množství konstrukčních problémů.Tyhle statistiky absolutně o ničem nevypovídají a je to jen další německá masáž.

0/0
22.12.2009 18:19

Host

Re: poruchovost

A máš to něčím podložené nebo je to nějaká tvá urban legend? ;-D:-P TSI technologie je na trhu krátce, tna nějaké větší hodnocení je brzy, takže si svůj blábol příště radši nech, troubo .. ;-DR^:-P

0/0
22.12.2009 18:29

Host

Re: poruchovost

podle reakce usuzuju na přitroublého škodofkáře

0/0
22.12.2009 19:01

Host

Re: poruchovost

Fakt ses netrefil, burane ;-D:-P Chápu, že pro Tebe je vrchol techniky tvůj naleštěný Fiat Mirafiori, ale neplkej tu o něčem, o čem víš prd R^:-P

0/0
22.12.2009 19:39

Host

Re: poruchovost

ano o buranech si určitě všichni okolo udělají úsudek  ty to rozhodně nejsi, jsi jednička plnohodnotný jedinec nabušený inteligencí a nadhledem,gratuluji.

0/0
22.12.2009 20:10

Host

Re: poruchovost

Buran tu jseš fakt ty .. :-):-P

0/0
24.12.2009 14:52

Host

Re: poruchovost

Má bohužel vekou pravdu... Motory TSI od VW jsou opravdu lístek k budoucí reklamaci. Tedy pokud se to stihne do konce doby záruky. O tom, že tyhle motory jsou děs se v servisech všeobecně ví. Jen se to, nevím proč, nikde veřejně nepublikuje...

0/0
23.12.2009 8:42

Host

Re: poruchovost

tohle je vše čerpaný z koncernových statistik a motory tsi jsou katastrofa a časovaná bomba zejména vyhoněné malé kubatury.

0/0
23.12.2009 12:36

Host

Re: poruchovost

Takovou blbost může napsat jen vyznavač francouzských pleček. Motory TSI už tu máme více než 2 roky, a nic zvláštního se s nimi neděje.

0/0
22.12.2009 18:37

Host

Re: poruchovost

to jsou servisní statistiky a motory tsi umírají jeden za druhým a zdá se ,že koncern zase vynalezl slepou kolej jako s motory tdi-PD.Motory tsi jsou nedotažený a němci dělají z lidí pokusný králíky.Pokud pominu značnou poruchovost těchto motorů,tak spotřeba zdaleka neodpovídá papírovým parametrům a šplhá se vysoko nad ně .Tohle není vycucaný z prstu a je to čerpaný ze servisních statistik v EU.Pokud by se něco podobnýho dělo u francouzských výrobců,tak toho budou na i heute plný stránky.Německý malery se tají,aby si zákazník nadále myslel,že si za horentní ceny kupuje špičkový zboží.Opak je pravdou,za špičkovou cenu podprůměrný designově příšerný výrobek.

0/0
22.12.2009 18:59

Host

Re: poruchovost

Celkem souhlasímn, jen si každý asi představujeme něco jiného pod pojmem "nic zvláštního se neděje". To jde jen o to, jak vysoko máš nasazenou laťku.

0/0
30.1.2010 8:53

Host

Re: poruchovost

ono to bude tím,že němci zaspali vývoj a zjistili,že v naftě konkurenci nedoženou,tak narychlo okovali a turby napumpovali starý motorový herky,který si to nechtějí nechat vzhledem k namáhání líbit.

0/0
22.12.2009 19:04

Host

Re: poruchovost

naprostá pravda-pracuji v servisu VW

0/0
7.1.2010 1:22

Host

Re: poruchovost

Fšechny auta co začínají na F stojí za ho.no - Ford, Fiat, Folkswágen a fšechny francouzský. Ať žije česká odborná diskuze na základě německých statistik o spolehlivosti vozů, shrnujících to, že fiatům nesvítí světlomety, protože jdou špatně vyměnit.:-P

0/0
30.1.2010 8:51

Host

a HONDA jde

do kytysek

0/0
22.12.2009 16:21

Host

TP

Mně tedy připadá zbytečné hodnotit, jak procházejí 2-3 letá auta na TP, protože si nedovedu představit, že by takto mladé auto neprošlo. Ty moje na první TP ve 4 letech mívají najeto do 60.000 km, a procházejí vždy s čistým protokolem, stejně tak na dalších TP po dvou letech, kdy mívají najeto do 100.000 km. Takže podle mých zkušeností by auta do zhruba 8-mi let a 100.000 km neměla mít na TP problémy, a měla by projít s čistým štítem. Chce to jen pečlivou údržbu a slušné zacházení s autem. Mám tedy na mysli auta koncernu VW.:-)

0/0
22.12.2009 13:21

send1

Re: TP

Taky mi to přijde divný. Na stk jdu vždycky po čtyřech letech, a pak každý dva roky. 8-o

0/0
22.12.2009 15:08

Host

souhlas

mám 911 RC 1:10, leju akorát benzín, volej, a měnim gumy... ;-D

0/0
22.12.2009 12:53

pronásledován za pravdu

Re: souhlas

;-DR^

Já mám tank Tiger IV ;-)

0/0
22.12.2009 13:11

Host

Re: souhlas

mas akorat tak pendrek...

bud Pzkw IV nebo Pzkw V (Panther) nebo Pzkw VI (Tiger a jeste je otazka za Tiger I nebo II ?)

0/0
22.12.2009 13:14

send

Re: souhlas

Na krabici bylo napsáno Tiger IV, je to takovej ten pěknej hranatej, s velkým dělem. Kouří se mu i z výfuku a střílí airsoftový kuličky. Koupil jsem si ho synkovi k minulým vánocům ;-)

0/0
22.12.2009 14:22

send

Re: souhlas

Tak sorry, Tiger I, teď jsem to skouknul na www, kde jsem to kupoval. Ale je krásnej :-)

0/0
22.12.2009 14:24

Host

Re: souhlas

no vidis... tak ten je kazdopadne paradni :-)))

 tak ho uzivej :-)

0/0
22.12.2009 16:06

Host

Re: souhlas

Když už, tak PZKPFW, vážený pane. Je to zkratka německého označení bojových vozidel: PanZer KamPF Wagen. Ovšem vzhledem k tomu, že v našich končinách dochází běžně k prznění mateřského jazyka, u odborných termínů mě to vůbec nepřekvapuje.

0/0
27.12.2009 1:26

Host

srovnani

akorat kolik  takovy porsche  ma po trech letech najeto ? tak 35 tis ? a mazda 2 tak 200 :)

0/0
22.12.2009 12:13

Host

co to maj v německu

za auta, že během krize reziví. Jsem myslel, že už i němci uměj udělat pozink....

0/0
22.12.2009 11:30

Host

STK v okurkové sezóně

Je poznat že okurková sezóna udeřila. Autor článku si koupil časopis s článkem o STK a už po několikáté ho opisuje. Třeba naposledy 16.12;-D

0/0
22.12.2009 10:55

Host

STK

alespoň vím, které auto mám koupit:-P

0/0
22.12.2009 10:49

Host

Re: STK

No ja bych se tak neradoval , ze podle STK koupim auto :-D : U nas je brana STK za prisnou , ale u meho auta mazda , ktere nema v podvozku nikde vule a netece ji olej  mela v protokolu napsano netesnost motoru a prevodovky a take vule vsude, kde by se daly najit:. Vedle stojici renault 19 drzici v celku silou vule s dirama snad i ve strese mel protokol cisty jak padly snih . Jestli se takhle delaji STK vsude ma to tu spravnou vypovidajici hodnotu podle ktere by se meli vsichni ridit :-D

0/0
22.12.2009 22:20

Host

Re: STK

inu, lehký únik oleje mám i já na Wartburgu, když v motoru žádný olej není :-))

technikovi se zdálo, že by vypadalo divně, kdyby 48 let staré auto projelo bez závady.

0/0
30.1.2010 9:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.