- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak jsem si přečetl, že Škodovka se umístila na sqvělých předních místech - gratuluji. Pak se ale přepnu na souhrnnou originál tabulku a zjistím, že se pohybuje kolem 70. místa!!! Takže naši novináři dobře placení tímto koncernem honem vytvořili podtabulky podle jakýchsi kategirií tak, aby byla Škoda nahoře. Doporučuji příště vytvořit tabulku kategorie Škoda, v té by mohla Škoda vyhrát na plné čáře. Jinak Forestr jako vždy nezklamal!!!
FABIE 1.4 r.v.2001 V 90 000km vadné těsnění hlavy válce. Výměna i rozvodového řemene a čerpadla chlazení. 104 000km prasklá pružina pérování. Při této výměně zjištěna netěstnost posilovače řízení. Předpokládaná cena opravy 20 000kč
2x upadnul výfuk. atd.
Dacia, citron, renault, kia, daewoo (nebo ševrolet ), fiat, opel nebrat. jsou to poruchové krámy.
-
Zvolte japonské nebo německé (mimo opel) auto, pokud chcete spolehlivost.
Pletes si kontroly STK a spolehlivost auta. Nebo maji spatne nasavena svetla nebo spatne fungujici rucni brzda neco spolecneho ze spolehlivosti auta?
Já to říkám pořád, kupte si pořádná auta a né ty plečky z itálie francie, nebo koree
A rikas to na zaklade udaju od Nemcu
Staci se podivat na dlouhodbe testy Autobildu, ktere maji mnohem vetsi vypovidaci hodnotu, nez Dekra, ktera zaznamenava pouze to, u ktereho auta se nasla pri "STK" nejaka zavada - napr. nesvitici zarovka - cili jak majitel auto na STK pripravil.
V tomhle clanku - temer na konci je tabulka vsech testovanych aut. Konec tabulky patri suverenne VW a Skodovkam. Za povsimnuti stoji vysledek KIA Ceed - celkove pate misto a vysledek bez ztraty kyticky:
http://www.autobild.de/artikel/dauertest-kia-cee-d_1030581.html
Tak si najděte na internetu vše potřebné pro vaše plácání. TUV neni česká STK
TÜV (zkratka pro Technischer Überwachungs-Verein, česky Technické kontrolní sdružení) je německé sdružení organizací, které se zabývají testováním výrobků všeho druhu, za účelem ochrany lidí a životního prostředí proti různým nebezpečím. Jako nezávislý konzultant kontroluje provozy, energetická zařízení, motorová vozidla, zařízení a výrobky (např. zboží pro spotřebitele). Mnoho činnosti TÜV spočívá též v oblasti projektového vývoje energetických a dopravních konceptů, v řešení problémů v oblasti ochrany životního prostředí, a v působení jako standardizační organizace. Mnoho z organizací sdružených v TÜV také poskytuje certifikační služby pro různé standardy, např. systém řízení jakosti podle ISO 9001:2000 nebo (pro automobilový průmysl) ISO/TS 16949. a co se týče najetých kilometrů tak zde máte tabulku i s kilometry http://www.kurzy.cz/tuv-testy-spolehlivosti-automobilu/
to je hodně chytrej příspěvek a částečně i pravdivej. TUV opravdu řeší všechno, na čem se dají vytřískat peníze - od bezpečnosních revizí v dolech přes auta a ISO 9000 po vejtahy. Nicméně to není jedna organizace, jen v čechách měli tuším šest poboček než je začali slučovat, a tuhle tabulku vydává ta část, která má na starosti STK. Takže pokud nebudeme porovnávat kontrolní postupy, tak lze klidně říct, že to vydala sbírka STK.
Jednoho dne se člověk probudí a najednou jsou německá auta bezporuchové. Zvláštní přírodní úkaz. Zvlášť v období jakési krize.
to je klasická německá masírka pro lidi bez vlastního názoru a úsudku.Normální člověk s mozkem si německý auto rozhodně nekoupí.
Z evropský produkce jsou v současnosti nejproblémovější většinou folcvágeny a audiny zejména ve vyšší výbavě s rádobymoderní technikou.Nejporuchovější motory z evropský produkce jsou motory TSI z koncernový produkce a TDI-PD a taky TDI 2,0,který má velké množství konstrukčních problémů.Tyhle statistiky absolutně o ničem nevypovídají a je to jen další německá masáž.
A máš to něčím podložené nebo je to nějaká tvá urban legend? TSI technologie je na trhu krátce, tna nějaké větší hodnocení je brzy, takže si svůj blábol příště radši nech, troubo ..