Diskuze

Značka by měla dostat šanci, přejí si saabisté

Rozhodnutí o budoucnosti Saabu mělo padnout včera. Lhůtu, do které měli zástupci GM odpovědět na nabídku, stanovenou na pondělní 17:00 hodinu "amerického" času, hlavní zájemce Spyker prodloužil. Nejprve dostali vládci GM dvě hodiny navíc, jednání se však protahují.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
B

BG1

28. 12. 2009 7:26
Uzavreni bude trvat 5 let.

Nekdo se tady ptal jestli budou dostupne nahradni dily na Saab. GM poslal pred ca 7i hodinami ted uz konkretni instrukce, ze (pripadne) postupne uzavreni fabriky bude trvat 5 let, cimz se GM snizi vydaje. Po celou tu dobu existuje moznost pro pripadne spekulanty zakoupit casti vyroby. Spyker a Merbanco maji porad jeste zajem odkoupit Saab. GM ma v umyslu vyuzit techniky z nove 9-5 v novem modelu Buicku. 9-5 uz jezdi v nekolika kusech na svedskych silnicich a sam jsem jednoho videl. Ve svedskem auto-moto-sportu vcera zverejnili tyto fotky 9-5, ktery uz jezdi na silnicich. Vypada to, ze se jich stacilo par vyrobit pred vanocnimi svatky.

http://www.automotorsport.se/news/19989/nya-saab-9-5-på-besök-i-stockholm/

Podle pozn. znacky patri auto Jan-Ake Jonssonovi, ktery bydli pobliz mista kde byl Saab vyfocen. Po dobu 4 tydeniho vanocniho volna se budou vyr. stroje prestavovat pro produkci 9-3 Cabriolet (jehoz vyroba se premisti z rakouskeho Graz) a take budou prizpusobeny pro novy 9-5.

0 0
možnosti
B

BG1

27. 12. 2009 8:45
Anonymni sikanator(i) na diskuzich o autech!

Divim se, ze iDNES tady dovoli anonymni prispevky, kdyz na jinych zpravach vyzaduje prihlaseni. iDNES si tim svini do sve vlastni kapsy, protoze kvalita diskuzi se tim hodne zhorsila. Vypada to, ze iDNES nejak moc nezalezi na serioznich ctenarich a kvalitnich prispevcich v diskuzich.

0 0
možnosti
B

BG1

26. 12. 2009 7:25
Vzkaz od Merbanco na saabsunited.com:

From Christopher Johnston, CEO of Merbanco and one of the bidders to acquire Saab Automobile, a Christmas eve update on the Saab sale situation:

We are patiently making progress and have considered and agreed to everything we have been asked. All of our Sweden and Management partners, and the Swedish Government, have been a big help. All along, we have believed our skills are a good fit for Saab and Saab for us. We have learned a ton over the past 7 months and I can't imagine someone trying to learn what we know in a matter of weeks. We are comfortable with GM deciding on their timetable.

0 0
možnosti

Host

26. 12. 2009 21:26
Re: Vzkaz od Merbanco na saabsunited.com:

Saab konečně končí a nebude vysávat GM.

Ty auta sou mizerný a ani v česku je nikdo kromě pár pomatenců nechce.

Saab je mrtvej. Doufejme že ho nezachrání číňani jako Volvo a konečně zmizí z trhu jako Tatra, Rover, nebo Zastava..

0 0
možnosti
B

BG1

26. 12. 2009 7:18
Merbanco.

Dalsim serioznim zajemcem o koupi je Merbanco v kterem jsou i svedsti investori.

GM ma moznost vybrat mezi dvema zajemci. Z taktickych duvodu je pro GM lepsi, kdyz Saab uplne zrusi. Saab by mohl byt pri dobrem marketingu a pod spravnym vedenim budoucim, tvrdym konkurentem GM.

Pro majitele Saabu, kteri by chteli GM primet, aby prestal taktizovat a podporit Saab:

http://iwontbuyfromgm.wordpress.com/

0 0
možnosti

Host

26. 12. 2009 21:27
Re: Merbanco.

Saab je prodělečnej zastaralej výrobce. Ty auta nikdo nechce.

Saaba nekoupí ani ČÍŇAN.EUEU

0 0
možnosti
B

BG1

25. 12. 2009 9:19
Statni automobilka GM a Saab.

Americkou vladou vlastneny GM (60%) potopil nejednu dobrou znacku. Casto se vyskytujici poznamka se tyka profilu firmy Saab jako "ten, ktery kdysi davno s dvoutaktem vyhral Monte Carlo". Tohle je pouze perspektiva medii, ktera jsou pod vlivem nemeckych zajmu. V nemecky a cesky pisicim tisku se vzdy v souvislosti se Saabem publikuji stare fotky Saabu. Pritom Saab se vzdy profiloval predevsim bezpecnosti, prakticnosti a ekologii. Saab vyvinul mnoho vlastnich inovaci a take dal vyvijel jiz existujici: 1958: Bezpecnostni pasy jako standard 1969: Automatika zapinani svetel 1971: "force-absorbing & self-repairing" tlumice 1971: Sterace a ostrikovace svetel 1971: Vyhrivana sedadla 1972: Ochrana proti narazu ze strany s vystuzi ve dverich 1976: SAAB Turbo

0 0
možnosti
B

BG1

25. 12. 2009 9:20
Re: Statni automobilka GM a Saab.

1978: Deformovatelna ridici tyc - dulezity prvek bezpecnosti 1978: Elektrostaticky kupefiltr, ktery odfiltrovava vsechny partikly na 0,0004mm 1980: Automatic Performance Control (APC) 1981: Zpetna zrcatka s sirokouhlym videnim 1982: Bezazbestove, brzdove desticky 1991: Bezfreonova klimatizace 1996: Saab Active Head Restraint (SAHR), Prvni na svete s aktivnimi podperkami hlavy pro zabraneni hyperflexe krku pir nehode 1997: Ventilovana sedadla 2000: Saab Variable Compression. Prvni motor na svete s variabilni kompresi. Prodelecny GM potopil Saab jako posledni z dlouhe rady automobilek. Je jen otazkou casu, kdy potopi dalsi firmy.

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 20:43
saab ????????????????

saab zachrání jen číňan stejně jako volvo. EU

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 22:24
Re: saab ????????????????

Co máš proti číňanům ? Já nakupuju už patnáctlet u rákosků čínský zboží a spokojenost.

Číňani by mohli zastaralý  krachující Saab i Volvo vytáhnout z bahna. R^R^

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 20:41
saab ????????????????

saab ten krachnul před léty s Roverem ne ?????????????????

a estly saab eště nekrach tak ho zachrání jedině číňan jako volvo !!EUXEU!!

0 0
možnosti
B

Host

25. 12. 2009 13:24
Re: saab ????????????????

Saab, Volvo, Rover, Pontiac, Jaguar a spousta jinych znacek jsou jen dukazem neschopnosti a spinavych praktik americkych automobilek. A nauc se psat cesky, "anonymni" primitive!

P.S.: Slovo "anonymni" davam do uvozovek, protoze zas az tak anonymni nejsi.

0 0
možnosti
INDJ

iuosovo nevlastní druhé já

23. 12. 2009 18:51
hmm

kdyby si saabisti nedrželi svýho saaba celej život, ale měnili ho každý tři roky, jako koncernáři tý svý dojče mašíne, aby jim nezůstal černej petr v ruce, tak by teď nekrachoval;-D;-D;-D;-)

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 20:45
Re: hmm

Já mám saaba z tuzexu r.v. 1976 a slouží dobře. Dalšího saaba neplánuju do konce života a jak vidim nejsem sám.[>-][>-]

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 15:42
Tu navonenou bidu Opelu nechteji uz ani Cinani

Automobilka, ktera vyrabi pres deset let furt stejne modely defacto v kusove serii. Neustale dotovana ze strany vlastnika ci skryte od statu nema v dnesni dobe, co pohledavat na trhu automobilek Rv

Kdyz se podivame na kvalitativni hlediska tak jejich ppm finalniho vyrobku dosahuje astronomickych hodnot. Co je nejvice alarmujici, jsou nedostatky i u dilu ci skupin aktivni bezpecnosti - motory, sasi a obcas elektronika.

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 20:47
Re: Tu navonenou bidu Opelu nechteji uz ani Cinani

Číňani chtěj Volvo a ne zprzněnýho OPEL-SAABA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! RvRvRvRvRv

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 9:01
Bohužel učebnicový příklad

Jak dopadne kdysi prémiový výrobce, když se dostane v rámci koncernu do područí mainstreamové automobilky. Začalo to už u modelu 9000, a to implementací šestiválce z Omegy MV6. Ještě v r.98 se dalo mluvit o první generaci 9-5 jako o průlomovém voze, ale další a další víceméně (ne)povedené facelifty, okořeněné navíc aférami na téma zadírání přeplňovaných čtyřválců (následek jejich inovace) , značce na pověsti rozhodně nepřidal. Poslední facelift 9-5ky byl bez nadsázky otřesný!

Stručně řečeno: V dnešní době už nemůže automobilka obstát na trhu s jedním-dvěma modely, které vyrábí přes 10 let. Obměna musí přicházet mnohem častěji a pružněji.

0 0
možnosti

Host

23. 12. 2009 12:07
Re: Bohužel učebnicový příklad

saab je mrtvej ať žije saab

jo když ty zprzněný švédský auta nikdo nechce nedá se nic dělat. ;-D;-D;-D;-D

0 0
možnosti