Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Králem silnic na zkoušku. Jaké to je za volantem kamionu

Tahač Scania R 400 váží 7 500 kilo, totéž prázdný návěs a naložit můžete dalších 24 tun. Souprava tak celkově váží bezmála čtyřicet tun. Ujeli jsme s ní stovku kilometrů, abychom vyzkoušeli, jaké to je za volantem kamionu na českých okreskách a dálnicích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Terezka.Fenclová

Scania

Tak v této předváděčce jsem také jela:-) a bylo to naprosto úžasné snad se v ní ještě projedu než se bude muset vrátit :-(

0/0
3.6.2010 11:15

mi_golem

než králem, spíš postrachem silnic

Ano. Technika může být vynikající. Pokud tuto techniku ovládá blbec, lempl, tak nepomůže nic.  Nic proti rozumným řidičům TIRů, stejné jako v jakékoliv jiné profesi. Stačilo se však podívat v TV na to , jak někteří jezdí. Přetížené kamiony, sjeté gumy, nefunkční brzdy, technické závady všeho druhu. Pokud v tom pojede "laciné" ,nevyježděné , "individum" , pak se není čemu divit, když na silnicích a hlavně dálnicích je takové kvantum nehod.

0/0
16.3.2010 11:34

codymexico

paroubkovo teritorium

[>-]přatelé, našim nejtěžším každodením úkolem, je co nejrychleji naložit a vypadnout z tohoto kocourkova. Největším problémem je plynulost dopravy jedni letí 150 a více a druzí jedou jak s hov...a. Najíždění na dalnici..... katastrofa. Přejedeš Petrovice nebo Rozvadov a máš klid. Při této konstalaci vznikají třecí plochy mezi řidiči nákladáků, osobáků a motorkářů. Chybí vzájemná úcta a OHLEDUPLNOST, ale ta chybí všude. Statistika úmrtí motorkářů svědčí za vše. Nikde v evropě neuvidíte nepochopitelné chování řidičů osobáků, když se k nim blíží rychle jedoucí motorka.Holandani uhýbají, udělají místo prostě jsou tolerantní. Češi blokují, ukazují fakače, najíždějí na kolegy. Několisetkrat se mi stalo že před kamion mi najel osobak a šlápl na brzdy.[>-]

0/0
7.3.2010 23:55

Host

..kral silnic

;-D

0/0
30.1.2010 5:40

Host

Zajimavý článek

Konečně si já, jakožto zaměstnanec pracujicí v IT a aktivní řidič malého osobního auta udělám obrázek o tom co řízení několika tunového kolosu obnáší. A všechny kecálky, kteří tvrdí  že tuto práci zvládne cvičená opice za dva banány bych posadil do kamiónu a nechal je ať ukážou co je v nich. V žádném případě neohajuji neohleduplné řidiče kamiónů, ale uvědomme si kolik nezodpovědných a neohleduplných lidí řídí osobní auta:-/.

0/0
28.1.2010 12:19

Host

Presne tak

Omlouvam se, ze nemam hacky a carky. Chtel bych vyjadrit sve spokojeni, a i proziti skusenosti za volantem nakladaku. Ziji v Kanade, a jezdil jsem sedm let,  hlavne po USA. Mam za sebou asi 800.000 km. Clanek popsal tu praci velmi dobra, pan se trefil. A jeste jednu vec bych pridal. Kde by se ridic vyspal? Nebo odskocil? Nebo najedl? A pritom se musite soustredovat vseho okoli, pocasi, a v me dobe i casu, jelikoz jsem hodne dovazel "just-in-time" pro automobilni tovarny jako Ford, a GM. Jine starosti, a jsem rad ze uz nejezdim, i kdyz jsem videl hodne krasy. Dekuji! Jaroslav (Jerry) Peterka, Perth, Ontario.

0/0
23.1.2010 2:58

Host

kamionaci

Jsem řidič z povolání,jezdím s nákladním vozidlem do 7500kg. Takže mám představu jak to musí být s kamiónem těžký v dnešním provoze jezdit. A obdivuji řidiče kamiónů.Dříve jsem chtěl také jezdit kami. ale po zkušenostech se střední tonáží jsem si to radši rozmyslel. Na druhou stranu musím ,ale říct že pokud jedu osobákem po dálnici 130km/h a v této rychlosti mne předjede kamión,tak to asi není moc dobré.

Řidiči osobních aut jsou ještě horší,musím uznat že k nim "občas" patřím i já,ale snažím se jezdit ohleduplně a bezpečně. Nejhorší jsou ti s rychlými vozy. Takový si myslí že můžou vše a stihnou vše. Spousta z nich, co si prohlídnou tupláky nákl. auta zespodu už si to nemyslí.

Jednoduchá odpověď zní: Bez kamiónů se nenajíte,nenatankujete a ani si neutřete vaší pr..l.

0/0
21.1.2010 12:40

Host

Re: kamionaci

Moc nesouhlasim s tim, ze nejhorsi jsou ridici s rychlymi/drahymi vozy. Je to zrejme jen vec nazoru, ale ja osobne si zase myslim, ze nejhorsi ridici jsou v masovych vozech. Za celou dobu co jezdim si ted nedovedu vzpomenout kdy jsem se dostal do nebezpecne situace s rychlym nebo drahym vozem.

0/0
24.1.2010 3:54

Host

Re: kamionaci

Nejhorší za volantem jsou kreténi.  A je úplně jedno jestli řídí starou škodovku nebo Audi A8, kolo nebo Harleye.

0/0
28.1.2010 11:03

papas

k řidičům kamionů asi toto

čím větší auto-tím blbější řidič

0/0
13.1.2010 14:45

danny45

Re: k řidičům kamionů asi toto

Nejezdíš ty s teréňákem ? ;-)

0/0
15.1.2010 7:55

Host

Re: k řidičům kamionů asi toto

ne... má fiátka a je naštvanej, že ho větší auta na silnici přehlížej ;-D

0/0
26.1.2010 19:05

Host

Slušnost

No tohle mi nedá nereagovat na to tlachání těch rádoby profíků z osobáků kteří mě vytáčí do běla na každym pátym kilometru že se člověk pomalu bojí na silnici a na motorce už vůbec ne. Vim o čem je jezdit se soupravou ačkoli se tim neživim. Nebránim nikoho ani neurážim  ale at se tu napřed zamysli každý jak jezdí sám a až potom kritizuje. Nejhorší řidiči jsou ti kteří jezdí za roh do práce svojí vyvoněnou oktávkou a v hustčím provozu se chytají za hlavu a ne ti kteří natočí stovky tisíc km za rok bez nehod a když už se něco stane tak je tam hned nějakej debil z televize který nemá o čem točit. Se podivejte co je každý den bouraček osobáků kteří nekoukaj kolem sebe a kolik bouraček nákladáků a autobusů! Zamyslete se napřed sami nad sebou lidi proboha!

0/0
12.1.2010 20:47

Host

Malí češi

No je velmi smutne, jak tu vetsina lidi generalizuje. Kamionaci jsou spatni, autobusaci jsou spatni, lidi v osobacich jsou spatni....Bohuzel to tak neni. Kazdy ridic je jiný, i dobry ridic muze mit spatny den a jsou i spatni nebo agresivni ridici. Hlavni se je na silnici respektovat, myslim ze clanek chtel ukazat na to, ze ridit kamion je daleko vetsi řehole než řídit osobní auto. Doufám, že to aspoň někdo pochopí.

0/0
4.1.2010 21:57

Host

řidiči kamionů

nejsou žádný nadlidi ani slušně se chovající účastníci provozu. Mám s nimi vesměs jen špatné zkušenosti - ucpávají křižovatky, cpou se kam nemají, jedou jak hovada, naschvál nenechávají předjíždět, jedou naložený do kopce 20 a jakmile přejede horizont, dupe do toho zas co nejrychlejc na 90 i když je to široko daleko jediný přehledný úsek na předjetí - ne že by na chvíli počkal a nechal předjet tu kolonu za sebou. Párkrát se mi i stalo, že se mě s osobákem snažil předjíždět nějakej ychtil v kamionu. Jednou to bylo s návěsem (evidentně prázdnej, jelo mu to slušně) a nedělalo mu starosti se mě snažit předjíždět i když sem jel 110 (tolik k obcházení měření rychlostí). Tak sem ho nakonec pustil a pak se v přicházejících zatáčkách koukal na jeho záď když se tam vlekl 70. Když sem ho po x kilometrech na přehlednějším místě konečně předjel a vytroubil, blikal jak idiot a mával rukama za volantem jako by se snad divil proč to dělám.

Osobně si o profesionálních řidiřích nemyslím nic moc dobrýho.

0/0
25.12.2009 23:50

Host

Re: řidiči kamionů

asi jediní opravdu slušní profesionální řidiči jsou autobusáci co jezdí delší trasy, ale i mezi nimi se samo sebou najdou více či méně schopní, ale jejich řízení a přístup bych opravdu nesrovnával s řidiči kamionů, nechci totiž řidiče autobusů urážet - vážím si jich, dokážou totiž přemejšlet. Asi i proto neřídí kamion, protože dokážou spočítat kolik peněz vrátit cestujícímu :-)

0/0
25.12.2009 23:56

Host

Re: řidiči kamionů

s těmi autobusáky jsi mě pobavil no oni fakt mají mozek ale někde u zadnice ;-D

0/0
26.12.2009 17:05

Host

Re: řidiči kamionů

To je omyl! Sice se jim rika ridici autobusu ale ve skutecnosti jsou to ridici nakladnich vozu, ktere vezi DOBYTEK  ;-D

0/0
9.1.2010 23:35

Host

Re: řidiči kamionů

Njn, vsude se najde blbec a kazdej si mysli, ze je kral silnic - jak bambule v osobacich tak kamionaci, vseci jsou to jenom lidi. Rozdil mezi kamionakem a bambulou v osobaku je vetsinou takovej, ze za tim vetsim volantem nakroutis 100 - 200tis km rocne a za tim malym nekdo (mozna vetsina) za cely zivot. Takze se zamyslete - kolik potkade blbu za volantem osobaku za tu svoji pidi cestu a kolik potka blbu za volantem kamionak za tu svoji streku? Je jasne, ze cim vic blbu na ceste potkate - tim vetsi averzi k nim citite.

0/0
28.12.2009 13:33

Radek1979

Re: řidiči kamionů

nedávno me tlačil dvouma vesnicema kamion. Byl nalepenej na zadku a abych se necítil ukřivděně, pral mi to tam dálkovejma světlama. No dovolil jsem si jet vesnicí padesát. Ta drzost. Nakonec to nevydržel a v třetí vesnici mě předjel. Trvalo mu to asi 20 min a měl jsem ho z dohledu. Osobně v obcích dodržuji předepsané rychlosti, mimo obce, když to jde jako v tomto případě, je to trošku, možná trošku víc .) horší. No neměl jsem na něj. Nechápu jak tihle řidiči můžou v pohodě jezdit. V jednej tej vesnici co mě tlašil je pevnej radar. Pokud bych tam nebyl, určitě by si ho blejskl. A to je tak skoro všude. Jak je možné, že tito řidiči už nemají plnej bodovej stav? Ale zase na druhou stranu je i kupa slušnejch. Od těch co zastaví na odpočívadle když je za nima kolona, po ty, kteří sami uhnou ke krajnici a dají znamení že je volno a dá se předjíždět. Těmto ze srdce děkuji za jejich přístup. R^

0/0
28.12.2009 15:53

Host

Re: řidiči kamionů

To ze ti uhnou ke krajnici je prestupek, takze bodovacka a flastr pro ne ;-) Spravne by ti nemel uhnout v zadnem pripade!

0/0
29.12.2009 0:13

Host

Re: řidiči kamionů

bylo by fajn kdyby taky nějaký ten osobáček poděkoval když mu řidič 40 tunového kolosu uhne dříve to tak bylo dnes je to tak jeden z dvaceti bohužel

0/0
29.12.2009 19:41

zapvit

Re: řidiči kamionů

naprosto souhlasim, asopn by mohli podekovat, ale to nekteri neznaji

0/0
19.1.2010 7:27

Host

Re: řidiči kamionů

nikdy nezapomeň poděkovat, když ti slušnej kamioňák uhne a dobrovolně najede do toho bordelu u krajnice, abys mohl předjet. Poděkování je pak to nejmenší jak se můžeš odvděčit. To mi říkával táta, když jsem kdysi dělal papíry na osobák... ale jak tu říkali mnozí... je to o vzájemným respektu

0/0
26.1.2010 19:11

zapvit

Re: řidiči kamionů

naschval nenechavaji predjizdet? co to kecas za nesmysly? pokud si predstavujes predjizdeni v zatackach tak si jdi zopakovat kompletne autoskolu.... ono je taky slusnost podekovat kamionu kdyz ti ukaze ze ze silnice volna a muzes ho predjet..... nemam rad idioty kteri predjedou kamion a zadupnou to 2 metry za nim...... takovym by patrilo nafackovat!!!

0/0
19.1.2010 7:20

Host

Kdo přijímá řidiče?

 Jsem řidičem MKD už 13 let, jak už zde někdo uváděl, začínalo se od píky. Než jsem se dostal na vlajkovou loď firmy, mi dalo dost času a zkušeností. Dnes je tomu jinak, před finanční krizí se auta do nadnárodních společností nakupovala po stovkách a tolik opravdu zkušených řidičů nebylo kde brát, sáhlo se tedy po tom kdo měl ruce. Takto si myslím, že se situace a nervozita rozvíjela a panuje až do dnes.

0/0
25.12.2009 17:27

Host

diskuse přesně ve stylu jak to vypadá na silnicích

kamionáci je to pro ně práce a mnohé to třeba i baví je to pro ně koníček a pak je tam dost těch co se jim nechce rukama a ani hlavou ale toto je v každé profesi takže nekonečný kolotoč mezi těmi co myslí a těmi co postrádají mozek!

0/0
25.12.2009 15:46

Host

Chybí respekt a prirozeny vyv.... part 3

No sahneme si vsici na svedomi a rekneme - co spusobilo ten hlad po

rychlem dodani na misto ? vsichni kdo nakupuji - jednou dvakrat nebude

oblibeny yogurticek vcas v chladicim pulticku a uz se bude nadavat ze

ty p... kamionaci nedodaji vcas apod... pojdte si to zkusit najezdit po "okrskach" tech par tisic km mesicne stravit 12h denne v kabine a rozplachtovanim 6x za den a pobrat za to dnes  i 13-14tisic cisteho mesicne - holt nova doba...

0/0
25.12.2009 14:37

Host

Re: Chybí respekt a prirozeny vyv.... part 3

A kdo tě to nutí dělat? 8-o

0/0
8.1.2010 12:16

Host

Re: Chybí respekt a prirozeny vyv.... part 3

No zrejme asi nikdo :-D, ale tak vyprdnem se na to hromadne vseci kamionaci a co ty? - pojedes 200 km deckam pro jogurt?

0/0
24.1.2010 4:07

Host

Re: Chybí respekt a prirozeny vyv.... part 3

chacha, trochu přemejšlej... když nebudou kamiony, budou se prodávat potraviny i další zboží jako doteď, ale od místních výrobců. proč se proboha vozí jogurty z Olomouce do Prahy, řekneš mi?? kvůli takovým zhovadilostem máme kamiony Rv

0/0
27.1.2010 11:44

Host

Chybí respekt a prirozeny vyv.... part 2

A o tech rychlostech v obci mimo a na dalnici se da take dlouho

mluvit. Ted reknu jen svuj nazor a svuj styl jizdy - obec do 55, mimo

do 85 a dalnice 82 - proc ? protoze na dalnici usetrim tolik litru ze

dostanu k vyplate bonus, a na konci te nasi predlouhe dalnice se stejne

potkam s tim kdo mne predjel 85... plechovky si neuvedomuji, ze kdyz mne tam hodi mysoprasu tak na to musim slapnout a ta vzdalenost co drzim od aua prede mnou neni vzdy jen pro nej, ale je to bezpecna vzdalenost...

0/0
25.12.2009 14:32

Host

Chybí respekt a prirozeny vyvoj (postup od avie k R6xx)

Clanek jak je psan je skutecne proste jen pocit cloveka co sedl za volant na jeden den.

Tak jak tu mnozi jiz psali a ja s tim souhlasim - dnesni mladici za volantem nemaji respekt - respekt k tomu co maji pod zadkem, jak to brzdi co dokazi koleje apod. Zaroven jim chybi i skola zivota - dnes vojna zadna, jezdil max tyden v autoskole a najednou skoci do R nebo jineho (ja jezdim na stare Scania souprave) a jsou z nich pani silnic... zacinalo se na traktorech v druzstvu pak aj V3S a avie a ... a az nabral ridic zkusenosti sel na lepsi - dneska kdyz maji senout z hypermoderniho super extra trucku do 5-6let stareho - tak koukaji jak trubky - ono to nema tohle ono to nema tamto kde je GPS, je ono to ma jen 380kobyl... tihle mladici jsou vetsinou ti co se valeji mimo silnici a o kterych pisou ze blokuji nekde nejaky kopec na snehu, nebo ze spusobil nehodu...

0/0
25.12.2009 14:31

ipietro

Super článek

R^

0/0
23.12.2009 22:46

snizek-do-nosanku

trucking v Us

jsem rad ze mam tu cest jezdit truckem par let v Us. Vetsina z beznych lidi vazne nevi o cem to je kdyz vam za krk slape brooker ci dispecer ze to tam musi byt na cas jinak hrozi pokuta ,do toho pocasi, a nervozni lidi v autech kteri v ramci mesta jedou par mil zatimco vy mate pred sebou mil 2000. Nikdy jsem v Eu nejezdil ani to zkouset nechci , vazne si nedokazu predstavit uzke a precpane silnice v Evrope a stovky aut kolem, a hlavne neuprosny tachograf ktery me necha stat par mil od domu:)))  jinak hold tem kteri se tim zivi !!

0/0
23.12.2009 22:15

schivaa

K soferum kamionum

Budu mit k nim uctu az oni budou mit uctu k ostatnim, nerikam ted ze vsichni jsou dobytci, ale tim ze ridi takovy kolos by meli mit vetsi uctu k zakonum, hlavne tem fyzikalnim, do te doby se budu chovat jako do ted, zasada cislo 1 nepustit kamion pred sebe a zasada cilso 2 kamion pred sebou co nejrychleji predjet (ale bezpecne).

0/0
23.12.2009 21:31

Host

Re: K soferum kamionum

Není lepší mít kamion před sebou, vzhledem k brzdné dráze?

0/0
23.12.2009 22:22

Host

Re: K soferum kamionum

Do nového roku přeju všem řidičům co nejméně takových řidičů (ale i lidí jako takových), jako je ten co tohle mohl napsat. Pokud by se všichni chovali zásadou oko za oko, zub za zub, tak se na těch silnicích pozabíjíme.

Na silnici patří tolerance, předvídavost a ohleduplnost a ne zášť a nenávist.

0/0
24.12.2009 13:34

Host

Re: K soferum kamionum

 tak ty seš dobrej magor,je vidět,že jsi ještě pořadně nikde nebyl a nemáš ani tušení,jak se jezdí jinde v Evropě.Skoro bych se vsadil,že máš na SPZ A nebo S.

Ale jak tvrdím já,součástí získání řidičáku na osobák,by mělo být min.14 dní strávených v kabině náklaďáku s řidičem a to včetně víkendů. Zamysli se nad tím,kdyby byly omezovače v os.autech nastaveny na 130km/h.To by bylo v levým pruhu veselo až by ti to jelo 129km/h a kolegovi z Karlína 130. Prasata jsou i mezi "kamioňáky",ale kolik km najedeš ročně ty? Neházej všechny do jednoho pytle a s těmahle názorama radši ani nesedej za volant. Nerad bych tě sundal,až mě budeš na dálnici předjíždět odstavným pruhem. Milan

0/0
25.12.2009 9:55

Host

Re: K soferum kamionum

Je je, dotcen kamionak ;-)

Je videt jak se projevuje: Abych te nesundal az pojedec odstavnym pruhem.

Lecis si nejaky komplex Milane?

0/0
25.12.2009 10:55

Host

Re: K soferum kamionum

Ale vůbec ne,jen se mi to už párkrát stalo,že mě takhle rádoby neohrožení řidiči předjížděli a věř mi,že pravou stranu,si na dálnici v pravém pruhu hlídá málokdo. a pak stačí trochu přejet čáru a malér je na světě. Nejdřív si pořádně přečti co jsem napsal a potom teprv reaguj.Mimochodem s kamionem nejezdím Milan

0/0
25.12.2009 16:16

Host

a co autobusáci?

Nejhorší jsou bývalí kamioňáci, co nyní jezdí s autobusem. Před týdnem jsme jeli s jedním takovým ze zájezdu. Magor, co si myslel, že jede asi se železným šrotem. Na 50 minimálně 70 (v Plzni dokonce 90),  furt v levým pruhu a ještě vyblikával kamiony v pravým, U Insbrucku v Rakousku bylo na dálnici omezení na 80, levý pruh zúžený na 2,2m a on frajírek na tacháči 110 a blika a blikal...Nejhorší jsou ti, co se na vás nalepí na 1,5 metru a tlačí vás před sebou. Světla mají vysoko a svítí vám rovnou do kabiny. Prostě prasata Rv;-€

0/0
23.12.2009 20:16

Host

Re: a co autobusáci?

Jak se na tebe může přilepit kamion, který má omezovač a málokdy dosáhne 90 km/h???

Jestli to nebude tím, že ho záměrně brzdíš pomalou jízdou.

0/0
24.12.2009 13:38

Host

Re: a co autobusáci?

R^

0/0
24.12.2009 21:18

Host

Re: a co autobusáci?

Řeč nebyla o kamionu, ale o busu.. ty to muzou valit klidne 120. Často jezdím se studentAgency, tak vím o čem mluvím a jak někteří řidiči busů jezdí

0/0
24.12.2009 21:34

Host

Obce a omezeni rychlosti

Souhlasim s cernej oes. Jezdim denne osobakem kvuli me praci. Velice casto se mi stava ze v pripade obce ci omezeni rychlosti na silinci se mi zacne na zadek lepit nejaky kamion a troubi a blika. Obcas pres plnou a v zatace zacne predjizdet a kdyz jede neco proti, tak zacne najizdet na me. Reakce? Pridam, jinak me smete. Cim to je ze se neboji nedodrzovat predpisi. Ja ridicak potrebuju, jinak bych byl bez prace a proto jezdim podle predpisu!!! Ano setri brzdy, ale ja kvuli nim si nenecham dat pokutu! Zkuste jet v obcich 50 z Hradce do Jicina, a v Ostromeri 40 (v zatacce v ktere se jiz jednou kamion prevratil na cloveka - kdyby jel 40 nestalo by se), uvidite co vse dokazou. At se tu ozve nejaky profesionalni nevrly ridic, jaky ma duvod buzerovat lidi jezdici podle predpisu. Jo a jako perla, kdyz jsem jel na semoforech podle ceduli 70 a pak 50, tak na dalsi krizovatce ridic vylezl z kamionu, zacal mi brat za dvere a kricel ze mi da pres drzku ze ho brzdim!!!

0/0
23.12.2009 18:38

toptoy

Rychlost

Řekl bych, že problém bude i v měření rychlosti. Jak je v článku uvedeno, lze si v takovém kamionu poměrně přesně nastavit automaticky udržovanou rychlost a pokud to osobák před ním nemá, musí to neustále korigovat ručně. Ty kamiony za zády také nemám rád. Ale určitě jim nic nebrání si nastavit trochu nižší rychlost.

0/0
23.12.2009 20:01

snizek-do-nosanku

Re: Rychlost

brani jim cas na dovoz zbozi pokud jsi to nepochopil....ty na dalsim exitu odbocis a jsi doma on pokud nstihne o hodinu stoji dalsi dva dny na parkovisti a kouka pres okno ven jak mu utika zivot....neni problem pro tebe zrychlit o 2 3 km on ma omezovac .....

0/0
23.12.2009 22:18

Host

Re: Rychlost

No to je pekna vymluva. Ja musim byt vcas na jistem miste, jako podpora lekare. Takze kvuli tomu budu porusovat predpisy?Ja vim ze je majitel tlaci a casy taky, ale ja ten ridicak potrebuju k praci! Oni snad ne?

Uz jste videli ze by kamion nekdy v obci nekdo stavel kvuli poruseni rychlosti? Tezko se vejde na male misto kde terorizujou osobaky.

A co ty silene tuny za zady? Kdyz ma problemy brzdit a ma delsi brzddnou drahu. Ja v obci jedu 50 abych zabrzdil kdyz ti treba nekdo v behne do silnici. Co udela on v 60 a vic? !!!!

Kazdopadne argument ze kouka pres okno a kouka na utikajici zivot je nesmyslny, vzdyt je to jeho prace. Ma je taky jezdit a ne zrovna vzdy hned domu.

Nebo v zakone snad je vyjimka pro kamiony, co muzou kvuli casu porusovat predpisy? Zakon plati pro vsechny !!!

0/0
24.12.2009 10:00

Host

Re: Rychlost

on bude rozdil asi v tom ze kdyz ma kamion na tachometru 50, tak se jeho rychlost bude lisit max 3km od skutecnosti, ale v osobaku to muze byt klidne i 15km rozdil od skutecnosti. Např. ja muzu jet s os. autem 62-63km/h podle tacho a skutecna rychlost je 50

0/0
25.12.2009 13:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.