Diskuze

Králem silnic na zkoušku. Jaké to je za volantem kamionu

Tahač Scania R 400 váží 7 500 kilo, totéž prázdný návěs a naložit můžete dalších 24 tun. Souprava tak celkově váží bezmála čtyřicet tun. Ujeli jsme s ní stovku kilometrů, abychom vyzkoušeli, jaké to je za volantem kamionu na českých okreskách a dálnicích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Terezka.Fenclová

3. 6. 2010 11:15
Scania

Tak v této předváděčce jsem také jela:-) a bylo to naprosto úžasné snad se v ní ještě projedu než se bude muset vrátit :-(

0 0
možnosti

mi_golem

16. 3. 2010 11:34
než králem, spíš postrachem silnic

Ano. Technika může být vynikající. Pokud tuto techniku ovládá blbec, lempl, tak nepomůže nic.  Nic proti rozumným řidičům TIRů, stejné jako v jakékoliv jiné profesi. Stačilo se však podívat v TV na to , jak někteří jezdí. Přetížené kamiony, sjeté gumy, nefunkční brzdy, technické závady všeho druhu. Pokud v tom pojede "laciné" ,nevyježděné , "individum" , pak se není čemu divit, když na silnicích a hlavně dálnicích je takové kvantum nehod.

0 0
možnosti

codymexico

7. 3. 2010 23:55
paroubkovo teritorium

[>-]přatelé, našim nejtěžším každodením úkolem, je co nejrychleji naložit a vypadnout z tohoto kocourkova. Největším problémem je plynulost dopravy jedni letí 150 a více a druzí jedou jak s hov...a. Najíždění na dalnici..... katastrofa. Přejedeš Petrovice nebo Rozvadov a máš klid. Při této konstalaci vznikají třecí plochy mezi řidiči nákladáků, osobáků a motorkářů. Chybí vzájemná úcta a OHLEDUPLNOST, ale ta chybí všude. Statistika úmrtí motorkářů svědčí za vše. Nikde v evropě neuvidíte nepochopitelné chování řidičů osobáků, když se k nim blíží rychle jedoucí motorka.Holandani uhýbají, udělají místo prostě jsou tolerantní. Češi blokují, ukazují fakače, najíždějí na kolegy. Několisetkrat se mi stalo že před kamion mi najel osobak a šlápl na brzdy.[>-]

0 0
možnosti

Host

30. 1. 2010 5:40
..kral silnic

;-D

0 0
možnosti

Host

28. 1. 2010 12:19
Zajimavý článek

Konečně si já, jakožto zaměstnanec pracujicí v IT a aktivní řidič malého osobního auta udělám obrázek o tom co řízení několika tunového kolosu obnáší. A všechny kecálky, kteří tvrdí  že tuto práci zvládne cvičená opice za dva banány bych posadil do kamiónu a nechal je ať ukážou co je v nich. V žádném případě neohajuji neohleduplné řidiče kamiónů, ale uvědomme si kolik nezodpovědných a neohleduplných lidí řídí osobní auta:-/.

0 0
možnosti

Host

23. 1. 2010 2:58
Presne tak

Omlouvam se, ze nemam hacky a carky. Chtel bych vyjadrit sve spokojeni, a i proziti skusenosti za volantem nakladaku. Ziji v Kanade, a jezdil jsem sedm let,  hlavne po USA. Mam za sebou asi 800.000 km. Clanek popsal tu praci velmi dobra, pan se trefil. A jeste jednu vec bych pridal. Kde by se ridic vyspal? Nebo odskocil? Nebo najedl? A pritom se musite soustredovat vseho okoli, pocasi, a v me dobe i casu, jelikoz jsem hodne dovazel "just-in-time" pro automobilni tovarny jako Ford, a GM. Jine starosti, a jsem rad ze uz nejezdim, i kdyz jsem videl hodne krasy. Dekuji! Jaroslav (Jerry) Peterka, Perth, Ontario.

0 0
možnosti

Host

21. 1. 2010 12:40
kamionaci

Jsem řidič z povolání,jezdím s nákladním vozidlem do 7500kg. Takže mám představu jak to musí být s kamiónem těžký v dnešním provoze jezdit. A obdivuji řidiče kamiónů.Dříve jsem chtěl také jezdit kami. ale po zkušenostech se střední tonáží jsem si to radši rozmyslel. Na druhou stranu musím ,ale říct že pokud jedu osobákem po dálnici 130km/h a v této rychlosti mne předjede kamión,tak to asi není moc dobré.

Řidiči osobních aut jsou ještě horší,musím uznat že k nim "občas" patřím i já,ale snažím se jezdit ohleduplně a bezpečně. Nejhorší jsou ti s rychlými vozy. Takový si myslí že můžou vše a stihnou vše. Spousta z nich, co si prohlídnou tupláky nákl. auta zespodu už si to nemyslí.

Jednoduchá odpověď zní: Bez kamiónů se nenajíte,nenatankujete a ani si neutřete vaší pr..l.

0 0
možnosti

Host

24. 1. 2010 3:54
Re: kamionaci

Moc nesouhlasim s tim, ze nejhorsi jsou ridici s rychlymi/drahymi vozy. Je to zrejme jen vec nazoru, ale ja osobne si zase myslim, ze nejhorsi ridici jsou v masovych vozech. Za celou dobu co jezdim si ted nedovedu vzpomenout kdy jsem se dostal do nebezpecne situace s rychlym nebo drahym vozem.

0 0
možnosti

papas

13. 1. 2010 14:45
k řidičům kamionů asi toto

čím větší auto-tím blbější řidič

0 0
možnosti

danny45

15. 1. 2010 7:55
Re: k řidičům kamionů asi toto

Nejezdíš ty s teréňákem ? ;-)

0 0
možnosti

Host

12. 1. 2010 20:47
Slušnost

No tohle mi nedá nereagovat na to tlachání těch rádoby profíků z osobáků kteří mě vytáčí do běla na každym pátym kilometru že se člověk pomalu bojí na silnici a na motorce už vůbec ne. Vim o čem je jezdit se soupravou ačkoli se tim neživim. Nebránim nikoho ani neurážim  ale at se tu napřed zamysli každý jak jezdí sám a až potom kritizuje. Nejhorší řidiči jsou ti kteří jezdí za roh do práce svojí vyvoněnou oktávkou a v hustčím provozu se chytají za hlavu a ne ti kteří natočí stovky tisíc km za rok bez nehod a když už se něco stane tak je tam hned nějakej debil z televize který nemá o čem točit. Se podivejte co je každý den bouraček osobáků kteří nekoukaj kolem sebe a kolik bouraček nákladáků a autobusů! Zamyslete se napřed sami nad sebou lidi proboha!

0 0
možnosti

Host

4. 1. 2010 21:57
Malí češi

No je velmi smutne, jak tu vetsina lidi generalizuje. Kamionaci jsou spatni, autobusaci jsou spatni, lidi v osobacich jsou spatni....Bohuzel to tak neni. Kazdy ridic je jiný, i dobry ridic muze mit spatny den a jsou i spatni nebo agresivni ridici. Hlavni se je na silnici respektovat, myslim ze clanek chtel ukazat na to, ze ridit kamion je daleko vetsi řehole než řídit osobní auto. Doufám, že to aspoň někdo pochopí.

0 0
možnosti