Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Všichni řidiči jsou podezřelí a budou dýchat. Zkuste alkulačku na iDNES.cz

Chystáte se oslavit příchod nového roku s plnou parádou, prvního ledna ale musíte řídit? Spočítejte si, kdy budete moci usednout za volant, dýchat budete totiž při každé kontrole. Pomůže vám alkoholová kalkulačka. Třeba po osmi pivech a dvou panácích nemůžete za volant víc než 24 hodin.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

dneska ráno sem přišel na Bělohorský vo papíry

Dejchnul sem 0,26 a hned mi vzali papíry. Dneska sem nic nepil ale včera večer pár piv a panáků bylo .............

Jednu výhodu to má. Nebudu muset jezdit se starou na chalupu.Ale narovinu vůbec sem nečekal že bych mohl něco ráno v půl osmý dejchnout.

0/0
4.1.2010 16:24

Host

Re: dneska ráno sem přišel na Bělohorský vo papíry

na to si dam dve pivka tedka :)

a rano budu ridit a nenadejcham, tzrasu kterou jezdim stavi tak max cernej pasat

i kdyz obcas trosku piratim ;-DRv?!

0/0
4.1.2010 22:31

Host

Re: dneska ráno sem přišel na Bělohorský vo papíry

Policie se bohužel chová jako utržená od řetězu. Samozřejmě není ideální, když někdo jede se zbytkovým alkoholem, ale v takovéto malé míře jím není o nic víc ovlivněn, než když se špatně vyspí, protože má nemocné dítě nebo se pohádal s manželkou. Ovšem naše policie se teď bude bít v prsa, kolik takto "opilých" řidičů díky novému systému nachytala a kolik řidičáků sebrala. Přitom skuteční bezohlední piráti, kteří překračují rychlost o 30 a více, divoce předjíždějí a chovají se, jako by silnice patřila jen jim, nadále dostávají v podstatě pouze symbolické tresty v poměru k tomu, jak jsou nebezpeční pro ostatní, což platí i pro opilce nad 0,8 promile. Ti budou stejně jezdit dál, kontroly nekontroly, protože jim je všechno jedno. Jenže je daleko jednodušší plošně honit 0,2 promile a vychloubat se tím, než na bezpečnosti provozu opravdu pracovat.

Bravo, pane Tržile, děláte to stejně blbě jako Vaši předchůdci!

0/0
5.1.2010 6:24

Host

Re: dneska ráno sem přišel na Bělohorský vo papíry

  nemáš chlastat jedno za druhým, když na druhý den jedeš !!

 90% národa [>-] se neobejde bez chlasu a polovina z nich bez cigaret ;-O

 

0/0
6.1.2010 18:53

Host

tak zejtra se těšte řidiči

budu poprvé v tomto roce ve službě.

nezapomeňte 0 promile !

Těšte se [>-][>-]

0/0
3.1.2010 20:10

Host

Re: tak zejtra se těšte řidiči

Tvoje baba je leda ve sluzbe! Idiote

0/0
3.1.2010 21:27

Host

Re: tak zejtra se těšte řidiči

Tak doufám, že nebudete řídit, pane kolego. 0,00 promile totiž určitě nemáte ani Vy, ani nikdo jiný na této planetě.

0/0
4.1.2010 6:36

Host

Re: tak zejtra se těšte řidiči

Já už dojezdil ...........

Ráno v půl osmý na Bělohorský sem dejchnul 0,26 promile.

0/0
4.1.2010 16:26

Host

nulový alkohol

 naprosto souhlasím s novým zákonem. R^ Těch 10 - 20 vteřin za to měrení nikoho nezdrží. S opilci je potřeba zatočit!!!a kdo tady camrá, že 0,2 promile nikomu neublíží, je vůl a nemá za volantem co dělat. ;-O Jej ubožáčci, to si fakt neumíte dát k obědu něco nealkoholického - výběr je všude dostatečný ! Fakt musíte do těch vepřových hlav lejt jen to pivo a potom řídit ? Hrdinové, co jich je plno na hřbitovech. !!

0/0
3.1.2010 18:04

Host

Re: nulový alkohol

No tak vepřová hlava jsi tak akorát ty když nejsi schopen pochopit argumenty které hovoří pro toleranci 0,2 promile. Jsi ještě určitě mladý podle stylu psaní. Ono se to časem podá ,víš.

0/0
3.1.2010 18:33

Host

Re: nulový alkohol

Příteli, ve většině západních zemí, kde je nehodovost výrazně nižší než u nás, mají toleranci 0,5 promile, někde dokonce 0,8. Tak v alkoholu ten zakopaný pes asi nebude. Slušný řidič, byť s několika desetinami promile v krvi, pojede určitě lépe a bezpečněji než bezohledný, i když střízlivý pirát. A ti nám na našich silnicích zabíjejí, ne řidiči s 0,1 či 0,3 promile.

Statistiky lžou, neboť každá nehoda, při níž je zjištěno třeba jen minimální množství alkoholu, je vedena jako kdyby její příčinou byl právě alkohol sám. Přitom to samozřejmě není pravda. V zahraničí se takto evidují pouze nehody nad 0,5 promile a proto jich je zdánlivě o tolik méně.

Nejsem přítelem alkoholu za volantem, nedám si ani to zmíněné pivo, když vím, že vzápětí pojedu, ale vadí mi dvě věci - 1) absolutní nulu nikdo nikdy nemá, proto ji nelze vyžadovat a 2) postih pro opilce nad 1,00 promile a více je neúměrně nízký ve srovnání s těmi, kterým naměří banálních 0,1. Toť vše.

0/0
4.1.2010 6:26

Host

komunismus se vrací.

 Hon na ty kdo mají  0,2 0,3 promile , protože opilého poznají přece na první pohled.  Zvyšování represe na ty ,kteří nezpůsobují nehody tím ,že by byli opilí . Represe roste již od roku 1989. Nedávno byl v televizi pořad o nehodách v roce 2009 , Byl tam jeden dopravní policajt věk cca 60 let - typický komunista . Policajt uvedl,že roste počet nehod pod vlivem alkoholu. Redaktor se jej zeptal kolik měli ti viníci 0,1..0,2 nebo 0,3 .Na to policajt opakovaně odpovídal ,že byli pod vlivem ignoroval argument redaktora ,že člověk s 0,1 promile alkoholu není opilý.  To je naše policie a počet mrtvých klesá z jiných důvodu než z důvodu represe a dopravní policie nemá na snížení nehod ŽÁDNÝ  vliv. A kontroly každého řidiče nic nepřinesou než více peněz do stání kasy a několik chudáků ,kteří byli přistižení s 0,2 promilemi a přišli kvůli tomu o ridičák. Přitomv něměcku je to zcela legální - není to pradox ?

0/0
3.1.2010 17:24

Host

Re: komunismus se vrací.

Nemáš pravdu. Já odjezdil za komunismu 12 let a pohodička a žádný hony na opilce. Jediný co hlídali byly hospody a stasky vod podniku jestli nejedeš černou jízdu. Za dvě píva papíry nebrali a dejchalo se málokdy, to už sis to musel šněrovat vod pangejtu k pangejtu.

Zlatý komunisti aspoň se teda chovali jako dnešní policajti v německu. 

0/0
3.1.2010 18:26

Host

Problém zákona

Tady se stále oháníme desetinou promile a uniká nám základní problém - totiž že existuje tzv, fyziologická hladina alkoholu v krvi, která NENÍ způsobená požitím žádného nápoje. Zda je 0,01 či 0,1 je lhostejné, ale někde v těchto hranicích se pohybuje. Jakmile bude citlivost přístrojů 0,1 a méně, stále více bude přibývat i případů těch, co zaručeně nic nepili a přesto jim něco naměříme. Zákon požaduje absolutní nulu, kterou ovšem nikdo nemá. A ať nastavíme práh citlivosti přístroje na jakoukoli hodnotu, stanovíme tím vlastně minimální hranici alkoholu, jenž samozřejmě nebude nulová - a tím porušíme zákon, neboť to bude s ním rozporu.

Ta nula je prostě "žába na prameni", pozůstatek z doby, kdy nula byla totéž co 0,2 či 0,3, protože méně nikdo prokazatelně nezměřil. Dneska je to však jiné. Zákon by měl být v kontaktu s realitou, což v tomto případě zjevně není.

Řešením by byla jakákoli rozumná hodnota, ať už 0,1 či 0,3, to je jedno, takováto hladina nemůže mít na řidiče žádný vliv.

0/0
3.1.2010 16:56

Host

pro toho co se tu porad ohani obuskem

za prve neverim ze si policista!!!!!!!!!!!a za druhe si policejni nula co se schovava za pendrek, pokud by si ho na mne pouzil za situace kterou popisujes, mimo sluzbu by

si za ten pendrek pak dostal poradne pres hubu, a par kolegu policistu

by mi v civilu asistovalo, protoze i oni se obcas divi jaci kreteni

mezi nimi jsou a ze s nimi musi slouzit:-Pa ver mi ze by si s tim nic neudelal, akorat bys mohl doma plakat ze se uz necitis ani s tim obuskem jako machr RvNulova tolerance je sice hezka, ale je zajimave ze zrovna prisla na sluzebnu kamaradum metodika jak postupovat, a tam se o nule opravdu nemluvi :-P

0/0
3.1.2010 11:31

Host

Re: pro toho co se tu porad ohani obuskem

co tady brečíš ?????????????

Policajti nula promile nevymysleli to bys musel řvát na parlament a vládu.

Smiř se s tim že 0,1 nebo 0,2 promile je porušení zákona a třeba včera večír v tv ukazovali jak se to hlídá.

Když chceš pít a jezdit s 0,1 nebo 0,2 přestěhuj se do rakouska, tam maj povolenejch 0,5 promile.

0/0
3.1.2010 11:58

Host

Re: pro toho co se tu porad ohani obuskem

 Přesně tak R^ prostě nula a tak zní zákon. a komu se to nelíbí ať jezdí sockou a neohrožuje nás - slušné řidiče. A nebo ať platí, peněz není nikdy dost ve státní pokladně. [>-] Ještě bych upravil zákon. za chlast okamžitě brát papíry. [>-]

0/0
3.1.2010 18:09

Host

Re: pro toho co se tu porad ohani obuskem

Vsak ja se ti pak budu smat, az si das treba tycinku margot nebo mila nebo proste sezeres neco po cem nadejchas to tvoje 0,1 promile (vis co to vubec predstavuje za cislo?!) a pritom v krvi zadnej alkohol nebude. A budes muset zaplatit celou tu proceduru tem pokemonum policejnim a este stravis pul dne nekde v zadku, misto v praci. Tohle proste musi dopadnout spatne a platit to pak budem MY ze svejch dani. Protoze ja zasadne nepiju pred jizdou a pokud mi nejakej idiot bude tvrdit, ze jsem opilej na zaklade chybi mereni pristroje, tak verte ze toho dotycnyho u soudu pekne vosolim!;-O;-O

0/0
3.1.2010 18:45

Host

A tu krev budu platit, i kdyz se prokaze, ze jsem nepil?

To mi prijde trochu uhozene. Snad to politici po par takovych pripadech a prohranych arbitrazich prehodnoti.

0/0
3.1.2010 3:21

Host

Re: A tu krev budu platit, i kdyz se prokaze, ze jsem nepil?

 Nemusíš platit odběr, foukni na místě a nikdo po Tobě odběr nechce. !!

0/0
3.1.2010 18:11

Host

Re: A tu krev budu platit, i kdyz se prokaze, ze jsem nepil?

Kdyby jste do toho trochu videl, mozna by Vam konecne cvaklo, ze JDE nadejchat 0,1 promile a pritom krevni test neprokaze nic! JEnze na to je Vas mozecek prilis maly8-o

0/0
3.1.2010 18:47

schivaa

Souhlas, v CR t oani jinak nejde

Jedna z mala dobrejch veci byla zavest v cesku 0% toleranci alkoholu a za chlast sebrat papiry.

Nejsem abstinent, taky se rad napiju a nedat si po dobrem obedu jedno male me taky stve, ale priznejme si to jako cesky narod s tipycky ceskou povahou, nastav palec a seberou ti celou ruku, pak se bude kazdej kdo nadejcha vymlouvat na jedno male a podobne s 1 promili v krvi. Zakony by meli jeste pritvrdit a pokuty mnohonasobne vzrust, nerikam ze jezdim uplne podle predpisu, ale co se na cestach deje, je hruza.

0/0
3.1.2010 2:45

Host

A šel bych ještě dál !

Třeba náhodný odběr spermatu na ulici a následné testy DNA. Kdo

nikoho neznásilnil se přece nemusí ničeho bát. Policie by mohla za tím

účelem nafasovat vibrační vaginy, samozřejmě s vyměnitelnou hygienickou

vložkou.

Jak jinak chcete omezit počet znásilnění

0/0
2.1.2010 17:23

Host

Re: A šel bych ještě dál !

Jsem policista a vidím že vám absolutní 0 PROMILE nesedí.

Klidně nový zákon i nás v uniformě zesměšňujte ničeho tím nedosáhnete.

A pamatujte absolutní 0 promile !

I 0,1 promile je trestný čin a sazba až 3 roky, pokud bude oběť déle jak 7 dní v pracovní neschopnosti. Stačí i lehký otřes mozku a jdete natvrdo sedět i s 0,1 promile !

Pokud nám to zákon nařídí budeme klidně odebírat sperma a vzorky DNA. [>-][>-]

0/0
2.1.2010 22:32

Host

Re: A šel bych ještě dál !

Pane chytry policisto, co si takhle precist navod k alkoholtesteru a zjistite co? Ze dany alkoholtester ma nejakou chybu mereni. Kdyz uz nekdo jako VY me budete buzerovat, nez do toho dejchnu, tak budu chtit videt protokol o kalibraci daneho pristroje a kdy to bylo naposled provedeno. Vas si vyfotim, opisu cislo odznaku a pak do toho dejchnu a jestli nadejcham takove rozmezi, ktere neni vzhledem k chybe mereni prokazatelne, pak verte ze se sejdeme u soudu a konretne Vas budu zalovat, protoze clovek ktery nerozumi principu veci, nema co pohledavat na silnici jako policejni kontrola, jdete radsi slapat chodnik mily watsone

0/0
2.1.2010 22:41

Host

Re: A šel bych ještě dál !

Nejsem Watson jsem obyčejný policista který pouze dohlíží nad dodržováním zákonů.

0 promile znamená 0 promile a klidně si foťte zapisujte ale i 0,1 promile je porušení zákona a můžete jít až na 3 roky do výkonu trestu, viz. výše.

Tak pozor  ! [>-][>-]

0/0
2.1.2010 23:30

Host

Re: A šel bych ještě dál !

Jste tak tupej nebo blbej? Vas potkat na ulici to musi teda bejt neco! Zelenej mozek, bez vlastniho usudku. Zkuste nejdriv myslet a pak se mneco psat. Jste typicky pripad pokemona, kterej mezi policisty nema co pohledavat. Jste mestak nebo PCR? U mestaka bych to este chapal, ty jsou opravdu tupy. Hlavne ti ve velkych mestech. Vase tupe nepremejsleni zapricini akorat to, ze dotycny kteremu namerite neco jineho nez nulu a presto to nepujde technicky prokazat, ze to neni nula (protoze kazdy merici pristroj ma odchylku) bude muset stravit pul dne nekde v zadku, misto aby mohl delat svoje denni povinnosti, takze jak rikam, jednani takoveho blba jako jste vy si samozrejme necham proplatit, potazmo se klidne budu soudit, ale budu se soudit s konkretnim policistou (ne policii jako celek), protoze takove idioty jako jste vy je nutno vyradit ze stada!

0/0
3.1.2010 0:17

Host

Re: A šel bych ještě dál !

A víte, pane policisto, že i Vy sám porušujete zákon, kdykoliv sednete za volant? Nula promile totiž znamená 0,000000.... a nikoliv "méně než 0,001" či "pod hranicí citlivosti přístroje" apod. Absolutní nepřítomnost etylakoholu v krvi nemá totiž nikdo a nikdy, vždy se nějaká ta molekula najde a to už je podle zákona (I Vás) přestupek či dokonce trestný čin. Stopy ethanolu existují v plynných obalech velkých planet naší sluneční soustavy, v kometách a dokoce i vzdálených mlhovinách, o atmosféře naší Země ani nemluvě. Každý člověk má také jistou přirozenou hladinu ethanolu v krvi, která se může pohybovat až někde kolem 0,1 promile a zákon, který toto nebere v úvahu, je paskvil.

Nehájím opilce za volantem, ale toto není cesta jak s nimi skutečně zatočit. Uznávám i všechny poctivé a rozumné policisty a úředníky, avšak neberu ty, kteří nás díky svému naprostému diletantství zásobují nedodržovatelnými právnímu normami a už vůbec ne ty, co se místo přemýšlení těmito hloupostmi ohánějí.

0/0
3.1.2010 6:58

Host

Re: A šel bych ještě dál !

0,1 je přestupek a přístroje jsou homologované = ty budeš brečet chytráku.

Nechlastej a nemáš se čeho bát

0/0
3.1.2010 14:03

Host

Re: A šel bych ještě dál !

Vis co to vubec znamena to slovo homologace? To je i stetka na zachod ;-D

0/0
3.1.2010 18:48

Host

pro buzerujici policajti co se tesi na sluzbu

Koukam ze ten pokemon, co se tak strasne tesi na tu svoji sluzbu bude asi stejnej idiot jako ten vesnickej nymand policejni, ktery me zmeril 20 metru pred koncem cedule konec vesnice, ze jsem jel 57km/h. Stalo me to litr, ale kdybych mohl, tak mu rozlapu hlavu na miste! Tento pokemon nema mozek! Jenom ciste buzeruje. Zdravim PCR v Kostelci nad Orlici. A ted si predtavte ze takovejhle idiot, ted bude merit, jestli nekdo nadychal nebo ne?! Pritom se uz vic jak dva roky tvrdi (laboratore) za neni zpusob jak objektivne urcit jestli 0,2 promile je 0,2 nebo je to nula, protoze chyba mereni je 0,2. Jenze pokemoni kteri nemeli na skole mereni a statistiku to nemuzou pochopit a budou tu psat bludy do diskuze, jak nam to vsem nandaj. Jdete do ( | )

0/0
2.1.2010 15:26

schivaa

Re: pro buzerujici policajti co se tesi na sluzbu

Je to sice buzerace, ale kdybych mu na tom dychacim pristroji nadychal, tak to stejne neuznam a budu se dozadovat krevnich testu, jako svedomity ridic se nemam ceho bat.

0/0
3.1.2010 2:48

Host

Re: pro buzerujici policajti co se tesi na sluzbu

Jiste to mate pravdu, ale VY BUDETE PLATIT ten test a odvoz i kdyz se nic neprokaze. Neni to trochu na hlavu? A este ke vsemu kdyz tu vidim ty tupy policajty, kteri bez mysleni vykrikuji NULA je NULA. Rv

0/0
3.1.2010 18:50

hzahza

Myslím,že i ta nula je špatná.

Mělo by se uzákonit DO NULY. ;-D

0/0
2.1.2010 14:36

panzic

ty bezmozku jeden

co tady vystupuješ jako HOST, anonymně, stydíš se asi za své jméno, máš silácké řeči o tom, jak bys všechny mlátil pendrekem do ledvin...potřeboval bys to ty a pořádně přes koule! zamysli se nad sebou, jsi placen z peněz daňových poplatníků!

nulová tolerance je blbost, jak už tu někdo zmínil, máš léky nebo i různé nemoci, po kterých můžeš něco málo nadýchat. a nebo si dej k obědu v práci nějaký dobrý kompot od babičky a pak si zkus dýchnout, jestli můžeš zase nastoupit do služby..

jak tu křičíš o tom, jak by se měla snížit rychlost... v zákoně máš snad to, že řidič má předvídat a přizpůsobit rychlost dopravní situaci ne? takže čistě teoreticky jsou ty ostatní rychlosti jenom doporučené...ale to bys asi nepochopil, protože to bys pak neměl koho buzerovat a mlátit pendrekem..

0/0
2.1.2010 12:35

Kei: pronásledovaný diskutér

Bude zaveden nějaký lékařský lístek?

Jednou mě policajti zastavili 3x za cestu. 3x bych těď musel dejchat. A to mám přísně zakázán alkohol - zdravotní důvody. Nemohli bychom si ušetřit práci a mít nějakou kartičku, jak maj invalidi? Kdybych měl v krvi víc jak 0,2 promile, je po mě. A tohle riziko je pro mě mnohem víc, než nějaká pokuta...

A bod 2 - znám pár lidí, co maj chemické poruchy a jejich tělo je schopno samo generovat pár desetin promile alkoholu do krve, aniž by se dotkli láhve. Jak se bude policajt dívat na ně? Šikanovat je jak alkoholika, když jsou v tom nevinně? Ten alkohol se generuje během pár minut, to by museli mít nějaký on-line tester a jakmile jim tělo vygeneruje alkohol, okamžitě odstavit auto do polí...Rv

0/0
2.1.2010 11:58

Host

Re: Bude zaveden nějaký lékařský lístek?

O promile pane, žádná 0,1 promile nebude trpěna ! [>-][>-]

0/0
2.1.2010 22:34

Host

UŽ JE TO TADY - NULA PROMILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Konečně.

Já jdu do služby až 4.1. ale taky se těším. R^R^R^R^R^

0/0
2.1.2010 0:55

Host

Re: UŽ JE TO TADY - NULA PROMILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

tak tak. Dobře tak opilcům s 0,1 o/oo. Co dělá opilec za volantem. ! Sebrat mu papíry alespoň na půl roku, když řídí ožralej !! Když řídím,tak nepiju ;-€

0/0
2.1.2010 14:32

Host

Re: UŽ JE TO TADY - NULA PROMILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ty ses asi hodne zelenej mozek, buzerovat umite dobre, ale abyste vysetrili kdo mi rozmlatil a vybrakoval auto, to neumite! Jste jenom banda idiotu co umi akorat buzerovat a vybirat pokuty na tricitce. Dobry policajtu je opravdu pramalo a Vy dva co si tu notujete, jak se tesite, to rozhodne nejste, Takovy jako VY by meli vyhazet!;-O

0/0
2.1.2010 15:33

Host

Re: UŽ JE TO TADY - NULA PROMILE !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Klidně se vztekejte řidiči.

Dle nového zákona platí nulová tolerance opilcům a i 0,1 promile je vstupenka na 3 roky do vězení a vysokou pokutu.

0 promile ! [>-][>-]

0/0
2.1.2010 22:36

enpassant

Trochu myslet

Všichni rozvášnění zastánci nulové tolerance by se měli zamyslet nad tím, co vlastně podporují za blbost. Alkohol za volant nepatří, ale kdo nastaví důkazní  pravidla za hranici technických možností, je hňup.

0/0
1.1.2010 23:48

Host

Re: Trochu myslet

Prej důkazní pravidla ......................

Foukneš 0,1 a seš náš !

Konečně máme na vás pořádnej bejčák !

Já se tak těším do práce, jako nikdy !

Službu mám až 3.1.2010 ale fakt se  nemůžu dočkat!

0/0
2.1.2010 0:09

Host

Re: Trochu myslet

doufám že ti to bude dělat hodně dobře na pindíka a že se u toho uděláš, měl by ses přestěhovat do severní korei, tam takový jako ty potřebujou.

0/0
2.1.2010 0:54

Host

Re: Trochu myslet

Nevím jak kolegovi, ale já budu nový zákon prosazovat do puntíku.

Stačí 0,1 promile a jste pod vlivem alkoholu a sazba je až 3 roky.

Také se na vás s velkým pindíkem po pozitivní dechové zkoušce 0,1 promile těším.

0/0
2.1.2010 0:58

Host

Re: Trochu myslet

nic proti slusnym policajtum meli by mit ve spolecnosti vetsi respekt, to bych chtel videt jak nekoho zavrou za 0.1 to je asi for ne, podle me tahle pitomost nemuze prezit vic jak par tydnu, lidi se musi vzbourit a vyrazne dat najevo, ze my tu nejsme pro politiky, ale politici pro nas

0/0
2.1.2010 1:04

Host

Re: Trochu myslet

Novela zákona je možná většinou cca. za 2 roky, bohužel. Dřív to ta státní mašinérie nezmění.

Musíme se smířit s absolutní nulou, jinak proti policajtům a soudům nic nezmůžem. Někdy nejsem rád že žiju v česku, ale co se dá dělat.

Tak snad jen pozdravme rakouskou policii která je do 0,5 promile pro občany.

0/0
2.1.2010 1:19

Host

Re: Trochu myslet

tak tak, clovek co zil par let nekde jinde, kde neni "demokracie" v plenkach chape o cem je tady rec, je to smutne co se tady deje....

0/0
2.1.2010 1:40

Host

Re: Trochu myslet

Pane chytry policisto, co si takhle precist navod k alkoholtesteru a zjistite co? Ze dany alkoholtester ma nejakou chybu mereni. Kdyz uz nekdo jako VY me budete buzerovat, nez do toho dejchnu, tak budu chtit videt protokol o kalibraci daneho pristroje a kdy to bylo naposled provedeno. Vas si vyfotim, opisu cislo odznaku a pak do toho dejchnu a jestli nadejcham takove rozmezi, ktere neni vzhledem k chybe mereni prokazatelne, pak verte ze se sejdeme u soudu a konretne Vas budu zalovat, protoze clovek ktery nerozumi principu veci, nema co pohledavat na silnici jako policejni kontrola, jdete radsi slapat chodnik mily watsoneR^

0/0
2.1.2010 15:39

Host

Re: Trochu myslet

Nemáte pravdu chytrý řidiči i 0,1 promile je trestný čin a stačí k tomu lehká dopravní nehoda a jeden člověk který bude víc jak 7 dní na základě lékařské zprávy v pracovní neschopnosti !

0 promile chytráci a těšíme se na vás při kontrolách ! [>-][>-]

0/0
2.1.2010 22:39







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.