Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejpomalejší a nejlevnější aston martin. Batole jménem Cygnet

Aston Martin Cygnet prodají dealeři jen těm, kterým už v garáži parkuje některý dospělý model značky. Prozatím není jasné, zda se dostane i na Agenta 007, vzniknou jich pouhé dva tisíce.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Aston Martin Cygnet - slabé

Jde vidět,že vývojáři od Aston Martin se opičí od Smartu.Podle mě,nějací chlapíci v hospodě sestrojili tento nesmysl.Jde vidět,že je to omladina od Smart 0,6.Už podle toho předku a těch dveří jde vidět,že tento výmysl Aston Martin Cygnet už nějakou dobu existuje,akorát pod jinou značkou.Proto u mě je bodování jednoznačné.Slabé!!Slabé!Jde vidět,že u Aston Martin došli nápady.

0/0
11.2.2010 18:44

Host

Smysl vyroby?

K cemu mi je Aston Martin, kdyz to je Toyota a to doslova. Odstrojej pul kapoty, nastrojej svoje dily a co pak delaj s tim zbytkem teda, co jim zbyde, kdyz jim tam ty toyoty vozej cely smontovany. Stoji to jak BMW1, jzdni vlastnosti to ma jak Panda za 130 a co se tyka mista uvnitr vozu bude to este horsi. Kdybych mel zbytecnejch 600 tisic a Astona v garazi, tak to radsi vrazim do performance tuningu a ne ze si kopim nejakou pixlu, ktera je trikrat drazsi nez to samy od jiny automobilky.;-O

0/0
8.1.2010 22:49

Host

... a nikdo si to ani neprecet

Preklep kde je ve slove , misto m asi nikoho z redakce tohodle serveru nezajima... nabizi se myslenka ze idnes je fakt velkej bulvar.;-D

0/0
7.1.2010 21:35

Brkoslav IV

hmmm...

Aston Martin uz davno neni tradicni britsky vuz. To byval do edmdesatych let, kdy se uz zacali podilet i zahranicni firmy. V roce 1983 vstoupil do tovarny americky Ford. V roce 1986 uz mel 75% akcii a zacal to prznit. Stejne jako zprznil Jaguara. Do te doby ze vozy montovaly jednotlive a rucne . Dnes je linka, ale cena vozu stale roste :-). V roce 1993 to koupil cele a v roce 2007 od tamtud vypad protoze to po americku vybydlel. Koupil to zrejme britsky Prodrive a protoze nemel penize :-), tak tam maji podil kuvajtane Dar a Adeem . Dneska prakticky zadna automobilka v Britanii uz neni v britskych rukou...

Jen tak na okraj, podobne dopadlo Jaguar. Az ho Ford 'zlepsil' po americku, tak ho prodal indicke spol. Tata.... a je to.....

0/0
7.1.2010 15:48

ne přezdívce nazáleží

supr napad

Sníží si průměrné emise, nemusejí nic nového vyvíjet, prodají ho se ziskem a to jen těm, co už aston mají doma (takže s tím nebude jezdit kde kdo a ten, co v tom pojede se nemusí stydět, pač je všem jasný, že má doma normálního astona).

Tleskám marketingovému oddělení a smekám :-)

0/0
7.1.2010 15:29

PatrikChrz

Ekoparaziti

Tady je vidět, k čemu ti ekoparaziti jsou. Za chvíli, když si budete chtít koupit nějaké lepší auto, dostanete k tomu "povinně" nějakej bazmek, kterej vám bude stát v garáži. Životní prostředí to určitě ocení.

0/0
7.1.2010 13:34

Host

Re: Ekoparaziti

imho reakce nekoho se smrdutym coudicim vrakem ;-D

0/0
7.1.2010 14:17

PatrikChrz

Re: Ekoparaziti

Omyl. Dokonce nemám žádné auto, pro mé účely je levnější i pohodlnější se pohybovat hromadnou dopravou. Takže se vlastně chovám maximálně ekologicky (i když z ekonomických důvodů).

Ale vadí mi, jak nám tihle paraziti čím dál víc zasahují do života. Zdražení všech možných energií (ať zvýšením daní z přidané hodnoty z nízké do vysoké sazby, nebo uvalením dalších ekologických poplatků), přes zákaz žárovek (docela mě zajímá jak to řeší např. chovatelé plazů, kde taková 100 až 200 W žárovka nahrazovala topení i osvětlení),... kde to skončí?

Nebo třeba omezování olova v elektronice, což vede k její nižší životnosti (proto tohle neplatí pro kosmický, armádní a lékařský průmysl).

Teď se chystají na kontroly čím kdo topí,... však až pochopíme, do čeho jsme se dostali tak už bude pozdě.

0/0
7.1.2010 14:27

Host

Re: Ekoparaziti

buhehe, kotroly čím kdo topí ;-D

A to budou odebírat vzorky kouře kominíci zavěšení pod vrtulníkama nebo jak to chtějí dělat? Snad jen zoufalec by si podobnýho kontrolora pustil do sklepa, já bych na něj bustil leda tak svojho dobrmana ;-D

0/0
7.1.2010 15:02

Host

Re: Ekoparaziti

To by mohli, protoze nekterea hovada topi nejspis pneu podle toho jak smrdi kour.

0/0
7.1.2010 15:36

Host

Re: Ekoparaziti

Ať si, taky bych s nima topil, už kvůli slyntům zkorumpovanejch politiků co si na ekologii postavili svůj korupční biznis. Když chtějí aby lidi topili eko tak ať k tomu lidi ekonomicky motivujou. Řeči o kdytičkách už nikoho neberou. Rv

0/0
7.1.2010 15:51

Host

to je pro geje ne?

0/0
7.1.2010 12:17

Host

Re: to je pro geje ne?

jaké pro deje?? A kolik to stojí?? ;-)

0/0
7.1.2010 13:25

Host

Re: to je pro geje ne?

Ne prodeje on myslel bukvice :-)

0/0
7.1.2010 13:35

Host

Re: to je pro geje ne?

božíčku a já myslel že prodeje!! A ta bukvice to je také autíčko??

0/0
7.1.2010 13:40

Host

*-*

To si jako koupíte Aston Martin a k tomu dostanete tohle šlapací vozítko pro děti na hraní?

0/0
7.1.2010 11:56

Host

Re: *-*

tak nějak. Nebo spíš pro milenku...

0/0
7.1.2010 12:02

Host

Re: *-*

Ano, nejdříve si koupíte Aston Martin a k němu za slabých 22000EUR "dostanete" tohle vozítko. Kdo nemá orig AM, tomu tento zázrak techniky neprodají.

0/0
7.1.2010 13:52

Host

konečně slušný městský vozík

dávám R^

0/0
7.1.2010 11:04

Host

Re: konečně slušný městský vozík

ptákovina.

0/0
7.1.2010 11:45

Host

Re: konečně slušný městský vozík

růžový bude úžasný ;-D

0/0
7.1.2010 13:35

Host

Re: konečně slušný městský vozík

tak to musím mít,ráno pro rohlíky docela ujde. chtěl jsem dn01, ale tohle je lepší :D

0/0
7.1.2010 14:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.