Diskuze
BMW přemýšlí o třímotorovém hybridu se dvěma dvouválci
Děkujeme za pochopení.
BG1
V idnes.cz musi opravdu pracovat dost neinteligentni lidi.
Anebo prinejmensim s velice spatnymi jazykovymi vlastnostmi. S nejvetsi pravdepodobnosti se vsak jedna o kombinaci obojiho. Podle toho tady pak je tvoren i okruh ctenaru. Holt blazni se k sobe pritahuji jak silne magnety!
"Split Engine" Hybrid nejsou zadne dva samostatne motory zasazene do auta. Jedna se spis o rozdeleny motor na dve casti s ruznymi funkcemi za ucelem vyuzit co nejefektivnejsim zpusobem palivo. Doporucuji si najit co znamena slovo "split". Opet se bavim zabednenosti diskutujicich. Takovou tupost, jako tady, clovek v Evrope dnes uz jen tezko najde.
Host
Jak to tak čtu, musím se smát
dole probírají muzejní exponát a jiný hovadiny....kluci (a holky) nechte se překvapit až to pustí do světa a bude se v tom člověk moci svézt, zatím je to jen idea, kterou 99% z nás nedokáže docenit tak to nechte být, osobně mám bohaté zkušenosti se všemi možnými značkami a můj současný vůz hrdě nese modrobílý větrník a nemůžu si ho vynachválit, jzedím s ním všechno (města, dálnice, okresky, hory.....zatím mě nikdy nenechal ve štychu, super spotřeba, jízdní vlastnosti jedna báseň takže já bavoráku věřím že z toho vykouzlí něco zajímavého
Host
Mám lepší nápad
Ještě lepší by byl elektromotor, za ním generátor, který by napájel ten elektromotor. A co zbyde, to se použije na pohon auta. Už jsem zkoušel několikrát podat patentovou přihlášku, ale vždy volali nějakému dr. Chocholouškovi. Jsou to ignoranti :-)
Host
Re: Cena patentu?
Cena za zavedeni patentu v oblasti elektronickeho cipu nebo software se pohybuje prumerne okolo 100tis. USD. To je v pripade, ze pracujete pro velkou firmu, ktera ma sveho pravnika a rocne "zaknihovava" vetsi mnozstvi patentu. V teto cene neni cena za samotny vyvoj noveho napadu. Jedna se pouze o cenu administrativni a pravni. Ve finale je majitelem patentu firma. Vy jste potom vzdy uveden jako autor patentu. Jedna se o patent s globalni pusobnosti - USA, EU. Patentovat si muzete nechat velice slozite technologie, kde musite mit extremne hluboke znalosti matematiky a fyziky, ale i naproste hovadiny jako je napr. zmena kurzoru na presypavajici se hodiny v moment, kdy je pocitac zaneprazdnen nejakou cinnosti.
Host
Už dlouho přemýšlím
o Perpetuu Mobile a ani k tomu blbé novináře nevolám.
Host
Nátlak
Tohle vše je vyvíjeno pod nátlakem ekologů. Jezdím s BMW x6 50i. Před časem byla představena jeho hybridní verze s elektromotorem. Dražší o 600tis, těžší o 300kg. Úspora spotřeby cca 1-1.5L/100km. Takže podle mě naprosto nelogicé důvody ke koupi.
Host
Re: Nátlak
Nic proti, ale X6 považuju za těžké auto už tak. To fakt nabralo ještě další tři metráky? To už může statečně konkurovat Q7. Jaký má mít ten hybrid výkon? Zůstane to alespoň na úrovni 50i?
Host
Jsem běžný spotřebitel.
Potřebuju od auta odvézt tam a zase zpět, hlavně spolehlivě a bezpečně. Motor to má, tuším, jeden a někde vpředu a zatím mi to stačí. A nemám chuť experimentovat za nekřesťanské peníze. A myslím, že taková je většina řidičů a majitelů aut. A proto vidím budoucnost této vize jako dost problematickou (viz. uvádění hybridů do provozu).
Host
Re: Jsem běžný spotřebitel.
kdyby takhle premejslel kazdej, tak dneska jezdime auto s vykonem 10kw, ktery jedou max. 30kh/h...to te prece taky pezproblematicky doveze kam potrebujes...myslis ze vyvoj novych motoru je na nic? myslis ze kdyz vyvinuli turbo, tak bylo zadarmo a nikdo ho do auta nechtel, protoze to bylo drahy a neveril mu? kazdej neni takova socka aby si nemohl dovolit novy auto...navic v tomhle nakonec mozna i usetrim vic nez ty v 1.2HTP, co te doveze spolehlive, jen se trochu dusi do kazdyho kopce...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...