Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

BMW přemýšlí o třímotorovém hybridu se dvěma dvouválci

O neobvyklý patent požádala automobilka BMW. Podle všeho její vývojáři pracují na hybridním pohonném ústrojí, které bude kromě klasického motoru a elektromotoru používat ještě druhý spalovací motor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

BG1

V idnes.cz musi opravdu pracovat dost neinteligentni lidi.

Anebo prinejmensim s velice spatnymi jazykovymi vlastnostmi. S nejvetsi pravdepodobnosti se vsak jedna o kombinaci obojiho. Podle toho tady pak je tvoren i okruh ctenaru. Holt blazni se k sobe pritahuji jak silne magnety!

"Split Engine" Hybrid nejsou zadne dva samostatne motory zasazene do auta. Jedna se spis o rozdeleny motor na dve casti s ruznymi funkcemi za ucelem vyuzit co nejefektivnejsim zpusobem palivo. Doporucuji si najit co znamena slovo "split". Opet se bavim zabednenosti diskutujicich. Takovou tupost, jako tady, clovek v Evrope dnes uz jen tezko najde.Rv

0/0
2.2.2010 23:39

BG1

A zase ty stare "novinky"

0/0
2.2.2010 23:18

Host

BMW

Melete nesmysli,nic o tom nevite,tak hubun drzte.Zoufalci

0/0
28.1.2010 18:46

Host

Re: BMW

Nauč se česki, debyle ;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
29.1.2010 14:58

BG1

Re: BMW

HAHAHAHA to je ale debil.

0/0
2.2.2010 23:10

Host

Jak to tak čtu, musím se smát

dole probírají muzejní exponát a jiný hovadiny....kluci (a holky) nechte se překvapit až to pustí do světa a bude se v tom člověk moci svézt, zatím je to jen idea, kterou 99% z nás nedokáže docenit tak to nechte být, osobně mám bohaté zkušenosti se všemi možnými značkami a můj současný vůz hrdě nese modrobílý větrník a nemůžu si ho vynachválit, jzedím s ním všechno (města, dálnice, okresky, hory.....zatím mě nikdy nenechal ve štychu, super spotřeba, jízdní vlastnosti jedna báseň takže já bavoráku věřím že z toho vykouzlí něco zajímavého

0/0
28.1.2010 14:20

Host

Re: Jak to tak čtu, musím se smát

To samé můj Trabant combi :-)

0/0
28.1.2010 15:57

BG1

Re: Jak to tak čtu, musím se smát

Nespletl sis diskuzi s poradem na lokalnim TV-kanalu v Kravinci nad Mocochvostkou s nazvem: "Odhod vidle a hned se predved co mas za faro frajere!";-D

0/0
2.2.2010 23:15

I am wraith

_

Jeden z těch motorů má být pružina, natahovaná klíčkem.

0/0
28.1.2010 12:36

legnaw

Re: _

jako ten co mas na zadech?

0/0
28.1.2010 13:22

Host

Mám lepší nápad

Ještě lepší by byl elektromotor, za ním generátor, který by napájel ten elektromotor. A co zbyde, to se použije na pohon auta. Už jsem zkoušel několikrát podat patentovou přihlášku, ale vždy volali nějakému dr. Chocholouškovi. Jsou to ignoranti :-)

0/0
28.1.2010 12:16

SUPERčech

Cena patentu?

Netušíte někdo kolik takovýhle patent stojí?

0/0
28.1.2010 11:05

Host

Re: Cena patentu?

Cena za zavedeni patentu v oblasti elektronickeho cipu nebo software se pohybuje prumerne okolo 100tis. USD. To je v pripade, ze pracujete pro velkou firmu, ktera ma sveho pravnika a rocne "zaknihovava" vetsi mnozstvi patentu. V teto cene neni cena za samotny vyvoj noveho napadu. Jedna se pouze o cenu administrativni a pravni. Ve finale je majitelem patentu firma. Vy jste potom vzdy uveden jako autor patentu. Jedna se o patent s globalni pusobnosti - USA, EU. Patentovat si muzete nechat velice slozite technologie, kde musite mit extremne hluboke znalosti matematiky a fyziky, ale i naproste hovadiny jako je napr. zmena kurzoru na presypavajici se hodiny v moment, kdy je pocitac zaneprazdnen nejakou cinnosti.

0/0
28.1.2010 14:13

Host

Re: Cena patentu?

Poplatky zde

http://www.upv.cz/cs/prumyslova-prava/vynalezy-patenty/poplatky.html

0/0
29.1.2010 12:11

Host

Už dlouho přemýšlím

o Perpetuu Mobile a ani k tomu blbé novináře nevolám.

0/0
28.1.2010 11:04

Host

Nátlak

Tohle vše je vyvíjeno pod nátlakem ekologů. Jezdím s BMW x6 50i. Před časem byla představena jeho hybridní verze s elektromotorem. Dražší o 600tis, těžší o 300kg. Úspora spotřeby cca 1-1.5L/100km. Takže podle mě naprosto nelogicé důvody ke koupi.

0/0
28.1.2010 10:31

Host

Re: Nátlak

Nic proti, ale X6 považuju za těžké auto už tak. To fakt nabralo ještě další tři metráky? To už může statečně konkurovat Q7.Rv Jaký má mít ten hybrid výkon? Zůstane to alespoň na úrovni 50i?

0/0
28.1.2010 10:37

Host

Re: Nátlak

Výkon je vyšší o 54 koní ale ten elektromotor funguje jen do rychlosti asi 60km za hodinu. X6 má sice přes dvě tuny ale technikou a silnými motory to není nikde znát. Q7 proti ní působí jako neohrabaný autobus.

0/0
28.1.2010 10:44

Host

Re: Nátlak

"X6 má sice přes dvě tuny ale technikou a silnými motory to není nikde znát. " - hm, evidentně jsi chyběl v hodinách fyzika na ZŠ...

0/0
28.1.2010 12:32

Host

Re: Nátlak

No fyzika je pěkná věc. Nicméně se dá moderními technickými řešeními velmi spolehlivě obejít. Ale kdo tohle auto dlouhodob neřídil nemá smysl se s ním o tom přít.

0/0
28.1.2010 13:01

Host

Re: Nátlak

Ach boze, to je zas prehlidka. Vy oba.

0/0
28.1.2010 13:21

Pecaf

Re: Nátlak

Možná jste to myslel dobře, ale napsal špatně. Fyzika se opravdu obejít nedá.

0/0
28.1.2010 13:24

Host

Re: Nátlak

Dobrý tak jinak. Za použití správné techniky lze docílit toho aby mělo dvou a půl tunové auto lepší jízdní vlastnosti než auto o tunu lehčí. Už to chápou i pomalejší?

0/0
28.1.2010 14:59

Host

Re: Nátlak

Musíte jít s tou váhou poradit konstruktérům sportovních vozů. Zejména ve F1, protože potom nechápu, proč tam řeší třeba i litr paliva navíc. A nebo to jsou krámy s předpotopní technikou? Bože, Bože! Jo a nejlépe sedí na silnici 40ti tunový kamion DAF.

0/0
28.1.2010 17:25

Host

Re: Nátlak

Naposled, nehodlám ztrácet čas s člověkem který nedokáže pochopit ani správně přečíst příspěvek. Nikde v mém příspěvku se nepíše že je x6 nejmrštnější auto na světě, nikde se nepíše nic o 40ti tunovém náklaďáku. To jsou jen výplody z tvojí hlavy.

0/0
28.1.2010 19:44

Host

Re: Nátlak

Když jsi primitiv co neumí číst tak sem nelez. Pokud já číst umím, tak píše že X6 s 2,5T může mít díky lepší technice lepší vlastnosti než některé jiné lehčí auto. Nejmenoval žádnou formuli, možná myslel třeba X3. Vyložit si to tak jako ty může jen primitivní člověk. Petr

0/0
28.1.2010 19:59

Host

Re: Nátlak

F1 taky není úplně správný příklad. V "normálním světě", když mám problém s kilogramy, můžu přidat objem motoru, tím logicky výkon (samozřejmě s uvážením, zda mi to stojí za to). To v soutěži typu F1 poněkud nejde. 2.4l je maximum a hotovo.

0/0
29.1.2010 13:28

Host

Re: Nátlak

No mám sice jen střední školu a nejsem ani moc chytrej. To že se fizyka nedá obejít bys měl říct třeba kosmonautum co používají gravitační boty nebo naopak chlápkum co na Zemi lítaj v antigravitačních tunelech.

0/0
28.1.2010 15:27

;-)

Re: Nátlak

A proč vám to vadí? nutí  vás někdo si to koupit? Nenutí. Osobně X6 považuji za nejhorší BMW současnosti:-/ 

0/0
28.1.2010 11:07

Host

Re: Nátlak

Proč ho považujete za nejhorší BMW současnosti? A čím jezdíte vy? Díky. Martin

0/0
28.1.2010 13:02

Host

Re: Nátlak

V čom jezdíš? Podobný řeči mají nejvíc ty který jezděj v autě o dvě třídy níže.

0/0
28.1.2010 15:35

Host

Re: Nátlak

BMW 5 GT je parádní. X6 se mi opravdu nelíbí. Co člověk, to jiný vkus. Proč ta agresivita? :-)

0/0
28.1.2010 17:51

Host

Re: Nátlak

Nejhorší a nejošklivější je rozdíl. Nepsal si že x6 je nejošklivější BMW ale nejhorší. Posuzuješ vůz jen podle vzhledu? Co člověšk to jiný vkus..v pořádku. Ale těžko můžeš napsat že x6 je nejhorší BMW. Možná si se jen špatně vyjádřil. Pokud si myslel nejošklivější tak OK.  A v čem tedy jezdíš?

0/0
28.1.2010 19:46

Host

Re: Nátlak

Ja si taky myslim, ze x6 je nejhorsi BMW. Zaprve je to neobratny, oplacany a rozezrany mastodont - prvni minus. Za dalsi je to strasne osklivy - tak strasne, ze uz to neni otazka toho, jakej kdo ma vkus, ale toho, zda vkus ma nebo nema. Za dalsi - neni to ani prakticky - proc to ma tu nesmyslne zkosenou zad? Kdyz uz mastodonta, tak X5, ja bych z SUVecek od BMW volil X1. Takovy auto jako X6 nema smysl koupit ani pro prakticnost, ani pro design, ani pro jizdni vlastnosti. X6 je cista snobarna. Moje volba od BMW - 320 nebo 330xd.

0/0
1.2.2010 20:47

Host

Re: Nátlak

BMW 5 GT je posledni Bangleova pomsta fanouskum teto znacky... 3x blijici smajlik

0/0
29.1.2010 14:48

Host

Re: Nátlak

jaky ma vliv, to kdo jezdi v jakem aute na to, co se mu muze libit a co ne? to jako neridici by se vubec nemeli vyjadrovat k autum? ja, jako nepilot, nemuzu vyslovit svuj nazor na nejaky typ letadla, at uz z pohledu vzhledu, nebo techniky?8-o

0/0
28.1.2010 20:57

Host

Re: Nátlak

Ale jasně že můžeš. Pokud bys napsal že je to nejošklivější auto nikdo by se tě ani nezeptal v čem jezdíš. Protože to je subjektivní názor. Ale pokud je nejhorší tak musíš s něčím porovnávat na základě zkušeností. Tím si jen potvrdil že tvůj příspěvek byl jen blábol člověka který kdyby mohl vlastnit auto jako X6 tak si jen s otevřenou pusou poslintá vestu.

0/0
28.1.2010 22:55

Host

Re: Nátlak

Myslím, že naprostou většinu nezajímá úspornost BMW X6, protože takové auto je mimo jejich možnosti.

0/0
31.1.2010 13:11

Host

Jsem běžný spotřebitel.

Potřebuju od auta odvézt tam a zase zpět, hlavně spolehlivě a bezpečně. Motor to má, tuším, jeden a někde vpředu a zatím mi to stačí;-D. A nemám chuť experimentovat za nekřesťanské peníze. A myslím, že taková je většina řidičů a majitelů aut. A proto vidím budoucnost  této vize jako dost problematickou (viz. uvádění hybridů do provozu).

0/0
28.1.2010 9:35

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

kdyby takhle premejslel kazdej, tak dneska jezdime auto s vykonem 10kw, ktery jedou max. 30kh/h...to te prece taky pezproblematicky doveze kam potrebujes...myslis ze vyvoj novych motoru je na nic? myslis ze kdyz vyvinuli turbo, tak bylo zadarmo a nikdo ho do auta nechtel, protoze to bylo drahy a neveril mu? kazdej neni takova socka aby si nemohl dovolit novy auto...navic v tomhle nakonec mozna i usetrim vic nez ty v 1.2HTP, co te doveze spolehlive, jen se trochu dusi do kazdyho kopce...

0/0
28.1.2010 9:41

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

HTP se dusí do kopce? Že ty místo na plyn šlapeš na brzdu?

0/0
28.1.2010 9:52

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

ja vim, tobe to HTP tahne pekne vocpoda vid;-)

0/0
28.1.2010 9:58

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

Vocpoda táhne odjakživa jenom TDI. HTP jede tak nějak normálně. ;-)

0/0
28.1.2010 10:06

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

A zkoušel jste V-power?

0/0
28.1.2010 10:14

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

Nezkoušel, proč?. Asi by to jelo líp, ale ani teď to nejede špatně, takže to asi ani zkoušet nebudu.

0/0
28.1.2010 10:19

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

Protože pak to rve asfalt R^

0/0
28.1.2010 10:25

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

Nejsem zamrzlej puberťák s kšiltovkou, takže to mi srdce nerve. ;-)

0/0
28.1.2010 10:30

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

Nestresujte se, vetsina zdejsich prispevovatelu zadne auto nema, a pokud ano, je to favorit, 15 let stary Golf TDI, nebo neco podobneho. Mel jsem HTP a motor je to dobry. Kdo sve auto skutecne pouziva, kazdy den, a jezdi napr. hodne po meste, nemuze si nizkoobjemovy motor vynachvalit. Ve meste stejne vic nez 70 nepojedete.

0/0
28.1.2010 12:18

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

1,2 HTP je přímo tragický motor. Shoduje se na tom celá motoristická veřejnost, včetně té odborné.

To ale samozřejmě neznamená, že někomu takový motor nemůže vyhovovat (typicky do města na popojíždění). Jen je třeba zachovat si soudnost a nepovyšovat subjektivní "mě vyhovuje" na objektivní "je to dobrý motor".

0/0
28.1.2010 12:35

Host

Re: Jsem běžný spotřebitel.

Motor je to dobrý, pokud se používá tak jak má a na co je primárně určen tzn. do města a nějaké to menší popojíždění. Většina výkřiků které odsuzují tento motor je ve stylu "v pěti lidech to na dálnici ve 130 do kopce už nechce zrychlovat". To je jako odsuzovat pantofle, protože se mi v nich na horský tůře špatně chodí.

0/0
28.1.2010 13:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.