- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Anebo prinejmensim s velice spatnymi jazykovymi vlastnostmi. S nejvetsi pravdepodobnosti se vsak jedna o kombinaci obojiho. Podle toho tady pak je tvoren i okruh ctenaru. Holt blazni se k sobe pritahuji jak silne magnety!
"Split Engine" Hybrid nejsou zadne dva samostatne motory zasazene do auta. Jedna se spis o rozdeleny motor na dve casti s ruznymi funkcemi za ucelem vyuzit co nejefektivnejsim zpusobem palivo. Doporucuji si najit co znamena slovo "split". Opet se bavim zabednenosti diskutujicich. Takovou tupost, jako tady, clovek v Evrope dnes uz jen tezko najde.
dole probírají muzejní exponát a jiný hovadiny....kluci (a holky) nechte se překvapit až to pustí do světa a bude se v tom člověk moci svézt, zatím je to jen idea, kterou 99% z nás nedokáže docenit tak to nechte být, osobně mám bohaté zkušenosti se všemi možnými značkami a můj současný vůz hrdě nese modrobílý větrník a nemůžu si ho vynachválit, jzedím s ním všechno (města, dálnice, okresky, hory.....zatím mě nikdy nenechal ve štychu, super spotřeba, jízdní vlastnosti jedna báseň takže já bavoráku věřím že z toho vykouzlí něco zajímavého
Ještě lepší by byl elektromotor, za ním generátor, který by napájel ten elektromotor. A co zbyde, to se použije na pohon auta. Už jsem zkoušel několikrát podat patentovou přihlášku, ale vždy volali nějakému dr. Chocholouškovi. Jsou to ignoranti :-)
Cena za zavedeni patentu v oblasti elektronickeho cipu nebo software se pohybuje prumerne okolo 100tis. USD. To je v pripade, ze pracujete pro velkou firmu, ktera ma sveho pravnika a rocne "zaknihovava" vetsi mnozstvi patentu. V teto cene neni cena za samotny vyvoj noveho napadu. Jedna se pouze o cenu administrativni a pravni. Ve finale je majitelem patentu firma. Vy jste potom vzdy uveden jako autor patentu. Jedna se o patent s globalni pusobnosti - USA, EU. Patentovat si muzete nechat velice slozite technologie, kde musite mit extremne hluboke znalosti matematiky a fyziky, ale i naproste hovadiny jako je napr. zmena kurzoru na presypavajici se hodiny v moment, kdy je pocitac zaneprazdnen nejakou cinnosti.
o Perpetuu Mobile a ani k tomu blbé novináře nevolám.
Tohle vše je vyvíjeno pod nátlakem ekologů. Jezdím s BMW x6 50i. Před časem byla představena jeho hybridní verze s elektromotorem. Dražší o 600tis, těžší o 300kg. Úspora spotřeby cca 1-1.5L/100km. Takže podle mě naprosto nelogicé důvody ke koupi.
Nic proti, ale X6 považuju za těžké auto už tak. To fakt nabralo ještě další tři metráky? To už může statečně konkurovat Q7. Jaký má mít ten hybrid výkon? Zůstane to alespoň na úrovni 50i?
Potřebuju od auta odvézt tam a zase zpět, hlavně spolehlivě a bezpečně. Motor to má, tuším, jeden a někde vpředu a zatím mi to stačí. A nemám chuť experimentovat za nekřesťanské peníze. A myslím, že taková je většina řidičů a majitelů aut. A proto vidím budoucnost této vize jako dost problematickou (viz. uvádění hybridů do provozu).
kdyby takhle premejslel kazdej, tak dneska jezdime auto s vykonem 10kw, ktery jedou max. 30kh/h...to te prece taky pezproblematicky doveze kam potrebujes...myslis ze vyvoj novych motoru je na nic? myslis ze kdyz vyvinuli turbo, tak bylo zadarmo a nikdo ho do auta nechtel, protoze to bylo drahy a neveril mu? kazdej neni takova socka aby si nemohl dovolit novy auto...navic v tomhle nakonec mozna i usetrim vic nez ty v 1.2HTP, co te doveze spolehlive, jen se trochu dusi do kazdyho kopce...