- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Peugeot 308sw, Premium, cash 350k čistá ruka + prodloužená záruka, havarijko a povinný na rok
kdyz se tak divam na nabidku Megane + Fluence, tedy celkem vybavena auta do 300k takze mistni auto ikone uz nejde po krku jen Kia, ktera to cele odstartovala a to je pro nas zakazniky jedine dobre....
tady bych vybíral, protože se fakt snaží prodávat "hodně auta" za málo peněz. Často i s hodně prodlouženými zárukami. Japonci jsou kvalitní ale cenově úplně mimo, VW group předražené a kvalita průměr, navíc vysoká pravděpodobnost že bude ukradené. A kdyby Škodovka prodávala aua v zahraničí za ceny co jsou v ČR, tak neprodá skoro nic. Škodovky kupují asi lidi, co si neprohlédli ceníky ostatních aut, jinak to nechápu.
no ja bych ty ceske zakazniky zn. Skoda oznacil jinak ale necht, nectou ceniky ostatnich znacek
Já o koupi nového auta uvažuju, značku bych řešil až na druhém místě, zajímá mě motorizace a výbava. Před motorama, které "vynalezli" někdy v osmdesátých letech (typicky dnes všechny stále ještě existující "úžasné" 1.4i nebo 1.6i všech značek) upřednostňuju downsizing; za minimum výbavy, o které se chci bavit, považuju v roce 2010 s výhledem, že nové auto nějaký rok poslouží, 6 a více airbagů, ESP, min. manuál. klima, centrál s dálk. ovl., všechna okna v elektrice, tempomat, palubní počítač, autorádio, vyhřívaná přední sedadla a už mě zajímají i xenony.
...no a když si tohle nakonfiguruju (pokud to vůbec lze), článek o cenách aut mířících dolů mě vůbec nemusí zajímat. To se týká šrotu, který by měli rozdávat, a nebo akcí typu čtyři zimní pneu zdarma k leasingu (že vás jedna taková pneu po čtyřech letech vyjde na dvacet tisíc).
Je to tak ty superceny se týkají jen základních modelů, které si tměř nikdo nekoupí, auta co si nakonfigurujete a mají lepší motorizaci a výbavu stojí pořád stejně.
výbava :::: čtyřválec, klima, 6 pytlů atd. atd. atd.
není co řešit
Švagr si ho pořídil taky, ale nízká cena nemusí být nižší, například on musí každý rok na servis a dá za něj 7500, já mám servis buď 30000 nebo každé dva roky a po téměř dvou letech jsem platil 4100, což je celkem rozdíl v ceně servisu. Já mám Citroen.
Dost ale všechny tyto ceny jsou platné pouze pro leasing a tam si to vezmou zase zpátky, ale zase máte nové auto, někdo ty peníze přeplatí v leasingu a po jeho skončení má auto které měl poprvé on a ví v jakém je stavu a někdo si koupí starší auto a když bude mít smůlu nastrká do oprav stejně jako vy za nové auto ale bude mít starej krám
přesně tak, aut se vyrobí daleko víc než je poptávka po nich, takže cena ještě půjde dolů.
Auta prodavam (nekolik znacek) a pokud to nekdo sleduje tim zpusobem, ze si nechal auto spocitat loni (opravdu konkretni nabidka ne nejakej volne pristupnej cenik na webu) a necha si to samy spocitat ted tak vetsina aut je kdyz ne drazsich tak stejne draha.
Šrotovné v ČR je nesmysl a povede jen k zadlužení a následným exekucím ekonomicky slabších rodin podobně jako na slovensku. Dobře že není i když z morálního hlediska by vůči zahraničí být mělo tedy ten morální závazek má slavná Škoda auto ne obyvatelé potažmo ČR.