Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Budoucnost Mercedesu je v Detroitu schovaná v soše

Na právě probíhajícím autosalonu v Detroitu představil Mercedes-Benz podobu modelů blízké budoucnosti. Německý výrobce zvolil netradiční prezentaci v podobě sochy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

sirkeci

Mercedes je pasé

Mercedes skončil už někdy před dvaceti lety. Bývala to legenda, záruka kvality, luxusu a inovací, posledních 20 let ale nepostavili jediné auto, které by se aspoň zdaleka blížilo slávě Méďů z 50., 60. a 70. let Rv

0/0
14.1.2010 12:24

donau

Re: Mercedes je pasé

Mercedes je pase? ))))))))))))))))))) ale no tak.... Uz dokonca 20 rokov??

Buaaaaahahahaha))).

0/0
14.1.2010 19:50

bajsikl

ten predek

mi velmi napadne pripomina masserati...:-/

0/0
14.1.2010 9:33

oId fashioned Vince III..

Re: ten predek

ano, hlavně ta mercedes-hvězda;-D;-D;-D

0/0
14.1.2010 9:49

ičmeka už jednou smazali

Re: ten predek

;-D

0/0
14.1.2010 9:51

Host

Re: ten predek

z boku je to skutečně tak

0/0
14.1.2010 10:54

ičmeka už jednou smazali

dneska jsem viděl na moste barikádníku Superb Combi

a můžu s čistým svědomím říct, že zepředu pěkný velký auto, zezadu ošklivá malá fábie. před Superbem jela A6 avant, která byla asitak o dvacet čísel širší v kolech. nechápu ten trend dělat auta menší a menší a hádat se při tom, kdo má větší kufr. :-/

0/0
14.1.2010 8:41

Tom Hagen

Re: dneska jsem viděl na moste barikádníku Superb Combi

Menší a menší? Na jaké planetě žiješ? Současné polo je větší než kdysi Golf 2 a Corsa je větší než kdysi Kadett. Všechny automobilky ty svoje křápy pořád zvetšují. Nedivím se, že není kdy parkovat přes nesmyslné velké krámy jako je Q7 nebo Mercedes-Benz třídy R.

0/0
14.1.2010 15:58

Host

mercedes je německá mrdka

;-D

0/0
14.1.2010 8:26

Host

Re: mercedes je německá mrdka

To byla důležitá informace a bylo důležité ji říct, nicméně od teď navrhuji, aby diskuzi vedli ti co mají mozek větší než angrešt.

0/0
14.1.2010 13:19

hujersehlasi

Re: mercedes je německá mrdka

;-D;-D;-DR^

0/0
14.1.2010 13:42

Host

Jo Evropa zaspala

VW predstavuje tady v Detroitu svuj prvni hybrid. Vzhledove pekny kousek nicmene bude stat (pokud se bude vubec nekdy vyrabet) majlant. V dobe kdy Toyota prodala za rok 530,000 hybridu, Honda taktez hodne a leta vyrabi hybridy i Ford, se Evropske automobilky pokouseji dokousat k hybridum. Trochu pozde.

Ford nabizi snad vsechny sve modely i v provedeni hybrid a ve vlastni licenci.

0/0
14.1.2010 2:24

Host

Re: Jo Evropa zaspala

Vsechny sve modely i v provedeni hybrid? 8-o Toyota vyrabi Prius, pak Prius, dale Prius a mozna teda i nakyho Lexuse, aby se mel Bursik cim vozit - ale kdyz se podivate na jejich zastoupeni na celkovych poctech, tak mi tech vasich 530k vychazi stale na pouhe jednotky procent!

0/0
14.1.2010 3:05

Host

Re: Jo Evropa zaspala

Původní příspěvek je o vyspělosti hybridních technologií a jejich zavádění do výroby, vy argumentujete prodeji. Trochu mimo mísu.

0/0
14.1.2010 7:15

Host

Re: Jo Evropa zaspala

"Zavadeni do prodeje" - to je jako jaka kategorie? ;-D Kdyz mi to nejde na realnem trhu (ktery je jedine objektivni kriterium), tak si honi triko aspon tim, ze to "zavadim do vyroby".... To je jako argumentovat, ze Mercedes Benz uz davno utika celemu svetu, protoze jezdi na vodik :-P 

0/0
14.1.2010 8:19

Host

Re: Jo Evropa zaspala

Jste mimo mísu, na vodík nejezdí "jen" Mercedes. A kolik že jich uplatnil na trhu? 530 tisíc? A v reakci se nemluví o zavádění do prodeje ale o výrobě. Kolik jich vyrábí jiné automobilky? Kolik jich prodávají? Jakým procentem se podílejí na jejich vývoji? Asi fakt neumíte číst.

0/0
14.1.2010 8:28

Host

Re: Jo Evropa zaspala

A hle - najednou se argument "kolik uplatnil na trhu" jevi jako vhodny :-P Ja proste zadne vyrazne zaostavani Evropy nevidim, protoze je to prodejne stale okrajova zalezitost a na podobny honeni ega tu mam treba ten F-Cell.... A az se to realne prosadi na trhu, tak verim, ze Evropa zaostavat proste nebude. Tecka.

0/0
14.1.2010 8:42

Host

Re: Jo Evropa zaspala

teda čéče ty máš fakt problém s udržením pozornosti. jeden mluví o voze a ty o koze

0/0
14.1.2010 9:26

Host

Re: Jo Evropa zaspala

Otázka je, koho zajímá tato slepá vývojová větev?

0/0
14.1.2010 7:29

Host

Re: Jo Evropa zaspala

A helemese, host je prognostik 8-o

0/0
14.1.2010 8:30

Host

Re: Jo Evropa zaspala

Fakt slepá kolej :-P http://www.denik.cz/ekonomika/hybridni-technologie-20091001.html Asi jsi úspěšnější než GE.

0/0
14.1.2010 8:35

Host

Re: Jo Evropa zaspala

proc hybrida, kdyz moderni motory zerou min nez hybrid

0/0
14.1.2010 7:31

Host

Re: Jo Evropa zaspala

Já jako typický Evropan a fanda BMW a Porsche prohlašuji, že mi jsou hybridy úplně u zadku. Takže asi proto se do toho zrovna moc nehrnuli ;-)

0/0
14.1.2010 8:45

Host

CLS

je skutocne skvely model ktory im vysiel. to auto sa ani po rokoch "nerotkyslo" ani "nedeformovalo". Ma smrnc aj po rokoch. Good job.

0/0
14.1.2010 2:10

Jano_S

nove CLS

presno to mi v ponuke MB chyba.Vyzera to ze to bude to prave orechove.

0/0
14.1.2010 0:22

Host

Moc pekny auto

i takhle jako socha pod plachtou R^:-)

0/0
14.1.2010 0:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.