- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Moje první zima za volantem byla zárověn velká škola jízdy na sněhu. Rozvážím tiskovny v jedné vesnici . Co tam bylo sněhu letos,ve městě vše odhrnuté a tam lišky dávají dobrou noc,byla to skvělá škola,nemusela jsem is nic trénovat v autoškole,vše mě naučili různé situace,pokaždé jsem is musela poradit sama. Takže bez řetězů,lopaty a štěrku příští zimu ani nevyjedu,jinak se z toho fakt nedostanete
Když neumím jezdit, tak budu sedět na zadku, a nebudu ještě ohrožovat druhý svojí pilotáží..
že je pro motor méně namáhavá a snáz ho dostane do otáček?Co je to za nesamysl?neměl by mít redaktor,který dostane za úkol napsattakovýto článek,alespoň elementární tech.znalosti?Naučiljsem se jezdit na sněhu,neoural jsem nikdy.Ale jestli je něco nebezpečné,je to ta rozsolená břečka.zlatý hory a ujetý sníh§
presne tak, dvojka je "slabsi" coz znamena ze auto se zklidni a nejde na kola z motoru takova sila resp. delsim prevodem se vice rozmazne po spektru otacek. na jednicku to okamzite prokluzuje
To jsou rady -
Jo a mimochodem - na ujetém sněhu jsem jel skoro 2 km za "opatrným řidičem", který jel 20 km/h. Podotýkám, že to nebylo na ledu, ani nebyl led vespod. Fakt horor, navíc před každým protisměrem skoro zastavil. Pak jsem ho předjel a zbylých 8 km trasy jsem musel jet aspoň 60 km/h, abych se dostal na místo včas.
A popisovaná rada - použijte ruční brzdu a obě ruce dejte na volant, to mě fakt dostalo :-) Nebo dvojka v kombinaci s malým plynem - záleží samozřejmě, čemu říkáte malý plyn. Ale dvojka s opravdu malým plynem zpravidla znamená, že motor chcípne.
Zaprve - ty ses samozrejme ridic naprosto uzasnej. Uvedom si, ze kdyby vsichni byli jako ty, tak uz nebudes tak vyjimecnej... Zadruhe - by mne zajimalo, jak tvuj fantasticky mozek dokazal urcit, ze pod snehem urcite nikde neni led
A já jsem si myslel, že řidič je úplně k ničemu... hahahaaa
...nejporuchovější součástka auta....nelze určit kdy se posere
je AWD a DTSC :) Ostatní je jen z nouze ctnost
já bych řekl pneumatiky ... jezdím AWD na Patrolu a kloužu jak trubka ... a pak jezdím Fábkou na nových zimákách a jezdím jak ďas ...
Dvojka odlehčí motoru a lépe ho dostane do otáček?!!!.....co to je za kravinu....přesně naopak
Nepřenese tolik momentu na kola, ale to je fuk, prostě pomáhá, trojka je ještě lepší Ale někomu stačí i jednička, když umí citlivě s plynem a spojkou.
Já zaplatil šoférovi lekce na polygonu a teď jezdím bez problémů! Vřele všem doporučuji..
jasne, nejses ty nahodou zamestnanec toho polygonu?
Jak vyjet ze závěje bez použití traktoru, když tam vlítnu v 30km/h rychlosti a auto zůstane sedět na břiše, občas ještě částečně ve škarpě? Lopatu nevozím, šáde 120, letní gumy vzorek cca 2mm, občas kolo ve vzduchu. Tak a teď raďte...
Ten uz zadnou rucku nema, jenom tlacitko "P" na palubni desce pro zabrzdeni kol pri parkovani. Je skutecne usmevne delat tyhle testy na vozech typu Fabia 1.2 HTP (Horko-Tezko-Pomalu), kdyz vetsina novych aut uz davno rucni brzdy nema. Na snehu a ledu pri smyku vam tohle resi automatika, staci lehce pridat plyn a tocit do protismeru, hlavne ale nebrzdit! Kdyz vidim manzelku, jak dupe na brzdu a jeci "Umreme! Proboha, delej neco...", tak mam sto chuti ji ty kurzy zaplatit, ale u ni je to houby platne.
usmevne je to, ze si neuvedomujete, jaka auta po silnicich jezdi v drtive vetsine