Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Porsche plánuje tříválcový boxster, hybridní 911 nebude

Připravované Porsche Boxster třetí generace by mohlo jako základní motorizaci dostat přeplňovaný tříválec. Automobilka to zvažuje kvůli nařízení EU na snížení emisí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Fujtajxl

Brzo bude Porsche 911 HTP <blici smajlik>

0/0
23.1.2010 0:30

Host

Už je to tady

A už je to tady. Limuzíny, auta pro rodinu a všechno možny bude mít 4.0 TDi a bůh ví co všechno ale sportovní auta se budou prznit tady tím. By mě zajimalo, co budou muset vymyslet u Ferrari. V nabídce nic normálního nemají a jelikož valí samé atmosféry o značném objemu, tak se zachvíli dočkáme Ferrari velikosti smartu na šlapací pohon. Rv

Nikdy sem auto z bazaru nechtěl, ale co mám jako dělat? Za pár let budou normální sportovní auta podpultovka a bude se s tim šmelit a platit zlatem i za pětkrát převrácené a rozpůlené posche.Rv

0/0
22.1.2010 17:18

Host

VW ovládlo Porsche a tříválec je na světě !!!!!!!!!!!!!!!

myslím že Porsche tříválec nikdy neplánovalo a neplánuje.

tříválec plánuje majitel Porsche a to je VW a tříválec do Porsche prosadí.  R^EU

0/0
21.1.2010 22:23

Host

Re: VW ovládlo Porsche a tříválec je na světě !!!!!!!!!!!!!!!

kam šlápne destrukční noha VW tam sto padesát let tráva neroste.

VW chystá tříválec i do Audi A4.

0/0
22.1.2010 0:34

Host

Re: VW ovládlo Porsche a tříválec je na světě !!!!!!!!!!!!!!!

a vše včetně porsche bude na unifikované podvozkové platformě golfu .Zisk je zisk a lidi koncern nablbnout umí.Na to mají na rozdíl od konstrukce automobilů velký odborníky.

0/0
22.1.2010 0:45

TJK

...

Jenom by mě zajímalo kolik těch tubín ten 3 válec bude mít aby dovedl rozpohybovat... slušně... skoro 2tunovou káru... Nebo ten "třivál" bude mít litr na hrnek??? Bože svět se v kravskou pitku obrací

0/0
21.1.2010 20:25

Host

tříválec nemůže být boxer

to nejde, musel by  být hvězdicový ležatý do trojúhelníku;-D

0/0
21.1.2010 18:36

Host

ŠKODA

Leckdo si myslel, že škodovka je se svým tříválcem zcela mimo, ale ona zatím byla pokroková. Její náskok v této oblasti bude porsche velmi těžko dohánět - asi nezbyde nic jiného, než přímo do porsche montovat očipovanou HTP jednadvojku :-)

0/0
21.1.2010 17:22

pronásledován za pravdu

Re: ŠKODA

Jo R^

0/0
22.1.2010 11:34

Host

Výmena

Vyměním 3 válcovou HTP fábii za tříválcové porsche, bez doplatku.

0/0
21.1.2010 17:20

pronásledován za pravdu

Nijdřív TDi a teď HTP

To snad je nějaký vtip, ne? ;-D

0/0
21.1.2010 16:40

Jan Gutbayer

Cayenne HTP

Já bych navrhoval Cayenne 1.2 HTP :D:D

0/0
21.1.2010 15:55

Host

no potěš teda, starej porshe aby se obracel v hrobě !!!

0/0
21.1.2010 15:28

Host

Re: no potěš teda, starej porshe aby se obracel v hrobě !!!

"starej porsche" se v hrobe obraci zpis z cayene, panamery apod.Ferdinand Porsche delal normalni auta, traktory a sportovni auta samozrejme taky.Ovsem pokud se dnes rekne porsche tak kazdy si predstavuje 911.Pokud ovsem nekdo je opravdovy fanda tak zna i osobnost Ferdinanda Porsche a ten by rozhodne asi nebyl proti 3 valcovym motorum, pokud by byly udelany kvalitne.Dnes nikdo nezna historii, ale kazdy nadava na naftove motory F. Porsche napr udelal prvni elektormobil v roce 1898!!!V roce 1901 vyrobil benzinovy hybrid, pozdeji take dieselovy hybrid.Behem valky take delal tanky.F. Porsche byl hlavne vynalezce s obrovskou fantazii.Pokud by dnes zil, tak tutove vyrabi hybridy-vzhledem k tomu ze s nimi experimentoval pred vice nez 100 lety.

0/0
23.1.2010 5:39

;-)

Porsche-uvažují docela rozumě

Takto by asi měly příkladně působit v praxi emisní limity. Je spíše technickou otázkou, jestli nebylo lepší, než limity CO2 stanovit limity spotřeby nebo oxidů dusíku....každopádně se zdá, že konečně začíná docházet k omezení hmotnosti vozů a jejich spotřeby. Osobně nemám nis proti tomu jezdit s tříválcem, pokud má dostatečný výkon. A výtky na malou životnost přeplňovaných motorů mi příjdou celekem bezpředmětné v době, kdy auta zastarávají mnohem rychleji morálně než technicky a do šrotu putují auta většinou stále ještě v docela dobrém stavu.

0/0
21.1.2010 14:29

Host

náboženství jménem GO už je pomalu na ústupu

takže bych to ještě zvážil. Každopádně ale dělat auta lehčí a úspornější není nic špatného - prostě takový návrat do 80tých let. Poslední dobou auta dorostla do obludných rozměrů a hlavně pak hmotností (viz nová Astra, co má prázdná snad 1,5 tuny a to je nižší střední třída).

0/0
21.1.2010 13:43

Host

Re: náboženství jménem GO už je pomalu na ústupu

V tom směru samo souhlasím, ale ruku na srdce Porsche je Porsche a tříválec do něj je zločin :-) Emise i u tech to supervykonych aut jdou dolu postupnym vyvojem tak jako tak.

Problem je ale s Biopalivem - napr. v nasem pripade auto je garazovano cca 5 mesicu behem zimy (Ten Boxster) a pak se opravdu bojim co s muze stat s tou Bioslozkou v tom palivu... Je jasne, ze tu riziko tzv. žluknutí je. Pak to na jaře nasaje nas mily Boxster a bude chudák ohrožen... Možná vyčerpám nádrž a doplním čerstvé palivo na jaro... Navrhnu tatkovi.

0/0
21.1.2010 14:03

Host

Re: náboženství jménem GO už je pomalu na ústupu

s benzínem problém nebude, biosložka se sráží v naftě a navíc alespoň před odstavením natankuj benzín bez biosložky, ta se např. do v-power racingu od shellu zatím nepřidává

0/0
21.1.2010 18:39

Host

Ekoteroristi :-) Chudák Porsche

To je zločin tohle :-) Ještě, že máme v rodině starší Boxster ročník 2004 - lehce přes 250 koní, ale je to OK, na silnější bych si jako relativně nezkušený řidič ani netroufal.

0/0
21.1.2010 13:35

Host

Třeba to

bude pětitakt ;-)

0/0
21.1.2010 13:31

Host

Re: Třeba to

;-D;-D;-D

0/0
21.1.2010 13:36

Host

Re: Třeba to

http://auto.idnes.cz/ctyrdoby-motor-uz-nestaci-na-obzoru-je-petitakt-0-7-litru-130-koni-pvo-/automoto.asp?c=A090521_191505_automoto_vok

0/0
21.1.2010 13:41

ičmeka už jednou smazali

hmmm všichni haněj HTP...

to auto teda nemám, ale nepřijde mi HTP jako špatnej motor. furt je to lepší, než 1.1 Furio co dávaj do C3, třeba. to je teprve líná srágora.

0/0
21.1.2010 11:18

Host

Re: hmmm všichni haněj HTP...

ono by to nemusel být špatný motor,ale to by musela být taky jiná spotřeba....Rv...ne ta hrůza co teď

0/0
21.1.2010 11:30

Host

Re: hmmm všichni haněj HTP...

Vysokou spotřebu mají frajírci ve služebních Fábiích 1.2 HTP, zpravidla v bílé barvě. Ti dokážou odrovnat motor po 80 tisících km. A potom na diskuzích prezentují své zkušenosti se spotřebou paliva.

0/0
21.1.2010 20:14

dermetzgermeister

Re: hmmm všichni haněj HTP...

ono by to nemusel být špatný motor,ale to by musela být taky jiná spotřeba....Rv...ne ta hrůza co teď

0/0
21.1.2010 11:34

Host

Re: hmmm všichni haněj HTP...

R^R^

0/0
21.1.2010 11:43

dermetzgermeister

Re: hmmm všichni haněj HTP...

proti Škodovce nic nemám,ale na řeči o úspornosti HTP jsem alergický.Vždyť ten slabý tříválec má spotřebu jako mnohem živější čtyřválcová 1.6.

0/0
21.1.2010 11:48

persona-non-grata

Re: hmmm všichni haněj HTP...

Služební haťapka nám bere pod 6,5 l/100 km. Osobně bych si to auto nekoupil, ale důvodem rozhodně není spotřeba ;-)

0/0
21.1.2010 11:59

dermetzgermeister

Re: hmmm všichni haněj HTP...

já ji měl k dispozici 3 dny....a pod 7 litrů jsem nešel.Jezdil jsem svižně,abych nebyl brzdou v provozu.Tak možná proto těch 7.

0/0
21.1.2010 12:05

Host

Re: hmmm všichni haněj HTP...

já ten motor mám, jezdim normálně a teď v zimě mám průměr 6,1L, v létě jsem jezdil 5,6L... mě to sice stačí, ale pravda je ta, že by to mohlo být trochu svižnější, ovšem zase taková tragedie, jak se tu popisuje to rozhodně není a spotřeba je přijatelná. Taková 1,4 MPI, co byla ve fabii 1 to byl mnohem větší lenoch, ale tenhle motor nikomu nevadí... zajímavý :-)

0/0
21.1.2010 13:12

Host

Re: hmmm všichni haněj HTP...

To bych zase neřekl já.. Mám ji v 50kW a jsem s ní spokojen.. Řekl bych, že je to vůz od vozu.

Co je ale totální lenoch, tak 1,9 SDI.. Tu máme jako služební a než si rozmyslí rozjezd, to trvá..

0/0
21.1.2010 13:29

pronásledován za pravdu

Re: hmmm všichni haněj HTP...

Je rozvážná, neukvapuje se :-)

0/0
21.1.2010 16:41

Host

Re: hmmm všichni haněj HTP...

nojo,ale 1,1 motor u citroenu je tak 10 let před 1,2 htp

0/0
21.1.2010 23:07

Host

Super

porsche HTP. To bude dravec, konečně se splní mnohým lidem sen a dokážou předjet porsche na silnici ;-D

0/0
21.1.2010 9:52

Host

Re: Super

vzhledem k tomu, že to bude mít 200 koní a s přeplňováním turbem i solidní krouťák, tak si zase spousta lidí nechá zajít chuť a bude dál koukat na brzdový světla ;-D:-P

0/0
21.1.2010 13:25

Host

Re: Super

kdyby měl motor parametry co píšeš, tak se chudák rozskočí :-)

0/0
22.1.2010 6:33

Host

Re: Super

Vřele doporučuji vyhledat si přeplňované motory v F1 r.1986 a dále. Objem 1,5 l. dosahoval běžně 630 kW už při pouhých 11500 min-1. , ano 857 HP. Tréningové verze dosahovali až 830 kW = 1129 HP.  To už komisaři ani nevěděli, jak výrobce motorů omezit v neustálém zvyšování výkonů (restriktory apod.). Výkon už byl tak velký, že i při max. rychlostech se protáčela hnací, tehdy předepsaná kola. Takže diskuze o životnostech maloobjemových motorů (do 1,5 l.) o výkonech do 110 kW, jsou o ničem, protože ti co to dělaji, tomu rozumí daleko, daleko lépe. A  u Porsche tomu opravdu rozumí. Protože jejich "maloobjemové" přeplňované speciály pro TwinCam, měli běžně 1100 HP. Až jim to tam amíci zatrhli, protože na jejich nadvládu neměli. Čtěte, čtěte, čtěte a nepindejte tady nesmysly.

0/0
24.1.2010 11:54

persona-non-grata

Tři válce pro auta se třemi koly!

Takže tříválec jedině do Velorexu ;-D

0/0
21.1.2010 9:25

Host

se těším

prodám Porsche HTP :-)

0/0
21.1.2010 8:55

Host

ještě nám chybí 911HTP

Rv njn humus, ze sportaku sunka, nova astra ma 180ti konovou jedna sestku a stoji jen 500k

0/0
21.1.2010 8:49

Host

porsche

Nebude to dlouho trvat a v nabídce bude porsche na podvozkové platformě golfu s motorem 1,2 htp za lidovku 2,12 mega v základu s volantem a všemi sedačkami s přípravou na rádio.Prostě  z toho bude koncernová bída s neuvěřitelným poplatkem za značku.

0/0
21.1.2010 8:15

keyz

Re: porsche

rádoby za značku- jinak za shit, ale tady v česku se na koncern všeobecně slyšíRv

0/0
21.1.2010 12:32

Host

Pánové,

Hlavně se nezlobme na Porsche - to za náboženství o oteplování nemůže.

0/0
21.1.2010 8:06

Host

Kdy začne v EU platit nařízení pro snižování lidských výkalů

to by mě docela zajímalo;-D

0/0
21.1.2010 7:21

porubak

Good luck

v americe R^ trivalcove porsche v cene corvette8-o

0/0
21.1.2010 5:18

mcsoap

Re: Good luck

Objem ničím nenahradíš. A všem co tvrdí, že 1.2 je "svižné" auto. Po zkušenostech s 4.6 V8 jsem přešel na 3.0 V6, protože předchozí se se zdejší cenou benzínu nedá živit. Sice to není ono, ale je to "svižné". Po jízdě v 1.2 HTP jsem měl stejnou spotřebu jako v 3.0 V6 (10 l / 100km) a přál jsem si aby tyhle motory prodávaly jiné automobilky maximálně jako posilovače řízení. Je to líný, pomalý, neohrabaný, nenažraný a ten zvuk je prostě strašněj. O komfortu auta nemluvě.

0/0
21.1.2010 21:48

Host

Re: Good luck

To je o ničem. Je třeba diskutovat o výkonech atmosférických motorů a malolitrážních přeplňovaných motorů. Ona taková jízda s přeplňovanou 130HP 1,4 l. od VW, nebo Renaultu,je o něčem jiném, než 1,2 HTP se 44 alt. 51kW.

Já se těším, až si do penze koupím auto níž. stř. třídy s přeplňovaným 1,0 l. motorem o výkonu 91 - 100 kW. U nás  a okolo s ním budu jezdit do těch 130 km/h. To znamená, že ho budu šoulat mezi 2800 až 3800 otáček (m.j. oblast nejvyššího krouťáku a nejnižší spec. spotřeby). No až náhodou přijedu do toho Německa, tak mu maložím 6000 ot. a pojedu v poho. těch 200 km/h. A vůbec mi nebude vadit, že ukazatel okam. spotřeby mi bude ukazovat mezi 27 a 32 l/100km, protože budu v tomto státě stále platit kolem 1200,- Kč pov. ručení (to je za 1 l. objemu). A těch několik ušetřených tisíc mi vynahradí tu spotřebu navíc a nižší servisní náklady. Já už to mám vyzkoušené s tou 1,4 turbo. Ta V6 má všeho dvojnásobně, proti tomu  3 hrnci.

0/0
24.1.2010 12:57

Host

...

nelam si s tim hlavu..stejne na to nebudes mit prachy :D

0/0
21.1.2010 0:59

Host

Ty woe - Porsche HTP!!

Já se z toho ****** kam nás ta EU vede!

0/0
21.1.2010 0:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.