Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Cebia: V Česku jezdí nejméně milion aut se stočeným tachometrem

Po českých silnicích jezdí nejméně jeden milion osobních aut s podvodně sníženým počtem ujetých kilometrů na tachometru. S přetočeným tachometrem se prodávají zhruba dvě pětiny ojetin. Vyplývá to z údajů expertní společnosti Cebia.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Host

Seženu lené a kvalitní auta

Zdravím všechny co by mohli mít zájem o nějaký automobil jsem schopen

sehnat jakýkoliv druh automobilu, ale starší typy vozidel hůře k

sehnání. Auta většinou dovezeny z Rakouska a Španělska. Auta jen se

servisní knížkou a vždy nehavarované a velice v dobrém stavu.

Nejčastěji ŠK, WW všechny typy... pokud máte Vážný zájem na vaše otázky můžu odpověděť na emailu vlatik.fotbal@seznam.cz

0/0
8.2.2010 18:49

send1

Njn,

není nad slepenýho pašíka z D se stočeným tacháčem. Ve své komunitě s tím ale uděláte hogo fogo ;-D

0/0
18.1.2010 21:55

Host

4/3

a další a další nezvratné důvody že Škoda patří mezi kvalitní auta - a to nevidím důvod, proč by měli němci vyzdvihovat kvalitu českých aut (viz odkaz níže)! To, že se v servise Škoda netrhnou dveře je asi tím mamlasi, že 2/3 aut jsou u nás Škodovky a protože jezdím se svou Ochcávkou 1 RS od nova převážně také jen na garanční prohlídky, které NEJSOU povinné, byl jsem nejednou svědkem i toho, že se na servis tlačily i jiné auta, než od VW group. Kvalitu Škody mi nikdo nevymluví, protože mám na své Ochcávce najeto 100 tis. km BEZ jakýchkoli závad (vyjma prasklé pružiny zadního tlumiče což mi Škoda vyměnila i po záruce jen za cenu práce).

Více v článku na:

http://auto.idnes.cz/na-jednicku-si-vedou-na-stk-auta-z-nemecka-a-japonska-fhj-/auto_ojetiny.asp?c=A091221_125152_auto_ojetiny_fdv

0/0
18.1.2010 10:37

Host

?

Po pravdě řečeno, tak to stáčení nechápu. Kupoval jsem auto se 138.000 dle tachometru.

Ve skutečnosti mělo najeto 200.000. Cena odpovídala nájezdu 200.000, i ostatním věcem, tak jsem to neřešil.

Ale, proč proboha vyhazovali peníze za zbytečné stáčení? Vždyť se tak sami připravují o čas a peníze, navíc riskují nepříjemnosti.

0/0
17.1.2010 17:08

Host

Re: ?

 proč ? To je mentalita českého národa - ráno vstanou a ještě nemají rozlepené obě oči, ale už přemýšlí koho dnes odrbají o peníze a podvedou, popř. kde co ukradnou !![>-]

0/0
18.1.2010 10:22

Host

Re: ?

I jdi ty brepto.

Takhle to dopadá, když každého posuzuješ podle sebe, a svojí rodiny.

0/0
18.1.2010 14:09

Host

Re: ?

 TO SE MÝLÍŠ, PŘES DVACET LET I S RODINOU V ČESKU NEŽIJEME A JSME MOC RÁDI !!;-O!!

0/0
23.1.2010 22:36

keyz

AAA

hlavně těch z AAA!!

0/0
17.1.2010 12:32

jindrich

xindl

v česku je to prostě samej xindl, pokud jde o prodej ojetejch křápů, včetně aaaaaaaa......australskýho xindlu

0/0
16.1.2010 17:02

Host

Re: xindl

Odpovedel jsi si sam: okolo ojetych aut se mota xindl vsude na svete.

0/0
17.1.2010 7:59

Host

V Česku se podle policie o podvod

nejedná. Kilometry přece nebyly stočeny proto, že se chtěl někdo na někom tím, že ho uvedl v omyl, obohatit. On chtěl kupujícímu udělat pouze radost z vozidla, které má málo najeto.;-D

0/0
16.1.2010 8:55

Host

Re: V Česku se podle policie o podvod

:D

0/0
17.1.2010 8:00

Host

Re: V Česku se podle policie o podvod

Pochopitelně. To by totiž policie musela dělat něco víc, než dělá teď. Dokázat kdo to stočil, kdy to stočil, proč to stočil, s kým to stočil.... Pokud dopředu víme, že viníka asi nenajdeme, tak honem vymyslet nějaký důvod jak to překvalifikovat na přestupek aby se nám to neprojevilo ve statistice.

Mnohem zajímavější je stíhat pěstitele mariánky, protože veškerou práci za ně udělá ČEZ a oni si jen přičítají body k dobru.

0/0
18.1.2010 18:22

Host

Jednoduché řešení

Tomu majiteli autobazaru, který takhle manipuluje s kilometrama bych bez pardónu sebral živnostňák na tvrdo zřídil regist těhletěch osůbek, které bych odstavil ze všech odvětví podnikání, prostě by si neškrtnuli. Jenže bohužel jsme v České republice, kde krásně funguje trend, který stát ještě podporuje svým nic neděláním (  tkz. čím víc ojebeš ) je to v pořádku.

No a o autobazu AAA :o))) a jejich vlastními serviskami a samo k nim i patří Auto Esa no tak takové servisky si můžou strčit do p...le;-D !!a to, že Cebia jim jde na ruku mě hodně překvapilo, spíš nas..lo!!Tím to rozhodnutím se pro mě stala absolutně nedůvěryhodnou!

0/0
15.1.2010 21:51

Host

3/3

No a co se týká závad, které podle vás Ochcávie mají, jste na tom se svými Japončíky hůře frajeři! Přečtěte si článek z 16.12.2009, kde jsou zveřejněny statistiky závad na STK a kde stojí, že Octavia s najetými kilometry zraje a má nejméně poruch ze všech! Nejprve si vše přečtěte, ať zde pak neplácáte podobné ptákoviny, z nichž je jen patrné, že nevíte. ;-)

Vše k nalezení zde na: http://auto.idnes.cz/statistiky-zavad-na-stk-octavia-s-najetymi-kilometry-zraje-ma-nejmene-poruch-1wv-/auto_ojetiny.asp?c=A091216_111940_auto_ojetiny_fdv

0/0
15.1.2010 17:14

Host

Re: 3/3

Že už ta množina škodaservisů neprořídla když jsou tak super ;-D čím ti při každé garančce proplachují mozek ?

0/0
15.1.2010 20:02

Host

Re: 3/3

Si přečteš nějakej článek a máš jasno o problematice spolehlivosti aut? Blahopřeju, to jsi asi jedinej na světě R^

0/0
16.1.2010 6:37

Host

Re: 3/3

statistiky STK už z logiky věci jsou naprosto irelevantní:-P

0/0
16.1.2010 13:37

keyz

Re: 3/3

to jsem rád, že ochcáfka s věkem zraje, protože koupit si nějaký nedozrálý křáp by mě vadilo

0/0
16.1.2010 18:07

Host

2/3

Taky nevím, co míníte pojmem „plnou výbavu“, ale dle mého stačí, když za 10.000 Kč (např. u Octavia Tour Trumf) dostanu klimatizaci, okna v elektrice a centrál s dalkáčem) a za dalších 20.000 Kč 16 litiny, sportovní nárazníky se spoilery, sportovní sedadla, kožený 3 ramenný volant atp. – za 270.000 Kč máš NOVÉ auto (za 300.000 v TDíčku) s onou výbavou – pominu-li xenony atp.

0/0
15.1.2010 17:10

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: 2/3

Kde máš 7 palcovou navi, tempomat, panoramatickou střechu, airbagy i vzadu?

0/0
15.1.2010 17:57

Host

Re: 2/3

Tak to jsi se pořádně přepočítal. V online škodováckým kalkulátoru to vyleze na skoro 400 tisíc.

0/0
16.1.2010 6:40

Host

Re: 2/3

Sportovní nárazníky?

Tak to mnohé vysvětluje. Řidič takového auta se potom lepí na jiná auta, asi si chce sportovně zaducat.

0/0
17.1.2010 16:43

Host

Re: 2/3

Tříramenný volant?

Pochopil jsem, že ten je nejlepší. Ale je lepší nežli 2 ramenný, nebo 4 ramenný? Abych neudělal chybu, někdo mě nepodfoukl s počtem ramen na volantu, a věděl, an co si dát pozor.

0/0
17.1.2010 16:46

Host

Re: 2/3

Klimatizaci?

Škodovka už dělá klimatizaci? Dosud ji nědělala ani u Suberbu, tak mě to u výběhového typu překvapuje. Chlazení vzduchu ano.

0/0
17.1.2010 16:48

Host

1/3

Nevím o jakých tisících za servis tady mluvíte, protože na novou Škodu dostanete 4 roky záruku a těch 50% více, co nechám za každou jak říkáte nesmyslnou garančku mě vůbec nemrzí protože vím, že když tomu sám nerozumím, lépe pro své auto z hlediska provozu udělat nemohu.

0/0
15.1.2010 17:09

Host

Re: 1/3

Jednu věc jsi tu napsal správně, a to že tomu nerozumíš

0/0
16.1.2010 6:42

Opčan CZech

Ještě dodatek...

Jen doplním, že do oprav už jsem investoval více jak 100% pořizovací ceny;-€. Před 2 lety jsem pořídil druhý nový vůz a ....zlaté poplatky za garanční prohlídky, ušetřím a ještě je klid....

0/0
15.1.2010 14:22

Host

Re: Ještě dodatek...

To se mi u prvního auta stalo taky ;-D No ale co, je to už 4 roky, tak to neřeším, příště už bych do toho tolik peněz nedal a taky bych si pořídil raději nové...

0/0
16.1.2010 10:03

Opčan CZech

Taky jsem býval "cenou oslněný" čech...

Taky jsem před 3 roky koupil " výhodně" dodávečku se 140 tis km, benzín s LPG,...bla,bla bla autobazar ....v autorizovaném servisu mi vyjeli servisní historii ( po prvním problému 3 dny od nákupu;-€ , dovoz DE ) a hle - na tachometru chybělo více jak 300kkm . Od té doby přibylo dalších 200kkm a zatím jakžtakž drží.  Nové stálo už tehdá jen 2x tolik ;-(. NIKDY více ojetinu bez známého původuRv

0/0
15.1.2010 14:13

Host

staré je dobré a nové na nic

1) NIKDY bych si nekoupil starší auto (max. od souseda)

2) NIKDY bych si nekoupil auto, které není z koncernu VW (prostě nikdy!)

 

auto je spotřební věc a v době, kdy Octavia1 Tour Trumf stojí po dohodě s dealerem 250.000 Kč (280.000 Kč v naftě) a mínus dalších 20.000 Kč + zimní pneu ke škofinu, není co řešit (a to nemluvě o lacinějších Fabiích apod.) – lidi jsou zblbli z vyleštěných „výbavou nabouchaných“ ojetých sraček, které sem z venku tahají, na kterých po koupi vlastně nic pořádně nefunguje (akorát z nás dělají vrakoviště) a mnoho „ramenáčů“, co ve skutečnosti nemají ani na nejlacinější nové auto pak machrují přeojetým a stočeným vrakem J (jak stupidní)

0/0
15.1.2010 12:29

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

 A víš proč by jsis  NIKDY NEKOUPIL JINÉ AUTO NEŽ Z VW KONCERNU ?

 Protože neznáš asi nic jiného.

 A než dát za NOVOU plečku typu ochcávka 250 tis. jak píšeš, je lepší za ten samý peníz tříletá Japonská "ojetina" a věř, že na těch "ojetinách" funguje vše jak má a forever, což se nemůže leckdy říci u nové ochcávky. A ta ochcávka už je dávno po smrti a Japonec je pořád tady. A hlavně ta "ojetina" je už bez investicí a Ty si přičti ještě k těm 250 tis. další desítky tisíc, co z Tebe chytráci v servisu vytáhnou za nesmyslné garančky, nahradní díly apod. Nu což, nějaký pitomec jim musí zaplatit ty jejich tisíce servisů a salonů.

 Ano mám Japonce, tříletou "ojetinu" za 280 tis. Kč a jezdím jen po silnici a ochcávky jen po servisech. Míjím rád Škodaservisy plné ochcávek a fóbíí .!

0/0
15.1.2010 13:15

Mak1

Re: staré je dobré a nové na nic

No - 3 leté auto bez investic ??? Minimálně výměna všech nápnl (včetně klimatizace), nové pneumatiky (nebo se na japoncích nesjížděj ?:-P), za chvíli vás čeká výfuk, kotouče, destičky .....

Je to sice jen spotřebák, ale zadarmo to taky není.

Jinak - já jsem tento problém řešil loni v létě a po dlouhém boji jsem si koupil auto nové - nejsem totiž takový odborník, abych 100 % poznal, jestli je opravdu nebourané a nestočené a když jsem si představil, že bych koupil auto cca za 250 000, které by mi pak stálo na dvorku a já bych se soudil s bazarem ....

Tak do toho jsem nešel

0/0
15.1.2010 15:51

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

Zase to tak hrozné není, klimu jen doplnuješ, destičky a kotouče stojí pár korun to nemluvě o náplních. V rodině mám mitsubiši r.v. 1999 . 200tis najeto, Výfuk původní a je v dobrém stavu, to samé tlumiče, jediné co jsem musel teď řešit bylo axiální táhlo řízení. Takže autům věřím jen JaponskýmR^. Když to porovnám třeba s fábií musím se smát.

0/0
17.1.2010 15:11

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

Tak teď jsem ze pěkně zasmál... tak tříleté ojetiny musíme měnit náplně, pneumatiky a dokonce výfuk? "Souhlasím,, Ale že by tohle neplatilo u nových tříletých aut???? Neb pán ráčí co 2 a půl roku kupovat nové auto aby nedej bože musel vyměnit olej:-D;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
17.1.2010 16:29

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

Co bys na tom chtěl měnit? Vodu v chlazení? 10 let. Olej v převodovce (není-li to automat)? 10 let. Brzdová kapalina? 10 let. Klimatizace? Jestli ti po třech letech v tvé Škodověnce nefunguje klimatizace, tak si ji nech spravit. Aby po přech letech utekla/zkazila se (či co) náplň, to je vada. Ne vlastnost. 

Výfuk? Teď slaví 12-té narozeniny, a stále originál. Katalizátor po měření emisí ve výborné kondici.

Atd. Atd.

Příště se prosím vyjadřuj jen k tomu, co jsi viděl alespoň z toho rychlíku.

0/0
17.1.2010 16:56

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

http://auto.idnes.cz/statistiky-zavad-na-stk-octavia-s-najetymi-kilometry-zraje-ma-nejmene-poruch-1wv-/auto_ojetiny.asp?c=A091216_111940_auto_ojetiny_fdv

0/0
15.1.2010 17:15

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

Dobře ty :-)

0/0
16.1.2010 6:45

Kei: pronásledovaný diskutér

Re: staré je dobré a nové na nic

Zrovna jednu takovou naleštěnou sra*ku z dovozu mám, od soukromníka. A to ti říkám, NIKDY bych si nekoupil NOVOU sra*ku z koncernu VW, opakuju NIKDY. Za 250 tisíc můžu mít nabouchaný 4-letý auto ve výbavě, o které se ti ani nezdá, když umíš najít to správné. Nebudu se přece kodrcat v okleštěným křápu v základu s příšernýma dieselovýma motorama, když můžu jezdit pohodlně v prostorným a pohodlným kočáru.

:-P

0/0
15.1.2010 13:15

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

 tak tak, moje řeč !! Ono ani nejde o to, že to má takovou výbavu v základu, co Ochcávky nemaj ani za příplatek v "nadstandartu" ;-D ale jde hlavně o tu spolehlivost !! což se teda moc nedá říci o fóbiích a ochcávkách. A nedej bože, když se něco pos*ere, tak to aby jsis ve Škodaservisu hned vyřídil úvěr na nahradní díl. ;-O

0/0
15.1.2010 13:50

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

že nevíš, tě neomlouvá...

http://auto.idnes.cz/statistiky-zavad-na-stk-octavia-s-najetymi-kilometry-zraje-ma-nejmene-poruch-1wv-/auto_ojetiny.asp?c=A091216_111940_auto_ojetiny_fdv

0/0
15.1.2010 17:17

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

 Papír a propagace za peníze toho snese hodně !! Mám ŠKODAservis KOUSEK OD DOMU,  a nestíhají a opravna jede na dvě směny a na objednávky Rv!!

0/0
16.1.2010 22:40

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

No jó. Pochop ale, že v Škoda servisu neopravují, ale "jen" mění spotřebák. Turba, váhy vzduchu, výfuky, řídící jenotky....

0/0
17.1.2010 17:02

Host

Re: staré je dobré a nové na nic

1) Nevím o jakých tisících za servis tady mluvíš, protože na novou Škodu dostaneš 4 roky záruku a těch 50% více, co nechám za každou jak říkáš nesmyslnou garančku mě vůbec nemrzí protože vím, že když tomu sám nerozumím, lépe pro své auto z hlediska provozu udělat nemohu.

0/0
15.1.2010 17:08

Host

Záznam o servisním zásahu

Každá moderní řídící jednotka má v sobě záznam o servisním zásahu.

To znamená,že při každém připojení diagnostiky,se ihned zapíše do ŘJ datum  a stav KM. Tento udáj nejde vymazat ani přepsta,je to základní počítačová pamět,která pouze umí zapisovat,nikoliv přepsat nebo mazat. Ty loptay co mění km,můžou změnit stav km na budíkách,imobilizér,ŘJ ABS nebo motoru a možná v BSI,ale údal o servisním zásahu nejde.Bohužel pro ně,většina znich ani neví,kde tento údaj hledat;-D

0/0
15.1.2010 11:26

Host

Re: Záznam o servisním zásahu

Pamet, ktera umi zapsat, umi i prepsat a smazat, zadna opravdicka romka nebo otp epromka tam nebude. Leckde lze slozitejsim postupem zmenit i tyhle udaje.

0/0
15.1.2010 11:46

Host

Re: Záznam o servisním zásahu

Nejde přepsat ;-D

0/0
15.1.2010 13:22

Host

autor článku

 Odkdy se dá "stočit" tachometr (česky otáčkoměr) !! Já akorát vím, že se dá stočit rychloměr. Autor článku se tak zařadil do řady tupců, co rychloměr nazývá tachometrem. ;-O

0/0
15.1.2010 11:08

Host

Re: autor článku

 Možná autor má přetočený "tachometr" ale v hlavě ;-O

0/0
15.1.2010 11:40

Host

Re: autor článku

Trochu si udělej pořádek v těch podobných slovech. Je hezké o tom rozumovat, ale když to napíšeš špatně, tak z toho nic není. Navíc, autor se nazabýval rychloměrem

0/0
16.1.2010 6:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.