Diskuze

Saabisté protestovali v Praze a Brně proti zavření firmy

Majitelé saabů protestovali proti plánovanému uzavření této švédské automobilky. Před švédským velvyslanectvím v Praze se sjela asi stovka aut, do Brna jich dorazilo kolem 60. Podobné protesty na dnešek podle webových stránek fanoušci Saabu naplánovali i v Bratislavě, ve Vídni a v několika dalších evropských městech. Ukončení činnosti firmy plánuje její majitel, americká mateřská společnost General Motors.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
KE

Pan Navratil

29. 1. 2010 19:03
Kde je ten idiot s Fiatem TIPO?

Pro info: TIPO má rozvor o 132 mm kratší, než 9000. Pokud náhodou umíte anglicky, tak si to přečtěte http://en.wikipedia.org/wiki/Saab_9000

0 0
možnosti

Host

19. 1. 2010 13:40
Fanoušci Saabu

Zařážejí mě reakce některých, kteří urážejí fanoušky Saabu, že protestují proti uzavření automobilky. Nic špatného na tom nevidím. Už mnohokrát bylo řečeno, že pro fanoušky Saabu je to víc než auto, spíš životní styl. Je smutné že společnost vidí v touze odlišovat se něco špatného. Bohužel Saab je asi poslední automobilka která to umožňuje a ať si kdo chce říká co chce, určitě automobilovému průmyslu prospěla a věřím že v případě zachování ještě má co ukázat. A že je to manufaktura a taková by se měla zavřít? Co Porsche a podobné automobilky? Asi je český národ už takový...pokřivený..a nejvíc mě mrzí že zde nadávají lidé, kteří Saaba možná ani nikdy neviděli, a vůbec nijak jim neublížil, nijak je neomezuje.

0 0
možnosti

Host

19. 1. 2010 21:30
Re: Fanoušci Saabu

To jsi nepochopil. "Společnost" nevidí v touze odlišovat se "něco špatného". Společnost vidí v způsobu, jakým to tito činí, tedy koupí identického koncernového zboží, GM, dříve FIAT, s příplatkem 50%, pouze něco směšného. Prý "životní styl". Ty mě chceš rozesmát. Špatného an tom nic nevidím. Proč také? Jejich blbost.

Také nesprávně chápeš, že je snad někdo uráží. To sice ve svém důsledku ano, ale především se jim smějem. Ano, posmíváme.

0 0
možnosti

Host

18. 1. 2010 9:30
většina těch pošuků si ovšem pořizuje ojetiny...

... tím ale továrně moc nepomůžou. Nové Saaby (rozuměj Oply za dvojnásobnou cenu) už skoro nikdo nekupuje. Prostě je ta značka na odpis, stejně jako skončily např. britské automobilky, skončí i Saab. Za rok už si na něj nikdo ani nevzpomene. Možná se v Číně objeví nějaký Saeb po té co soudruzi odkoupí a do Číny převezou zbytky továrny (jako v případě Roveru). Mimochodem ten švédský socialistický Saab byl posledních 20 let neustále ve ztrátě! To si ti pošukové (rozuměj fanoušci zančky) myslí, že to lez do nekonečna? Že je bude GM dotovat na věky věků? ;-D

0 0
možnosti
PN

packa1

18. 1. 2010 12:04
Re: většina těch pošuků si ovšem pořizuje ojetiny...

Jak socialisticky kdyz byl ve vlastnictvi GM?

Slavna GM jej nemela dotovat ale udelat vydelecnym, jako treba VW Skodu. Ale slavny ultrakapitalisticky supramericky GM byl sam v socialistickych srackach tak se na nic nezmoh Rv

Neni to prvni evropska automobilka kterou pohrbili amici. Simca taky pod Chryslerem padla.

0 0
možnosti
I-CM

iuos - cenzorův mazánek

18. 1. 2010 8:19
hmm

slovy klasika - můžete s tím nesouhlasit, můžete o tom vést spory, ale to je asi tak všechno, co s tím můžete dělat

0 0
možnosti

Host

18. 1. 2010 5:25
Saabisté protestují ale žádný z nich si nové auto za milión

nekoupí. ;-D Rv Nicméně konec Saabu má i své výhody. O jednoho konkurenta pro Škodu a Hyundai néně. R^ ;-) 

0 0
možnosti

Host

18. 1. 2010 18:25
Re: Saabisté protestují ale žádný z nich si nové auto za mil

podivej se na cenik aut SAAB nez zacnes placat nesmysly ;-)

0 0
možnosti
P

prngrr

17. 1. 2010 23:17
už nekoupěj

šli jim říct, že až si příště budou kupovat desetiletou ojetinu, že to Sáb nebude

0 0
možnosti

Host

17. 1. 2010 23:16
škoda že ti nadšenci nešli protestovat když končil LIAZ

Nebo když TATRA po 100 letech ukončila výrobu osobních automobilů. Kde se toulali sábisti ? Ve švédsku ?

Teď brečej nad Saabem kterej nemá historii, jako naše TATRA !

Ať Saab padne, alespoň švédi poznají to, co zažila naše Tatra. [>-]!![>-]!!

0 0
možnosti

Host

17. 1. 2010 23:21
Re: škoda že ti nadšenci nešli protestovat když končil LIAZ

No jo SAAB a TATRA mají hodně společného. Např. ohlížení do zadu, zastaralý design...prostě byli krok za konkurencí...a dnes se musí prodávat. Historie nikoho neuživí

0 0
možnosti

Host

17. 1. 2010 23:07
To se může stát jen v ČR

8-oRvTo se může stát jen u nás. Republika ozkradená, dluhy na 100 let dopředu, bývalí politici si kupují věci za stamiliony, silnice samá díra, nulová podpora práva....nikdo ani necekne. Ale proti krachu SAABU protestovat jdeme, no tady je to fak marný

0 0
možnosti

Host

18. 1. 2010 1:50
Re: To se může stát jen v ČR

To se může stát jen v ČR, opravdu. Hlavně že protesty byly na 30 místech po celém světě. Pán bude asi inteligent..

0 0
možnosti

Host

17. 1. 2010 21:41
jj

Saab si to pokazil už před lety - dělal auta, který vydržej a nikdo si pak nemusel co pár let kupovat nový. Dneska už takovou chybu nikdo neudělá;-)

0 0
možnosti

Host

17. 1. 2010 22:25
Re: jj

Nejenom Saab dělal dřív auta který vydržej.

My máme Škodu 120 LS už 23 let a pořád slouží a jezdí. Kupovali sme si ji jako první nový auto do rodiny a nechali sme si jí až dodneška.

Před pěti rokama sme si koupili Fábii combi a taky spokojenost.  [>-]

0 0
možnosti

Host

17. 1. 2010 20:42
také jsem Saabista , ale

Mám 9-5 Combi 1.9 TIDS PF Linear r.v. 10 / 2008 a mám problémy, problémy a problémy. Dvakrát odtah z toho jednou z Dánska ze služebky.

Záruky jen stěží vymáhám a třeba výměnu turba řeším už osm měsícú přímo s importérem EASTERN LOGISTIC ul. Počernická 272/96 na Praze v Malešicích. Měl jsem předtím dva Saaby. Jeden dovoz tříletý z německa bez problémů a pak 9-3 SportCombi také bez větších problémů .

Něco je špatně !

0 0
možnosti

Host

17. 1. 2010 20:54
Re: také jsem Saabista , ale

koupil jsi ho jako funglovku, nebo v bazaru?

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...