- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
jmenuje se CR-Z a je to hybrid a je to na dvě věci.
wow, to je sportovni auto jak bejk
"124 koní a 174 točivými newtonmetry dostupnými od 1500 otáček.
Elektromotor umístěný mezi spalovacím motorem a převodovkou z toho
dodává 14 koní a 78 N"
To mi pripomina jeden dil TopGearu, kde mluvili o nejakym hybridu, kterej na elektriku ujede 1 milu, ale diky tomu muze do centra londyna zadarmo. Aneb dam si do hummera devitivoltovku a jedem.
Kam ten svět spěje ?
mám vždycky hroznou radost, když vidim, jak to v kopci nandá oktávce na uhlí nějakej strejda v 20 let starym Civiku 1.5i V-TEC, a ještě má plnej kufr nákupu.
Jo ták, oni s tebou všichni závodí. A ty jezdíš každý kopeček s cihlou na podlaze.
japonec, konkrétně nějakej dajdžiro honda, vzal kdysi japonskou ocel, a uplácal z ní V-TEC. motor s proměnným časováním ventilů, dal k tomu řídící jednotku Hitashi, 4 kola a boudu odpovídajících rozměrů a váhových parametrů. vyrobil tak dostatečně výkonné, živé a poměrně úsporné auto s výbornými jízdními vlastnostmi. když to přivezl do ameriky, američan čuměl na přední náhon, manual šaltgetrýbe, auto třetinový jak jeho Kadivlak...a čuměl, že to cadillacu stačí a v zatáčkách ho to dokonce poráží. postupem času přišli na to, že je V-TEC spolehlivej motor, a tak ho do aut dávaj dodnes bez nějakejch výraznějších změn. postupem času uplácali i pár dokonalostí, jako byl motor VTi, nebo natáčecí zadní náprava v Prelude, která dovolila autu projet zatáčku rychleji, než ostatním. Integra VTi tuším dodnes drží prvenství co se týče poměru mezi litrem objemu a kilowatty výkonu, bylo to nějakých atmosférických 220 koní z motoru 2.0
a co takhle S2000, se svymi 177kW? :) jsou to proste paradni auta
Všem co tu nadáváte, uvědomte si, že elektromotor má mnohem vyšší krouťák než benzín, o naftě se radši nezmiňuji. Navíc Hondy jsou naprosto bezúdržbová auta, jen dolít benzín, a že ta spotřeba také nebývá vysoká.
Potěšilo mě, že zase vyrábí typ auta, který bych chtěl, rozhodně se řadí mezi auta, která se mi hodně zamlouvají. Design má honda vždy konzervativní, ale pořád lepší než některé tvary, které patří spíše do cirkusu než na silnici...
Momentálně sice od hondy auto nemám, ale motorku ano a ta kvalita je něco neuvěřitelného...
Cesi jsou opravdu stado ovci. Vsem kdo tady bojujete proti tem skodovarum doporucuji precist, dost se zasmejete. Nejtrefnejsi nazor:
http://www.tuzingforum.cz/viewtopic.php?f=9&t=30&start=0
Hlavne se mi libi pak ty nazory tech majitelu hatepecek atd. Zadny agrumentovani, ale jen same nadavky, coz je hodne vypovidajici...
Tak jsem si to precet a kazdej tam je naprosto mimo. Autor toho puvodniho postu je jednoznacne zaujatej proti skodovkam, v necem ma pravdu, ale jinak placa samy kraviny. A ti co mu oponujou? z pulky to jsou jen nadavky, nebo hlasky typu "s moji fabii jsem predjel M5ku a nemoch me dohnat" ... des a hruza, cesi jsou cesi a obcas se az stydim
...jak nekteri z vas nadavaji na jednu z nejkvalitnejsich znacek aut.