Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německá města vyhlašují zákaz vjezdu pro kouřící vraky

Pokuta 40 eur a navrch ještě trestné body do karty čekají všechny řidiče, kteří vjedou bez ekologické známky do zelené zóny některého z německých měst. Těchto chráněných zón, kde Němci nechtějí stará auta se spoustou zplodin z výfuků, neustále přibývá.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bk89322

Znam ceska lace

V Nemecku 5 TEURO (cca 125Kc), v CR 300Kc, umerna cena ...

0/0
4.3.2010 13:18

Host

Na známce je i SPZ auta

mě by zajímalo jak to řešit když na autě byla provedena výměna značek ???  koupil jsem auto v německu se zelenou nálepkou kde je napsaná původní značka auta.  Tedy to znamená že když bych chtěl do centra lipska jet, musím si koupit v čechách novou známku jo ? no stejně bych to neudělal a s německými strážníky to nějak vymluvil.... :-)

0/0
28.1.2010 13:00

Host

diesel zkracuje zivot i tomu kdo v nem jezdi

pratele chovejte se jako lidi a kupte si benzin a ne jako prasata s dieselem

0/0
26.1.2010 16:09

Host

Re: diesel zkracuje zivot i tomu kdo v nem jezdi

Máš recht,favorit v kterém jezdíš se v dieselu nevyráběl!!!!!!

0/0
27.1.2010 19:17

bk89322

Re: diesel zkracuje zivot i tomu kdo v nem jezdi

Nafta patri do kamen a traktor patri na pole!

BTW. ve spouste statu USA je prodej os. aut v traktorovem provedeni zakazan, protoze skodi zivotnimu prostredi. Ne nadarmo je v CR ted hlavnim problemem mikroprach, ktery produkuji prave diesely.

0/0
4.3.2010 13:16

Host

Forman GLXi, r.v.1994, zelena znamka

a jsem v poho, neresim. Akorat pri rozbiti skla je problem, nutno koupit novou, stara se potrha... nebo pred nalepenim znamku nalepit na mikrotenovou folii, peclive oriznout a tu pak priplacnout na sklo. Drzi to statickym magnetismem na skle dobre, je to odzkousena ficura ridicu profesionalu, rikal mi mezi reci technik TUV pri vydavani znamky...

0/0
25.1.2010 21:13

Host

Re: Forman GLXi, r.v.1994, zelena znamka

Ja to lepim na folii z obalu cigaret. A to i dalnicni znamky a dalsi nalepky. Dostat to jinak ze skla po skonceni platnosti je prisernost.

0/0
26.1.2010 16:12

Host

Jasná buzerace ....

Pokud známku dává kdokoliv na základě velkýho techničáku a auto nemusí vůbec ani vidět .... proč teda nestačí vozit sebou ten techničák ??

0/0
25.1.2010 21:07

Homer _ 11

Re: Jasná buzerace ....

Protože by to mátlo Ukrajince, Bulhary a ostatní balkánce. A co teprve Poláky. Jak mají řadoví členové autogangů vědět, který z těch pěti falešných velkých techničáků mají ukázat německé POLIZEI když je náhodou zastaví?

0/0
26.1.2010 0:45

Host

Tak jo

Mějte svoji šikanu, já si svá tojra utratím jinde. hihihi

0/0
25.1.2010 20:59

cenzorův mazánek

Buzerace, maipulace, ovládání

Ovčane drž hubu, krok a plať ;-ORv

0/0
25.1.2010 20:56

Host

Re: Buzerace, maipulace, ovládání

tak neplať a choď pěšky ;-D

0/0
25.1.2010 21:03

Xladi

Ekologie

S ekologií to nemá co dočinění, když by tam vjel třeba elektromobil bez známky tak mu daj pokutu, takže je to jen další poplatek. Takže asi takRv

0/0
25.1.2010 20:39

fun_tom

Re: Ekologie

Mam za to, ze pro elektromobily plati vyjimka a plaketu mit nemuseji. Btw tech vyjimek je rada.

0/0
31.1.2010 22:00

Host

Světla

SvětlaPřátelé když už se bavíme o autech a každý z nás je "odborník"....prosím zjistěte si kdy se smějí zapínat mlhovky. A kdy se mají vypínat dálková světla. Je to utrpení. 30% lidí svítí mlhovkama stále bez ohledu na počasí a spousta lidí si myslí že dálková světla nikoho neoslní, nebo je zapomínají přepnout. díky. Martin

0/0
25.1.2010 17:31

Lukas (since1989)

Re: Světla

tak tak, není horší jízda než za autem se zapnutýma mlhovkama v noci za normální viditelnosti (i když prší mírně prší)

0/0
25.1.2010 19:52

Host

Re: Světla

napal mu to dálkovýma a budeš v pohodě

0/0
25.1.2010 20:20

Host

Re: Světla

ja tem blbeckum co sviteji za jasne noci nebo za deste, ktery neni evidentne husty vzdycky napalim dalkovy. Oni si myslej jak jsou drsni ze jim to svti ten spodek atd, proste vymasteni tuningari, nebo jim podobni blbeckove. Aby je asi nahodou nikdo neprehlidl;-O

0/0
26.1.2010 15:28

Host

Nadpis

No to je tedy nadpis!! Kam na to chodí?

0/0
25.1.2010 17:30

Host

Chybí mi tu...

...alespoň základní přehled, podle jakoho klíče dostanu jakou barvu známky :-P

0/0
25.1.2010 16:48

tmf

Re: Chybí mi tu...

vždyť je tam odkaz na stránku s informacemi

http://www.umwelt-plakette.de/schluesselnummerntabelle.php?SID=b7o0of7bp3lp12evn3si0kq0g6

0/0
25.1.2010 18:52

Host

Re: Chybí mi tu...

Odkaz tam je, ale vyčíst se to z něho nedá.

0/0
26.1.2010 1:12

Host

Re: Chybí mi tu...

http://news.auto.cz/aktuality/do-center-nemeckych-mest-jiz-jen-s-ekologickymi-znamkami.html

0/0
25.1.2010 21:06

Host

Re: Chybí mi tu...

Takže benzíňáku stačí Euro1 na zelenou známku. To je přijatelné.

0/0
26.1.2010 1:15

Host

Re: Chybí mi tu...

proste tam nechtej ty smradlavy turbojedy ;-D Konecne nekdo proti tem hroznejm dieselum s necim vystartovalR^

0/0
26.1.2010 15:32

Host

a co výsledky

Nějak v tom článku chybí, jestli se to opatření vůbec projevilo jinak, než taháním peněz z lidí. Například na čistotě luftu ve městě. Asi ne, co?

0/0
25.1.2010 16:13

Chytracisko

Re: a co výsledky

Tak když od města přestanou zajíždět auta zamořující ho splodinami, tak se to na čistoté ovzduší přece vůbec neprojeví, to je přece logické8-oRv

0/0
25.1.2010 17:06

rebbe

Tuhle kravinu si můžete opatřit i v každém servisu

vaší značky hned za hranicemi. Někdy chtějí 5 eur, někdy ale také nic, pokud tam máte i něco jiného, jako výměnu oleje (bývá levnější než v ČR) a podobně. Všechny současné benziňáky s Euro 3 mají zelenou placku, diesly jenom s DPF, jinak žlutou. Můj Mercedes Diesel r.v. 2000 má dodatečně namontovaný DPF, takže má zelenou placku na skle.

0/0
25.1.2010 16:11

Host

konečně to pochopili

Dojit dojit a dojit. Páč jak přestaneš, kráva stratí mlíko a máš po ftákách;-D 

0/0
25.1.2010 16:00

Tom Hagen

Placka

Za chvíli přes nálepky z toho auta ani neuvidím ven    ;-D;-D

Na kolik mě vyjde šíbr a periskop?  ;-D

0/0
25.1.2010 15:54

Host

KLASIKA

5 EUR v nemecku u nas = 300 CZK a tak je to se spoustou dalsich veci

0/0
25.1.2010 15:49

Host

Re: KLASIKA

No jistě, protože u nás k tomu bude spousta výjmek takže to bude muset doplatit holota

0/0
25.1.2010 16:04

mariňák

Re: KLASIKA

To je realita, ale stále je tu dost lidí, kteří věří strašilům, že po zavedení EURa bude všechno dražší.

0/0
25.1.2010 16:08

legnaw

Re: KLASIKA

to je kurz podla ktoreho sa v 2025om bude prechadzat v cesku na euro...

0/0
27.1.2010 10:28

Le Miserable

Majitelé octávek TDi

Tak a koncernové turbochrochty mají v německým městech utrum!

0/0
25.1.2010 15:48

honza2007

Re: Majitelé octávek TDi

podle čeho soudíš ;-D kecko

0/0
25.1.2010 15:52

honza2007

Re: Majitelé octávek TDi

konečně jsem to našel... ;-D

http://news.auto.cz/aktuality/do-center-nemeckych-mest-jiz-jen-s-ekologickymi-znamkami.html

TDička jsou v pohodě.;-D;-D

0/0
25.1.2010 16:05

Host

Re: Majitelé octávek TDi

No bodéď, sahnout čechům na vochcáfku f tédéíčku to je jako šahnout jim na pivo ;-D

0/0
25.1.2010 16:07

honza2007

Re: Majitelé octávek TDi

R^ .... a nebo Němčourům na VW ;-D

0/0
25.1.2010 16:09

Host

Re: Majitelé octávek TDi

Copa, někdo ti dal turbochrochtem na silnici kouř?

0/0
25.1.2010 15:57

Le Miserable

Re: Majitelé octávek TDi

Ano a sice kouř turbodehtový. Nafta patří do lodních motorů, náklaďáků a bufíků, nikoli do osobáků.

0/0
25.1.2010 15:59

Host

Re: Majitelé octávek TDi

Opravdu? A kdo ti to nabulíkoval?

0/0
25.1.2010 16:01

Le Miserable

Re: Majitelé octávek TDi

Ten kdo mi ukázal tabulku emisních hodnot u motorů osobních aut. Z běžných pohonů jsou emisně jakž takž přijatelné LPG a zemní plyn a benzín. Nafťáky svou nadprodukcí karcinogeních látek (usazujících se i ve VAŠICH plicích) jsou nevhodné ZEJMÉNA do měst. Na převážně dálniční provoz budiž.

0/0
25.1.2010 16:06

Host

Re: Majitelé octávek TDi

A proč ta nafta patří do náklaďáků, těch taky jezdí ve městech hodně. Na vojně jsme měli ruský těžký tahače, nevím už jak se to jmenovalo ale jezdilo to na benzín. Takaže proč teda i náklaďáky nedělají na benzín?

0/0
25.1.2010 16:08

Le Miserable

Re: Majitelé octávek TDi

No, vojáci používají motory, které sežerou jaksi skoro všechno - kde taky ve válce shánět Diesel+, že? Takže benzín u vojenských aut má především strategické důvody a eko-logické/nomické požadavky ustupují do pozadí.

0/0
25.1.2010 16:13

Host

Re: Majitelé octávek TDi

aha, já myslel že je to naopak, vojenská technika jezdí většinou na naftu, dokonce mají i naftový motorky

0/0
25.1.2010 16:16

Le Miserable

Re: Majitelé octávek TDi

Když jsem psal, že sežerou skoro všechno, myslel jsem i různé směsi nafty s čímkoliv a benzínu s čímkoliv. Nepopíral jsem že většina armádních náklaďáků jezdí na naftu.

0/0
25.1.2010 16:23

mariňák

Re: Majitelé octávek TDi

O kterém století se to bavíš, ze kdy byla ta tabulka, žádný benzíňák nemá srovnatelné splodiny s Turbochrochtem.;-)

0/0
25.1.2010 16:13

Le Miserable

Re: Majitelé octávek TDi

Tak jasně, moderní diesel má krásné hodnoty. ALE po přefiltrování. A zejména čeští majitelé na doporučenou roční výměnu drahých výfukových filtrů pečou, takže ty hodnoty se vracejí opět do automobilového pravěku. Vlastně kéžby - staré diesely prdukovali částečky sazí mnohem větších rozměrů, takže se jich většina do plic nedostane a visí někde v průduškách. Ty pidičástečky z moderních dieslů jsou druhý největší hnus v autoprůmyslu.

0/0
25.1.2010 16:21

Le Miserable

oprava

ale fuj: produkovaly

0/0
25.1.2010 16:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.